Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 816
ХуЛитери: 5
Всичко: 821

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Elling

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИмам само един живот
раздел: Разкази
автор: hristam

- Добър ден. Идвам относно съпругата ми.
- Да? Подозирате я в изневяра?
- Не. Знам, че ми изневерява.
- Ясно. Значи трябва ви доказателствен материал.
- Напротив. Точно обратното.
- Не ви разбирам.

- Вижте, работата е там, че тя не е от онези опитни, хитри съпруги, чиито мъже не усещат тежестта на рогата, с които ги обкичват. Макар да е от заможно семейство и винаги да е имала много ухажори, от как сме женени изобщо не е поглеждала встрани. Не е като онези разглезени куклички, дето все им шарят очите и не се свъртат у дома.
- Но това е чудесно. Не разбирам проблема ви.
- Имайте търпение да ме изслушате и ще разберете. От известно време започна да ходи на фитнес. Редовно. Смени цвета на косата си. Изпробва и някаква нова диета, твърди, че е страхотна. Но най- сигурното доказателство е, че постоянно си купува скъпо секси бельо. Разбирате за какво говоря, нали?
- Разбирам, че имате някакви основания да я подозирате, но все пак не смятам, че това е достатъчно...
- О, що се отнася до нея е абсолютно достатъчно, повярвайте. Тя никога не е проявявала особен интерес към ...този вид занимания, изпълняваше съпружеските си задължения без особен ентусиазъм. И изведнъж това бельо...Всеки на мое място би си направил съответните заключения.
- Но...повечето съпруги се стараят да скрият това от мъжете си. Ако става въпрос за изневяра, разбира се...
- Кое? Интереса си към предизвикателното бельо ли? Ами нали това ви казвам – тя не ги умее тези работи. Държи се странно и започвам да се притеснявам, че утре – другиден току-виж я заваря с някого, каквато е наивна и непредпазлива.
- Все пак с какво смятате, че може да ви помогне нашата агенция в този случай?
- Накратко казано, искам да избегна подобна нелепа ситуация. Бих желал да сте в течение на събитията и да ме уведомявате своевременно, за да не се окажа на неподходящото място в неподходящия момент. Защото ако това се случи, съгласете се, ще е трудно да се престоря, че не съм забелязал. Все пак съм мъж с достойнство, и не искам друго, освен да живея спокойно живота си без излишни драми.
- Тоест не искате тя да знае, че вие знаете?
- Точно така. Не желая никакви усложнения. Този брак ме устройва.
- Интересно. Досега май не сме имали подобна заявка.
- Е, това едва ли е по-различно от рутинната ви работа. Става въпрос за проследяване и информиране. Освен това мога да ви гарантирам, че няма да имате никакви затруднения в това отношение. Та тя дори когато пресича не се оглежда, много е разсеяна.
- Ясно. Е, тогава да пристъпим към уточняване на детайлите и да се захващаме за работа.

*
- Вижте, това наистина започва да ме озадачава.
- За какво говорите, господине?
- Вече мина повече от седмица, а нямам впечатление да ме предпазвате от каквото и да било. Когато и да ви се обадя казвате, че няма никакъв проблем.
- Правим всичко, което поискахте. Наистина няма проблеми.
- Да не би да твърдите, че тя не се среща с никого? И очаквате да ви повярвам?
- Нямаме никаква причина да крием истината от вас. Винаги сме лоялни с клиентите си.
- Вижте какво, препоръчаха ви като най-добрата детективска агенция, за това се обърнах към вас. Плащам ви повече от добре, защото тарифите ви наистина си ги бива. Ако бяха мои тези пари, а не на жена ми, много сериозно бих се замислил дали изобщо си струва да ги дам. Все пак очаквам някаква свършена работа срещу тази сума.
- Не разбирам какви оплаквания имате. Вършим работата си перфектно. Уведомяваме ви винаги, когато пожелаете за местонахождението и заниманията на съпругата ви.
- Но аз продължавам да тъна в неизвестност относно странното й държание. А напоследък става все по-зле – настроението й е приповдигнато, а това определено започва да пречи на спокойствието ми. Само чака да се прибера, и веднага зарязва всякакви телефонни разговори, а преди говореше с часове с приятелките си. Личи си, че става въпрос за любовна връзка, няма какво друго да е. А вие не казвате и дума за това.
- Господине, разполагаме с по часова информация за това как протича ежедневието на съпругата ви. Можем да ви я предоставим по всяко време, ако желаете, за да се убедите сам, че нямате основания за тревога.
- Ето какво – давам ви срок до края на седмицата. Ако дотогава не откриете кой е причината за всичко това, ще прекратя ангажимента ви.

*
- Заповядайте, госпожо. Всичко е в този плик.
- Значи все пак има друга, така ли?
- Защо просто не разгледате снимките?
- Защото...защото му отдадох толкова години от живота си! Защото не престанах да вярвам, че държи на мен, а не на парите на баща ми. Защото все се надявах, че е щастлив с мен, и няма нужда от друга в живота си.
- Моля ви, успокойте се. Такива неща се случват постоянно и повечето мъже не влагат нищо в...подобни странични връзки. Едва ли това би застрашило брака ви, знаете, мъжката природа е такава...
- Знам аз за мъжката природа. Обаче той...Никога не е проявявал особен интерес към...този вид занимания с мен, нали разбирате. Изпълняваше съпружеските си задължения без особен ентусиазъм, мислех си, че просто тези неща не го вълнуват особено. Щеше ми се да мога да се примиря с това, разбирате ли, но не мога. Задушавам се от безличната любезност помежду ни, тежат ми приятелските ни, почти роднински отношения. Дори завиждам на приятелките си, когато споделят, че бурните им семейни спорове най- често завършват в леглото!
- Извинете, не е моя работа, но дали все пак ако направите опит да пробудите интереса му...
- Направих! Какво ли не направих, за да ме пожелае! Изтощена съм до смърт от всички усилия, отслабнах с повече от осем килограма, смених цвета на косата си, всяка сутрин се будех със схванати мускули, заради проклетия фитнес. Само и само да ме забележи! Погледнете – виждали ли сте по-добре оформени бедра? А гърдите ми са без грам силикон, много момичета могат да ми завидят!
- Наистина сте много красива жена!
- А какво ще кажете за бельото ми? Не е ли истинско предизвикателство за всеки мъж?
- И още как! За мен определено е! Стои ви фантастично!

*
- Ама какво...Не мога да повярвам на очите си!
- А трябва!
- Ти и детектива! Сега разбирам...
- Нищо не разбираш, и никога не си искал да разбереш! Та ти дори не ме забелязваш, и сега би си затворил очите, защото за теб е важно единствено собственото ти удобство. И като си помисля как съм е заблуждавала през всичките тези години...
- Виж сега, много грешиш...Нека се приберем и спокойно да поговорим за това.
- Единственият човек, с когото ще поговориш „за това”, е адвоката ми. Аз нямам повече време за губене. Имам само един живот, и е време най-сетне да започна да го живея.


Публикувано от valka на 06.12.2008 @ 13:14:34 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   hristam

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
386 четения | оценка 5

показвания 27454
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Имам само един живот" | Вход | 2 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Имам само един живот
от galina (diana610@abv.bg) на 06.12.2008 @ 13:39:52
(Профил | Изпрати бележка) http://galina10.blog.bg
Хареса ми!
Пздрави за написаното!


Re: Имам само един живот
от Agaq на 07.12.2008 @ 14:48:13
(Профил | Изпрати бележка)
Този път предусетих... ;))
Има ли такива люде още? :)
Поздрав и усмивки!