Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 794
ХуЛитери: 1
Всичко: 795

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗатова я убих
раздел: Разкази
автор: ambrouse

Всички извърнаха глави, за да огледат подсъдимата, когато тя бе въведена в съдебната зала от полицай. Мнозина се изненадаха, това ясно пролича по израженията на лицата им.
Детеубийцата Тина Бъроуз изглеждаше съвсем млада, на не повече от двайсет и пет години, но същевременно с това изглеждаше и грохнала, сякаш бе претърпяла тежък инцидент. Стройната й фигура бе прегърбена, извита леко на една страна, а главата я се люшкаше някак гротескно при всяка крачка. Подпираше се на бастун, защото явно нещо не бе наред с левия й крак – провлачаше го и не можеше да стъпи стабилно на него. Огромни кръгове под очите загрозяваха симпатичното й, неестествено бледо лице. Ръцете й видимо потреперваха. Буйната й руса коса бе лишена от блясък и приличаше на изсъхнала слама.
Съдията зададе няколко стандартни въпроса на подсъдимата и след като получи задоволителни отговори, продължи:
– Сама ли отглеждахте детето си, госпожо Бъроуз?
– Да, сама отглеждах Майра. Баща й ни заряза, когато тя бе на няколко месеца – отвърна младата жена и впери трескав поглед в съдията.
– Вие ли убихте Майра?
– Да, аз я убих.
– Как я убихте, госпожо Бъроуз?
Тя прехапа устни, сведе глава и изхлипа. Под очите й заблестяха сълзи. Прокашля се и с изтънял глас каза:
– Просто я хванах за шията и започнах да стискам. Стисках, докато тялото й не престана да се гърчи. Това е.
– Защо я убихте?
– Защото ме измъчваше – изхъхри тя и запристъпя, почуквайки нервно пода с бастуна си. – Затова я убих.
– Измъчваше ви? Психически?
– Физически.
– Как е възможно момиченце на година и половина да причини болка на зряла жена като вас?
– Правеше го с куклата… да, с куклата.
– Моля, уточнете, не разбирам.
– Съвсем малка парцалена кукла, с размери колкото една човешка длан. Аз й я подарих преди …половин година.
– Не разбирам какво общо има куклата.
– Мойра удряше куклата, извиваше я, натискаше я … и всичко се предаваше върху моето тяло.
– О, госпожо Бъроуз, значи така сте пострадали, сега чак разбирам – каза с подигравателен тон съдията.
– Да, Майра буквално ме пребиваше чрез куклата. Почти всеки ден.
– Нима си мислите, че някой ще повярва във вуду магии?
– Ако щете вярвайте, аз ви казвам истината! – изсъска Тина.
– Но свидетели твърдят, че сте имали любовник, с когото често сте се карали. Той пребиваше ли ви, госпожо Бъроуз?
– Кийт не беше стока, но никога не ми е посягал. Само се карахме, затова скъсах с него.
– Обяснете ми как точно ви нараняваше вашата невръстна дъщеря.
– Нали вече ви обясних! Каквото направеше на куклата, това се случваше на мен. Лекарят ми може да потвърди за травмите – множество хематоми, изкълчено коляно, разтегнати сухожилия, скъсани мускулни влакна, разбит нос, пукнати гръбначни прешлени.
– Експертите наистина потвърдиха, че сте била бита.
– Не бита, Майра го правеше.
– А защо го правеше, госпожо Бъроуз?
– Защото бе разглезено дете. Аз я разглезих, защото много я обичах. Така че когато нещо я раздразнеше, си го изкарваше върху мен. Особена жестокост проявяваше, когато не харесаше храната, която й давах.
– Добре тогава, защо просто не й взехте куклата?
– Скъсваше се от рев, когато й я вземех. Много я молех да престане, вярвах, че ще осъзнае, че ми причинява болка и ще престане. И търпях, стоически.
– Но накрая предпочетохте да я убиете! – повиши глас съдията.
– Просто не издържах, извиваше врата ми, тоест този на куклата, жестоко го извиваше… болката беше …неописуема.
– След като я убихте, какво направихте?
– Склопих очите й и звъннах на полицията, за да се предам.
– Как се почувствахте?
– Беше ми мъчно за нея, но същевременно чувствах облекчение.
– Облекчение! В какъв смисъл?
– Че моето страдание… физическото… приключи.
– Съжалявате ли за стореното?
– Разбира се, че съжалявам. Аз я обичах с цялото си сърце… въпреки всичко.
Съдията се изправи и се вгледа в подсъдимата. Незнайно защо в душата му се прокрадваше сянка на съмнение. Каза:
– Съдът ще се оттегли и в ранния следобед ще обяви присъдата.
– Няма смисъл да си правите труда. Аз вече съм си издала присъда.
– Какво?
– Добре че не ми я взеха – каза с леден глас Тина Бъроуз, после бръкна в джоба на сакото си и извади оттам малка парцалена кукла. Завъртя с отривисто движение главата на куклата, като същевременно отметна рязко главата си настрани. Нададе кратък писък, след което се строполи тежко на пода и застина в неестествена поза. Покрай русите кичури, покрили лицето й, надничаше изцъклено око.
Съдията отстъпи стреснато назад и се хвана за сърцето. Хората наскачаха, разтичаха се пристави. Някой извика лекар.
След кратък преглед лекарят обяви:
– Мъртва е. Вратът й е счупен. За Бога, какво е станало тук?
Куклата лежеше до подсъдимата скамейка, изкривила сякаш в тънка усмивка устните си от червен памучен плат.


Публикувано от hixxtam на 19.05.2016 @ 20:25:04 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   ambrouse

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 17:00:12 часа

добави твой текст
"Затова я убих " | Вход | 6 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Затова я убих
от tanq_mezeva на 22.05.2016 @ 12:25:32
(Профил | Изпрати бележка)
Много въздействащо!
Браво!


Re: Затова я убих
от MN на 21.05.2016 @ 17:36:08
(Профил | Изпрати бележка)
Аплодисменти за разказа!


Re: Затова я убих
от lubara на 20.05.2016 @ 12:27:06
(Профил | Изпрати бележка) http://lubopnikolov.blogspot.com
Впечатляваща история, разказана така пестеливо! Нереалното тук има силата на истинско и възможно да се случи! Поздравления!


Re: Затова я убих
от haboob на 19.05.2016 @ 23:00:43
(Профил | Изпрати бележка)
Папа Легбе мъмбо-джмъмбо с кофти завършек! Браво!


Re: Затова я убих
от rainy на 19.05.2016 @ 22:52:31
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Леле... Моите почитания!


Re: Затова я убих
от anelia79 на 19.05.2016 @ 21:44:35
(Профил | Изпрати бележка)
Побиха ме тръпки. През цялото време, докато четях, си мислех има ли вуду, няма ли... Изобщо не се съсредоточих върху майката. Виждах детето с куклата и някакви ужасни сцени, които изобщо ги няма в текста. Кожата ми настръхна, този разказ ми подейства силно. Поздрави!