Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 764
ХуЛитери: 5
Всичко: 769

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта За цената на киселото мляко и лунният прах.
раздел: Хумор и сатира
автор: al5

- Професор Многознайков!Ако обичате, бихте ли информирали нашите уважаеми зрители, как би се отразила кризата с доставката на лунен прах върху цената на киселото мляко?
Професорът спокойно извади от вътрешният джоб на сакото си няколко грижливо сгънати листа и като си постави внимателно очилата , погледна към водещият на предаването.

Изкашля се леко :
- Уважаеми господин Водещ! Както знаете, нашият институт се занимава предимно със стратегически изследвания върху проблематиката на съвременните социално-икономически взаимоотношения. От няколко години наблюдаваме много задълбочено развитието на кризата с доставката на лунен прах. След няколкомесечни анализи, включващи незвисими експерти и мащабна по обем и екстеция научно-изследователска работа, стигнахме до шокиращото откритие.
- Т.е!? – очудено повдигна вежди г-н водещият, шокиран от връхлитащото научно- изследователско откровение
- А именно, т.е потресаващият факт, че доставката на лунен прах, пряко влияе върху ключовите параметри , формиращи цената на киселото мляко. При разработването на компютърните модели, включихме основните икономически показатели и регулационни маркери, с цел по-задълбочено и по-комплексно изучаване и анализиране на новият общесвено – икономичен прецедент. Нарекохме го „ Лунно–млечен синдром” или накратко „ЛМС”.
Ситни качици пот избиха по челото на професора , но не защото се беше притеснил, а защото климатичната инсталация в студиото се бе повредила още сутриннта и все още чакаха хората от сервизната комппания.
- Но все пак ,г-н професор! Съгласете се ,че звучи някак си смешно - лунен прах и кислео мляко!
- Може и да звучи, но не е! Както знаете, киселото млако е основен хранителен елемент от диетата на хората в пенсионна възраст. Това е един много важен и съществен социален маркер.
- Кое по-точно професоре ? Пенсионерите или киселото мляко? – леко объркан го прекъсна водещият.
- Разбира се ,че киселото мляко. Тук става въпрос за обекта на нашите изследвания , а не за участието на тази социална прослойка.
- Следователно , доколкото ви разбирам, целта на вашите изследвания е киселото мляко , а не екзистентността и виталността на социалната прослойка.
- Хм-м , ама господин водещ! Дайте да се разберем. Ние сме институт за стратегически проучвания , а не някакво си социално учреждение. Ние изследваме нещата глобално. Ние търсиме причините и анализирайки фактите, сугестираме предполагаемите тенденций на развитие. Ние , накратко казано, се интересуваме от генезиса на явленията и техният импакт върху обществото като цяло.
- А-ха ! – омаяно-занесен възкликна водещият. – Ама г-н Професор неможе ли
по-простичко да го кажете. Боя се , че много от нашите зрители, немогат да разберат за какво точно става дума.
- Ами г-н водещ, то и ние неможем да разберем точно за какво става дума. Та за това , нека нашите уважеми зрители, да не се притесняват и да не подлагат на съмнение успешността на завършеното си образование. Защото ....
- Все пак ,моля ви да продължим по темата! – любезно и също така леко поизпотен го прекъсна водещият.
- О! Извиня’м се! Малко се по отплеснах! - леко зачервен от неудобството ,което нефункциониращата климатична инсталаци я създаваше, отвърна професора.
- Много ви благодаря! – радостно подхвърли водещият и продължи, потривайки ръце доволно ! – А сега е време за реклами! Останете с нас за да научите...

Стана и изключи телевизора. Стаята се изпълни с тишина. Отиде до хладилника , отвори вратата и като огледа съдържанието, се присегна и взе кофичка недоядено кисело мляко. Затвори вратата на хладилника и като си взе лъжица, седна отново на фотьойла.
Започна да яде от млякото с голямо блаженство. Изяде млякото. Стана. Отиде до кошчето за боклук и го отвори. Оттам бурно го аплодираха дузина празни кофичи от кислео мляко. Хвърли поредната празна при останалите. Затвори капака на коша. Отиде до чешмата и като пусна студената вода,отпи няколко глътки. Спря чешмата и като потърка доволно ръце , присегна се и включи телевизора.

- .... и, което го прави основен регулатор на цената на киселото мляко! – почити тържествено приключи Професорът и като бръкна дискретно във джоба на сакото си, извади от там безупречно изгладена и прилежно сгъната носна кърпа , с която попи стичащата се по челото му пот.
- Невероятно. Невероятно! – вълзкикна в овации водещият. – Уважаеми зрители, току що научихме, защо цената на кислото мляко е пряко зависима от вноса на лунен прах. Много ви благодаря г-н Професоре, за любезното ви съдействие. А сега е време за реклама..
Стана , изключи телефизора и се запъти към хладилника. Когато стигна до него, отвори врата и огледа съдържанието му. Постоя , постоя и като затвори вратата изцъка с език :
- Ц-ц-ц-ц-ц , колко заблуден съм бил!
После извади безупречно изгладената и прилежно сгъната носна кърпа от джоба на халата си и като се изсекна, продължи към тоалетната.
Откакто се пенсионира, старецът постояно гледаше интервюто , донесло му известност, слава и ..... скромна пенсийка, която да му стига за няколко кофички кисело мляко.


Публикувано от alfa_c на 01.12.2008 @ 09:47:36 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   al5

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 12:34:10 часа

добави твой текст
" За цената на киселото мляко и лунният прах." | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: За цената на киселото мляко и лунният прах.
от joy_angels на 01.12.2008 @ 11:11:37
(Профил | Изпрати бележка)
Невероятно ме изкефи! Това дори професор Многознайков не може да го напише по-добре!
Ако има нещо, за което истински ме дразнят множество журналисти е, че канят хора в студиото си, на които в крайна сметка не им дават думата. Докато разкажат за какво тепърва ще става дума, докато се покажат колко те самите са навътре в темата ... и дошло време за реклами и за следващия участник.
Но това е само един план от твоя разказ, а в него има доста неща. А и финалът е от любимите ми - с неочакван край.
Отплеснах се, но разказваш добре, затова. Ще те чета! Поздрав!


Re: За цената на киселото мляко и лунният прах.
от snyag на 01.12.2008 @ 13:07:03
(Профил | Изпрати бележка)
Ал,
Алооооо! 5 пъти звъня, и никой не го вдига.
Още един път ще звънна и ако не ГО дигнеш, ще ти блъсна една
единица!

Ц-ц-ц-ц-ц , колко заблуден си бил!
Си помисли Ал5 и се изсекна и продължи към тоалетната.
Беше го фанало разстройство, след това интервю, донесло му известност, слава и ..... скромна пенсийка, която дори не му стигна за няколко кофички кисело мляко, камо ли да издаде тия разкази!