Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 843
ХуЛитери: 4
Всичко: 847

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта Във времето на някоя надежда
раздел: Други ...
автор: esperanca

/отворено писмо/


Онази нощ бях в Роданте. Къщата на дървени крака, със сините капаци стои на океанския бряг. Прозорците и тъмнеят, както бе във времето преди да дойдеш ти. Пейзажът все така валсува в синята гама. Само вълните на океана са станали по-тихи, укротени след преживяната рана. Откакто жребият те застигна в онова далечно африканско свлачище, тук не е имало повече бури.
Помниш ли последната. Малко преди да стигна до къщата, удавих двигателя на автомобила. Ти случайно забелязал светлините на фаровете, излезе да ме търсиш, след като водната пелена ги бе потопила. Излезе да ме търсиш, без да ме познаваш. Как си ме пренесъл до синята стая, така и не се научих да плувам. Усещах тръпчивия вкус на тежък коняк в гърлото си. Тогава още не знаеше, че не ми понасят твърдите алкохоли. Щом намерих очите ти , прочете онзи , вледенен вик по билата на арктичните ледове в душата ми. Вик на човек, който вече си е отишъл, а викът останал след него. Вроденото ти благородство повели да ме спасиш. Всъщност застави те сърцето .
За първи път срещах някой, капсулирал болката повече от мен, в себе си.
А след това се напихме до изтрезняване. Знам кога се изплашихме истински. Електричеството угасна, бурята от това ставаше по-страшна. По гърба ми пролази , по лицето ти премина сянката на страха, че се намерихме в тъмното. В сърцето на ураганната стихия, две корабокруширали души, носени по житейското течение десетилетия.
Мигът, в който ме направи своя бурята онемя, смълча се пред вика изтръгнат от същество, в което най-после се роди жената. Мислих, че тогава ще видя дивите коне. Зная, че помниш легендата за дивите коне. Знаеш как съм мечтала боговете да ги изпратят вестители, че съм избрана да бъда сред благословените, да обичат обичани. Помня, на другия ден как ми разказваше, че си ме съзерцавал през цялото време на моя сън. За първи път се чувствах красива. Кой друг може толкова дълго, така образно и пълнокръвно да рисува с думи. И тогава не видях дивите коне, въпреки че няма по-пълно сливане от това, да се видя през твоите очи.
После синът ти донесе сандъка, в който си пазил моите писма и докато търсеше по-меки думи, за да опише случилото се, онзи вик, който ти разтопи с един поглед ме намери и прикова отново. Не можех да помръдна. Не можех да дишам. Усещах как ставам трудна. Мислех, че полудявам, разбирах как тази бременост растеше в секундите. Болката в мен набъбваше и очертаваше формата си. Не разбирах нищо, виждах как коремът ми се уголемява, очите ми изцъклени всеки момент щяха да изпръснат, разтварях краката си, раждането започваше. Контракциите учестиха, но колкото и да напъвах от бременната ми празна утроба, надничаше нищото. Тогава осъзнах, че никои не ме е учил как да родя болката. Утробата ми бе пълна с един вик, който имаше силата да срути света.
Съдбата изпраща своите знаци на точния час. След като преживях времето на лудостта си, една ноемврийска привечер се разхождах късно по плажа. Бе точно границата, когато денят още не си е отишъл, а нощта не е настъпила. Видях дивите коне. Широко разтворените им от възбуда мокри ноздри. Дългите черни гриви, които водеха след себе си нощта. Очите им – пълни с безумство и страст. Разбрах : хубавото на любовта е, че тя никога не си отива. Любовта е с мен, когато ти си другаде.
А исках само да ти кажа : не оседлавай дивите коне.

P.S. Не се притеснявай за белите пустини в мозъка ми, защото сменям глаголните времена. Живея във времето на някоя надежда.

Е.


Публикувано от valka на 11.12.2008 @ 17:03:41 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   esperanca

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
319 четения | оценка няма

показвания 27005
от 125000 заявени

[ виж текста ]
" Във времето на някоя надежда" | Вход | 2 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Във времето на някоя надежда
от regina на 12.12.2008 @ 13:01:47
(Профил | Изпрати бележка)
ехее...къде ме завлече, бе човек?!...страхотна импресия, Есп!
благодаря за разходката в света на дивите коне!


Re: Във времето на някоя надежда
от Ufff на 10.01.2009 @ 13:33:25
(Профил | Изпрати бележка)
Пренесе ме в друг свят и друго време. Но надеждата е в сегашно. И вълшебно. Поздрав, Есперанца миа!