Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 784
ХуЛитери: 2
Всичко: 786

Онлайн сега:
:: Georgina
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБрутални Възмездия
раздел: Романи
автор: GARVAN

ГЛАВА 24
- ТОЙ -
Toj: Zdravej i ti! Ne o4akvah da se sre6tnem po tova vreme! Ne e li malko kasno?

Izis: Kasno e no kakvo ot tova!? Za teb ne e li?
Toj: I za mene e kasno i zatova te pitam…. Kak varvi v u4ili6te?
Izis: Mi kak…..:( Samo doma6ni, doma6ni……
Toj: :)!!! Normalno! Radvaj se, 4e si o6te mlada i tova sa ti zadaljenijata! Iska6b li da minem na kirilica?
Izis: :)!
Toj: Така е по-добре! Ако имаш някаква важна работа или ще си лягаш да приключваме...
Izis: Не, нищо особено нямам да върша! Даже се радвам да си поговоря с теб! Как е приятелката ти?
Toj: Благодаря! Много е добре! Днес остана да спи при мен. Целия ден бяхме заедно! Когато имам възможност да съм постоянно с нея съм най-щастливия човек на света! Ти как прекара деня?
Izis: Учих, писах есе, търсих разни неща в нета.....гледах новини....
Toj: Гледа и новини, така ли? Че младите хора на твоята възраст гледат ли новини....
Izis: Не се прави, че не разбираш за какво ти говоря!!
Toj: А, намекваш за убийството, дето е станало снощи ли?
Izis: Станало ли е, или ти го извърши?
Toj: Много си проницателна! Направо съм горд, че в България растат такива умни деца като теб!
Izis: Не отклонявай въпроса! Ти ли беше?
Toj: :)!!!
Izis: Защо се смееш?
Toj: Защото се чувствам така, сякаш ме разпитваш!
Izis: Не те разпитвам..... Ако искаш да си говорим за нещо друго?
Toj: Наистина си много умна, но си още малка, за да манипулираш по-възрастни от тебе! Нищо! Не се притеснявай и не се обиждай на това, което ти казах! Оценявам това, което се опита да направиш! Не се безпокой, нямам причини да ме е страх от това, че ще говоря с теб! Ако ти държиш можем да продължим, но ти казвам предварително, че няма да ми е приятно да говоря с млад човек като теб за такива брутални неща!
Izis: Не се опитвам да те манипулирам! Просто съм любопитна..... Защо да не говориш за тези неща? Та ти сам ми каза, предния път, че наказанията трябва да се показват на повече хора и така, по този начин другите, на които ще им се прииска да престъпват закона, да се замислят изобщо дали да го правят!
Toj: Да, но все пак си още малка! Децата не бива да слушат или виждат такива работи! Още по-малко пък и да говорят с извършителите им.....
Izis: Не съм дете! Вече съм на петнайсет и съм достатъчно голяма, за да коментирам важни теми, не- зависимо с кого!
Toj: Добре! Така да бъде! Какво искаш да ти кажа? Но те предупреждавам, че ако преценя, че отговорът на някой въпрос не е за теб, ще прекратя разговора! Съгласна ли си?
Izis: Да! Защо ме излъга, че приятелката ти е била при теб през целия ден?
Toj: Не те излъгах! Или не съвсем... С мен е от около обяд. Защо реши, че те лъжа?
Izis: Защото няма начин да е била с теб през времето, когато си извършил убийството, освен ако не ти е съучастничка! Не те бях разбрала, извинявай!
Toj: Нищо! Не ти ли бях казал, че засега не живеем заедно?
Izis: Да, май ми каза.... Смяташ ли, че си прав, като правиш такива неща?
Toj: Въпрос на гледна точка. За страшно много хора това също е престъпление, но за повечето, така си мисля аз, си е нещо напълно заслужено! Пак ти казвам, зависи как ще го погледнеш....
Izis: А защо реши, че точно ти си този, който трябва да, как да кажа, да прочиства света от такива лоши хора?
Toj: Не съм решил. Просто ми писна да гледам, колко е несправедливо всичко у нас! Това е!
Izis: Но нали има полиция..... Вярно е, че поради ред причини не могат да си вършат работата така, както биха искали, но.... Ти не си упълномощен от никой да извършваш екзекуции! Така и ти ставаш престъпник! Съжалявам, че трябва да ти го кажа, но е така!
Toj: Да, но според закона! Според този закон, който е допуснал такива, повярвай ми, много лоши хора да не са в затвора, а на свобода и да продължават да вършат лоши неща! Ти знаеш ли, какво направи този човек преди малко повече от година?
Izis: Не, не знам! Кажи!
Toj: Наистина ли не знаеш?
Izis: Да! Само това, което казаха по телевизията. Че бил следствен за много престъпления и че не бил осъждан! Това знам, без никакви подробности.
Toj: Съжалявам, но няма да ти кажа! Наистина престъпленията му са много и всички до едно заслужават най-строги наказания, но това, заради което го убих е толкова ужасно и отвратително, че уверявам те, ако знаеше за него, сега нямаше да ме питаш защо съм го убил, а щеше да ме поздравиш!
Izis: И все пак.....кажи!
Toj: Не! Категорично! Аз няма да ти кажа! Ако кажат по телевизията, а вероятно ще кажат, ще разбереш.
Izis: Добре де.....няма да настоявам!
Toj: Искам да те питам нещо.
Izis: Питай.
Toj: Каква музика слушаш?
Izis: Какво общо има?
Toj: Ще ти кажа. Отговори ми!
Izis: Различна, само да не е чалга!
Toj: Защо? Искам да кажа, защо не и чалга?
Izis: Защото всички, е почти всички, песни са глупави и повърхностни.
Toj: А защо, според теб, чалгата е толкова популярна?
Izis: Сигурно, защото повечето хора са глупави и това им харесва. Аз поне не познавам интелигентен човек, който да слуша чалга!
Тоj: Права си и по този начин дойдохме до същината на проблема! Късно е! Няма ли да си лягаш?
Izis: Тъкмо започна да става интересно. Не още, продължавай!
Тoj: Напълно е нормално, в едно общество, което и да е то, тези, с по-ограничените умове да са повече от тези, които са по-умни. Навсякъде е така! Не само у нас! Въпросът е там, че тези хора много лесно се влияят от модни течения, начини на поведение, популярни идеи и тъй нататък. Огледай се малко по-внимателно и ще видиш за какво става въпрос и какво искам да ти кажа.
Izis: Бъди малко по-конкретен! Не те разбирам добре....
Тоj: Нищо сложно няма! Ако се стараеш да убедиш двама души, един по-умен и един по-глупав, в едно и също нещо, което не е правилно, каквото и да е то, то умният веднага ще разбере, че го мамиш! Докато глупавият може и да го излъжеш, ако се постараеш повече. Зависи колко е глупав.....
Izis: Пак не те разбирам......извинявай!
Тоj: През последните години хората се промениха много! За съжаление в повечето случаи в негативна посока! Виж сега хората на какви неща се радват и кои хора са им идоли. Преди няколко години да си дебел, с ниско чело, огромни мускули, облечен в анцуг и със златен синджир на врата, означаваше, че си нещо страхотно! Човек на върха на живота, в смисъл човек с пари! И това мнозинството от хората не одобряваха. Да, но имаше и една друга прослойка на хората, които вътрешно завиждаха на така наречените мутри! Заради мускулите, парите, синджирите от злато, автомобилите..... заради всичко! Направо им се възхищаваха, но да се внедриш сред тези мутри не беше лесно! В никой случай те не позволяваха странични хора да се бъркат в работите им, може и да бяха тъпи, но бяха достатъчно хитри, за да се усетят, че тяхното влияние няма да продължи вечно и колкото повече успеят да натрупат и с колкото по-малко хора им се наложи да го делят, толкова по-добре! Сама знаеш, че в България безработицата беше, а и все още е, доста голяма. Този, който няма иска да има, логично е и е човешко! Но обикновено, това също е човешко, този, който няма започва да завижда на този, който има, а когато няма възможност да придобие това, което желае по нормален начин, започва да не подбира начините да се сдобие с него! Започва да
върши престъпления! Следиш ли мисълта ми?
Izis: Да, доколкото мога!
Тоj: Скоро стана така, че всеки, без да се съобразява с нищо, започна да ламти за все повече и повече. Знаеш ли защо съм много богат?
Izis: Не, но може би, защото работиш много и добре си вършиш работата...
Тоj: И заради тези две неща, но най-вече защото не съм алчен и защото знам, какво е да нямаш и да ти се налага всичко да създаваш сам! Много от хората у нас все още чакат някой друг да ги направи богати! В това им е проблемът на всички!
Izis: Но не разбирам каква е връзката на всичко това с убийството, което си извършил?
Тоj: Ще те поправя, не убийството, а убийствата! Не е само едно, а са няколко! Не се притеснявай, те всички бяха хора, които бяха престъпници, които нямаше да бъдат осъдени и щяха да продължат да извършват гадостите, с които се занимаваха преди аз да ги спра!
Izis: Разкажи ми за тях!
Тоj: За другите, които съм убил ли? Не! Няма! Явно не ме разбираш, ще ти кажа защо ги убивам! Казах ти, а и ти знаеш не по-зле от мен, че повечето хора са глупави. За тях някой престъпник да бъде осъден е нещо, което не ги впечатлява особено. Те просто продължават да вършат ежедневните си престъпления. Да се возят в рейса без билет, да крадат от хипермаркетите, да крадат ток......няма да ми стигне нощта, за да изброя всички малки престъпления, които върши всеки от тях. Те, всички те, се нуждаят от нещо, което да ги разтърси така, че да разберат веднъж завинаги, че да се правят престъпления е опасно! Направо смъртоносно! Тогава ще се спрат и то не всички. Помисли, давам ти пример. Представи си, че някой грозен, тъп, но много силен човек не е спал с жена от много време. Така! Та, отива този човек в някоя кръчма и си поръчва мастика. В кръчмата има телевизор, по който върви непрестанно някакъв канал само за чалга, а по масите наоколо има само такива типове като него. Пие той, първата мастика и си поръчва още една, след това трета, четвърта.... По чалга канала върви поредната тъпа песен, изпълнена от някоя бездарна, но много разголена кукла и в главата на нашия герой започват да се въртят какви ли не неща. Изпива всички пари, които носи в себе си и си тръгва. А в главата му продължават мислите за секс и още пиене... Ако този човек, освен всичко се мисли и за ненаказуем, какво си мислиш, че ще ти се случи на теб или на някое друго момиче, ако му се изпречи на пътя?
Izis: Прав си! Така е! Но въпреки всичко такива неща не се случват!
Тоj: Напротив, случват се и то много често се случват! Но щяха да се случват много по-често, ако в повечето такива случаи нямаше и страх от възмездие. Това, което ти казах сега е само един пример! Един от многото! Много, страшно много хора, обаче се мислят и то сериозно се мислят за недосегаеми! Ако някой циганин го хванат да краде и го набият в полицията, той после ги съди за нехуманно поведение. Ако убие някой може да се повтори същото! Това не е шега! Нещата у нас, за съжаление са такива! Запомни! Във всяко мъничко човече, с дребна, завистлива и лакома душичка се крие по едно грозно и много жестоко чудовище! И това чудовище трябва де се държи изкъсо!
Izis: Аз, все пак, съм малка и много не разбирам от тези неща.....
Тоj: Но схвана идеята ми, нали?
Izis: Да! Така поне мисля.... Ти вярваш, че убивайки такива чудовища, плашиш другите до смърт и така ги караш да не правят повече престъпления. Това е, нали?
Тоj: :) !!! Все пак не съм много сигурен дали имам големи успехи! Но и едно чудовище, както ти ги нарече, да се е изплашило и да се е скрило завинаги, образно казано, пак е някакъв успех! Не мислиш ли?
Izis: Да, според това, което ми каза, е така.... Жалко е, обаче, че се налага да има такива хора като теб!
Тoj: Хора като мен ли!? Струва ми се, че съм само аз. И слава Богу! Ако на всеки му хрумне да прави като мен, не знам докъде ще стигнем! Аз мисля, че съм достатъчен :)!
Izis: Странен си! Говориш за това сякаш наистина ти е хоби!
Toj: Е, не е хоби, разбира се, а и не казвам, че ми харесва. Приемам го като нещо необходимо за обществото.... Дано не ти звучи силно...
Izis: Е, силно е...... Нищо! Важното е ти как го възприемаш, а и наистина, ако след всичко това и един да се е спрял, си е успех! Така е! Искам да те питам нещо, може ли?
Тоj: Да, разбира се! Питай!
Izis: А, от къде си сигурен, че няма да те издам?
Тоj: :)! Разбира се, че няма! Ти ме разбра. А и кой ще ти повярва!? Та ти си на петнайсет години! Може и да си измисляш, по ред причини може да го правиш... Пък и кой убиец ще разказва за убийствата си на непознати момичета в интернет! Никой няма да ти повярва!
Izis: :)
Тоj: Късно е! Лягай си. Въпреки, че не знам дали тази нощ ще заспиш. Аз едва ли ще мога.... Мисля, че въобще не трябваше да ти разказвам за тези неща! Не са за едно дете....
Izis: Нищо! Все някога ще трябва да порасна! Знаеш ли какво, може някой ден да седна и да напиша книга по твоя случай. Съгласен ли си?
Тоj: Съгласен съм, разбира се! Само при условие да не пише името ми на корицата ;)
Izis: :)! Трябва да си лягам! Цяло чудо е, че дядо още не е дошъл да провери дали съм заспала вече! Ще си пишем ли пак?
Тоj: Не знам! Сигурно! Хайде, лека нощ!
Izis: Лека! Все пак се надявам да не спрем да си пишем.....
Toj: :)!!!


Публикувано от alfa_c на 11.01.2009 @ 12:19:44 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   GARVAN

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 18:28:40 часа

добави твой текст
"Брутални Възмездия" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Брутални Възмездия
от joy_angels на 11.01.2009 @ 12:33:05
(Профил | Изпрати бележка)
Добра хрумка е да му дадеш трибуна чрез чата... Ама ако го хванат заради момичето, ще се сърдя :)))
Поздрав, Гарване! Чета.