Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 589
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 592

Îíëàéí ñåãà:
:: VladKo
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏðîñòî æåíà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: hristam

Òÿ çíàåøå òî÷íî êîå å íåéíîòî ìÿñòî, è íå èñêàøå äà ãî íàïóñíå. Õàðåñâàøå é äà å òàì, õàðåñâàøå é äà ñè ìèñëè, ÷å òîé ãî å èçáðàë çà íåÿ, çàùîòî òÿ å ìíîãî, ìíîãî ñïåöèàëíà çà íåãî.
Îñâåí òîâà òóê áåøå óäîáíî è áåçîïàñíî. Çà íåãî áåøå óáåæèùå, à çà íåÿ – ïèåäåñòàë. Òóê òîé ìîæåøå äà èçáÿãà îò ñèâîòî ñè åæåäíåâèå, à òÿ – äà ñè ïðåäñòàâÿ, ÷å òîâà å åæåäíåâèåòî é. Òóê òîé ñå ïðåñòðóâàøå, ÷å ÿ ðàçáèðà, êîãàòî ìó ãîâîðè, à òÿ ãî ðàçáèðàøå, äîðè êîãàòî íå èçðè÷àøå è äóìà. Áåøå ñå íàó÷èëà äà ðàç÷èòà íåèçðå÷åíîòî, êàêòî ñëåïåö ñå ó÷è äà ÷åòå áðàéëîâîòî ïèñìî, çàùîòî â íå êàçàíîòî îò íåãî èìàøå ïîâå÷å ñúäúðæàíèå, îòêîëêîòî â íàé-ïëàìåííèòå ìó äóìè. Áåøå ñå íàó÷èëà äà ïðåìúë÷àâà ãîðåñòíèòå êðÿñúöè â ñåáå ñè, è äà êðåùè áåçìúëâíî îò îãëóøèòåëíîòî ñè ìúë÷àíèå. Áåøå ñå íàó÷èëà äà áúäå ñ íåãî, êîãàòî òîé ïîæåëàå, è äà ãî ïîæåëàâà, êîãàòî å ñ íåãî. Áåøå ñå íàó÷èëà äà îöåëÿâà, äîêàòî ëþáîâòà ìó ïî ìàëêî ÿ óáèâàøå, è äà óìèðà ïî ìàëêî, äîêàòî îöåëÿâà. Ìîæåøå äà áúäå, êàêâàòî òîé ïîèñêà, è äà èñêà òîâà, êîåòî òîé æåëàå.  èìåòî íà ëþáîâòà èì, çàùîòî íå ìîæåøå áåç íåÿ.
Çíàåøå, ÷å ÷îâåê ìîæå äà îáè÷à ïî ðàçëè÷åí íà÷èí. Ïúðâàòà é ëþáîâ áåøå êàòî øàìïàíñêî – èñêðÿùà è îïèÿíÿâàùà, âçðèâÿâàøå êðúâòà é è ÿ êàðàøå äà ñå ñìåå è ëóäóâà. Òîâà áåøå îíàçè, íåçàáðàâèìàòà, êîÿòî âåäíúæ âêóñåíà, ïðîìåíÿ õèìèÿòà, è ñëåä íåÿ âå÷å íèùî íå å ñúùîòî.
Âòîðàòà áå êàòî âúëíóâàùà ïèåñà, èçèãðàíà îò ëîøè àêòüîðè. Ñþæåòà å èíòðèãóâàù, ãåðîèòå – ñèìïàòè÷íè, íî åäâà äî÷àêâàø êðàÿ, çàùîòî çàïî÷âà äà äîñêó÷àâà, êîãàòî èãðàòà å íåêà÷åñòâåíà.
Òðåòàòà áåøå çàáàâíà è ïðîäúëæèòåëíà êàòî îêîëîñâåòñêî ïúòåøåñòâèå. Âñè÷êî å íîâî, íåïîçíàòî è èíòåðåñíî, íàñëàæäàâàø ñå íà óñåùàíåòî è òðúïêàòà íà îòêðèâàòåëÿ, íî ñè îòäúõâàø, êîãàòî íàé-ñåòíå ñå ïðèáåðåø ó äîìà.
×åòâúðòàòà áåøå êðàòêà è áîëåçíåíà êàòî èçñòðåë. Ðàíè ÿ òåæêî, íî ïåòàòà ÿ èçëåêóâà – ñïîêîéíà, ëàñêàâà è òîïëà êàòî îêåàí îò íåæíîñò, îò êîéòî íå èñêàø äà èçïëóâàø. Íî áðåãà ñå îêàçà ñúâñåì íàáëèçî, è òî÷íî êîãàòî ñè ìèñëåøå, ÷å òîâà å ïóñò, ñàìîòåí îñòðîâ, ïîïàäíà íà øåñòàòà, ïðèêàçíàòà. Òîâà áåøå ëþáîâòà-ìå÷òà, îíàçè, êîÿòî âñè÷êè ñè ïîæåëàâàò òàéíî, íî ìàëöèíà ñè ãî ïðèçíàâàò, çàùîòî èçãëåæäà ïðåêàëåíî íàèâíà è íåñåðèîçíà. Îíàçè, â êîÿòî âñè÷êî èçãëåæäà êàòî òâîÿòà ñáúäíàòà ïðèêàçêà. È òî÷íî êîãàòî áåøå çàïî÷íàëà äà âÿðâà â ÷óäåñà, ìàãèÿòà ñå ðàçâàëè, è ïðèêàçêàòà ñâúðøè êàòî ëîø áóëåâàðäåí ðîìàí.
Íî òÿ èìàøå íóæäà îò ëþáîâ, çà äà îöåëåå, è òîãàâà ñàìà ñè èçìèñëè ñåäìàòà, ðàçëè÷íàòà. Òàçè, êîÿòî áåøå íåéíàòà âÿðà è ñàìîîòðè÷àíå, íåéíàòà íàäåæäà è îò÷àÿíèå, íåéíàòà ñèëà è ñëàáîñò. Òîâà áå ëþáîâòà-ðåëèãèÿ – òàçè, êîÿòî òå êàðà äà ñå ÷óâñòâàø áîãîðàâåí, äîðè êîãàòî ñè æåðòâà íà èçìèñëåíèÿ îò òåá ñàìèÿ áîã. Òàçè, ÷èÿòî ñëàäîñò ãîð÷è, íî ãîð÷èëêàòà é âîäè äî ïðèñòðàñòÿâàíå è äà ÿ èçòðúãíåø îò ñåáå ñè îçíà÷àâà äà èçòðúãíåø ñúðöåòî ñè.
Òÿ îñúçíàâàøå, ÷å ñèëàòà íà òàçè ëþáîâ ìîæå äà ÿ óáèå, íî ÿ ïðèåìàøå êàòî ÷àñò îò ñâîÿòà. Õàðåñâàøå é óñåùàíåòî çà ìîù, êîåòî é äàâàøå òÿ, íî íå èñêàøå äà ïðèåìå, ÷å òàçè ìîù ìîæå äà áúäå ñàìîðàçðóøèòåëíà. Ñòðàõóâàøå ñå, ÷å àêî îñòàíå áåç íåÿ, ùå ñå èçãóáè íàïúëíî, ùå èç÷åçíå, ùå ïðåñòàíå äà áúäå. Áåøå é ïî-ëåñíî äà ñè âíóøàâà, ÷å òÿ å åäèíñòâåíîòî é óáåæèùå, îòâúä êîåòî èìà ñàìî ïðàçíîòà è ñòóä.
Íå èñêàøå è äà çíàå, ÷å òàçè ëþáîâ êîëêîòî ïîâå÷å é äàâà, äâîéíî ïîâå÷å é îòíåìà, íå ðàçáèðàøå, ÷å âå÷å ãóáè îñòðîòàòà íà ñåòèâàòà ñè, çàùîòî òå óëàâÿò, âèæäàò è óñåùàò ñàìî íåÿ, à âñè÷êî íàîêîëî ñòàâà íåâèäèìî, èç÷åçâà. Íå ðàçáèðàøå, ÷å ïèåäåñòàëà, íà êîéòî ñòîè òàêà ãîðäî, å âñúùíîñò íåéíèÿò çàòâîð, çàùîòî ñàìà ñå áåøå îòðåêëà îò ñâîáîäàòà ñè. Íå ÷óâñòâàøå è êîëêî ñàìîòíà å íà òîçè ïèåäåñòàë, çàùîòî òîé ÿ áåøå ïîñòàâèë òàì, à òÿ íÿìàøå íóæäà îò äðóãèãî.
Íî åäèí äåí ñå ïî÷óâñòâà ìíîãî îñîáåíî, ìîæå áè çàùîòî òâúðäå äúëãî áåøå ñòîÿëà òàì. Ìîæå áè çàùîòî ñå áå óìîðèëà äà áúäå áîãèíÿòà, ìîæå áè çàùîòî âñúùíîñò áåøå ñàìî åäíà æåíà. Îòíà÷àëî ñå èçïëàøè, ÷å íÿìà ñèëè äà îñòàíå ïîâå÷å, íî äðóãèÿò é ñòðàõ ñå îêàçà ïî-ãîëÿì – ñòðàõúò, ÷å íÿìà äà ìîæå äà íàïóñíå òîâà ìÿñòî, çàùîòî íå çíàå êàê äà ãî íàïðàâè, áîåøå ñå, ÷å å çàáðàâèëà. Íîâèÿò é ñòðàõ é äàäå ñèëè, è òÿ íàïðàâè ïúðâàòà êîëåáëèâà êðà÷êà. Áåøå ñúâñåì ìàëêà êðà÷êà, åäâà ïîìðúäíà, íî òîâà ÿ îêóðàæè, è òîãàâà íàïðàâè âòîðà, è òðåòà...À ïîñëå ñëåçå îò ïèåäåñòàëà, ïîå äúëáîêî äúõ è ñå îãëåäà. È ñÿêàø ñå ðîäè îòíîâî, çà äà áúäå ïðîñòî æåíà.


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 04.12.2008 @ 18:48:47 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   hristam

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 21:29:18 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ïðîñòî æåíà" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ïðîñòî æåíà
îò voda íà 04.12.2008 @ 22:02:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàèñòèíà, ïèåäåñòàë íå òðÿáâà.
Íå å ìàëêî äà áúäåø ïðîñòî æåíà!
Ïîçäðàâ!