Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 580
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 582

Îíëàéí ñåãà:
:: pc_indi
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄíåñ
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: tsveti

Äíåñ. Äíåñ ùå ѝ êàæà.
Çàùî íå? Ùå ñåäíà äî íåÿ íà îáÿä. Ùå ÿ ïîãëåäàì. Ñ êàêâî óäîâîëñòâèå ñè õàïâà. Êàê âíèìàòåëíî ðàçðÿçâà ìåñîòî. Îòðÿçâà ñè åäíî ìàëêî ïàð÷åíöå. Ñäúâêâà ãî áàâíî. Ïðåãëúùà ñ íàñëàäà. Áîöâà ïàð÷åíöå äîìàò. Äîêîñâà êðàé÷åòàòà íà óñòíèòå ñè ñúñ ñíåæíîáÿëà ñàëôåòêà. Óñåùà ïîãëåäà ìè. Ïîâäèãà ãëàâà è ìè ñå óñìèõâà ëåêî ñ îíàÿ íåéíà ïðèòåñíåíà ìàëêà òðàï÷èíêà â ëÿâîòî úãúë÷å íà óñòíèòå.
Íå èñêàì äà ѝ ïðå÷à è ïàê çàáîæäàì ïîãëåä â ÷èíèÿòà. Çíàì, ÷å íå îáè÷à äà ãîâîðè, äîêàòî ÿäå. È àç íå îáè÷àì. Õóáàâàòà õðàíà çàñèùà íå ñàìî òÿëîòî, à è äóøàòà. Òÿ èñêà äà ѝ ñå îòäàäåø èçöÿëî. Äåëèêàòíî äà ïîåìàø ñúñ çúáè âñÿêî êúñ÷å. Ñ âðúõ÷åòî íà åçèêà äà ãî ïîñðåùíåø è ïëàâíî äà ãî ïëúçíåø íàòàòúê, çà äà óñåòèø öÿëàòà ãàìà îò âêóñîâå è àðîìàòè, çà êîèòî äîáðèÿò ãîòâà÷ ñå å ïîãðèæèë.
Òÿ ñå õðàíè òî÷íî òàêà. Óâàæàâà õðàíàòà, íàñëàæäàâà ѝ ñå, îñòàâÿ ѝ ñå äà èçïúëíè ñúñ ñëàäîñò âñÿêà íåéíà êëåòêà. Íå ñúì ñðåùàë äðóãà æåíà, êîÿòî äà ÿäå òàêà. Ïîâå÷åòî ñà øóìíè è íåâúçäúðæàíè. ßäàò áúðçî, ïðåãëúùàò øóìíî, ñìåÿò ñå ñ îòâîðåíà óñòà, ðîâÿò â ÷èíèèèòå êàòî ãúñêè è íàêðàÿ îñòàâÿò ïîëîâèíàòà õðàíà ïîõàáåíà ñ ãîëåìè òðîõè õëÿá âúòðå. Ïðàõîñíèöè! ×å êàê äà õàðåñàì òàêàâà! Êàêòî ñå õðàíÿò, òàêà è èçãëåæäàò. ×îðàïîãàùíèêúò èëè ñêúñàí èëè ñâëå÷åí, îáóâêèòå íåëúñíàòè, èëè ïîëàòà ñìà÷êàíà, ÷åðâèëîòî ðàçìàçàíî èëè ãðèìúò êðåùÿù.
À òÿ! Ðîêëÿ, ïîëà, ïàíòàëîí – êàêâîòî è äà îáëå÷å, âñå òðåïòè ïî íåÿ – îïúíàòî äî ïîñëåäíèÿ êîíåö. È ñ äúíêèòå â ïåòúê ïàê å ñòåãíàòà êàòî ñòþàðäåñà. È íÿìà íèùî èçëèøíî ïî íåÿ. Êðúñò÷åòî ѝ å êàòî íà ìîìè÷åíöå. Ñ äâå ðúöå ìîãà äà ãî îáõâàíà. Äà ãî îáõâàíà è äà ÿ âäèãíà âèñîêî – äî îáëàöèòå ÷àê. Äà ÿ âäèãíà è äà ÿ ïîíåñà. Íà áåãîì äà ÿ ïîíåñà. Íàäàëå÷ è íàâèñîêî. Íàâðúõ ïëàíèíàòà äà ÿ îòíåñà. Äà çàïàëèì îãúí è öÿëà íîù äà ãëåäàìå çâåçäèòå. Òÿ è àç è çâåçäèòå. Öÿëàòà íîù.
Äíåñ. Äíåñ ùå ѝ êàæà. Êàê ÿ âèäÿõ çà ïðúâ ïúò. Êàê çà ïúðâè ïúò ìè ñå ñëó÷è. Îíàçè ñóòðèí. Çàáúðçàíà, çàäúõàíà âëåòÿ ïðåç òåæêàòà âðàòà. ×àêàõ àñàíñüîðà. Áóçèòå ѝ ãîðÿõà, à êîñàòà ѝ áåøå ðàçðîøåíà. Çàñèëåíà êúì àñàíñüîðà, ÷åðâåíèÿò ѝ øëèôåð ñå èçäó êàòî áàëîí è ñå çàâèõðè ñðåùó ìåí. Îæàðåí îò îãúíÿ íà òîâà ÷åðâåíî, çàòâîðèõ î÷è, à îòâúòðå ïî êëåïà÷èòå ìè çàèãðàõà ñëúí÷åâè çàé÷åòà. Êàòî áÿõ äåòå ìàìà ìè êóïóâàøå ãîëåìè øàðåíè áàëîíè. Íîñåõ ãè íà äúëãà âðúâ÷èöà è êàêúâòî áÿõ ñëàáè÷úê, êàòî äóõíåøå âÿòúð, áàëîíúò ëåêî ìå ïîâäèãàøå íàãîðå è ñè ïðåäñòàâÿõ êàê ïîëèòàì è íàðàâíî ñ ïòèöèòå ñå çàðåéâàì â ñèíüîòî.
- Ãîñïîäèíå, ãîñïîäèíå! Ëîøî ëè Âè å?
- Âå÷å íå – óñìèõíàõ ѝ ñå, äîêàòî îòâàðÿõ àñàíñüîðà è ÿ ïðîïóñêàõ äà âëåçå – À Âèå? Áúðçàòå ìàé?
- Î, äà! Äíåñ å ïúðâèÿò ìè ðàáîòåí äåí è èçãëåæäà çàêúñíÿâàì – óñìèõíà ñå çàñðàìåíî è çà ïðúâ ïúò âèäÿõ ëþáèìàòà ìè ïëàõà òðàï÷èíêà â ëÿâîòî úãúë÷å íà óñòíèòå ѝ.
- Óñïåõ òîãàâà! – êèìíàõ ѝ è òÿ ìè ñå óñìèõíà áëàãîäàðíî, äîêàòî èçëèçàøå, à îãíåíèÿò øëèôåð ñå ðàçâÿ ñëåä íåÿ êàòî øëåéô. Ïîñëåäâàõ ÿ, áåç èçîáùî äà ïîìèñëÿ, ÷å ñúâñåì íå ñúì íà ñúùèÿ åòàæ. Âñúùíîñò íå çíàåõ êîé å åòàæúò. Ñàìî çíàåõ, ÷å ñúðöåòî ìè âå÷å íå å íèùî ïîâå÷å îò åäíà íàåëåêòðèçèðàíà ïðàøèíêà, ïðèâëå÷åíà îò ÷åðâåíèÿ ѝ øëèôåð.
Äíåñ. Äíåñ ùå ѝ êàæà. Êàê ñòàðàòåëíî ÿ ñëåäÿ êîãà èçëèçà â ïî÷èâêà, êîãà ñå õðàíè, êàêâî îáè÷à. Êàê ñëó÷àéíî ñå îçîâàâàì âñå äî íåÿ íà îïàøêàòà çà êàôå. Êàê âèíàãè ñè íîñÿ â äæîáà ìàëêà äåñåðòíà ëúæè÷êà.  ñòîëà èìà ñàìî äåñåòèíà è âèíàãè ñâúðøâàò ïî÷òè âåäíàãà, à òÿ ìðàçè äà ÿäå äåñåðò ñ ãîëåìèòå ñóïåíè ëúæèöè. Ñëàãàì ëúæè÷êàòà íåçàáåëÿçàíî íà ïîñòàâêàòà ìèíóòà, ïðåäè äà ïîñåãíå êúì íåÿ. Íå èñêàì äà ñè ìèñëè, ÷å ѝ íàòðàïâàì óñëóãèòå ñè. Íå èñêàì äà èçãëåæäàì êàòî ãëóïàâ äîñàäíèê. Åäèí îò âñè÷êè, êîèòî ÿ ãëåäàò ñ âúçõèùåíèå. Çàòîâà äîñåãà íå ñúì ѝ êàçàë.
Íî Äíåñ. Äíåñ ùå ѝ êàæà. Ùå é êàæà êàê ïðåäè ïåò ãîäèíè, ìàëêî ñëåä êàòî ñå çàïîçíàõìå, ñëó÷àéíî ñå îçîâàõ â ïàðêà ïî ñúùîòî âðåìå, â êîåòî òÿ ïðåêàðâàøå òàì îáåäíàòà ñè ïî÷èâêà.Ñåäíàõ íà ñúñåäíàòà ïåéêà, íî òÿ íå ìå çàáåëÿçà. Ãîâîðåøå ñ íÿêîãî ïî òåëåôîíà. Ãëàñúò ѝ áåøå ãíåâåí, ïðåäèçâèêàòåëåí, óìîëÿâàù, ïðåêúðøåí. Çàòâîðè òåëåôîíà è ñå ðàçïëàêà. Òîëêîâà èñêðåíî, ãîð÷èâî ïëà÷åøå, ÷å èçâåäíúæ ñå çàñðàìèõ, ÷å ïðèñúñòâàì íåêàíåí â æèâîòà ѝ. Ñòàíàõ è áàâíî ñå îòäàëå÷èõ. Áÿõ èçìèíàë ñòîòèíà ìåòðà, êîãàòî èçáóõíà ãîëåìèÿò ïîðîé. Íåáåòî êàòî ÷å ëè ñå ïðîäúíè. Õîðàòà ñå ðàçáÿãàõà ïàíèêüîñàíè. Ñàìî òÿ ïðîäúëæàâàøå äà ñåäè íà ïåéêàòà è äà ïëà÷å. Çàòè÷àõ ñå êúì íåÿ. Ïëþùÿõà ÷åðíè ñòðóè âîäà, íîñåõà ñå êëîíè îò äúðâåòà, íî òÿ íèùî íå çàáåëÿçâàøå. Åäíî äúðâî ñúâñåì áëèçî äî ïåéêàòà ѝ ñå ñ÷óïè ñ ìîùåí òðÿñúê è áàâíî çàïî÷íà äà ñå ñâëè÷à ïðàâî âúðõó íåÿ. Íå ñè ñïîìíÿì êàê ñúì ñå äîáðàë äîòàì ïðåç âîäíèÿ àä. Ñàìî ïîìíÿ, ÷å ÿ ñòèñêàõ çäðàâî â ïðåãðúäêèòå ñè è òè÷àõ ñ íåÿ ïðåç ñòèõèÿòà. Äîáðàõìå ñå äî Íàðîäíèÿ òåàòúð. Íÿêîé ìèëîñòèâî îòâîðè âðàòàòà è ÿ âíåñîõ âúòðå ïðåìðúçíàëà è ìîêðà è â àáñîëþòíî íåâåäåíèå çà ñëó÷âàùîòî ñå. Ñåäÿõìå äúëãî ñãóøåíè íà íÿêàêúâ äèâàí. Èìàøå è äðóãè îêîëî íàñ, íàìåðèëè óáåæèùå îò áóðÿòà.
- Ñïàñè ìè æèâîòà – ïîãëåäíà ìå èçâåäíúæ è îò÷åòëèâî îòáåëÿçà.
Ìàõíàõ ñ ðúêà è ñå îïèòàõ äà ñå óñìèõíà.
- Íå òè òðÿáâàì. Íîñÿ íåùàñòèå.
- Íî àç – îïèòàõ, íàèñòèíà îïèòàõ äà ãîâîðÿ, äà ѝ êàæà, íî òÿ èçäèãíà ñòåíà îò ëåä ìåæäó íàñ. Àêî áÿõ íàñòîÿâàë, ùÿõ ñàìî äà ñòàíà ñìåøåí è âåðîÿòíî äà çàãóáÿ è òîâà ñêðîìíî ïðèÿòåëñêî ìåñòåíöå, êîåòî íÿêàê óñïÿõ äà ñè ñïå÷åëÿ.
Ïðèåõ ðîëÿòà íà ïðèÿòåë çà îáÿä, çà äà âèæäàì âñåêè äåí êàê ñå óñìèõâà, êàê òðàï÷èíêàòà ѝ ñðàìåæëèâî ñå ðàçïóêâà, äîêàòî ÿ çàáàâëÿâàì ñ øåãèòå ñè. È òîëêîâà. Îáÿäúò òðàå ïîëîâèí ÷àñ. Íèêîãà íå ãîâîðèì çà ëè÷íè íåùà. Çàòîâà ïúê îòêðèõìå ìíîãî îáùî ïîìåæäó ñè. Ãîâîðèì çà êíèãè. È äâàìàòà ñìå ñòðàñòíè ïî÷èòàòåëè íà ñåðèîçíàòà êëàñè÷åñêà ëèòåðàòóðà. Çàïî÷íàõìå è äà ñè ðàçìåíÿìå êíèãè. Çàïî÷íàõìå äà ñïîðèì çà ãåðîèòå. Ïîíÿêîãà òîëêîâà ðàçãîðåùåíî ñïîðèì, ÷å óäúëæàâàìå îáÿäà ïî÷òè äî ÷àñ. Òÿ ñå ñåïâà èçâåäíúæ è ñêà÷à. Çàñìèâà ñå íåðâíî:
- Òîëêîâà ñå óâëÿêîõ, ÷å çàáðàâèõ ÷å ñúì íà ðàáîòà. Äî óòðå, Òîìà! – ìàõâà ñ ðúêà è ìå çàñëåïÿâà ñ øèðîêà, ùåäðà óñìèâêà.
À àç îòèâàì äà ñå èçìèÿ, ïîñðåùàì òúæíîòî ñè èçðàæåíèå â îãëåäàëîòî ñ íàïîñëåäúê ïîÿâèëèòå ñå ïîñðåáðåíè êè÷óðè â êîñàòà è ìðåæàòà îò ôèíè áðú÷èöè ïîêðàé î÷èòå. Ñòðóâà ìè ñå, ÷å äî óòðåøíèÿ îáÿä èìà öÿëà âå÷íîñò. Æèâîòúò ìè å ðàçäåëåí íå íà äåí è íîù, à íà îáÿä è íå-îáÿä â ñúîòíîøåíèå åäèí ùàñòè-îáÿä êúì äâàäåñåò è òðè ùàñòè-ëèïñè.
Âðåìå å äà ïðîìåíÿ òîâà ñúîòíîøåíèå. Äíåñ. Èñêàì äâàäåñåò è ÷åòèðè ùàñòè-îáÿäà íà ùàñòèíîùèå.
Íå! Äà áúäàò ÷åòèðèäåñåò è îñåì ùàñòè-îáÿäà, çàåäíî ñ íåéíèòå.
Äíåñ è ñåãà. Äà ïîáúðçàì!
Îñåì ÷àñúò è äåâåòíàäåñåò ìèíóòè.
Òÿ âå÷å å îòêëþ÷èëà êàáèíåòà ñè.
Àç ñëèçàì îò ìåòðîòî è ñå îòïðàâÿì êúì áàð÷åòî, îò êîåòî âñÿêà ñóòðèí êóïóâàì êàôå çà ìåí è çà íåÿ.
Òÿ âëèçà â ñòàÿòà ñè. Îñòàâÿ ÷àíòàòà ñè íà ñòîëà. Âêëþ÷âà êîìïþòúðà. Çàêà÷âà øëèôåðà íà çàêà÷àëêàòà.
Àç âçåìàì êàôåòî – ìîåòî ÷èñòî, íåéíîòî ñ ùèïêà êàíåëà.
Òÿ âçåìà ïðîïóñêà ñè, íàìÿòà ñå ñ øàëà è ñëèçà äà èçïèå ñóòðåøíîòî ñè êàôå.
Àç ñå çàïúòâàì êúì îôèñà ñ êàôåòàòà â ðúöå. Ùå âëÿçà ïðåç öåíòðàëíàòà âðàòà è ùå èçëÿçà íà íàøåòî ìÿñòî âúâ âúòðåøíîòî äâîð÷å. Ùå ѝ ïîäàì òîïëîòî êàôå, óõàåùî íà êàíåëà êàòî êîñèòå ѝ. Ùå ñòîèì åäèí ñðåùó äðóã ïîä ðàçöúôíàëàòà ëèïà. Î÷èòå ѝ ùå ãðåÿò.  êîñàòà ѝ ùå áëåùóêà ëèïîâ öâÿò è ñóòðåøíî ñëúíöå. Ãëàñúò ѝ ùå áúëáóêà êàòî ïðîëåòíà ðåêà, äîêàòî ìè ðàçêàçâà çà ïîñëåäíèÿ ðîìàí íà Íàáîêîâ.
Íî... Çàùî ñíèìêàòà ѝ å íà âðàòàòà íà îôèñà? Îãðàäåíà â ÷åðíî. Íî. Íå å ñíèìêà ... Íî... Ãëóïîñòè! Íå! Íå è Äíåñ!
„Ñ áåçêðàéíà òúãà èçâåñòÿâàìå, ÷å äíåñ, â òîçè ñëúí÷åâ ìàéñêè äåí, íàøåòî ñëúíöå çàëåçå çàâèíàãè. Îòèäå ñè íàøàòà êðàñèâà Àëåêñàíäðà. Çà ïîëèöåéñêàòà õðîíèêà áå ïðîñòî íåùàñòåí ïúòåí èíöèäåíò. Çà íàñ å êðàÿò íà íàøèÿ ñâÿò“
Îò îïå÷àëåíèòå áëèçêè
„Îòèäå ñè, ïðåäè äà ñè æèâÿëà... Ïî÷èâàé â ìèð, ìèëà ïðèÿòåëêî“ – àáñóðäíî åäðè ðúêîïèñíè áóêâè ñå ëþëååõà ïîä íàïå÷àòàíèÿ òåêñò.
„…äíåñ, â òîçè ñëúí÷åâ ìàéñêè äåí … íàøàòà êðàñèâà Àëåêñàíäðà… íåùàñòåí èíöèäåíò…êðàÿò…“
Àìà ÷å ãàäíà øåãà! Íåâúçìîæíî! Äíåñ ùå ѝ êàæà! Ùå ãëúòíå ïîñëåäíàòà ãëúòêà êàôå. Ùå ñå óñìèõíå ïðåç ðàìî. Ùå íàïðàâè êðà÷êà îáðàòíî êúì îôèñà. Íî ïðåäè äà ìè êàæå: „Äî ïîñëå, Òîìà!“, ùå ÿ õâàíà çà ðúêàòà. Ùå ÿ ïîãëåäíà â áëåñíàëèòå ëþáèìè î÷è. Ùå ѝ êàæà:
- Àëåêñàíäðà! Ñïðè! Ïî÷àêàé çà ìàëêî! Îáè÷àì òå!

Öâåòåëèíà Àëåêñàíäðîâà, ìàé 2017 ã., ãð. Ñîôèÿ


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 08.06.2017 @ 22:53:33 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   tsveti

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 7


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 00:23:50 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Äíåñ" | Âõîä | 7 êîìåíòàðà (16 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Äíåñ
îò somebody (somebody_s@abv.bg) íà 28.07.2017 @ 13:30:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êîëêî ëè íåùà ïðîïóñêàìå, äîêàòî ôèëòðèðàìå ñïîíòàííîñòòà è åìîöèèòå ñè, ïîðàäè ïðèòåñíåíèÿ, êîìïëåêñè, íåñèãóðíîñò. Ìíîãî õóáàâ ðàçêàç, Öâåòè! ×îâåøêè è åìîöèîíàëåí, íàñèòåí ñ îòäàäåíîñò è çàñÿäàù åäíîâðåìåííî. Ïîçäðàâè çà äîáðèÿ òè ñòèë :)


Re: Äíåñ
îò Tsveti (violetcv@gmail.com) íà 06.08.2017 @ 15:35:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè, somebody! Íÿìàø ïðåäñòàâà êîëêî ñå ðàäâàì, ÷å ñúì òè ïîäàðèëà åìîöèÿ!

]


Re: Äíåñ
îò tearfly íà 24.07.2017 @ 21:22:40
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàçìàçà ìå îò êåô, Öâåòè, íÿìàø ñè ïðåäñòàâà êîëêî! :)
Ïîçäðàâè îò åäèí áëàãîäàðåí ÷èòàòåë!


Re: Äíåñ
îò Tsveti (violetcv@gmail.com) íà 06.08.2017 @ 15:38:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àç ñúì áëàãîäàðíà, ÷å åìîöèÿòà å ñïîäåëåíà, tearfly! Òàêà ðàçêàçúò ìè æèâåå ñâîÿ æèâîò!

]


Re: Äíåñ
îò leslieshay íà 04.07.2017 @ 09:39:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íåïðèçíàòàòà ëþáîâ å ìîæå áè íàé-òåæêàòà îò âñè÷êè. À äà çíàåø, ÷å íèêîãà íÿìà äà óñïååø äà ÿ èçðàçèø, äà æèâååø ñ ìå÷òèòå ïî íåÿ... Ñòðàõîòåí ðàçêàç. È âåëèêîëåïíî íàïèñàí, êàêòî âñè÷êè îñòàíàëè. Íàèñòèíà, íàèñòèíà çàâèæäàì çà óìåíèåòî òè ñ äóìèòå :)


Re: Äíåñ
îò Tsveti (violetcv@gmail.com) íà 05.07.2017 @ 00:12:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, Ëåñëè! Òîâà îçíà÷àâà, ÷å ñúì óñïÿëà ïîíå îò÷àñòè ñ äóìèòå, à êîëêî ìíîãî îùå èñêàì äà ïîñòèãíà...
Âñúùíîñò íåïðèçíàòàòà ëþáîâ å òåæêî áðåìå, íî â ñúùîòî âðåìå ïîäîçèðàì, ÷å ãåðîÿò å áèë äúëáîêî ñàìîòíî è èñêðåíî ùàñòëèâ ñ òîâà ñè ÷óâñòâî - ìîæå áè òîçè âèä ëþáîâ å è íàé-ñèëíàòà, íå ìèñëèø ëè?

]


Re: Äíåñ
îò leslieshay íà 06.07.2017 @ 08:05:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íåñúìíåíî å âúëíóâàùî äà òàèø íåùî òîëêîâà êðàñèâî â ñåáå ñè. Íî å òúæíî, òðàãè÷íî äîðè, êîãàòî ñå îêàæå, ÷å íèêîãà íÿìà äà èìàø âúçìîæíîñò äà îáè÷àø ÷îâåêà îòêðèòî è íàÿâå. È òî÷íî òîâà ìå "óäàðè" òîëêîâà ñèëíî â ðàçêàçà òè - ôàêòúò, ÷å ëþáîâòà ùå ñè îñòàíå çàâèíàãè åäíà ôàíòàçèÿ. Ìå÷òà, êîÿòî íèêîãà íÿìà äà ñå ñáúäíå.
Îòíîâî - ñòðàõîòåí ðàçêàç :)

]


Re: Äíåñ
îò Tsveti (violetcv@gmail.com) íà 06.07.2017 @ 11:10:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òî÷íî íåñáúäíàòàòà å íàé-ñèëíà, ñïîðåä ìåí. Ìîæå áè çàùîòî îñòàâà çàâèíàãè íåäîêîñíàòà îò áèòîâèçìà :).

]


Re: Äíåñ
îò Trend íà 20.06.2017 @ 00:22:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðåêðàñåí ðàçêàç.


Re: Äíåñ
îò Tsveti (violetcv@gmail.com) íà 20.06.2017 @ 09:46:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, Òðåíä!

]


Re: Äíåñ
îò mig íà 19.06.2017 @ 05:58:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàçêàç, êðàñèâ êàòî âëþáâàíå. Ðåàëåí êàòî äîêîñâàíå.Áîëåçíåí êàòî ðàçìèíàâàíå.
Âúðíàõ ñå äà ïðî÷åòà îòíîâî. Áëàãîäàðÿ!


Re: Äíåñ
îò Tsveti (violetcv@gmail.com) íà 19.06.2017 @ 09:08:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
È àç áëàãîäàðÿ, ÷å áåøå ñ ìåí çà ìèã :), ìèëà Ìèã!

]


Re: Äíåñ
îò pastirka (prestizh@abv.bg) íà 18.06.2017 @ 12:19:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Óáåäèòåëíî ìå ïðåñëåäâà ìèñúëòà, ÷å àêî ãåðîÿò íå áåøå îòëàãàë îò ñòðàõ ïðèçíàíèåòî ñè, Àëåêñ ùåøå äà èçáÿãà îò "íåùàñòíèÿ èíöèäåíò"...
×óäåñåí ñòèë ñ ìàëêè äåòàéëè â îïèñàíèåòî, êîèòî áëåñòÿò ñúñ ñèëàòà íà ñêúïîöåííè êàìúíè. Áðàâî, Öâåòè!


Re: Äíåñ
îò Tsveti (violetcv@gmail.com) íà 18.06.2017 @ 13:54:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âúçìîæíî å! Íàëè çíàåø, íèùî íå å ñëó÷àéíî...
Áëàãîäàðÿ, ÷å áåøå ñ ìåí, Ïàñòèðêà!

]


Re: Äíåñ
îò libra íà 16.06.2017 @ 19:30:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
íå ìîæåø äà èçáÿãàø îò ñúäáàòà ñè, êîåòî íå å äàäåíî äà å òâîå, âñå íåùî ùå òè ïîïðå÷è äà ñòèãíåø äî íåãî :) âúïðåêè ÷å ïðåäïîëàãàì ïîóêàòà òóê å - íå îñòàâÿé äíåøíàòà ðàáîòà çà óòðå..

ïîçäðàâ :)


Re: Äíåñ
îò Tsveti (violetcv@gmail.com) íà 16.06.2017 @ 23:07:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çäðàâåé, Ëèáðà!
Íå çíàì äàëè èìà ïîóêà. Äíè íàðåä â ïðîäúëæåíèå íà îêîëî ìåñåö ãëåäàõ íà âõîäíàòà âðàòà íà îôèñà íåêðîëîãà íà åäíà æåíà, ìîÿ êîëåãà, ñàìî ñ íÿêîëêî ãîäèíè ïî-âúçðàñòíà îò ìåí. Òîçè íåêðîëîã ìå áëúñíà ïúðâèÿ ïúò, ïîñëå ìå ðàçìèñëè, íàòúæè è òàêà. Òàêà ñå ðîäè òîÿ ðàçêàç. Ðàäâàì ñå, ÷å ðàçìèñëÿ...

Ïîçäðàâè!
Öâåòè

]