Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 866
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 867

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊëóáúò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: silence

Êëóáúò å ìÿñòî, êúäåòî îáè÷àì äà õîäÿ. Òàì, îñâåí îãðîìíèÿ ôèòíåñ-öåíòúð íàòúïêàí ñ ìúæå, èìà ðàçëè÷íè âèäîâå ãðóïîâè òðåíèðîâêè, áàñåéí, ñàóíà, ïàðíà áàíÿ è ìàñàæ.
È äíåñ, êîãàòî ñòàíàõ ñ äóïåòî íàãîðå, à è êàôåòî íå ïîìîãíà îñîáåíî ìíîãî, ñå íàòðåñîõ íà òðåíèðîâêà ïî òàå-áî. Ðàç÷èòàõ, ÷å ðàçäàâàíåòî íà êàðàòèñòêè óäàðè ñ ðúöå è êðàêà ùå äîíåñå íÿêàêúâ ìèð â íàñòðúõíàëàòà ìè äóøà, íî óâè, ñïå÷åëèõ ñè ñàìî ðàçäðàçíåíè ìóñêóëè. Ðåøèõ äà ãè ðàçïëóâàì â áàñåéíà çà äà èçáåãíà íàòðóïâàíåòî íà ãàäíàòà ìëå÷íà êèñåëèíà, íî ïëóâàíåòî ÿâàø-ÿâàø îùå ïîâå÷å ìå íàïðåãíà.
Çàòîâà íàêðàÿ ïðèìèðåíà ñ íåóñïåõà äà ñå ñïðàâÿ ñúñ ñåáå ñè, ïîëåãíàõ íà åäèí îò ìåêèòå øåçëîíãè êðàé áàñåéíà è ñå çàâèõ êðîòêî ñ õàâëèÿòà. Áëååõ áåçöåëíî äîêàòî íå ãî âèäÿõ.
Ìëàäåæúò íà îêîëî 20ã. èìàøå îíîâà òåëîñëîæåíèå, êîåòî òå êàðà äà âúçäúõíåø ñ áëàãîäàðíîñò, ÷å èìà ìúæå, êîèòî çíàÿò äî êúäå äà ñïðàò ñ òðóïàíåòî íà ìóñêóëíà ìàñà. Ëè÷åøå ñè, ÷å èìà îïèò ñ ïëóâàíåòî, çàùîòî ñúâñåì âåùî çàïî÷íà äà ðàçãðÿâà ñòàâèòå ñè. Íàäïèñà SPEEDO îòçàä íà áàíñêèòå ñå îïúíà êîãàòî òîé ñå èçâúðòÿ îò êðúñòà è ðàçêðè äîáðå îôîðìåíèòå ïîëóêúëáà. Ìóñêóëèòå íà ãúðáà èçïúêíàõà è àç îòíîâî âúçäúõíàõ.
Òîé çàñòàíà íà ðúáà íà áàñåéíà ðàçìàõà ðúöå òî÷íî êàêòî ãî ïðàâÿò ïëóâöèòå, íàìåñòè î÷èëàòà ñè è ñêî÷è. Ñêîêúò áå …óàó! Òî÷íî ïðèöåëåí, åëåãàíòåí è…àáåå ïðîñòî ïåðôåêòåí. Î÷èòå ìè ñå èçïúëíèõà ñ íàñëàäà äîêàòî ãî ãëåäàõ êàê ïëóâà ïîä âîäàòà, ïîêàçâà ãëàâà çà ìèã êîëêîòî çà äà ñè ïîåìå âúçäóõ è ñå ãìóðâà çà äà ñå ïðåîáúðíå.
Ïðåìåñòèõ ïîãëåäà ñè â ïúðâîíà÷àëíèÿ êðàé íà áàñåéíà î÷àêâàéêè ãî äà ñå ïîêàæå è â äúíîòî, â êîðèäîðà íà ñúáëåêàëíèòå âèäÿõ äåâîéêà. Òÿ áå íà íå ïîâå÷å îò 20 è íåðâíî ñòèñêàøå õàâëèÿòà ïðåä ñåáå ñè, ñÿêàø ñå ïðèòåñíÿâàøå îò ãîëîòàòà ñè. Ïîãëåäúò é ñúùî áåøå âïåðåí â ìëàäåæà. Îïïààà!
Òÿ ïðèñòúïè ïëàõî äî ðúáà íà áàñåéíà è ãî èç÷àêà äà ñå âúðíå îò ÷åòâúðòàòà ñè äúëæèíà. Òîé ñïðÿ òî÷íî ïðåä ïðúñòèòå íà êðàêàòà é, ñúñ çàìàõ ñâàëè î÷èëàòà ñè è âðúòíà ãëàâà çà äà èçòðúñêà âîäàòà. Êàïêèòå ÿ îïðúñêàõà è òÿ íåïðåñòîðåíî èçïèñêà. Ïîãëåäúò ìó áàâíî ïðåìèíà îò êðàêàòà ïðåç õàíøà è ñòèãíà äî ëèöåòî é.
- Çäðàâåé ïàê – èç÷åðâè ñå òÿ.
- Ñêà÷àé – ïîñî÷è òîé ñ ãëàâà áàñåéíà.
Òÿ ïîêëàòè ãëàâà ñÿêàø èñêàøå äà êàæå „âå÷å ñúì ãîëÿìà çà òîâà, à è ñå ïðèòåñíÿâàì”, ïðèøëÿïà ñ ÷åõëèòå ñè äî åäèí øåçëîíã è ñ ïðèêëÿêâàíå îñòàâè õàâëèÿòà ñè. Îîîî, ïîçíàòî ìè å òîâà! Ïðèòåñíåíèåòî, ÷å âñè÷êè ãëåäàò ãîëèòå òè áåäðà; íåðâíîñòòà, ÷å àêî ñå íàâåäåø ãúðäèòå òè ìîãàò äà ñå èçñèïÿò îò ãîðíèùåòî è íàäåæäàòà òîé äà íå íàìåðè êóñóðè íà ôèãóðàòà òè. Åõ, ìèëîòî äåâîé÷å!
Òÿ ïðèñòåãíà êîñàòà ñè â îïàøêàòà, ïðåêàðà ïðúñò ïî ðúáà íà áèêèíèòå çà äà ïðîâåðè äàëè íå ïîêàçâàò ïîâå÷å îòêîëêîòî òðÿáâà, îòèäå äî ñòúëáè÷êàòà è ñå îáúðíà çà äà ñëåçå ïî íåÿ.
Áåøå äî êîëåíåòå âúâ âîäàòà êîãàòî òîé èçïëóâà çàä íåÿ. Ïðîòåãíà ðúöå è ÿ õâàíà çà êðúñòà, ïîñëå ëåêî ÿ äðúïíà îò ñòúëáè÷êàòà è äîêàòî ÿ ïóñêàøå âúâ âîäàòà ÿ èçâúðòÿ êúì ñåáå ñè. Òÿ îïðÿ èíñòèíêòèâíî ðúöå íà ãúðäèòå ìó è ñâåäå ñâåíëèâî ïîãëåä. Ààà, ñÿêàø ïðåäè ñòî ãîäèíè áåøå âðåìåòî êîãàòî áÿõ íà íåéíîòî ìÿñòî è òàêà ñëàäêî ñå èç÷åðâÿâàõ!
Òîé ïîâäèãíà îãðàíè÷èòåëÿ íà êîðèäîðà çà äà ñå ìóøíå ïîä íåãî òÿ. Áðàâî, ñúîáðàçèòåëåí ìëàäåæ, ÿâíî çíàå êîëêî íè å ãàäíî íà íàñ æåíèòå êîãàòî ñè íàìîêðèì êîñèòå â áàñåéíà è çàïî÷íåì äà ñå ÷óäèì äàëè ãëàâàòà íè èçãëåæäà êàòî òîïêà èëè êàòî êðàñòàâèöà.
Óñìèõíà é ñå è ñ æåñò ÿ ïîêàíè äà çàïëóâàò. Òÿ, àìà íèêàê íå ñúì ñå ñúìíÿâàëà â òîâà, çàïëóâà áðóñò áåç äà ïîòàïÿ ãëàâà âúâ âîäàòà. Òîé ñå ïóñíà êðàé íåÿ ïëóâàéêè áàâíî íà ãðúá ñ äâåòå ðúöå. Âèæäàõ ãè êàê ñè êàçâàò íåùî íà ïðåñåêóëêè, à î÷èòå èì íå ñå ðàçäåëÿõà åäíè îò äðóãè.
Ååååõ, âúçäúõíàõ çà ñòîòåí ïúò àç, íèå, ãîëåìèòå, çàãóáâàìå äåí ñëåä äåí òàçè íåïðèíóäåíîñò íà ôëèðòà è ñòàâàìå âñå ïî-öèíè÷íè. Ïîäáðàõ õàâëèÿòà ñè è ñå íàñòàíèõ â ìîåòî úãúë÷å íà ïàðíàòà áàíÿ.
Ïàðíàòà áàíÿ â êëóáà å ìÿñòî, êúäåòî ìîæåø äà ñå ñêðèåø. ×åñòî ãî ïðàâÿ, êîãàòî èñêàì äà ñúì ñàìà. Òÿ å ãîëÿìà áàíÿ ñ îáëèöîâàíè ïåéêè ïîêðàé ñòåíèòå, à â úãëèòå èìà èççèäàíè êðúãëè êîðèòà, â êîèòî ìîæåø äà ñè ñúáèðàø òîïëà èëè ñòóäåíà âîäà. Ïàðàòà å ñ òåìïåðàòóðà îêîëî 50 ãðàäóñà çàåäíî ñ ëàìïèòå-ëóíè÷êè ïðàâè ïðèçðà÷íà îáñòàíîâêàòà. „Ìîåòî” úãúë÷å å äî åäíîòî êîðèòî – òàì ñâåòëèíàòà îò ëàìïè÷êèòå íå äîñòèãà è å ïî÷òè íåïðîãëåäåí ìðàê. Ïðåãúðíàõ êîëåíàòà ñè, ïîäïðÿõ ÷åëîòî ñè íà òÿõ è ñå çàìèñëèõ çà ìëàäåæèòå â áàñåéíà. Ïðåäñòàâÿõ ñè êàê òîé ùå èçëåçå îò òàì ñ åäèí ïîäñêîê, ùå ñëîæè êîëÿíî íà ðúáà íà áàñåéíà è ùå ñå èçïðàâè áàâíî êàòî áîã, èçëèçàù îò âîäàòà. Òÿ ùåøå äà ñå ïîêàòåðè ïî ñòúëáè÷êàòà êàòî ñïðå íà äâà ïúòè ïúðâî çà äà ïðîâåðè äàëè ãîðíèùåòî é å íà ìÿñòîòî ñè, ïîñëå äà ïðîâåðè äàëè äîëíèùåòî íå ñå å ñâëÿêëî.
Íå çíàì êîëêî ñúì ñòîÿëà òàì. Ïî åäíî âðåìå âðàòàòà ñå îòâîðè è „ìîÿòà” äâîéêà âëåçå. Òîé ïëèñíà êàí÷å ñòóäåíà âîäà íà ïåéêàòà çà äà ÿ ðàçõëàäè è ñåäíà òî÷íî ïîä åäíàòà ëóíè÷êà. Êîãàòî òÿ ñåäíà äî íåãî òîé áàâíî, íàâÿðíî çà äà íå ÿ óïëàøè, õâàíà êðàêàòà é, âäèãíà ãè íà ïåéêàòà è ãè èçâúðòÿ êúì ñòåíàòà. Ïîñëå âäèãíà ñâîèòå è ãè ïðîòåãíà êðàé íåÿ.
Òÿ öåëåíàñî÷åíî ñå âçèðàøå â ëèöåòî ìó. Åõ, êîëêî é ëè÷åøå êàê èñêà äà ïëúçíå ïîãëåä ïî ãúðäèòå ìó è øèðîêèòå ìó ðàìåíå. Õàéäå, îñìåëÈ ñå áå, ìîìè÷å, ñåãà òè ñå å ïàäíàëî.
Ðàçìåíÿõà ñè òèõî äóìè è òÿ èçâåäíúæ íå ìëúêíà. Òîé íàâÿðíî ñå ÷óäåøå êàêâî ñòàâà äîêàòî òÿ íå ïðîòåãíà ðúêà êúì ëèöåòî ìó. Íà ìåêàòà ÷àñò íà óõîòî ìó ñå áå îôîðìèëà êàïêà ïîò, êîÿòî âñåêè ìîìåíò ùåøå äà íàòåæè è äà ïàäíå. Òÿ ÿ ïîå ñ ïîêàçàëåöà ñè.
- Íàìåðèõ ñè êàïêà – óñìèõíà ìó ñå çàêà÷ëèâî.
Äîêàòî áàâíî îòòåãëÿøå ðúêàòà ñè çà äà ìó ÿ ïîêàæå, äðóãèòå é ïðúñòè ïîãàëèõà ðúáà íà ëèöåòî ìó.
Òîé ñå óñìèõíà.
- È àç âèæäàì åäíà – êàçà.
Ïðîòåãíà ðúêà êúì íåÿ. Ïàëåöúò ìó äîêîñíà êîæàòà òî÷íî äî ðúáà íà ãîðíèùåòî íà áàíñêèÿ é ïî÷òè òàì, êúäåòî ñå ñúáèðàõà ãúðäèòå é. Ïîå êàïêàòà, êîÿòî ñå ñïóñêàøå ïî ãðúäòà é è áàâíî ïðîñëåäè ïúòÿ é íàãîðå êúì ðàìîòî. Ïîñëå ñ íåæåëàíèå ñà îòäåëè îò êîæàòà è é ïîêàçà ìîêðèÿ ñè ïðúñò.
Òóê àç áåç íèêàêâî êîëåáàíèå áèõ ãî îáëèçàëà òîçè ïðúñò, áèõ ãî ïîåëà ñ óñòíèòå ñè è çàñìóêàëà. Äåâîé÷åòî îáà÷å ñòîåøå òîëêîâà ðàçâúëíóâàíî îò òîêó-ùî âðúõëåòÿëàòà ÿ åìîöèÿ, ÷å ÷àê áåøå ñïðÿëà äà äèøà.
Òîïëèíàòà âå÷å áå íàæåæèëà íîñà ìè è ñ íåóäîâîëñòâèå ñòàíàõ äà èçëèçàì. Àêî ìîæåõ, ùÿõ äà ñè ñòîÿ òàì âå÷íî ñàìî è ñàìî äà íå ðàçâàëÿ òåõíèÿ ìèã.
Ñëåä ìèíóòè ìîìè÷åòî âëåòÿ â ñúáëåêàëíÿòà è ñòàíàõ ñâèäåòåë íà íàé-ñêîðîñòíîòî êúïàíå, ñóøåíå è îáëè÷àíå â ñâåòà. Óñìèõíàõ ñå íåæíî è ñ ðàçáèðàíå íà ãúðáà é, êîãàòî èçëèçàøå. Äà, çíàì êàêâî å äà ñè ìèñëèø êîëêî áúðçî ñå îïðàâÿò ìúæåòå, è ÷å òå ìèñëÿò, ÷å ùå íè îòíåìå ïîíå ÷àñ äà ñå ïðåîáëå÷åì. È àç ñúì áèëà ñêîðîñòðåëíà ñàìî çà äà äîêàæà, ÷å àç íå ñúì îò îíèÿ ìîìè÷åòà.
Ïðåä âõîäà „ìîèòå” ìëàäåæè ñå ñáîãóâàõà. Òðóäíî èì áåøå äà ñå ðàçäåëÿò – âèæäàøå ñå îò êèëîìåòðè. Ðúöåòå èì âèñÿõà íà ìèëèìåòðè åäíà îò äðóãà, ñÿêàø ñå äîêîñâàõà, àìà íå ñúâñåì.
„Öåëóíè ÿ, ïè÷” – èñêàøå ìè ñå äà èçâèêàì. È òå ïðàâÿò ãðåøêàòà äà ìèñëÿò, ÷å èìàò öÿëîòî âðåìå íà ñâåòà.
Òðúãíàõà. Â òîçè ìîìåíò ñå îòâîðè âðàòàòà è ïðåç íåÿ òåæêî èçëåçå ìîÿ ìúæ. Ïîå ðàíèöàòà îò ãúðáà ìè.
- Îîîî, ìàöå! – ïðîøåïíà ìè òîé è ìå ùèïíà ïî äóïåòî. Îïèòàõ ñå äà ïëåñíà ðúêàòà ìó â äâèæåíèå, íî òîé ìå èçïðåâàðè. Õâàíà ìå çà êèòêàòà, èçâúðòÿ ìå êúì ñåáå ñè è ìå ïðèòèñíà äî ãúðäèòå ñè.
- Àãðåñèâíà ñè íåùî? – ïîâäèãíà âåæäà. Âçðÿ ñå â î÷èòå ìè, âèäÿ öÿëàòà åìîöèÿ, êîÿòî ìè áÿõà äîíåñëè ìëàäåæèòå è îòñå÷å:
- Òè ùå ñè îòãîðå.
Å, äî òóê áÿõìå ñ ðîìàíòèêàòà.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 06.12.2008 @ 16:07:43 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   silence

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 07:04:08 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå êîìåíòèðà òîâà ïðîèçâåäåíèå.