Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 788
ХуЛитери: 2
Всичко: 790

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНашите две щастливи семейства
раздел: Разкази
автор: eklekti4na

Около седемнадесетия час от началото на тура амнезията вече взе да си казва думата. Бяхме загубили напълно спомена за обещанието, че ще играем до края на отпуската... Всички, дори и най-заклетият белотаджия в компанията.
Беше вчера, когато почнахме, а вече е днес и все по-изгряващото слънце ни го натякваше някак непоетично с всичката си августовска сила. Няколкото капки в очите, ми осигуриха (поне за известно време) нужния физиологичен ресурс за по-дружелюбно посрещане на изгрева.

Come on babe-why don’t we pait the town-and all that jazz, си тананикам безчувствено и монотонно, докато се подлагам на тази досадна инквизиция. Мисля си, че едва ли някой в стаята ме чува. И без друго морето, което е само на няколко метра от нас, бучи нервно и сякаш всеки момент ще се изсипе през прозореца ни. Но пак се оказва, че греша. Разбирам го по неочакваното: „Айде, за вечна му памет на Джо Гидиън!”

...

Аз, разбира се, съм една нормална, щастливо омъжена жена. Имам прекрасен, любящ съпруг и семейство, което често е обект на завистливи погледи. Ето защо, да бъда забелязвана, е една мноого нафталинена привилегия, която също като вчерашните ни заричания да играем белот до края на отпуската, отдавна е станала жертва на амнезията. Но явно някой в стаята се беше впечатлил, че не успявам да посрещна изгрева без капки за очи. И даже беше чул моето апатично тананикане. Че и ми беше отговорил без заучени фрази на излишна съпричастност. Тъй като, по споменатите по-горе причини, няма как това да е съпругът ми, остава да е другият мъж в компанията – моят партньор за белот. Или с други думи - мъжът на Фани, която пък играе партия с моя съпруг.

Седеше срещу мен. Открай време с него сме си тандем в картите. Знае какво прави, затова ми е лесно да играя с него. Понякога си мисля, че не играе на пълния си капацитет, за да ме следва. Защото аз не съм кой знае колко добра в картите. Някак си ми влиза под кожата, отива отвъд очите ми и ме чете с лекота. Чувствам се гола с него. Но ми е добре. Комфортно ми е. Всеки път, когато играем семейно карти ми се струва, че токът, който тече към сетивата ми и ги съживява, отново е пуснат. След безкрайно дългата авария в електроподаването, породена от продължилото твърде дълго семейно щастие, с него отново чувствам порива, който извира отвътре. Без заучени фрази. Просто дивота, стихия и неподправеност. Силно е. И е много истинско. Мозъкът ми е заприщен и мога само да чувствам, мога даже да се смея, мога да съблазнявам, мога да плача неутешимо, мога да паля огньове с очи. Той знае как да ме предизвика. Цяла нощ се дебнем с погледи като котки. Безмълвни сме, но се разбираме. Усещам го - и той е захвърлил в бурното море своя разум. В нормално състояние умът му му идва вповече, но сега си е настъпал акъла, както казваше приживе една моя повече приятелка, отколкото баба. А когато един хетеросексуален деветдесткилограмов добре поддържан физически мъж, си настъпи акъла, атмосферата се нажежава и наближава взрив, от чийто пламъци дори и морето да влезе през прозореца, пак няма да ни спаси.

Въпреки че не бяхме с всичкия си, спечелихме на картите убедително. И ги пратихме за пиене – такъв беше залогът. Спомням си, че на излизане им казах, че ако се върнат след повече от петнадесет минути, автоматично се приема за изневяра. Те тръгнаха, ние останахме. Нямаше смут. Обясненията бяха кратки. И аз като повечето жени умея да не усложнявам нещата с думи, когато инстинктът говори. Каза ми, че желанието му да сме заедно е по-силно от страха от последствията. Двусмислието ме обезоръжи. И ме разсмя.

Мимоходом споменахме и щастливите си бракове. Разказа ми как някога баща му му казвал да се научи да лъже. Но той го упреквал, че е стар досадник, който изобщо не го разбира. Тогава бил само един шестнадесетгодишен рицар, воюващ за наивните си идеали от приказките. А като станал на двадесет и той като Марк Твен с иненада открил колко много се е променил баща му и как изведнъж е почнал да го разбира.

Всъщност никой от двамата не искаше да посегне на това, което започваше да се случва между нас, защото изглеждаше толкова дългосрочно и постоянно, колкото всички временни неща. Но и не искаше да разруши иначе бездушния, но все пак стабилен свят на щастливия си брак.

...

Когато се осъзнахме, нахалството на първите слънчеви лъчи вече се беше превърнало в жега. Нашите хора още ги нямаше. Беше минал повече от час, откакто излязоха. Може би и два. Важното е, че все пак се върнаха и че ние ги посрещнахме с достатъчно благонадеждност в изражението си (надявам се, макар че както вече споменах - на кого ли му пука...). Когато всички си дойдохме по местата и отново се озовахме стол до стол с половинките си, се стараех да избягвам да гледам съпруга си. Не исках да го карам да се чувства неудобно от бледите, но все пак видими следи от червило по тениската. Не че по принцип се забелязваме, както вече стана въпрос, но си има норми на добро възпитание, които като цяло се стремя да спазвам.

Миг тишина и изпепеляващи срещуположни погледи, след което някой мъдро обобщи:

„Наздраве за щастливите ни семейства и за многото съвместни отпуски, които предстоят”.

После поспахме, но се събудихме доста бързо, защото всеки от нас четиримата чакаше с нетърпение следващия картаджийски тур. И всъщност, сега като се позамисля, май до края на отпуската така и не отидохме на плаж.


Публикувано от valka на 19.01.2009 @ 17:41:09 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   eklekti4na

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 18:00:54 часа

добави твой текст
"Нашите две щастливи семейства" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Нашите две щастливи семейства
от apostolicia на 19.01.2009 @ 19:09:51
(Профил | Изпрати бележка)
Липсваше ми! Ти и елегантният ти стил! Поздравления!


Re: Нашите две щастливи семейства
от eklekti4na (eklektika13@yahoo.com) на 20.01.2009 @ 11:23:58
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти! Съжалявам за липсата, но ти знаеш как е.... Поздрав!

]


Re: Нашите две щастливи семейства
от joy_angels на 19.01.2009 @ 19:49:16
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво си ги объркала, наистина еклектично. Четох и други твои неща - радвам се, че те "открих".
Поздрави! :)


Re: Нашите две щастливи семейства
от eklekti4na (eklektika13@yahoo.com) на 20.01.2009 @ 11:24:55
(Профил | Изпрати бележка)
За мен е удоволствие! Заповядай пак!

]