Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 956
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 956

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÐîêî
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: markoni55

Íå ìîæåøå äà ñå îòúðñè îò íåóäîáñòâîòî, ÷å òî÷íî Æîðî, ÷îâåêúò íà êîãîòî ïðè÷èíè çëî÷åñòèíà, ñåãà ñå ãðèæè çà íåãî. Ñîáñòâåíàòà ìó áåçïîìîùíîñò äîñòàòú÷íî ãî ïîòèñêàøå, à ñïîìåíúò çà óíèçèòåëíîòî ìó áÿãñòâî, êîãàòî ãè ñâàðè ñúñ Çàðà áåøå íåïîíîñèì. Åõ, Çàðà, Çàðà! Ïàëàâíèöà, øåìåòíà Ëîëèòà, ëþáâåîáâèëíà, íåóäúðæèìà, ñâîåíðàâíà...êàê äà é óñòîèø. Ñàì íå ðàçáðà êàê ñå îïëåòå â íåóñòîèìèÿ é ÷àð.
Áåøå ñå îòòåãëèë îòäàâíà îò ñâåòà. Öåëèÿò èì æèâîò ñ Èâàí áåøå ìèíàë ïî ñòðîåæèòå. È òîé êàòî íåãî ñàìîòíèê, íî ñ ïî-ïðåäïðèåì÷èâ äóõ, ñå áå óñòðîèë ñ ãîëÿì àïàðòàìåíò â ãðàäà è ìÿñòî ñ íàêîëêî ñòàè÷êè â Êðàíåâî. Êîãàòî ïîðåäíèÿò ïñåâäîèíâåñòèòîð îáÿâè, ÷å íÿìà ïàðè äà äîâúðøè ñòðîåæà è ñúîòâåòíî äà èì ïëàòè, âñè÷êè óíèëî íàâåäîõà î÷è. Ñàìî Èâàí ñå îïåðè, àìà áåç îñîáåí åôåêò. Îíÿ áúðçåøêîì çàîòñòúïâà êúì ñêúïîòî ñè âîçèëî è îõðàíàòà è èç÷åçíà...×óäåøå ñå êîé ïúò äà õâàíå, êîãàòî Èâàí ìó ïðåäëîæè äà ñå íàñòàíè íà Êðàíåâî. Ïîâå÷åòî âðåìå òîé ïðåêàðâàøå òàì, ÷îâúðêàéêè ãðàäèíàòà, ëåïåéêè íîâè ñòàè÷êè ñ èäåÿòà äà ãè äàâà ïðåç ëÿòîòî ïîä íàåì èëè ðàáîòåéêè ïî ãîëÿìàòà ñè ìå÷òà – äåëòàïëàíåð. Ñúãëàñè ñå. È áåç òîâà íÿìàøå êúäå äà îòèäå, à è âå÷å íå ìó ñå ðàáîòåøå ïî ñòðîåæèòå. Íàãëåæäàøå èìîòà, íÿìàøå ïðåòåíöèè, ðàçáèðàõà ñå ñ åäíà äóìà. Èâàí ñå èìàøå ñúñ ñúñåäà Æîðî è ÷åñòî ïðèåìàõà ïîêàíàòà ìó äà ïèéíàò ïî åäíî. Ïîìàãàõà ñè, èìàõà îáùè òåìè, íî ñëåä èñòîðèÿòà ñúñ Çàðà òîé íå ñòúïâàøå òàì ïîâå÷å.
Çàðà, òîëêîâà ëú÷åçàðíà, ÷óâñòâåíà è íåïîêîðíà. ×àêàøå íåéíèòå õîðà äà çàìèíàò íà ðàáîòà è ñå èçìúêâàøå ïðè íåãî. ×óâñòâàøå ñå ñòàð è íåíóæåí, èçñóøåí çà âúëíåíèÿ, íî òÿ ïîñòîÿííî ãî äúðæåøå íà òðúíè. Öÿëîòî é ñúùåñòâî èçëú÷âàøå æåëàíèå, êîåòî òÿ íå ìîæåøå äà îñúçíàå è îáóçäàå. Ïúðâè÷íà è íåïðåäñêàçóåìà òÿ ïðúñêàøå ðàçïúïèëàòà ñè æåíñòâåíîñò è ñååøå îêîëî ñåáå ñè òðåâîãà. Íå ñå ïðèòåñíÿâàøå äîðè îò Èâàí. Îñòàíåøå ëè áåç îïåêà òÿ ñå âòóðâàøå êúì íåãî è íå ñå èíòåðåñóâàøå îò íèùî è íèêîãî. Íå ìîæà äà é óñòîè. Áåøå èçâúí ñèëèòå ìó, ïîäëóäÿâàøå ãî, íå ìó äàâàøå ìèðà. Çàðà, ëóäåòèíà! Ñëåä êàòî ðàçáðàõà, ÷å íå ìîãàò äà èçëÿçàò íà ãëàâà ñ íåÿ ÿ èçïðàòèõà íÿêúäå â ÷óæáèíà. Îò íà÷àëî ñòðàäàøå, ïîñëå êàòî ÷å ëè ñå ïðèìèðè è óñïîêîè. Òÿõíàòà èäèëèÿ áåøå áåçíàäåæäåí ñëó÷àé. Æîðî íå ìó ñå ñúðäåøå èëè ïîíå íå ïðîìåíè îòíîøåíèåòî ñè êúì íåãî, íî òîé ïîâå÷å íå ñòúïè â òåõíèÿ äâîð.
Èâàí íÿìàøå äåöà, íî ïúê ñåñòðà ìó, ñêîðî îâäîâÿëà èìàøå òðèìà ñèíà è ïëàíîâå äà íàñëåäÿò âóé÷î ñè. Ìîì÷åòàòà áÿõà èçðàñëè ñ ìèñúëòà: “Òîé âóé÷î âè íà êîãî ùå îñòàâè âñè÷êî – íà âàñ, ðàçáèðà ñå.“ Ïîñòåïåííî òÿ ïðèâåäå ïëàíà ñè â äåéñòâèå è âåäíàãà ñëåä êàòî ïîðåäíàòà êàíäèäàòêà çà ñòîïàíêà ñå èçíåñå îò àïàðòàìåíòà ïðàòè íàé-ìàëêèÿ ñè ñèí è ãàäæåòî ìó íà êâàðòèðà ïðè âóé÷î ñè. Óæ ùÿõà äà ñè äåëÿò ðàçõîäèòå ïîíå çà òîê, àìà â ïîñëåäñòâèå äîðè è â õðàíàòà íå ñå âêëþ÷âàõà. Èâàí áåñíååøå, íî íå èì êàçâàøå íèùî. Íà ïðàêòèêà ñ ïåíñèÿòà è òîâà, êîåòî ñè äîêàðâàøå îò ãðàäèíàòà ìîæåøå äà ïðåæèâÿâà ñïîêîéíî, àìà ñå ëàñêàåøå êîãàòî òîêó ãî âèêíåõà çà îïðàâè íÿêîé ïðåöàêàí ñòðîåæ. Õåì ñå äðàçíåøå, ÷å íå ñà ãî âèêíàëè îò íà÷àëîòî, õåì ñå êåôåøå, ÷å ñà îïðåëè äî íåãî... Ñòàâàøå âñå ïî òðóäíî, à ñåìåéñòâîòî ìó âñå ïî íàãëî...Âåäíúæ â èçáëèê íà ÿä îáÿâè, ÷å ùå ïðîäàäå àïàðòàìåíòà è ùå ñè âçåìå áîêñîíèåðà, êîëêîòî ìó òðÿáâà íà íåãî ñàìèÿ, à ñ ïàðèòå ùå ñè ïîæèâåå íà ñòàðè ãîäèíè. Ðîäíèíèòå åñòåñòâåíî ïîùóðÿõà. Ñåñòðà ìó ñå èçñèïà ñúñ ñíàõàòà è âíó÷êàòà äà „ïîìîãíå íà áðàò÷åòî“ çà ãðàäèíàòà. Åñòåñòâåíî âçå äà ãî ðàçóáåæäàâà, ÷å òî ïàðè ëåñíî ñå òîïÿò, à èìîòà, òîé íå ñè ãóáè ñòîéíîñòòà...
Ìèíà èçâåñòíî âðåìå ñëåä òàçè èñòîðèÿ è Èâàí âçå äà ëèíåå. Ñëàá è æèëàâ, ñåãà ïðîñòî ñå ñòîïè íåóçíàâàåìî. Íà íÿêîëêî ïúòè âëèçà â áîëíèöà, íî ëåêàðèòå íèùî íå ìîæåõà äà îòêðèÿò. Çà øåñò ìåñåöà ñè îòèäå. Ðàçáðà ãî îò Æîðî, ñúñåäà. Èâàí ãè ïîìîëèë äà ìó çàíåñàò íåùî â áîëíèöàòà, àìà êàòî îòèøëè âå÷å áèëî êúñíî. Î÷àêâàøå, ÷å ðîäíèíèòå ùå ãî íàòèðÿò, à ìîæå áè ùÿõà äà èçïîëçâàò óñëóãèòå ìó äî íÿêîå âðåìå , íàëè íÿêîé òðÿáâà äà íàãëåæäà èìîòà.
Äîêàòî ÷àêàøå îáðå÷åíî, âçå ÷å ñå ñëó÷è áåëÿòà. Òàêà è íå ðàçáðà êîé ãî ïðîñòðåëÿ. Ïîíå äà áåøå ãî óëó÷èë íà ìÿñòî, à òàêà ñàìî ãî îñàêàòè. Íå ìîæåøå äà ìðúäíå...Ïàê Æîðî ãî íàìåðè, çàâëå÷å ãî â ñòàÿòà, äîíåñå ìó õðàíà. Ìèñëåøå, ÷å íåùàòà ùå ñå îïðàâÿò îò ñàìîñåáå ñè, íå å ïúðâèÿ äåòî ùå æèâåå ñ êóðøóì â òÿëîòî, íî âñå ïîâå÷å íå ÷óâñòâàøå êðàêà ñè è íå ðàç÷èòàøå íà íåãî. Åäèí äåí Æîðî ãî çàìúêíà íà ëåêàð. Îêàçà ñå, ÷å å ïðåêúñíàò íåðâ, øàíñîâå çà âúçñòàíîâÿâàíå – íèùîæíè. Æåíà ìó íà Æîðî íàñòîÿâàøå äà ïðîáâàò ñ íèâàëèí. Âñåêè äåí ìó áèåøå èíæåêöèè íèùî ÷å íå áåøå ìåäèöèíñêà ñåñòðà. Òÿõíàòà çàãðèæåíîñò ìó âäúõíà êóðàæ, ìàêàð ÷å ìèñúëòà çà ðîäíèíèòå ãî ïîòèñêàøå. Àáå äà ñå îïðàâè, ïúê ùå ìó ìèñëè...
Ìèíàõà äâàäåñåòòå äíè, è îùå äåñåò. Ñ ãîëÿìî íåòúðïåíèå î÷àêâàõà ïðåãëåäà, äàëè ùå ïîêàæå íà÷åíêè íà âúçñòàíîâÿâàíå ÷óâñòâèòåëíîñòòà, çàùîòî ïðîãíîçèòå â ïðîòèâåí ñëó÷àé îòèâàõà êúì àìïóòàöèÿ. Íå ìîæà äà ïîâÿðâà, ÷å Æîðî ñå ïðîñúëçè, êîãàòî ðåçóëòàòèòå ïîêàçàõà äîáðè ïîêàçàòåëè. Èìàøå íàäåæäà...
Ïîñëå ñúáèòèÿòà ñå ðàçâèõà ïî÷òè êàòî â ñêîðîñòíà îòñå÷êà. Ïîÿâèõà ñå Ñèìîíà è Ìàðòèí – ìíîãî ñèìïàòè÷íî ñåìåéñòâî. Îò íà÷àëî ñè ïîìèñëè, ÷å òîâà å íÿêàêúâ äîïúëíèòåëåí êîíñóëò íà ìÿñòî. Ãîâîðèõà çà îïåðàöèÿ íà ñóõîæèëèÿòà...Ïàê êëèíèêàòà è íîâè íàäåæäè...Ñèìîíà è Ìàðòèí äîéäîõà íà èçïèñâàíåòî. Ïîñëå îòèäîõà ó òÿõ – ïðåêðàñíà êúùà â ãîðàòà ñ ìàëêà ïðèñòðîéêà çà íåãî. Íå ìîæåøå äà ïîâÿðâà...Áåøå óìîðåí îò óïîéêèòå è åìîöèèòå è çàñïà. Ñúáóäè ñå ñ ïðèÿòíîòî ÷óâñòâî, ÷å ãî íàáëþäàâàò. Áåøå Ñèìîíà. Âîäåøå ðàçãîâîð ñ íÿêîãî:
- Äà, ìèñëÿ ÷å ñå ÷óâñòâà äîáðå. Ñåãà ùå ãî ðàçõîäèì, ïîñëå ùå ñìåíèì ïðåâðúçêàòà è çàêóñêà. Ñàìî äåòî íå ñìå ìó ÷óâàëè îùå ãëàñà...
 òîâà âðåìå êúì èìîòà ñå ïðèëèæè íÿêàêâà êîëà. Ñêî÷è è çàáðàâÿéêè çà îïåðèðàíèÿ êðàê
ñå âòóðíà êúì ïîðòàòà. Çâó÷íèÿò ìó ãúðëåí è àâòîðèòåòåí, íå òúðïÿù êîìïðîìèñè ëàé íà âúë÷àê ðàçòúðñè îêîëíîñòòà. Òðÿáâàøå âñè÷êè äà ðàçáåðàò, ÷å òîçè äîì âå÷å èìà íîâ ïàçà÷.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 21.04.2014 @ 10:21:37 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   markoni55

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 05:58:45 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ðîêî" | Âõîä | 7 êîìåíòàðà (14 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ðîêî
îò zebaitel íà 22.04.2014 @ 08:54:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îùå êàòî ïðî÷åòîõ "Çàðà" è îñúçíàõ êàêúâ ùå áúäå ãëàâíèÿ ãåðîé, íî äî êðàÿ íå èñêàõ äà èçëÿçà îò ÷îâåøêèòå âçàèìîîòíîøåíèÿ!

Àêî âñè÷êè îáè÷àõà êàòî òåá è Æîðî æèâîòíèòå, ùåøå äà èìà ïî-ìàëêî áåçäîìíè õîðà!!!

Ïðåãðúùàì òå, Ìàðêîí÷å ñëúí÷åâî!


Re: Ðîêî
îò Markoni55 íà 22.04.2014 @ 12:50:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ Çåá. Âñúùíîñò ïîíÿêîãà è àç ñúì îáúðêàíà. Ñòàâà ìè ìú÷íî çà õîðàòà, è çà êðàéíèòå ìíåíèÿ íà çàùèòíèöèòå íà æèâîòíè. Íî êîãàòî æèâîòíîòî å ïîçíàòî è èìø ëè÷íî îòíîøåíèå íåùàòà ñòîÿò ïî äðóã íà÷èí. Îáè÷àì ñè ãè âñè÷êè òåçè èñòîðèéêè, çàðàäè èñòèíñêèòå ãåðîè â òÿõ. Áëàãîäàðÿ ÷å íàìèíà.

]


Re: Ðîêî
îò Fyon (fyon@abv.bg) íà 21.04.2014 @ 23:14:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://fyon2013.wordpress.com
Õàõà, ðàäâàì ñå, ÷å èñòîðèÿòà çàâúðøâà ñ õåïèåíä. Ðàäâàì ñå è ÷å ïîçíàâàì "ìåäèöèíñêàòà ñåñòðà". :)


Re: Ðîêî
îò Markoni55 íà 22.04.2014 @ 12:47:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åñòåñòâåíî! Ðàäâàì ñå è àç íà ôèíàëà, çàùîòî èñòîðèÿòà å èñòèíñêà. Ùå ïóñíà è ñíèìêè íà ãîðêîòî ùàñòëèâî ìîì÷å. À íèå òðÿáâà äà ñòàðòèðàìå ñ òåá îíàçè èíèöèàòèâà. Ùå ðàç÷èòàì íà ïîìîùòà è ìíåíèåòî òè.

]


Re: Ðîêî
îò rajsun íà 21.04.2014 @ 21:54:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×óõ ðàçêàçà)))


Re: Ðîêî
îò Markoni55 íà 21.04.2014 @ 21:58:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ! Íåêà ñå ñëó÷âàò ÷óäåñà. Òîëêîâà èìàìå íóæäà îò òÿõ!

]


Re: Ðîêî
îò petinka (bagrqna67@abv.bg) íà 21.04.2014 @ 17:58:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òî÷íî êàòî ÷îâåê... Àç çíàåõ, ÷å å êó÷î, íî òîëêîâà óâëåêàòåëíî ðàçêàçàâàø, ÷å áè çàáëóäèëà ;)
Ïîçäðàâëåíèÿ, Âàíþøêà!


Re: Ðîêî
îò Markoni55 íà 22.04.2014 @ 17:37:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àìè òîâà ìè áåøå èäåÿòà âñúùíîñò. Å, íÿêîè ïîñâåòåíè, à è çàãëàâèåòî ïîäñêàçâàò...Çàáàâëÿâàõ ñå äà ìó ïðèäàì ÷îâåøêè ìèñëè. Òî íå çíàåì äàëè è äî êîëêî òå íå ñà ïî íàÿñíî îò íàñ...

]


Re: Ðîêî
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 21.04.2014 @ 15:52:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñâåòëè Ïðàçíèöè Âàíÿ! Òîëêîâà óþòíî ìè ñòàíà :)


Re: Ðîêî
îò Markoni55 íà 23.04.2014 @ 11:51:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ Êàòè! Äîáðîòàòà âèíàãè ñúçäàâà óþò! ×àêàì òâîÿòà êíèãà!

]


Re: Ðîêî
îò Krasi_Yankova-Zvezdokril íà 28.04.2014 @ 22:02:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ìè õàðåñà,
ðàäâàì ñå ÷å Ðîêî
ñè å ó äîìà...


Re: Ðîêî
îò Markoni55 íà 12.05.2014 @ 12:35:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
È àç ñå ðàäâàì çà íåãî. Òîé å ÷óäåñíî ìîì÷å, ìíîãî ïðåäàí . Äîáðå ÷å èìàøå äîáðè õîðà, íèå åäâà ñå ñïðàâÿõìå, çàùîòî â êðàéíà ñìåòêà îïåðàöèÿòà íå èçëåçå ñïîëó÷ëèâà è îñòàíà ïðîáëåìà ñ åæåäíåâíèòå ïðåâðúçêè. Íî Ñèìîíà è Ìàðòèí ñà èçìèñëèëè íÿêàêâà ïðîòåçà. Äîáðå ÷å èìàò è ôèíàíñîâè âúçìîæíîñòè. Ñòðàõîòíè ñà!.

]


Re: Ðîêî
îò Radost-ina íà 30.07.2014 @ 11:10:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî èíòåðåñåí è âúëíóâàùî ïîäíåñåí ðàçêàç! Áëàãîäàðÿ òè!