Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 534
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 539

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: VladKo
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca
:: Albatros

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÌîíåòàòà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: hristam

Êîé íå å èìàë ìîìåíòè â æèâîòà ñè, êîãàòî ñå å ÷óâñòâàë êàòî ïîïàäíàë â íÿêàêâà ÷åðíà äóïêà? Êîãàòî ïðîáëåìèòå âðúõëèòàò â òàêúâ ðåä è öèêëè÷íîñò, ÷å ïî÷âàø äà ñå çàìèñëÿø äàëè íå å ñïåöèàëíî ïîäãîòâåí ñöåíàðèé îò íÿêàêâà ïî-âèñøà, è íåñúìíåíî íåäîáðîæåëàòåëíî íàñòðîåíà ñïðÿìî òåá ñèëà.
Áåç äà èçïàäàì â ïîäðîáíîñòè ùå êàæà, ÷å ïðè ìåí âñè÷êî çàïî÷íà ñúâñåì íåâèííî, îò åäíî ìàëêî ñ÷åïêâàíå ñ øåôà, êîåòî çà êðàòêî âðåìå ïðåðàñíà â ñêàíäàë ñ ïîâå÷å äåéñòâàùè ëèöà, è ïîíåæå òîçè ïúò íå óñïÿõ äà ñè äúðæà åçèêà çàä çúáèòå è äîðè çàáðàâèõ çëàòíîòî ïðàâèëî äà áðîÿ äî äåñåò, èçëåòÿõ ñ ïúðâèòå ïîñëåäâàëè ñúêðàùåíèÿ.
È îò òàì çàïî÷íà ãîëåìèÿ ñðèâ è íåñïèðíàòà èãðà íà íåðâè. Êàêâîòî è äà ïîäõâàíåõ ñå îêàçâàõ â çàäúíåíà óëèöà, à âðåìåòî ñè ìèíàâàøå è íå âèæäàõ íèêàêâà ñâåòëèíêà íà õîðèçîíòà. Ïðèçíàâàì, ÷å â òîçè òåæúê çà âñè÷êè íè ìîìåíò áÿõ àáñîëþòíî íåïîíîñèìà è ñ ìåí áåøå èñòèíñêî èçïèòàíèå äà ñå îáùóâà. Ðåàãèðàõ ïðåêàëåíî áóðíî è íà íàé-íåâèííèòå çàáåëåæêè, à êîãàòî ñëó÷àéíî ïîïàäíàõ íà åäèí ìèë åñåìåñ, èçïðàòåí íà ìúæà ìè îò íÿêàêâà Ìàÿ, êàïêàòà ïðåëÿ ÷àøàòà. Âåäíàãà â óìà ìè èçíèêíà öÿë åäèí ñöåíàðèé, ïî êîéòî ñïîêîéíî ìîæåøå äà ñå íàïðàâè óñïåøåí ëàòèíî ñåðèàë.
Áëàãîâåðíèÿ åñòåñòâåíî ðåàãèðà ïúðâî ñ íàñìåøêà. Ñàìî ÷å ïðîñëîâóòîòî ìó âåäðî ÷óâñòâî çà õóìîð, íåãîâàòà ãîðäîñò, êâèíòåñåíöèÿòà íà íåãîâàòà ëè÷íîñò, òîçè ïúò èìàøå îáðàòåí çíàê è ñå îáúðíà ñðåùó íåãî. Ðàáîòàòà áåøå òàì, ÷å íà ìåí òî÷íî â òîçè ìîìåíò èçîáùî íå ìè áåøå äî íåãîâèòå ìàëêè øåãè÷êè, íàêîêîøèíèõ ñå è âçåõ äà áúëâàì îãúí è æóïåë. Îáâèíèõ ãî âúâ âñè÷êî, çà êîåòî ñå ñåòèõ â ìîìåíòà, à çà êîåòî íå óñïÿõ – òîé ñàì ìå ïîäñåòè, êàòî íà ñâîé ðåä çàïî÷íà äà ìå îáâèíÿâà, ÷å ñ âñåêè èçìèíàë äåí ñòàâàì âñå ïî-èñòåðè÷íà è íåòúðïèìà, ÷å âå÷å ñàìèÿò òîé òðóäíî ìå èçäúðæà è ÷å å àáñóðäíî äà âäèãàì ñêàíäàë çà åäíî íèùî è íèêàêâî ïîçäðàâëåíèå îò êîëåæêà.  êóëìèíàöèîííèÿ ìîìåíò ñè ãðàáíà ÿêåòî, çàÿâè, ÷å íÿìà äà ñå ïðèáåðå äîêàòî íå îïèòàì äà ñå äúðæà íîðìàëíî, è ôèíàëíèÿ àêîðä áåøå ïîñòàâåí ñ áóðíî çàòðúøâàíå íà âðàòàòà. Ïîòúðñèõ óòåõà è ðàçáèðàíå îò äåöàòà, êîãàòî ñå ïðèáðàõà ìàëêî ïî-êúñíî, áÿõà äîñòàòú÷íî çðåëè, çà äà ñà â òå÷åíèå íà íåùàòà. Íî è òóê óäàðèõ íà êàìúê – ìàêàð äà íå ìå îáâèíèõà äèðåêòíî, ñðåùíàõ â î÷èòå èì óêîð è íåðàçáèðàíå. Êàòåãîðè÷íî îòêàçàõà äà ïðèåìàò, ÷å áàùà èì å ñïîñîáåí íà ôëèðòîâå ñ êîëåæêè, à òÿõíàòà íàèâíîñò è íåäîâåðèå ñàìî óâåëè÷è áîëêàòà ìè.
Çà äà íå åêñïëîäèðàì êàòî áóðå ñ áàðóò, êàêâîòî ñå ÷óâñòâàõ â ìîìåíòà, èìàõ íóæäà äà ïðîÿñíÿ ìèñëèòå ñè, íàé-ìàëêîòî – äà ïîäèøàì ìàëêî ÷èñò âúçäóõ, è ñå âòóðíàõ íàâúí. Íÿìàõ èäåÿ íèòî êúäå îòèâàì, íèòî êúäå âúðâÿ, çà òîâà çà ìàëêî íå ïîïàäíàõ ïîä ãóìèòå íà îãðîìåí êàìèîí. Ñëåä êàòî ìè êàçà ñ äîñòà öâåòèñòè èçðàçè òî÷íî êàêâî ìèñëè çà ïåøåõîäêè êàòî ìåí, øîôüîðà îòïðàøè ïî ïúòÿ ñè, à àç îò ñòðåñà çàïî÷íàõ äà èäâàì íà ñåáå ñè, è ìèíàõ â äðóãà ôàçà – òàçè íà òîòàëíîòî ñàìîñúæàëåíèå.
Åòî íà, ìèñëèõ ñè ñ ãîð÷èâèíà, äîðè è òîçè íåïîçíàò ÷îâåê, øîôüîðà, äåòî ìå çúðíà çà ìèíóòêà ñàìî, ìå âúçíåâèäÿ îò âñå ñúðöå, à êàêâî ëè èçïèòâàõà õîðàòà, ñ êîèòî áÿõ ïîñòîÿííî. Ñèãóðíî ñà ïðàâè äà ñå äúðæàò òàêà ñ ìåí, äîðè îíçè íàäóò ïóÿê, øåôà ìè. Âåðîÿòíî â ìåí èìà íåùî, êîåòî îòáëúñêâà õîðàòà, íàñòðîéâà ãè íåãàòèâíî, íèùî ÷óäíî äà èçëú÷âàì íÿêàêâà êðàéíî îòðèöàòåëíà åíåðãèÿ, êîÿòî òðîâè è ìîÿ æèâîò, è æèâîòà íà áëèçêèòå è ïðèÿòåëèòå ìè.
Ïîòúíàëà â íàé-÷åðíè ìèñëè ñèãóðíî èçîáùî íÿìàøå äà çàáåëåæà îïúðïàíèÿ ïðîñÿê íà úãúëà, è äèðåêòíî ùÿõ äà ñå áëúñíà â íåãî, àêî òîé íå ìè ïðèâëå÷å âíèìàíèåòî.
- Ïî÷àêàé – ïîäâèêíà ìè, è óñåòèõ ïàðåùàòà ìó êîñòåëèâà ðúêà âúðõó ñâîÿòà – Èìàì íåùî çà òåá.
Ïîãëåäíàõ ãî ñòðåñíàòà è èçäúðïàõ ðúêàòà ñè.
- Ñúæàëÿâàì, â ìîìåíòà íÿìàì íèêàêâè ìîíåòè.
- Íî àç èìàì åäíà çà òåá – ñåðèîçíî è íÿêàê òúðæåñòâåíî ìè êàçà, è ìè ïðîòåãíà äëàíòà ñè.  ñðåäàòà é òúìíååøå êðúãëî ìåòàëíî êúñ÷å ñ ëåêî íåïðàâèëíà ôîðìà, î÷åâèäíî ìîíåòàòà áåøå ìíîãî ñòàðà è ïðîòðèòà. – Àç ïîâå÷å íÿìàì íóæäà îò íåÿ. Òàçè íîù ùå óìðà.
Âòðåí÷èõ ñå â íåãî ñ åäíè÷êàòà ìèñúë, ÷å íàé-ìàëêî â òîçè ìîìåíò èìàì íóæäà îò áåçñìèñëåí ðàçãîâîð ñ íàëóäíè÷àâ ñòàð ïðîñÿê. Ïîíå çíàåõ, ÷å å áåçîáèäåí, âñåêè äåí ãî âèæäàõ ñåäíàë íà òîâà ìÿñòî, è ÷åñòî ìó äàâàõ ìîíåòè.
- Âçåìè ÿ – íàñòîÿ òîé, è àç ìàøèíàëíî ÿ ïîåõ îò ðúêàòà ìó. Ñòîðè ìè ñå òîïëà, íàïðàâî ïàðåøå. Íî êàòî ñå âãëåäàõ â îñîáåíèÿ áëÿñúê íà ñòàð÷åñêèòå î÷è, äîñåòèõ ñå, ÷å âåðîÿòíî èìà ñèëíà òðåñêà. Ñèãóðíî çà òîâà ìèñëè, ÷å òàçè íîù ùå óìðå, ãîðêèÿò.
- Äðúæ ÿ âèíàãè ó ñåáå ñè, êàêâîòî è äà ñòàâà.
- Íî çà êàêâî ìè å òàçè ìîíåòà? – ïîïèòàõ, ìàêàð äà çíàåõ, ÷å íÿìà ñìèñúë. Íàèñòèíà èçãëåæäàøå äîñòà çëå, ìîæå áè áúëíóâàøå.
- Çà äà òè âúðíå èçãóáåíîòî ùàñòèå – åäâà ïîìðúäíàõà íàïóêàíèòå ìó óñòíè – Íî íå ÿ èçïóñêàé îò ðúöåòå ñè, ÷ó ëè? Òðÿáâà äà ñå íàó÷èø äà ÿ óñåùàø, çà äà òå óñåòè è òÿ, è äà ñòàíå ïðîâîäíèê íà òâîåòî ùàñòèå. Ïîòúðêàé ÿ ñ ïðúñòè, ïîãàëè ÿ, ïî÷óâñòâàé ÿ...
Çàêàøëÿ ñå, à àç ãî ãëåäàõ, âúðòåéêè ìîíåòàòà ìåæäó ïðúñòèòå ñè, è ñè ìèñëåõ, ÷å ìàé è àç íå ñúì äîáðå, ñëåä êàòî ñòîÿ òóê è ñå çàíèìàâàì ñ ïîäîáíè íåùà, ñÿêàø âñè÷êî îñòàíàëî ìè å íàðåä. Èçãóáåíîòî ùàñòèå, êàê ëè ïúê íå, ìèñëåíî ñå èçñìÿõ ñ ãîð÷èâà èðîíèÿ, è âíåçàïíî ñòðàøíî ìå äîÿäÿ íà ñòàðåöà. Ñÿêàø çíàåøå â êàêâî ïîëîæåíèå ñå íàìèðàì â ìîìåíòà, è íàðî÷íî ìå äðàçíåøå.
- Ñëóøàé, à çàùî íà òåá íå òè å ïîìîãíàëà, à? – çàÿäëèâî ãî ïîïèòàõ – Íå èçãëåæäàø îñîáåíî ùàñòëèâ.
- Íàïðîòèâ, ìíîãî ìè ïîìîãíà – èçôúôëè òîé è ðàçöúôíà â íàé-ñúðöåðàçäèðàòåëíàòà óñìèâêà, êîÿòî íÿêîãà ñúì âèæäàëà. Ïîñëå áðúêíà íÿêúäå èç äðèïèòå ñè, è èçìúêíà ñíèìêà íà çàñìÿíî ìîìè÷åíöå ñ òúìíè êúäðèöè. – Ìîíåòàòà ìè ïîìîãíà äà ÿ îòêðèÿ. Òîâà å âíó÷êàòà ìè, ìíîãî å õóáàâà, íàëè? Ñëåä ïîæàðà ñàìî àç è òÿ îöåëÿõìå, íî íå ìîæåõ äà ÿ çàäúðæà ïðè ñåáå ñè. Îñòàâèõ ÿ â îíçè äîì, à ïîñëå íå èñêàõà äà ìè êàæàò êîè õîðà ñà ÿ âçåëè. À àç èñêàõ ñàìî äà ñå óâåðÿ, ÷å å äîáðå è ÷å ñå ãðèæàò çà íåÿ. Êîãàòî òîâà ñå ñëó÷è, áåøå ñàìî íà ãîäèíêà. Èçãëåæäà ùàñòëèâà, íàëè?
Ðàçêàøëÿ ñå òîëêîâà ñèëíî, ÷å íå çíàåõ ùå óñïåå ëè èçîáùî äà ñå ñúâçåìå, íî òîé ìú÷èòåëíî ïîå äúõ è âúçäúõíà:
- Ñåãà ïîíå ùå óìðà äîâîëåí, â ìèð ñúñ ñåáå ñè. À òîâà å âàæíî. Ìíîãî âàæíî.
Âèæäàõ, ÷å âå÷å ìå áåøå çàáðàâèë, è ãî îñòàâèõ, ñàìîòåí è âãëúáåí â ñåáå ñè. Ïîñëåäíîòî, êîåòî âèäÿõ, ïðåäè äà òðúãíà, áåøå óñìèâêàòà, êîÿòî ïðèäàâàøå îùå ïî-ãðîòåñêîâ âèä íà èçìú÷åíîòî ìó ëèöå. Íÿìàøå ñúìíåíèå îáà÷å – òîâà áåøå åäíà ìíîãî ùàñòëèâà óñìèâêà, è àêî èçãëåæäàøå ñòðàííî, òî áå, çàùîòî ÿ âèæäàõ íà ëèöåòî íà åäèí óìèðàù ïðîñÿê.
Äîêàòî âúðâÿõ êúì âêúùè óñåòèõ, ÷å ïðúñòèòå ìè íå ñïèðàò äà ñè èãðàÿò ñ ìîíåòàòà, ñÿêàø ñàìè èçïèòâàõà óäîâîëñòâèå äà ãî ïðàâÿò. Íåñúìíåíî óñåùàíåòî áåøå ìíîãî ïðèÿòíî è äåéñòâàøå íÿêàê óñïîêîÿâàùî.
Âúâ âñåêè ñëó÷àé íàèñòèíà çàïî÷íàõ äà ñå ÷óâñòâàì ïî-ëåêî, èçïúëíè ìå åäíî íåîñúçíàòî ñïîêîéñòâèå, êîåòî ïðåìèíà â êîíêðåòíîòî óñåùàíå çà íåùî ïðèÿòíî, êàòî îòïóñêàù ïñèõè÷åñêè ìàñàæ, êîéòî ñúáóæäà ñåòèâàòà è ðàçïðúñâà òúìàòà â äóøàòà ìè.
Òàçè âåäðîñò ìå íàêàðà äà ïðåîñìèñëÿ ïîðåäèöàòà îò òúæíè ñúáèòèÿ, è äà ñòèãíà äî èçâîäà, ÷å â êðàÿ íà êðàèùàòà âñè÷êî å ïîïðàâèìî. Áÿõìå æèâè è çäðàâè, íàëè, à íå áåøå ëè òîâà íàé-âàæíîòî? Åòî òîçè ñòàðåö íàïðèìåð, íèìà èìàøå íåùî ïîâå÷å îò ìåí, ÷å ïîñðåùàøå ñìúðòòà ñè òàêà ùàñòëèâ? Èìàøå íàé-öåííîòî çà ñåáå ñè, åäèíñòâåíîòî ñìèñëåíî â áåçðàäîñòíèÿ ìó æèâîò, êîåòî ïðàâåøå ïîíå êðàÿò ìó íàèñòèíà ùàñòëèâ.
À àç? Àç íå èñêàõ äà óìèðàì âñå îùå, à äà æèâåÿ â ìèð ñúñ ñåáå ñè, è ìíîãî ÿñíî îñúçíàõ êàêâî ìè å íóæíî – äà âèæäàì ùàñòëèâèòå ëèöà íà ëþáèìèòå ìè õîðà êðàé ñåáå ñè. Íèùî ïîâå÷å, çà äà ñúì ùàñòëèâà è àç. Êîëêî ãëóïàâî è åãîèñòè÷íî îò ìîÿ ñòðàíà äà ñå çàòâîðÿ â ñîáñòâåíèòå ñè ïðîáëåìè, è äà çàáðàâÿ çà íàé-âàæíîòî.
À ñ ìúæà ìè ñå äúðæàõ íàïðàâî áåçîáðàçíî, è òî çàðàäè åäíî íåâèííî ïîçäðàâ÷å îò íåãîâà êîëåæêà, ïî ïîâîä èìåíèÿ ìó äåí. Ñåãà êàòî ñå çàìèñëÿ, íàïðàâî ìå å ñðàì îò ñåáå ñè.
Ïî÷òè òè÷åøêîì ñå ïðèáðàõ â êúùè, íÿìàõ òúðïåíèå äà ïðåãúðíà ìîìè÷åòàòà è äà èì êàæà, ÷å ðàçñòðîåíàòà èì ìàéêà íàé-ñåòíå å äîøëà íà ñåáå ñè. Òå ìå ïîñðåùíàõà ñ ïðåãðúäêè, ñÿêàø íå ñå áÿõìå ðàçäåëèëè ïðåäè íÿìà è ÷àñ, à íàé-ìàëêîòî ïðåäè ìåñåö, è ìå çàñèïàõà ñ èçâèíåíèÿ. Ìèëè÷êèòå ìè, òàêà ãè áÿõ ðàçòðåâîæèëà!
- Îõ, çà ìàëêî äà çàáðàâèì – ñðú÷êà ñåñòðà ñè ïî-ìàëêàòà – Ìàìî, îíçè, ãîëåìèÿò ñòðàøåí øåô ñå îáàäè, è ïîìîëè äà òè ïðåäàäåì äà ìó çâúííåø ñïåøíî!
- Âèæ òè, êàêâî ëè ãî å ïðèõâàíàëî! À áàùà âè îáàäè ëè ñå?
Åäâà ïîïèòàõ, è íà âðàòàòà ñå çâúííà. Ïúðâî âèäÿõ îãðîìíèÿ áóêåò, ïîñëå íåãî, ñëåä êîåòî è äâàìàòà â ñúâúðøåí ñèíõðîí ñå çàèçâèíÿâàõìå åäèí íà äðóã, êîåòî ïðåäèçâèêà áóðíèÿ ñìÿõ íà ìîìè÷åòàòà. Åäâà ÷óõìå òåëåôîíà.
- Èçâèíÿâàé, íå çíàì äàëè å óäîáíî äà òå áåçïîêîÿ, íî íàèñòèíà òå ìîëÿ äà ñå âèäèì. Âàæíî å. – èçðå÷å ïîçíàòèÿ ãëàñ íà ãîëåìèÿò áîñ, ñàìî äåòî çâó÷åøå íåòèïè÷íî ìåêî.
- Òàêà ëè? – êàçàõ ñóõî. – Çà êàêâî ñòàâà âúïðîñ?
- Ñïåøíî ñå íóæäàåì îò äîáúð ñïåöèàëèñò êàòî òåá. Òâîåòî óâîëíåíèå áåøå ãðåøêà. Ãîëÿìà ãðåøêà.
- Î... – îòðîíèõ îáúðêàíî, íå çà äðóãî, à çàùîòî íèêîãà íå ãî áÿõ ÷óëà äà ñå èçâèíÿâà íà íÿêîãî, íî òîé ïîáúðçà äà äîáàâè – Ùå îáìèñëèì è ïîâèøåíèå íà çàïëàòàòà òè, ðàçáèðà ñå. Êàêâî ùå êàæåø çà óòðå ñóòðèí?
Íà äðóãàòà ñóòðèí äîêàòî áúðçàõ äà îáëåêà ñàêîòî ñè, ìîíåòàòà èçïàäíà îò äæîáà ìó, è ñå òúðêóëíà â êðàêàòà íà ìúæà ìè. Òîé ÿ âäèãíà è ÿ ïîãëåäíà ñ èçíåíàäà.
- Êàê ïîïàäíà òîâà ó òåá? Êîëêî ñòðàííî...
- Çàùî, êàêâî èìà?
- Êîãàòî ÿ îòêðèõ ïîìèñëèõ, ÷å å àíòè÷íà ìîíåòà ñ âèñîêà íóìèçìàòè÷íà ñòîéíîñò, è ÿ çàíåñîõ íà ñïåöèàëèñò äà ÿ îãëåäà. Îáà÷å ñå îêàçà ôàëøèâà, à àç áÿõ òîëêîâà ðàçî÷àðîâàí, ÷å ÿ ïðîáóòàõ íà îíçè ïðîñÿê íà úãúëà, çíàåø ãî. Áåøå ïðåäè ïîâå÷å îò ìåñåö.
- Òîçè ñòàðåö... – çàïî÷íàõ àç, íî ïîãëåäíàõ ÷àñîâíèêà ñè, è ñå ðàçáúðçàõ. – Ùå òè ðàçêàæà äîâå÷åðà, ñåãà íÿìà âðåìå, ùå çàêúñíåÿ. Ìíîãî ñìåøíà èñòîðèÿ, à àç çà ìàëêî äà ñå âúðæà.
Õâàíàõ òàêñè â äâèæåíèå, è êîãàòî çàâè çàä úãúëà, âèäÿõ ñòàðåöà íà ïåéêàòà. Èçãëåæäàøå çàñïàë, íî àç çíàåõ, ÷å å ìúðòúâ.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 27.11.2008 @ 20:54:14 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   hristam

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 10:58:43 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ìîíåòàòà" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (5 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ìîíåòàòà
îò ASTERI íà 28.11.2008 @ 07:37:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äîáðî óòðî,
àç ïúê ñè ïîìèñëèõ, ÷å òÿ å íåãîâàòà âíó÷êà...
Ïèøåø ìíîãî õóáàâî hristam!
Ïîçäðàâè,ïîçäðàâè!


Re: Ìîíåòàòà
îò Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) íà 29.11.2008 @ 23:55:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çäðàâåé,Íristam, ðàçêàçúò å íàïèñàí óâëåêàòåëíî, ÷åòå ñå ëåêî è ïðèÿòíî, âúïðåêè ñåðèîçíèòå òåìè, êîèòî ñà îáõâàíàòè...
Ïîçäðàâè è êúñìåò!