Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 744
ХуЛитери: 3
Всичко: 747

Онлайн сега:
:: pc_indi
:: Marisiema
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБрутални Възмездия
раздел: Романи
автор: GARVAN

ГЛАВА 30
- ПРИЯТЕЛКАТА -
Само погледна дисплея на телефона си и веднага натисна червения бутон за прекъсване на връзката! Изобщо нямаше намерение да му вдига!
Търси го цели три пъти. Първият път телефонът му изобщо не беше включен, а после на два пъти я беше отрязал, с обяснението, че е зает. Може и да е бил зает, но да не може да и отдели две - три минути.... Нямаше да му каже по телефона! Щеше да му обясни, че е важно и щеше да му определи среща, на която да му разкаже за странния човек от чата. Няма значение! Щом не иска, не иска! Точка! И без това не беше сигурна дали оня изобщо казва истината. Но пък звучеше толкова достоверно.... Беше бясна! Направо не се побираше в кожата си от яд!
- Аре, ма. К’во толкова!? Ми не си негов тип и това е!
Приятелката и Сиси тъкмо освежаваше с нов слой червилото, с цвят на патладжан, върху устните си. На другата маса в кафенето две момчета от по-горен клас я зяпаха с отворени уста.
- Трябва да свикнеш да се отнасяш с мъжете като мен! Щом някой ми хареса, отивам и си взимам от него каквото си пожелая!
Сиси също беше на петнайсет, но вече имаше опит в любовните отношения, който от гледна точка на възрастта и беше доста богат.
- Сиянче, абсолютно, категорично абсолютно нищо не разбираш! По-хубаво не се обаждай! За теб и за тия, с които се срещаш, може и да не е от значение, че си с петнайсет години по-малка, но за мен това е важно!
Сиси прибра в чантата си червилото и огледалцето и погледна приятелката си със съжаление.
- Въобще не става въпрос за нещо такова! Трябваше да говоря с него по друг, много важен въпрос!
- И какъв е този важен въпрос, който могат да разискват едно момиче на петнайсет и един с петнайсет години по-възрастен мъж? – продължаваше да я гледа със съжаление и ирония. – Я, моля ти се..... И докога ще седиш девствена!? Изобщо страшно си
загубена!
Доста често Сиси губеше чувство за такт.
- Ужасна си! И, ако искаш да знаеш, въпреки, че на мен не ми пука, той си пада по мен!
Сиси си изкикоти. Момчетата на другата маса продължаваха да я зяпат.
- И по какво позна, че си пада по теб? Той ли ти каза? Ще ме умориш направо!
- Снощи беше у дома с дядо и....
- И какво? К’во си ме зазяпал бе, чикиджия!? –
За секунди едното от момчетата които я гледаха стана червено като домат.
- Моля те, въздържай се малко повече!
- Спокойно ма! И какво, продължавай!
- Забелязах как ме гледа.....такива работи....
Младежите, които Сиси изряза така грубо, бяха изпили набързо колите си и си тръгваха.
- Само това ли?
- Стори ми се и, че..... Ох, не мога да говоря такива неща! - започваше да се изчервява все повече и повече. – Когато излизах от стаята ми се стори, .... стори ми се, че.....
- Беше се надървил, така ли?!
- Аха.....
И двете се засмяха.
- Защо не съм на твоето място!? Каква случка щеше да му се случи само! Нищо, че е полицай!
- Трябва да вървим! Ще закъснеем.....
- Ако ти звъни пак ми дай аз да говоря с него.
- Оооо! Я престани! Ще му звънна още веднъж и ако пак ме отреже, изобщо повече няма да го търся!
- Ама че сме лоши!
Двете приятелки станаха и тръгнаха към училището.
.....................................
17.10.05
Продължавам да мисля за това, което се случи днес. Или, май е по-правилно да се каже, което не се случи. Както и да е! Първо той беше зает, после аз не му вдигнах... Нищо! Така е по-добре! При всяко положение щях да си създам само проблеми! Първо, най-вероятно оня лъже! Второ, Стефан щеше да каже на дядо и не ми побира ума, какво щеше да ми се случи! Най-вероятно щях да остана без интернет, джобни и нямаше да излизам от вкъщи поне месец. И трето, щях да стана толкова смешна в очите на всички и най-вече в очите на Стефан, че нямаше да ми се иска да се показвам пред хора! А, че го харесвам – това е факт! Даже, тук, пред себе си, в дневника, мога да кажа, че съм влюбена в него! Знам, че е невъзможно да съм с него, че е невъзможно даже и да му се разкрия в чувствата си! Просто ние сме толкова различни! Не само като възраст! Нищо! Ще ми мине. Сега трябва да измисля какво да му кажа за обажданията си, когато се видим.


Публикувано от alfa_c на 17.01.2009 @ 09:02:05 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   GARVAN

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 13:33:50 часа

добави твой текст
"Брутални Възмездия" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.