Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 844
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 846

Îíëàéí ñåãà:
:: AGRESIVE
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÓòðå
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: YouNeedLobotomy

Êðåïîñòíèöèòå íà óòðå íÿìà äà ãëàäóâàò íèêîãà.
Íÿìà äà ñà áåçîäìíè.
Íÿìà äà ñà áåçðàáîòíè.
Íèêîãà íÿìà äà ñà îòåã÷åíè (ùå áúäàò èíæåêòèðàíè ñ êóëòóðà îò ñóòðèí äî âå÷åð).
Íÿìà äà ñòðàäàò îò ñëàñò òâúðäå äúëãî (áåçïëàòíîòî ïîðíî ùå ñå ñïðàâè ñ òîâà).
Ùå èç÷åòàò ïîâå÷å êíèãè, ùå èçãëåäàò ïîâå÷å ôèëìè è ùå ïðåêàðàò ïîâå÷å âðåìå â óíèâåðñèòåò.
Íèòî êíèãèòå, íèòî ôèëìèòå, íèòî îáðàçîâàíèåòî èì ùå èì äàäå êàêâàòî è äà å ñèëà.
Ùå áúäàò íàó÷åíè äà ñëàãàò öÿëàòà ñòîéíîñò â òèòëè.
Ùå ïîçíàâàò â äåòàéëè ïðîöåñè, êîèòî èëè íå íîñÿò íèêàêâà ñèëà, èëè íå ñúùåñòâóâàò.
È ñëåä òîâà ùå èì áúäå äàâàíà ðàáîòà. Äà íàòèñêàò êîï÷å, êîåòî íå ïðàâè íèùî. Âñè÷êè ùå ïðàâÿò ñúùîòî, íî ïðîôåñèÿòà íà âñåêè îò òÿõ ùå èìà ðàçëè÷íî ñëîæíî èìå.
È òå ùå ñà ãîðäè äà ñà ÷îâåêà, êîéòî íàòèñêà êîï÷åòî, êîåòî ïðàâè íèùî.
Ùå áúäàò íàó÷åíè äà íå èñêàò íèùî îñâåí èäåíòè÷íîñò è ïîñëå ùå áúäàò ïîäêóïåíè ñ íåÿ, çà äà íå ó÷àñòâàò â æèâîòà ñè.

Ðîáèòå íà óòðå ùå èìàò âñè÷êî, îò êîåòî ìîãàò äà êàæàò, ÷å èìàò íóæäà.
À çà òîâà, îò êîåòî èìàò íóæäà, äîðè íÿìà äà èìàò äóìà.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 29.10.2013 @ 18:50:00 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   YouNeedLobotomy

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 00:20:27 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Óòðå" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Óòðå
îò sradev (sradev çà ïîùèòå go2.pl wp.pl) íà 30.10.2013 @ 06:18:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
óòðåòî äîéäå îòäàâíà,
÷àêàìå áúäíèÿò äåí


Re: Óòðå
îò rajsun íà 30.10.2013 @ 07:25:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çâó÷è êàòî ñúâðåìåííî Äàî)))


Re: Óòðå
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 30.10.2013 @ 07:28:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñðàäåâ ãî å êàçàë òî÷íî.

Àç äà äîïúëíÿ ñ íÿêîëêî äóìè, ÷å êðïîñòíèöèòå íàðè÷àò ñåáå ñè äåìîêðàòè, íà êîèòî çà ñåãà èì å ïîçâîëåíî ñàìî äà ãëàäóâàò è ìðúçíàò, íî äåìîêðàòè÷íî! À óòðå, êîãàòî íàòèñêàò òâîåòî êîï÷å ùå èì áúäå ïîçâîëåíî è âñè÷êèòå îñòàíàëè íåùà, çà êîèòî ñè ïèñàë è ùà ãî âúðøàò îòíîâî ïî åäèí äåìîêðàòè÷åí íà÷èí, áåç äà ïðîÿâÿâàò èçëèøíî òâîð÷åñòâî è èíäèâèäóàëèçúì, êàòî èì áúäå îáåùàíà òîïëèíà è ñèòîñò.

Óñëîâèåòî äà íå âêëþ÷âàò ìèñëåùèÿ ñè è òâîðÿù îðãàí â ïðîöåñà íà îöåëÿâàíå å áåçóñëîâíî è íÿìà êîé çíàå êàêâè àëòåðíàòèâè. Èìåííî çàùîòî ñòàâà äóìà çà îöåëÿâàíå. Òîâà ñèòèÿò ÷îâåê íå ìîæå äà ãî ðàçáåðå çàùîòî íå ìó å íóæíî.

Èñòîðèÿòà ïîêàçâà, ÷å ðåâîëþöèèòå ñå âúðøàò îò ãëàäíèòå, à îò òÿõ ñå âúçïîëçâàò ñèòèòå. Îñâåí òîâà ðåâîëþöèèòå èçÿæäàò äåöàòà ñè, òåçè, êîèòî ñà ðåâÿëè â ëþëêèòå èì è ñà ïîäêëàæäàëè îãúíÿ èì. Êàêâà íåñïðàâåäëèâîñò, íàëè.

Òîâà å ñ íÿêîëêî äóìè, à ïîâå÷å ùå èìà â íÿêîå îò áúäåùèòå ìè åñåòà.


Re: Óòðå
îò ladyinblack (ladydream77hush@gmail.com) íà 30.10.2013 @ 13:10:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ìõì...îíåìÿâàù ôèíàë.
æàëêî, ÷å íå å ðåàëåí ôèíàë, à ïðîäúëæåíèå ñ èíåðòíîñòòà.


Re: Óòðå
îò YouNeedLobotomy íà 30.10.2013 @ 15:30:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èäåÿòà, ÷å êîíöåïöèÿòà çà ñâîáîäà å îáåçíà÷åíà îò ìîìåíòà, â êîéòî å ïðåâúðíàòà â ëîãî çà ïàòðèîòèçúì.

Òîâà ñàìî ïî-ñåáå ñè å ïàðàäîêñàëíî çàùîòî ïàòðèîòèçìúò å ñîöèàëíà èäåîëîãèÿ, à ñâîáîäàòà å ëè÷íà.

]


Re: Óòðå
îò doriana-doriana íà 10.12.2013 @ 16:20:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doriana129.wordpress.com/
"...Òî÷íî ñëåä ïðèåìàíåòî íà Çàêîíà Óîãíúð ïðåç 1935 ãîäèíà çàïî÷âà ãîëÿìà ïðîïàãàíäíà êàìïàíèÿ. Ïðåç ñëåäâàùèòå äâå ãîäèíè áþäæåòúò íà îòäåë "Âðúçêè ñ îáùåñòâåíîñòòà" íà Íàöèîíàëíàòà àñîöèàöèÿ íà ïðîèçâîäèòåëèòå íàðàñòâà 20 ïúòè, çàùîòî îñúçíàâàò ÷å ãðóáàòà ñèëà íÿìà äà å äîñòàòú÷íà. Àìåðèêàíñêàòà ðàáîòíè÷åñêà èñòîðèÿ å äîñòà áðóòàëíà, ìíîãî ðàáîòíèöè ñà áèëè óáèòè, íî å áèëî ÿñíî, ÷å ñàìî òîâà íÿìà äà áúäå äîñòàòú÷íî. Íóæíà èì å áèëà îãðîìíà ïðîïàãàíäà. Òîâà å âðåìåòî, ïî êîåòî å èçìèñëåíî ôàáðèêóâàíåòî íà ñúãëàñèå , çà êîåòî âå÷å ñúì ãîâîðèë. Ñïåöèôè÷íè íà÷èíè, êîèòî òå íàðè÷àò íàó÷íè ìåòîäè çà ðàçáèâàíå íà ñòà÷êè ÷ðåç êîíòðîë íàä îáùíîñòèòå è ò.í. Ïî âðåìå íà Âòîðàòà ñâåòîâíà âîéíà òîçè ïðîöåñ å ñòîïèðàí, íî å âúâåäåí îòíîâî ñëåä òîâà, îòíîâî ñ îãðîìíà ïðîïàãàíäíà êàìïàíèÿ. Íÿìà êàê äà ïîâÿðâàòå çà êàêâè ìàùàáè ñòàâà âúïðîñ, äîêàòî íå ðàçãëåäàòå ôàêòèòå. Öåëòà å áèëà íàïúëíî óëòèìàòèâíà è êàòåãîðè÷íà.

Öåëòà å äà ñå ñïå÷åëè íåïðåõîäíàòà áèòêà çà óìîâåòå íà õîðàòà, êîèòî òðÿáâà äà áúäàò èíäîêòðèíèðàíè â êàïèòàëèñòè÷åñêèÿ ðàçêàç, à ñúùî è â ïðåäïî÷èòàíèÿ îò íàñ íà÷èí íà æèâîò è ò.í., è ò.í. Âñè÷êî òîâà ñà ïðîñòî öèòàòè îò ïîïóëÿðíàòà ÏÐ ëèòåðàòóðà, êîÿòî å îñîáåíî âàæíà è íàñî÷åíà òî÷íî êúì òîâà, êîåòî îïèñàõ. Òå îïèñâàò êàêâî ïðàâÿò, ìîæåòå äà ãî âèäèòå â ïðîïàãàíäàòà, ó÷èëèùàòà, ðàçâëåêàòåëíàòà èíäóñòðèÿ, íàâñÿêúäå..."

Íàîì ×îìñêè, èç "Ôàíòàçèè çà ñâîáîäåí ïàçàð: Êàïèòàëèçìúò â èñòèíñêèÿ ñâÿò"