Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 773
ХуЛитери: 1
Всичко: 774

Онлайн сега:
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКарма
раздел: Поезия
автор: rainy

На един мой Приятел. И не само на него...

Имената им са нарисувани във въздуха
като сфумато във каданс. Не избледняват
пресечените нишки: мишена в зèница! -
преторианците на собствените си олтари...

И те, оръфаните краища на дупките
все още пазят мириса на изгоряло -
от порива да страдат тайно, глупаво
за стъпканите вътрешни скрижали.

Да, черният оман е накит с остри ръбове,
разкъсващ често тъничките капиляри,
но влял се някога във вените ми на разсъмване,
обгръща ме в халката си, и ставам цяла.

Проникнал във кръвта, до мозъка на костите,
заразява я докрай със себе си! И вярвам.
И принадлежността ми е до нейното изтичане,
а обичта към най-дълбокото - във бяло...


Публикувано от hixxtam на 30.10.2005 @ 12:12:56 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   rainy

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 02:57:54 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Карма " | Вход | 5 коментара (11 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Карма
от KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) на 30.10.2005 @ 14:07:36
(Профил | Изпрати бележка)
!!!


Re: Карма
от rainy ( http://www.slovo.bg/rainy) на 31.10.2005 @ 16:12:39
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Трогна ме “коментара” ти, Костадине...

Мисля си нещо, обаче. Още от вчера. И ще ти го напиша тук.
Наистина ли отговорите на всички въпроси се крият в нас? Само и единствено в нас? И всички пътища водят към нас самите? Можем ли да сме си самодостатъчни? Да се самомотивираме? И завърнали се в себе си по една или друга причина, да намерим покоя, и да останем там? И това да ни донесе всичкото всичко за нас самите? Мислиш ли? Не те питам проформа, наистина се питам. На глас в случая.
Не, не, аз знам, знам... Ние сме вселена. И сме вселената. И наистина са там нашите си отговори, и там трябва да ги търсим, но не е ли това една временна спирка? И после пътят ни не е ли навън? Ако имаме път, разбира се, и го намерим. А ако нямаме такъв, не лъжем ли умишлено? И себе си, и другите?
Както и да е, прощавай за отклонението. Отговорите за всеки са различни, а може и изобщо да не съществуват.
Просто замислих се над твоя стих, и моя си, и изобщо за всичко, от което се вълнуваме вътрешно.

Е, все пак можеше да оставиш някоя и друга кьорава думичка, де...:)... хаха... шегувам се.
Сърдечни благодарности!

]


Re: Карма
от Dimi на 30.10.2005 @ 15:04:50
(Профил | Изпрати бележка)
Чудесна си, Рейни, знаеш много и имаш усет за поезията в тези неща. Много ми хареса стихът ти!


Re: Карма
от rainy ( http://www.slovo.bg/rainy) на 31.10.2005 @ 13:41:19
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Ех, Дими... Нищо не знам, да ти кажа, и непрекъснато го установявам.
Онова култово “клише” за знанието е сериозна истина.
Съвсем друга история е усета и чувството, и виж за него ум, душа, сърце и тяло давам. Всичко давам!
И той често е непречьом със знанията като интелектуална форма. Последните само дават по-елегантна визия, а ако тя е изпразнена от съдържание, познай.
Благодаря ти за комплимента! Трогна ме. И ме зарадва...

]


Re: Карма
от ende (happystreet@mail.bg) на 30.10.2005 @ 20:23:34
(Профил | Изпрати бележка)
Омагьосва...


Re: Карма
от rainy ( http://www.slovo.bg/rainy) на 31.10.2005 @ 13:06:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Дано...
Благодаря ти!

]


Re: Карма
от Nika на 31.10.2005 @ 11:04:58
(Профил | Изпрати бележка)
Харесвам го този стих, много, с целия му трагизъм. Знаеш, че си падам... :)
По същество. Впечатлена съм от този образ: всеки от нас е единствен преторианец на собствения си олтар. Понякога е неуспешна вътрешната битка, силни са демоните, а и троянски коне се промъкват. И тогава същият този преторианец сам го руши - камък по камък, илюзия по илюзия, къс по къс. Съграждането на нов олтар всеки следващ път е по-трудно. Накрая... не знам какво става накрая. Сигурно умираме. Сигурно не можем да живеем без леговища за идолите си.
За омайващото чувство за принадлежност не ми се говори точно сега.

Хубав, пречистващо студен ден ти желая, Рейни :)


Re: Карма
от rainy ( http://www.slovo.bg/rainy) на 31.10.2005 @ 15:29:05
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Ще те убия, Ники! Първо, вледенила съм се от студ, така че да ти имам пожеланието... ) Мога и предпочитам на топло да се пречиствам...хаха.. Това така, за да ми видиш усмивката. А сега по същество, скъпа.
Трагизъм, казваш... Защо да е трагизъм? Знам, че си падаш, но защо да е такъв? За мен не е. За мен е щастие. Болката е ясна, и често е непоносима, и не я издържам, но ако я няма, ясно е какво имам, или по-точно нямам, нали?
Не, не е от мазохизъм, не. Съдбата ми е дала шанса да срещна, да знам и да съм наясно какво се слива с мен едно към едно! И не съм го търсила умишлено, макар да казват, че случайността е скрита форма на потребност.
И омайващото чувство на принадлежност е действително такова. Няма да говорим за него, но аз няма да го заменя. Без значение дали, и изобщо... И съм готова да посрещна каквото там е приготвила любимата ми Фата, щом вече ми е подарила първото. Разбираш ли, готова съм - от нулата до всичкото, но няма да го заменя със сурогат. Както и да е, да не се връщаме на изконната ни тема в разговорите ни.
И не съм убедена, че всеки си е преторианец на собствения олтар, Ники. Изобщо не съм убедена! Те, за които “разказвам”, са огромна рядкост. И голямо ”дупе” се иска да си такъв, и самоубийствен кураж и смелост, и безгранична вярност и самоотверженост. И да си лош също. Лош. Те много често са такива. И да си доста луд в най-добрия аспект...:)...
А ти се замисли се дали всеки е такъв. Преторианец. На олтара си.
Не дали сме индивидуалности, и че всеки е различен – това е ясно, а за онова, по-горе. За себе си помисли, за хората... Човекът, на когото е посветен, е точно такъв. И другите, на които е също посветен – и те така, от същата порода.
И предлагам да не бъркаме моментните си състояния на сривове, и саморазрушения, и изправяне, и съзидание - нормално е за всеки от нас, с нещо друго. Временно всеки може да се отчае, но не и да се предаде. Себе си, другите... Само където за огромната част от хората именно обратното е начин на живот, ако ме разбираш.
И те да са преторианци? Дали? Просто аз така мисля. Лично мнение.
Хайде, стига толкова, че пак няма да се спра...
Благодаря ти, и знам, че ти хареса стиха. Не мога да ти опиша как се чувствам, когато усетя подобна вътрешна реакция.
Целувки за теб, и нека ти е топло! Във всяко едно отношение, скъпа.

]


Re: Карма
от blueeye на 18.11.2005 @ 15:51:14
(Профил | Изпрати бележка) http://simplyblue.wordpress.com/
:-)

@}-'-,--


Re: Карма
от rainy ( http://www.slovo.bg/rainy) на 18.11.2005 @ 16:03:29
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Здравей, Заврънтулке...:)
От нея, заврънтулката, нищо не разбрах, но пък усмивката ми говори много. Като отношение.
И ти благодаря и за нея, и за него!



]


Re: Карма
от blueeye на 18.11.2005 @ 19:14:06
(Профил | Изпрати бележка) http://simplyblue.wordpress.com/
:-)))))

просто една червена роза ;-)

@}-'-,--

]