Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 714
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 717

Îíëàéí ñåãà:
:: Elling
:: pc_indi
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈçêóñòâåíà êîæà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: LeoBedrosian

- Òîâà å ïîñëåäíèÿò ìîäåë åðî-áîò, êîéòî èçïîëçâà èçêóñòâåí èíòåëåêò – âèñîêàòà ïðåçåíòàòîðêà ñúñ ñìîëèñòà êîíñêà îïàøêà ïîäàäå ðúêà íà ñúùåñòâîòî, êîåòî ùåøå äà çàäîâîëÿâà âñè÷êèòå ìè ñåêñóàëíè ôàíòàçèè – êàçâà ñå Áàéäó è èìà îñìà, ïîñëåäíà ñòåïàí íà èçêóëåíò*, êîÿòî âêëþ÷âà è òðè îñè íà ñâîáîäíà âîëÿ. Áàéäó, ïîçäðàâè ìèñòúð Äæåêèíñ.

Ñúùåñòâîòî ìå ïîãëåäíà ñ äúëáîê ñèí ïîãëåä èçïîä äúëãè èçâèòè ìèãëè è ìå íàêàðà äà ïðîïóñíà åäèí ñúðäå÷åí òîí ñ óñìèâêàòà ñè.

- Çäðàâåéòå ìèñòúð Äæåêèíñ, êàê ñòå äíåñ, â òîÿ ïðîõëàäåí è ïðèÿòåí ñëåäîáåä? – êàòî ñå èìà â ïðåäâèä, ÷å äåíÿò äåéñòâèòåëíî áå åäèí îò íàé-ïðèÿòíèòå ïðåç ïîñëåäíèòå íÿêîëêî ñåäìèöè ìîæå äà ñå êàæå, ÷å Áàéäó áå íàïèïàëà äîáðå åìîöèîíàëíîòî ìè ñúñòîÿíèå. Ñèëíî ñå íàäÿâàõ äî êðàÿ íà äåíÿ äà íàïèïà è íÿêîÿ îò òåëåñíèòå ìè ÷àñòè òàêà óìåëî, áåç äà ñå íàëàãà äà ÿ óâåùàâàì ïðåêàëåíî íàñòîé÷èâî.

- Íàëè ìîãà äà áúäà íàïúëíî îòêðîâåí ïðåä … íåÿ?
- Ðàçáèðà ñå, ìèñòúð Äæåêèíñ, Áàéäó å ïðîãðàìèðàíà äà ñå ó÷è áúðçî è äà ñïàçâà âèñøà ñòåïåí íà êîíôèäåíöèÿëíîñò.
- Òðÿáâà ëè äà ÿ óõàæâàì, ïðåäè äà…
- … äà ÿ ÷óêàòå. Òîâà èçöÿëî çàâèñè îò âàñ. Àêî æåëàåòå ìîæå äà ÿ íàãðàáèòå îùå òóê è ñåãà, ñòèãà àç äà íå âè ïðèòåñíÿâàì. Èëè äà ѝ ïååòå ôðåíñêè øàíñîíè â ãðàäèíà ñ õðèçàíòåìè – ïúðâîòî ïðåäïîëîæåíèå íà ñòðîéíàòà ïðåçåíòàòîðêà èçâèêà ñëàäêà ôàíòàçèÿ: êàê ñå èçëÿãàì âúðõó òîïëîòî ãîëî òÿëî íà Áàéäó, à ãîëàòà ñëóæèòåëêà ñ ðàçïóñíàòà ÷åðíà êîñà ìè ïîìàãà ñ ðúêà äà íàìåñòÿ ÷ëåíà ñè âúâ âëàæíàòà âàãèíà - … íå å çàäúëæèòåëíî äà ïååòå èëè äà ðåöèòèðàòå ñòèõîâå. Äîñòàòú÷íî å äà ѝ êàæåòå, Áàéäó, íàïðàâè ìè åäíà ñâèðêà ïîä ìàñàòà, äîêàòî ñè ïèåòå äàéêèðèòî.

- Ìèñòúð Äæåêèíñ, ìîãà ëè äà íàïðàâÿ íåùî ïðèÿòíî çà âàñ? – òîïëèÿ ãëàñ çà ìèã ìå íàêàðà äà çàáðàâÿ, ÷å èçëèçà îò óñòàòà íà åäèí ðîáîò. ßâíî ñè çàñëóæàâàøå âñåêè åäèí öåíò è îò ñåãà ìå êàðàøå äà ìå÷òàÿ, íî èìà íåùî, êîåòî çàïî÷âàøå äà ìå ïðèòåñíÿâà. Âúïðåêè ãîëåìèòå ñè òúðãîâñêè óñïåõè íå ñå ñëàâåõ ñ îñîáåíè çàâîåâàíèÿ â èíòèìíàòà ñôåðà. Êîìåðñèàëíîñòòà íà äâåòå ìè áèâøè ñúïðóãè ìå íàïðàâè îùå ïî-íåóâåðåí è çàãóáèõ ñúâñåì æåëàíèå çà ðîìàíòè÷íè ïðèêëþ÷åíèÿ ñ æåíè. À ñòðîéíîòî òÿëî è ëèïñàòà íà çàäðúæêè â ìëàäàòà ïðåçåíòàòîðêà, êîÿòî òðÿáâàøå äà ìå çàïîçíàå ñ ïîðú÷êàòà ìè õàðåñâàøå. Óñåùàõ, ÷å çàïî÷âàì äà ñå èíòåðåñóâàì ïîâå÷å îò íåÿ, è äà ñè ÿ ïðåäñòàâÿì áåç òÿñíàòà ÷åðíà ðîêëÿ, êîÿòî ðàçêðèâàøå ïîâå÷å, îòêîëêîòî ñêðèâàøå. Ñòåñíèòåëíîñòòà íå ìè ïîçâîëÿâàøå äà èç÷óêàì ñåêñ ðîáîòà ïðåä íåÿ, âúïðåêè, ÷å ñëàäêàòà ïðåäñòàâà ìå áåøå íàäúðâèëà áîëåçíåíî.

- Ïîñëåäíàòà ðàçðàáîòêà ëàòåêñîâà êîæà è ëåêèÿ êåâëàðåí ñêåëåò âè ïîçâîëÿâàò äà ðàçâèõðèòå äî êðàé ñåêñóàëíèòå ñè ôàíòàçèè, íî íå çàáðàâÿéòå åäíî – ïàóçàòà ѝ ìå íàêàðà äà çàîñòðÿ âíèìàíèåòî ñè – Áàéäó å çàâúðøåíà ïñèõè÷åñêà ëè÷íîñò è âúïðåêè, ÷å ôèçè÷åñêè ìîæå äà èçäúðæè âñè÷êî å åìîöèîíàëíî ðàíèìà è àêî áúäå ïðåòîâàðåíà ìîæå äà çàáèå âúïðåêè, ÷å ðàáîòè ïîä ïîñëåäíàòà âåðñèÿ íà îïåðàöèîííàòà ñèñòåìà Îóïúí Äîîð, âåðñèÿ Êóðòèçàí. Íàëè çíàåòå, ÷å è íàé-ñúâúðøåíèòå è ìîùíè êîìïþòðè ïîíÿêîãà çàáèâàò, àêî ïðåòîâàðèòå ðàìà èì?

- Äà, òîâà ãî ðàçáèðàì. Àêî ñúì ïîñòèãíàë íåùî çíà÷èìî â æèâîòà, òî å áèëî çàùîòî ñúì ñå îòíàñÿë âåæëèâî ñ îêîëíèòå, êîåòî íå ïîëó÷èõ îò òÿõ. Ñàìî çà ñåêñ ëè ñòàâà? Èìàì íóæäà îò êúùíà ïîìîùíèöà çà íÿêîè ëåêè çàäà÷êè.

- Áàéäó íàïðàâè åäèí êîêòåéë íà ìèñòúð Äæåêèíñ.

- Âèæäàì ðîì è ëèìåòè íà ñåðâèçíàòà ìàñè÷êà. Èñêàòå ëè åäíî ìîõèòî ìèñòúð Äæåêèíñ?

- Àêî íàïðàâèø è åäíî çà ãîñïîæà…

- Ìàëîóíè, ãîñïîæèöà Ôåëèöèÿ Ìàëîóíè.

- … çà ãîñïîæèöà Ìàëîóíè.


***

- Íåæíà ëè äà áúäà, èëè ðàçâðàòíà? Íå âè ðàçáèðàì ìèñòúð Äæåêèíñ – ìåêîòî òÿëî ïîä ìåí å ñ èäåàëíàòà òåìïåðàòóðà è èçâúðøâà åäíè íåâåðîÿòíè äâèæåíèÿ, êîèòî áè òðÿáâàëî äà ìå äîâåäàò äî áúðç åêñòàç.

- Âñè÷êî å èäåàëíî, Áàéäó – ìèñëÿ, ÷å çàïî÷âàì äà èìèòèðàì äîâîëñòâî, êàêòî ÷åñòî ãî ïðàâåõ ñúñ ñúïðóãèòå ñè.

- Óñåùàì, ÷å èìà íåùî íåðåäíî, ñêúïè. ×ëåíà òè çàïî÷âà äà îìåêâà…

- Òè íÿìà ëè äà ìëúêíåø è äà ñè âúðøèø ðàáîòàòà? – ïðåòúëêóëâàìå ñå, òàêà êàêòî ñúì â íåÿ – èñêàì äà ìè ãî èçäîèø ñ âàãèíàòà ñè.

Òÿ ñå ñïóñêà åôèðíî íàä ïîòíîòî ìè òÿëî è âàãèíàòà ѝ çàïî÷âà äà èçâúðøâà âñè÷êî íåîáõîäèìî, çà äà îáñëóæè ïî âúçìîæíî íàé âëàæíèÿ, âàêóóìåí íà÷èí èçòðúïíàëèÿ ìè ïåíèñ. Âñÿêà åäíà ôèáðà â èçêóñòâåíîòî ѝ òÿëî âèáðèðà â åäèí íåâåðîÿòíî ïðèÿòåí òåìáúð, çúðíàòà íà ãúðäèòå ѝ âúçáóæäàò ïîòíàòà ìè êîæà ñ äîêîñâàíèÿòà ñè, à ìåêèòå óñòíè îñòàâàò ìàëêè ñìó÷êè íàâñÿêúäå, êúäåòî ìîãàò äà ñå äîáåðàò.

Âñè÷êî òîâà ùåøå äà ìå äîâåäå äî áúðç îðãàçúì, àêî â ìåí íå ñå áå íàñòàíèëî åäíî ïîñòîÿííî è íàòðàïëèâî ÷óâñòâî, ÷å ÷óêàì ìúðòâà ìàòåðèÿ.

- Ñòèãà, Áàéäó! Äàíî ïîíå ìîæåø äà èçïúðæèø åäèí ñíîñåí îìëåò, êàòî íå ñòàâàø çà ñåêñ – ñàì íå ìîãà äà ñå ïîçíàÿ. Íèìà åäèí îáèêíîâåí ðîáîò ìîæå äà ïðåäèçâèêà òàêúâ ãíÿâ â ìåíå. Îòáëúñêâàì ìàøèíàòà ñ åäíà ðúêà è çàïî÷âàì äà ñúæàëÿâàì çà êàïèòàëîâëîæåíèåòî. Åäíà äîìàøíà ïîìîùíèöà ùåøå äà ìè ñòðóâà äàëå÷ ïî-åâòèíî îò íàé-ìîäåðíèÿ è ñúâúðøåí åðî-áîò – êóõíÿòà å åòî òàì.

***

- Òóê èìà íÿêîëêî àâàðèðàëè ëîãè÷åñêè âåðèãè – îáëîòî äóïå íà ïðèâåäåíàòà íàä íåïîäâèæíèÿ ðîáîò ìèñ Ìàëîóíè, îáëåùèëî ìè ñå íàñðåùà ìå íàäúðâè ïàê – Ïðîÿâè ëè íåùî ïîâå÷å îò ïàðàíîèäíà êðèçà ïðåäè äà çàáèå òàêà ìîùíî?
- Âå÷å âè êàçàõ, èçæèâÿâàíåòî áå íåâåðîÿòíî äî ìîìåíòà â êîéòî íå ìå ïîïèòà äà óâåëè÷è ëè âàêóóìà âúâ âëàãàëèùåòî ñè, èëè äà ìó ðåãóëèðà òåìïåðàòóðàòà. Òîâà ïðîñòî óáè åíòóñèàçìà ìè.

- Íî àç âè ïðåäóïðåäèõ, ÷å Áàéäó å ìíîãî ÷óâñòâèòåëåí åðî-áîò è ëåñíî ìîæå äà èçïàäíå â íåïðåäâèäèìè ïñèõî-åìîöèîíàëíè ñúñòîÿíèÿ, êîèòî äà ïîâðåäÿò íÿêîÿ íåâðîííà ìðåæà â ãëàâíèÿ ѝ ïðîöåñîð. Õà, òîâà êàêâî å!? – ïðåçåíòàòîðêàòà ñ óâåëè÷èòåëíè ñòúêëà ïðåä ëèöåòî ñè ñå íàâåäå îùå ïî-íèñêî, êîåòî íàïðàâè äóïåòî ѝ äà èçãëåæäà îùå ïî-îáëî è èçêóñèòåëíî – Òóê âèæäàì íÿêîëêî ïîñò-ìîäàëíè ëîãà, êîåòî ãîâîðè, ÷å å ïðåòúðïÿëà ðàçñòðîéñòâî íà ëè÷íîñòòà, âåðîÿòíî ïðè÷èíåíî îò ãðóáî îòíîøåíèå è îòõâúðëÿíå, Íî ìèñòúð Äæåêèíñ, êàêâî ñè ïîçâîëÿâàòå!!?

- À, íèùî. Èñêàõ äà ïðîâåðÿ äàëè ìàòåðèÿòà íà êëèíà âè å òîëêîâà ãëàäêà è åëàñòè÷íà, êîëêîòî èçãëåæäà.

- È ðåøèõòå äà ãî ïðîâåðèòå, êàòî ñå îïèòàõòå äà ïðîíèêíåòå âúâ âóëâàòà ìè ñ ïðúñò – âòðåùåíîòî ѝ ëèöå ïî÷òè ìå óáåäè, ÷å íå å î÷àêâàëà ìàëêàòà ìè âîëíîñò.

- Íàäÿâàì ñå âàøàòà ïñèõî-ìîòîðíà èçäðúæëèâîñò äà å ïî-âèñîêà îò òàÿ íà Áàéäó. Íèìà íàïðàâèõ íåùî, òîëêîâà íåïðèÿòíî?

- Íå ìîãà äà ñè îáÿñíÿ êàêâî òî÷íî å ïðåäèçâèêàëî ïîâðåäàòà, íî ùå âçåìà èçäåëèåòî è äî íÿêîëêî äíè ùå ïîëó÷èòå îôèöèàëåí äîêëàä îò íàøàòà ëàáîðàòîðèÿ – ÿâíî ñòóäåíèÿ è, äåëîâè òîí öåëåøå äà îõëàäè íàáúáíàëèòå ìè æåëàíèÿ – îïàñÿâàì ñå îáà÷å, ÷å ðåçóëòàòúò íÿìà äà å âúâ âàøà ïîëçà. Ñúæàëÿâàì.

- Ðàçáèðà ñå, ÷å èìàòå ïðàâî äà ïðîâåðèòå èçäåëèåòî ñè, íî ïúê àç ñå îïàñÿâàì, ÷å äîêëàäúò íà Ðåãóëÿðíàòà Êîìèñèÿ ïî Ðîáîòî-áèîëîãè÷íè Åòèêà íÿìà äà å âúâ âàøà ïîëçà. Èñêàì äà îòáåëåæà, ÷å ïîçíàâàì îòëè÷íî çàêîíîäàòåëñòâîòî â ñôåðàòà íà Áèîííîòî ðåãóëèðàíå è èìàì ÷óäåñíè âðúçêè ñ ïðåäñåäàòåëÿ íà ðåãóëàòîðíèÿ îðãàí, êîéòî ìîæå äà âãîð÷è äîáðîòî ïîëîæåíèå íà ôèðìàòà âè – â òîÿ ìîìåíò áå òðóäíî äà ñå êàæå êîå îò äâåòå ëèöà, íà êóêëàòà èëè íà ñëóæèòåëêàòà áå ïîâå÷å âòðåùåíî – ñ äðóãè äóìè, àêî ñúâñåì ñêîðî ëèøèòå äóïåòî ñè îò ãëàäêàòà ìàòåðèÿ íà êëèíà åòî âúðõó òîçè äèâàí ìîæå è äà èçáåãíåòå ôèíàíñîâèÿ êðàõ íà ôèðìàòà ñè è çàãóáàòà íà âàøåòî çàâèäíî ïîëîæåíèå.

Íå áÿõà íóæíè ïîâå÷å îò íÿêîëêî ñåêóíäè, çà äà ñðàáîòÿò íåâðîííèòå âðúçêè â ìàëêîòî ѝ êðàñèâî ìîçú÷å, êîåòî äà èçïðàòè íóæíèòå ñèãíàëè çà äà îñâîáîäè òÿëîòî ñè îò äðåõèòå è äà ïîëåãíå, ãîëà è ñúâúðøåíà âúðõó ïðåäëîæåíîòî ѝ ëîæå.

- Áÿõòå ìíîãî óáåäèòåëåí, ìèñòúð Äæåêèíñ. Âèæäàì, ÷å è åäíà îñîáåíà ÷àñò îò òÿëîòî âè å óáåäåíà. Íàäÿâàì ñå äà ñú÷åòàåì ïîëåçíîòî ñ ïðèÿòíîòî.

- Óâåðÿâàì âè, ÷å óäîâîëñòâèåòî ùå áúäå èçöÿëî ìîå. Îò âàñ çàâèñè äàëè ùå ïîëó÷èòå âàøàòà äîçà åêñòàç.

- Ìðúñíèê! Îõ, íå áúðçàé, äå. Ìîæå ëè ìàëêî ïî-áàâíî, ïî-áàâíè÷êî, áîæå!

- Èçäðàñêà ìå, ìðúñíèöå! Ñåãà òðÿáâà è êðúâíà äàí ëè äà äàâàì? Íÿìà ëè äà òè ñòèãíå äðóãàòà ìè òåëåñíà ñóáñòàíöèÿ, ñ êîÿòî ñúâñåì ñêîðî ùå òå äàðÿ, ïî-äÿâîëèòå!

- ×óêàé ìå! ×óêàé ìå, ìðúñíèêî, Ààà… àç äà íå ñúì òè íÿêîé åâòèí åðî-áîò, ÷å äà ñïàçâàì ïúðâèÿ çàêîí íà ðîáîòèêàòà**! Òàêà, òàêà, äúëáîêî, ïî-äúëáîêîîî! Äàæå Áàéäó íå å ïðîãðàìèðàíà äà ãî ñïàçâà, ÷å àç ëè!? Î…!

- Êàêâî ãîâîðèø, Áàéäó ìîæå äà íàðàíè ÷îâåê? Èëè äà ãî óáèå, òàêà ëè å?

- À êàê èíà÷å ùå òå çàäîâîëÿâà ñàäî-ìàçî? Îïèòàõìå ñå äà ðàçäåëèì íàðàíÿâàíåòî íà òÿëîòî îò îòíåìàíåòî íà æèâîò, íî ñå îêàçà, ÷å íå å âúçìîæíîîîî. Ñâúðøâàì, íå ñïèðàé….!

- Çíà÷è ìðúñíèöàòà å ìîãëà äà ìå óòðåïå! Èëè äà ìå îòðîâè ñ ìàíæèòå ñè, òàêà ëè!?

- Íå áåøå ÷àê òîëêîâà íåïðèÿòíî… Áàéäó! Êàêâî ïðàâèø ñ òîÿ íîæ!?

Ïîñëåäíèòå ѝ äóìè ìå íàêàðàõà äà îòñêî÷à îò ïîòíîòî ѝ òÿëî è ñ óæàñ âèäÿõ áëåäèÿ åðîòè÷åí ðîáîò, íàäâåñåí íàä íàñ ñ îñòðèÿ íîæ çà òðàíæèðàíå â ðúêàòà ñè. Èìàøå íåùî ñòðàííî â ïîãëåäà ѝ, êîåòî îùå ïîâå÷å ÿ îòäàëå÷àâàøå îò ïðåäñòàâàòà çà æèâî ñúùåñòâî.

- Àáå, òè íå óìðÿ ëè!?

- Ìèñòúð Äæåêèíñ íå îáè÷à Áàéäó @... ##... >>!

- Êîãî, óô, êàêâî äà îáè÷àì!? Òà òè ñè ïðîñòî åäèí ðîáîò! Õâúðëè òîÿ íîæ, àêî îáè÷àø!

- Âíèìàâàé, Äæåêèíñ. Êàçàõ òè, ÷å ïñèõèêàòà ѝ å ëàáèëíà!

- Íî, âèå è îòìúñòèòåëíîñò ëè ñòå âìåíèëè íà åäèí ðîáîò!? Ìàìêà ìó! Ñåãà îñòàâà äà íè çàêîëè….

- Áàéäó íÿìà äà îòðîâè ìèñòúð Äæåêèíñ, … Áàéäó ãîòâè âêóñíî … ìàøèííî ìàñëî … ñèëèêîíîâè âòóëêè … ïîëåçíî å!

- Áàéäó, èçïúëíè êîìàíäà ##3EF* íåçàáàâíî – èçðå÷å âëàñòíî Ìàëîóíè ñ âèñîê è íåòúðïÿù âúçðàæåíèå ãëàñ – òîâà òðÿáâà äà ÿ èçêëþ÷è.

Åðî-áîòúò íàïðàâè åäíà íåóâåðåíà êðà÷êà âñòðàíè è îáúðíà áåçèçðàçíîòî ñè ëèöå êúì ãîëàòà ñè ãîñïîäàðêà. Òðÿáâà äà ïðèçíàÿ, ÷å â òîÿ ìîìåíò ñúâñåì íå ñè ëè÷åøå êîé òóê å ñëóãàòà è êîé ãîñïîäàðÿ. Çàòîâà òðåñêàâî ïðåñìÿòàõ âúçìîæíîñòòà äà ñå õâúðëÿ â êðàêàòà íà ðîáîòà è êàòî çàãóáè ðàâíîâåñèå äà ñå îïèòàì äà ãî îáåçîðúæà.

- Èçïúëíè êîìàíäà ##3EF*!! Äæåêèíñ, íå ïðàâè íèùî íåîáìèñëåíî, ïî äÿâîëèòå! Ðîáîòèòå íè ïðèòåæàâàò êèíåòè÷íà åíåðãèÿ äî åäíî öÿëî è òðè ïúòè ïî-âèñîêà îò òàÿ íà íîðìàëíî ðàçâèò áèîëîãè÷åí èíäèâèä.

- Òè ðåêëàìà ëè ïðàâèø èëè äîêàçâàø êîëêî òúïè ñà âè êîíñòðóêòîðèòå? Çíà÷è ñëåä áëîêèðàíåòî íà Ïúðâè çàêîí, ñåãà è òîâà. Èìà ëè îùå íåùî, êîåòî íå çíàì?

-Áàéäó å òúæíà … @$$% … çàùî ìèñòúð Äæåêèíñ èçíåâåðè íà Áàéäó???

Åäíî öÿëî è òðè ïúòè. Êàòî ñå èìà â ïðåäâèä íåëåïîòî ìè ôèçè÷åñêî ñúñòîÿíèå, òîâà îçíà÷àâàøå, ÷å Áàéäó å ïîíå äâà ïúòè ïî-ñèëíà îò ìåí. Òðÿáâà äà ñìåíÿ òàêòèêàòà.

- Íå ñúì òè èçíåâåðèë, ìèëè÷êà. Íèå ñ ãîñïîæèöà Ìàëîóíè ïðîñòî èçïðîáâàõìå åëàñòè÷íîñòòà íà íåéíèÿ êëèí, íèùî ïîâå÷å!

- Áàéäó õàðåñâà ìèñòúð Äæåêèíñ… Áàéäó ãî îáè÷à… èñêà äà äîêàæå íà ìèñòúð Äæåêèíñ ñâîÿ ëþáîâ @@__*…!

- Ïðåêàëåíî ìíîãî åìîöèè ñòå âêàðàëè â ïðîãðàìèòå èì, Ìàëîóíè. Íå áÿõ ïîðú÷àë íàòðàï÷èâî ïðèâúðçàí åðî-áîò!

- Òåçè ïðîçîðöè … ìíîãî ìðúñíè ñà …@@...## ! Áàéäó ùå èçìèå ïðîçîðöè. Ìèñòúð ùå âèäè êàê çàáëåñòè ñòúêëîòî èì!

- Ìîæå ëè äà çàïèñâàì? Òîâà å íåñðàâíèì îïèò â ðàçâèòèåòî íà íàøàòà ïðîäóêöèÿ, Äæåêèíñ!

Òîâà, êîåòî ïîñëåäâà ìàëêî òðóäíî ñå âìåñòâà â ïðåäñòàâèòå çà íîðìàëíè ìåæäóâèäîâè îòíîøåíèÿ ìåæäó ðîáîò è ÷îâåê. Öÿëàòà êàøà, êîÿòî áÿõà çàáúðêàëè îò ôèðìàòà ïðîèçâîäèòåë íà åðîòè÷íèÿ ðîáîò, äîïúëíåíà ñ íåñòàáèëíîòî åìîöèîíàëíî ñúñòîÿíèå è íàòðàï÷èâàòà ñúïðóæåñêà çàãðèæåíîñò äîâåäå äî òîâà, ÷å ðîáîòúò ëåñíî íàäâè ãîëîòî ìè òÿëî è êàòî ñå ïîêà÷è âúðõó íåãî âäèãíà âúîðúæåíàòà ñè ñ êóõíåíñêè íîæ ðúêà, ãîòîâ äà íàíåñå ôàòàëíèÿ óäàð. ßâíî íÿêîè íåâðîííè âðúçêè íå áÿõà èçäúðæàëè íà ïðåêàëåíîòî åìîöèîíàëíî íàòîâàðâàíå è áÿõà ñå îòêëþ÷èëè íåïîäîçèðàíè ðàçðóøèòåëíè åôåêòè â èðàöèîíàëíèÿ ìó ìèñëîâåí ïðîöåñ.
Íàáúðçî ñå ïðîñòèõ ñ òîâà, êîåòî áå îñòàíàëî îò áèòèåòî ìè è ñå ïðèãîòâèõ äà ïîñðåùíà ïîñëåäíàòà ïðèùÿâêà íà íåñïðàâåäëèâàòà ñúäáà.

- Áàéäó, êîìàíäà Èøèìîðè òàíà÷èíè ñå-ïó-êî! – â êðåñ÷åíäîòî åäâà ïîçíàõ ãëàñà íà ãîëàòà ïðåçåíòàòîðêà. Êàêâî ñåãà, ó÷è ÿ íà ÿïîíñêè ëè. Òîâà å íåëåïî!

Áåçèçðàçíèÿ ðîáîò çàìðúçíà.  òîÿ ìîìåíò ñÿêàø ñúçðÿõ áåçïðåäåëíà òúãà è îò÷àÿíà íåæíîñò âúâ ñòúêëåíèÿ ѝ ïîãëåä. Ñÿêàø èçâåäíúæ ðåøè, ÷å ùå ìè äîêàæå áåçñïîðíàòà ñè ëþáîâ è ñ åäíî îòðèâèñòî äâèæåíèå çàáè îñòðèåòî äúëáîêî â ñòîìàõà ñè. Åäíà ïîñëåäíà èñêðà èçïóêà â î÷èòå è îêîí÷àòåëíî ñå ïðåâúðíà â íåïîòðåáíà ìàòåðèÿ îò ñèëèêîí, êåâëàð, òèòàí è åäèí êóï áåçæèçíåíè, ñêúïè ìàòåðèàëè.

***

- Äîáðàòà ñòàðà ßïîíèÿ. Íå ïðåäïîëàãàõ, ÷å åçèêà íà ñàìóðàèòå ùå ñâúðøè òàêàâà ðàáîòà – äâàìàòà ñ Ôåëèöèÿ ñå îáëè÷àõìå áàâíî è ñúáèðàõìå ïîñëåäíèòå ïàð÷åòà íàäåæäà, êîèòî íè áÿõà îñòàíàëè ñëåä ñëó÷êàòà.

- Ìèñòúð Äæåêèíñ, àêî íè ðàçðåøèòå äà èçïîëçâàìå çàïèñèòå çà ïî-íàòàòúøíîòî ðàçâèòèå íà íàøèÿ ïðîäóêò íèå ùå âè èçïðàòèì íàé-íîâàòà ñè ðàçðàáîòêà – áèîíè÷åí ïàðòíüîð çà ãîëô çàåäíî ñ ÷èôò ïúðâîêëàñíè ñòèêîâå. Ñúâñåì áåçïëàòíî.

- Çàâðåòå ïàðòíüîðèòå ñè çà ãîëô çàåäíî ñ ïúðâîêëàñíèòå ñòèêîâå è âñè÷êèòå ñè íîâè ðàçðàáîòêè òàì, êúäåòî ñëúíöå íå îãðÿâà, Ìàëîóíè! Àêî ðåøèø íÿêîé ïúò ìîæå äà èçïðîáâàìå åëàñòè÷íîñòòà íà áèêèíèòå òè! Ñàìî, ÷å òîÿ ïúò áåç íèêàêâè áèîíèêè!

____________________________________________
Èçêóëåíò* - Èçêóñòâåí èíòåëåêò.

Ïúðâè çàêîí íà ðîáîòèêàòà** - „Ðîáîòúò íå ìîæå äà ïðè÷èíè âðåäà íà ÷îâåê èëè ñ áåçäåéñòâèåòî ñè äà äîïóñíå íà ÷îâåêà äà áúäå ïðè÷èíåíà âðåäà.“ - Àéçúê Àçèìîâ


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 19.07.2017 @ 09:57:47 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   LeoBedrosian

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
543 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 34617
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Èçêóñòâåíà êîæà" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èçêóñòâåíà êîæà
îò IGeorgieva íà 19.07.2017 @ 22:25:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñúâúðøåí, ñúâúðøåí, êîëêî äà å ñúâúðøåí...
ßâíî èìà îùå äà ñå ðàáîòè ïî íåãî!
:)


Re: Èçêóñòâåíà êîæà
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 20.07.2017 @ 09:31:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äà, ïðîáëåìà ñ èçêóñòâåíèÿ èíòåëåêò å, ÷å íèå ñå îïèòâàìå äà ãî ìîäåëèðàìå ïî åäèíñòâåíèÿ íè ïîçíàò îáðàçåö - íàøèÿ èíòåëåêò. Ñúùîòî ñå îïèòâàìå äà âìåíèì è íà èçêóñòâåíèÿ ìîðàë, êîåòî å íàé-ãîëÿìàòà íè ãðåøêà, êàòî ñå èìà â ïðåäâèä íà êàêâî êàëïàâî íèâî íè å ìîðàëà.

À ïîñëåäíàòà íè ãðåøêà ùå áúäå äà ïîçâîëèì íà ðîáîòèòå äà èìàò è íàøàòà ñâîáîäíà âîëÿ. Òîâà, ñïîðåä ìåí ùå áúäå êðàÿ íà ïîçíàòèÿ íè ñâÿò.

]


Re: Èçêóñòâåíà êîæà
îò centsche íà 24.07.2017 @ 12:34:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èíòåðåñíà èäåÿ!
Àêî ïðåòåíäèðà çà åðîòè÷íà ôàíòàñòèêà, ïðîñòî òðÿáâà íÿêîè èçðàçè äà ñà ïî-ïðåìåðåíè, çà äà ñå ðàçãðàíè÷è îò ïîðíîãðàôñêîòî. Çíà÷è: çàïàçâàíå íà ñìèñúëà, íî êàçàíî ïî äðóã íà÷èí.

]


Re: Èçêóñòâåíà êîæà
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 24.07.2017 @ 14:07:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ! Íå, íå ïðåòåíäèðà çà ñòîéíîñò, íèòî çà îñîáåíè ïîñòèæåíèÿ â ëèòåðàòóðàòà. Àêî ïðî÷åòåø îùå íåùî ìîå ùå âèäèø, ÷å ïèøà áåç îñîáåíè ïðåòåíöèè çà õóäîæåñòâåíà ñòîéíîñò, íèòî ïúê àç ñå ïðèåìàì çà ïèñàòåë, ïîåò èëè ÷îâåê íà èçêóñòâîòî.

Ïðèåìàì òîâà ìÿñòî çà îòäóøíèê îò ñèâîòàòà è ñêóêàòà è òàêà âå÷å òðèíàäåñåò ãîäèíè. Çàòîâà íå ñå ñúîáðàçÿâàì ñ íÿêàêâè õóäîæåñòâåíè êðèòåðèè. Äåìåê ñè ãëåäàì êåôà, àêî ìîãà òàêà äà ñå èçðàçÿ.

Íå ïðèåìàé äóìèòå ìè êàòî ãíåâíà ðåàêöèÿ, íî íå îáè÷àì ìíîãî äà ìè êàçâàò êàêâî òðÿáâà äà ïðîìåíÿ â òîâà èëè îíîâà ìîå ïèñàíèå. Êîéòî èñêà, äà ãî ïðî÷åòå, êîéòî íå èñêà - âèæ è çäðàâ!

Êîëêîòî äî õóäîæåñòâåíàòà ïîðíîãðàôèÿ èìàì åäèí èäîë è òîé ñå êàçâà ×àðëç Áóêîâñêè. Íå, íå ñå ñðàâíÿâàì ñ íåãî, íèòî èñêàì äà ãî ïîäðàæàâàì. Íî òîâà å íàé-÷åñòíèÿò ïèñàòåë ñïîðåä ìåí è çàñëóæàâà åäíî ïî-îñîáåíî âíèìàíèå.

Ïîçäðàâè è áëàãîäàðÿ çà êîìåíòàðà, Öåíò÷å!

]