Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 914
ХуЛитери: 2
Всичко: 916

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: mariq-desislava

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАзбука на брачните взаимоотношения
раздел: Хумор и сатира
автор: slash

Ад – Много вероятен начален или финален етап от развитието на брачните взаимоотношения, който продължава цяла вечност и протича в пълния библейски смисъл на думата – с „плач и скърцане на зъби”!

Боря – Глагол, използващ се като кодово название за полов акт в брачните взаимоотношения, имащо за цел метафорично, инплицитно изразяване на еротични намерения и закана в присъствието на вече подрастващи деца.

Вик – Най- често използвана вокално- вербална форма за изразяване на крайни чувства и емоции в брачните взаимоотношения.

Гора – Най- често желана дестинация за бягство от брачните взаимоотношения, което граматически се изразява чрез използването на глагола „хващам”.

Дърво – Материал с принципно предназначение за гризане в брачните взаимоотношения, когато те се провалят.

Едно – Наивно очакван, но недочакван поради математическа невъзможност сбор от брачното уравнение 1+1=...

Женен – Доживотна присъда без право на замяна в брачните взаимоотношения!

Змия – Отровно и студенокръвно безкрако влечуго, населяващо горите, полетата и...брачните взаимоотношения.

„Извинявай!” – Най- трудният за произнасяне израз в брачните взаимоотношения.

Криза – Най- честото състояние на брачните взаимоотношения, от което всички се страхуват, вместо да разберат значението на думата от старогръцки – „възможност”...

Любов: Чувство, което трябва да е не само причина за брачните взаимоотношения, но и следствие от тях...

Мама: Задължителна трета страна и геополитически фактор във всеки един спор от брачните взаимоотношения, както и база за сравнителен анализ на женските кулинарни умения.

Наносекунда: Мерна единица за скоростта на похарчване на семейния бюджет от жена, поставена в условията на сезонна разпродажба в МОЛ.

Обем: Основна тенденция в анатомичното развитие на партньорите с напредването на брачните им взаимоотношения.

Пари: Често липсващ, отколкото наличен стратегически фактор, определящ материалното и морално оцеляване на брачните взаимоотношения.

Рога: Повече метафорично, отколкото буквално анатомично образувание, засягащо черепната кухина на мъжа, причинно- следствено предизвикано от изневяра в брачните взаимоотношения.

Сол: Количествена мерна единица за опознаване на брачния партньор, която гарантира оптимални резултати на достоверност в измерването, ако е равна на цял съвместно консумиран чувал.

Трагедия: Другото име на брачните взаимоотношения, когато те се превърнат в комедия!

Упрек: Най- честа форма на обръщение и повод за диалог в брачните взаимоотношения.

Фризер: Домакински уред, чиято празнина или пълнота директно рефлектира на празнината и пълнотата в брачните взаимоотношения.

Хаос: Психологическо и материално- битово състояние на брачните взаимоотношения след появата на бебе.

Цвете: Растителен вид, използващ се еднократно в годината за засвидетелстване на любов в брачните взаимоотношения.

Човек: Биологичен вид, който някога е била тъщата, преди да се превърне в...звяр!

Шеф: Йерархична позиция в брачните взаимоотношения, чието заемане от мъжа е доказателство за драматичното разминаване между теория и практика.

„Що не си...”: Често срещан заканително- пожелателен израз в брачните взаимоотношения, в който многоточието може да бъде запълнено с богато на драматизъм нецензурно съдържание.

Ъперкът: Удар от бокса, който може да сложи край и на най- тежкия и безизходен боксов мач или ...брак!

Юркане: Жаргонна форма на глагол, съдържащ в себе си семантичен нюанс на насилствено упражнена власт, който освен в казармените, много често се среща и в брачните взаимоотношения.

Я, азбуката свърши! Когато тя свърши, ще остане само мълчанието! Но, когато в едни брачни взаимоотношения има любов, тогава дори само с мълчание можеш да кажеш всичко, което има значение за брака. Можеш да го кажеш с очи, с ръце, с устни, с всичко, което си. Защото всичко, което си ти, обича всичко, което е другия!


Публикувано от alfa_c на 05.06.2013 @ 11:51:43 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   slash

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 19:02:49 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Азбука на брачните взаимоотношения" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Азбука на брачните взаимоотношения
от suleimo на 05.06.2013 @ 13:14:42
(Профил | Изпрати бележка)
Уау, впечатли ме :)
Страхотни попадения съчетани с блестящо чувство за хумор!
Морски поздрав :)


Re: Азбука на брачните взаимоотношения
от Kanegan на 05.06.2013 @ 14:30:30
(Профил | Изпрати бележка)
...с моя скромен 18 годишен опит те поздравявам за споделената мъдрост!Поздрав!:)


Re: Азбука на брачните взаимоотношения
от mariq-desislava на 06.06.2013 @ 10:43:31
(Профил | Изпрати бележка)
Как се насмях само брутално.:) Завършекът ти е безупречен.