Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 535
ХуЛитери: 4
Всичко: 539

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: VladKo
:: Icy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБелимрак
раздел: Приказки
автор: sradev

Имало едно време Свят, весел и игрив, пълен с намигащи звезди и усмихнати дупки.
Всичко било позволено и никой на нищо не се сърдел. Понякога, на шега, някоя звезда се надувала до невъзможност, изпълвала се с антигравитация и се правела на обидена. А после свивала пространството и прегръщала всичките си приятели наведнъж. Случвало се някоя черна дупка да отвори широко уста (уж, че се прозява) да глътне Вселената барабар с всичките й околности, да я завърти на 720 градуса, а след малко да я посади на някоя цветна поляна. Там всички били приятели, с най-голяма бързина - мигновено се свързвали в констелации, друсвали по едно хорце и пак се разделяли. Нищо не било невъзможно и всяка прашинка се чувствала важна, защото знаела, че ще й дойде времето да насъбере света около себе си. Времето било вечно и все различно, защото за никъде не бързало. Викали му на тоя свят Шегован, защото до последният си квант обичал да се шегува - тук черна дупка се облече в огнена премяна, там прашинка придърпа десетина звезди да й светят в линия, съберат се на трапеза куп звезди да нищят Нищото и ха да го глътнат и избухвали в смях та нищото отново се заплитало. В същност Нищото обича да го нищят и само се прави на обидено, защото в Шегован дори и Нищото е усмихнато.
Но незнайно откъде, на метла или ракета, леля Алга долетяла, с краката си тропнала, като магаре се провикнала, че ред няма там, туй на нищо не прилича, значи си е неприлично. Заела се Алга ред да прави, а че в раницата си натъпкала ред чак до последните връзки, мнго ред имала и почнала да го реди наляво и надясно. На всички им станало тясно. Първо в ред турила звездите - на място да си седят и лимонада да не пият. После всички черни дупки в миша дупка натикала, с гребен ги изравнила и с една Факторизация подравнила, та станали на едни дупчици и то намръщени. Чак прашинките подредила в три редици, най-големите турила отпред, та всички прашинки станали на тези три най-големи. Ама много големи прашинки - по-големи и от най-големите галактики. Запалила прашинките и за да не стане горещо - боядисала ги барабар със звездите на черно. А дупките боядисала на бяло и така всичко посивяло. А те белите дупки не се шегуват, само бели правят, а черните звезди не се усмихват а само мрак носят и за това нарекла света Белимрак.


Публикувано от valka на 28.12.2008 @ 10:41:40 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   sradev

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 15:56:40 часа

добави твой текст
"Белимрак" | Вход | 7 коментара (18 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Белимрак
от Ufff на 28.12.2008 @ 11:55:53
(Профил | Изпрати бележка)
В началото бе прекрасна приказка. Но после - Бели мрак или белим рак, все тая))))И аз имам много ред в излишък, я да наслагам нещата по местата им: ред усмихнати звезди , ред намигащи дупки, опс, грешка, ама нищо де;). Много здраве на леля ти Алга))))


Re: Белимрак
от Silver Wolfess на 28.12.2008 @ 12:57:55
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Звездни празници да са ти, Славяне!


Re: Белимрак
от ANG на 28.12.2008 @ 13:12:07
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
ъъъъъъъъъъъъ
социал-анархист Сърдев


Re: Белимрак
от mariq-desislava на 28.12.2008 @ 14:19:29
(Профил | Изпрати бележка)
Искам да живея в този свят... Може ли?:)


Re: Белимрак
от pafka на 28.12.2008 @ 15:14:10
(Профил | Изпрати бележка) http://pafffka.blog.bg/
Отдавна не бях те чела, приказнико! Благодаря за удоволствието и Весела Нова!


Re: Белимрак
от regina на 29.12.2008 @ 15:00:30
(Профил | Изпрати бележка)
ууу...тя тая баба Яга направо!...какво ти баба Яга - Хитлер!...и ред направила?!...
неее...няма да я бъде тая!
всички прашинки на бунт!!! - облекло бяло, среща по мрак, и да си носят байряк!
:)
хайде с нас
(макар не си Танас)
на бунт срещу Агая
(няма да я бъде тая!)
каним те Славян,
(щот си разтурван)
подпис:една прашинка
:)))


Re: Белимрак
от miglena на 30.12.2008 @ 16:19:28
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:))))) та значи най-големите белИ идват от опитите да се сложи изкуствен ред по уж прави линии, които всъщност изкривяват естествеността ... и от фетишизирането на ин и ян, black & white .... но шегите на шегаджийните шегозвездия ще спасят света, нали :))))))