Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 869
ХуЛитери: 1
Всичко: 870

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИстория за някаква Пепеляшка
раздел: Приказки
автор: mami

- Добре! ще ти разкажа приказка, но после заспиваш веднага, става ли?
- Става, тате! Коя приказка?
- Хм….За Пепеляшка.
- Супер! Обичам тази приказка!
-Хубаво! Лягай!.... И така…Имало едно време един мъж, който живеел сам с малката си дъщеричка, тъй като жена му починала. Карали така двамата дълго време, но накрая мъжът решил да се ожени повторно…
- Защо?
- Ами…защото му омръзнало да яде сандвичи в Макдоналдс. Не ме прекъсвай! Оженил се за една млада вдовица, която имала две дъщери. Надявал се, че така ще има женска ръка, която да се грижи за собственото му дете. Сбъркал! Втората му съпруга намразила Пепеляшка от първата минута, в която я видяла. Малко след това бащата неочаквано починал и това окончателно влошило положението на момичето. В резултат скоро Пепеляшка се превърнала в домашна прислужница, която слугувала на мащехата и дъщерите й. Така минавали дните. Един ден семейството получило покана за бал, организиран от краля с цел да намери подходяща съпруга за своя син – принца. Дъщерите били въодушевени и започнали големи приготовления: рокли, прически, обувки…ужас! В определения ден се качили в стария си Опел и потеглили към замъка. Само Пепеляшка си останала вкъщи, защото не пожелали да я вземат.
- Защо?
- Е как „защо”? Нали я мразят, що ще я взимат с тях?!
- Да, вярно!
- Седяла си у дома Пепеляшка и си плачела нещастно, когато изведнъж в къщата връхлетяла една възрастна дама, която се представила като нейна леля от Америка. Лелята била много оправна – за нула време уредила племенницата си със страхотна рокля, специални обувки и кола, с която да отиде на бала. Само я предупредила да си дойде преди полунощ.
- Защо?
- Ееее, прекаляваш! Щото й трябвала колата, за да отиде с нея до пристанището и да си хване кораба за Америка, който потеглял в 00.30 ч.
- Оооо!
- Тръгнала Пепеляшка. Когато пристигнала и влязла в балната зала, всички онемели пред красотата й. Принцът се влюбил от пръв поглед. Цяла нощ не се отделил от нея и само танцували. Увлечена в забавата Пепеляшка не разбрала колко е часът, докато не й звъннала алармата на GSM-а. Изплашена, че закъснява, тя се спуснала да бяга, качила се в колата си и отпрашила към дома си. За момент принцът бил доста объркан от неочакваното бягство, но скоро се окопитил и хукнал след любимата си. Видял, че тя заминала с колата си и бързо се метнал и той в своя бял Мерцедес…..
- Чакай, чакай! Защо „бял”? Не може ли да е „черен”, по-тежкарско е?!
- Не може! Мутрите карат черни коли, а той все пак е добрият принц. Трябва да е бяла!
- Е, стига де! Нека поне бъде червено Ферари!
- Я млък! Кой разказва приказката – аз или ти?!
- Ти!
- Точно така! Та значи, подкарал принцът белия си Мерцедес с 40 км/ч….
- Не искам да те ядосвам, ама защо трябва да кара с 40 км/ч? Все пак се е качил на Мерцедес, не на охлюв!
- Ей, прекаляваш! Ти за правилник не си ли чувал? В населени места се кара с такава скорост. Други въпроси?
-Не!
- Чудесно! Казах че подкарал с 40 км/ч и се втурнал да гони Пепеляшка….
- Да бе,…. „втурнал се”! Ще се учудя, ако я е догонил!
- Правилно, не успял!
- Сигурно Мерцедесът се е счупил.
- Не, счупила се колата на Пепеляшка.
- Защо?
- Ами преобърнала се, щото се ударила в една тиква.
- Да бе!
- Колата била Трабантче!
- Аааааа!
- Пепеляшка се измъкнала и се прибрала тичешком у дома си. Принцът не могъл да я настигне, но на мястото на катастрофата открил една обувка, нейната, която била паднала от крака й при пътно транспортното произшествие. Известно време принцът се чудел какво да прави, но накрая свикал пресконференция, на която заявил, че ще се ожени за онази мома, на чийто крак стане обувката. Всички трябвало да я пробват.
- Не го ли било страх, че обувката ще стане на някоя друга и той ще трябва да се ожени за нея?
- Не. Нямало такава опасност!
- Защо?
- Ами…. обувката била много, ама много малка, щото Пепеляшка имала дефектен крак, рядък случай в медицината.
- Аааа!
- Добре, продължавам. Тръгнал екипът от село на село, от къща на къща и където имало девойка, всяка пробвала обувката, но на никоя не станала. Така стигнали до къщата на Пепеляшка. Излезли двете доведени сестри да пробват обувката, но тя се оказала твърде малка и те разочаровани се отказали. Тогава излязла напред Пепеляшка, пъхнала кракът си и обувката на мига й станала. Всички си глътнали езиците от изненада, а принцът пристъпил към нея и въздъхнал:”Най-сетне те намерих!” Е, това е! Принцът се оженил за Пепеляшка и си заживели щастливо…най-вероятно!
- А сестрите?
- Какво сестрите?
- Какво станало с тях?
- Ами нищо! Останали си вкъщи. Понеже били лоши, Пепеляшка и принцът не им дали нищо – нито вила край морето, нито лъскав автомобил, нито пари в банкова сметка…
- Не е така!
- Много знаеш ти! Я заспивай вече!
- Ама татко….
- Какво „татко”? Само спориш и не слушаш внимателно. Я кажи какъв е изводът от тази приказка!
- Моят извод ли?
- Твоят де!
- Мисля, че ще е по-добре мама да ми разказва приказки за лека нощ!.....


Публикувано от valka на 29.11.2008 @ 12:27:52 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   mami

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 06:57:55 часа

добави твой текст
"История за някаква Пепеляшка" | Вход | 5 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: История за някаква Пепеляшка
от Limonka (danist@abv.bg) на 29.11.2008 @ 19:37:17
(Профил | Изпрати бележка) http://danist.blog.bg
Харесах тази и затова очаквам да прочета и версията на майката :)


Re: История за някаква Пепеляшка
от mami на 30.11.2008 @ 10:40:13
(Профил | Изпрати бележка)
Майката още не е разказала тази приказка, защото таткото се вживява в ролята на Шарл Перо :))) Благодаря за коментара! Поздрав!

]


Re: История за някаква Пепеляшка
от voda на 29.11.2008 @ 20:28:34
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво разказваш, Мами.
И в приказките си добра.
Поздравления!


Re: История за някаква Пепеляшка
от mami на 30.11.2008 @ 10:42:06
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти за този и всички други коментари, voda! Думите ти ме радват! Поздрав и усмивки!

]


Re: История за някаква Пепеляшка
от Omaia на 30.11.2008 @ 11:54:48
(Профил | Изпрати бележка)
Хареса ми осъвременената ти приказка, mami!
Увлекателно е разказана и с чувство за хумор.


Re: История за някаква Пепеляшка
от mami на 30.11.2008 @ 14:00:49
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря! Забавлявах се, докато я писах. Радвам се, че ти е харесала. Поздрав! :)))

]


Re: История за някаква Пепеляшка
от VOINOV на 30.11.2008 @ 12:13:29
(Профил | Изпрати бележка) http://voinov50.blog.bg/
И тази приказка ми хареса.
Поздрав!


Re: История за някаква Пепеляшка
от mami на 30.11.2008 @ 14:01:31
(Профил | Изпрати бележка)
:))) Благодаря!

]


Re: История за някаква Пепеляшка
от Ufff на 08.09.2009 @ 01:28:07
(Профил | Изпрати бележка)
Е, аз бих послушала още "таткови" приказки. Той явно е предстаеител на модерното течение реален приказкизъм, а пък мама мноо хвърка в облаците и като почне да си ги нанажда едниии - не е истина просто! ))))