Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 766
ХуЛитери: 5
Всичко: 771

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: Boryana
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗдравноосигурителният дневник на една ламя
раздел: Хумор и сатира
автор: slash

Ден първи:
Днес се събудих с болки в гърлото. Отидох на лекар. Лекарят каза: "Отвори си широко устата!" Отворих я. "Гърлото ти е огън!", каза със сетни сили лекарят, преди да изгори жив. Изглежда, че говореше буквално!

Ден втори:
Гърлото продължава да ме боли. Отидох на друг лекар. Той реши да ми преслуша гърдите. "Вдишай дълбоко и издишай!"...И този лекар стана жертва на професията. Издишах!

Ден трети:
...Назначиха ми витамини за лечение на гърлото. А после - защо съм изяла тримата братя и златната ябълка!? В аптеката нямаше никакви витамини! Иначе защо ми е златната ябълка?!

Ден четвърти:
Днес имах главоболия! Отидох в аптеката и казах на аптекарката: "Имам главоболия!" Тя ми каза: "Всеки си има главоболия!" Тъпачка! Не виждаше ли, че имам три глави? Толкова ли беше трудно за разбиране, че искам аналгин!?

Ден пети:
Главите продължават да ме болят, та две не виждам. Опс, сбърках аритметиката! Казва се "главата ме боли, та две не виждам". Обаче аз имам три глави, значи "главите ме болят, та три по две- шест не виждам"! Е, след тези сметки вече ще ми се пръсне главата! Къде е юнакът, който искаше да ми отреже главите!?

Ден шести:
Отидох на преглед за главоболията до окръжната болница. Върнаха ме, защото не съм била дошла по клинична пътека...Е, тия крила защо са ми!? Много по-бързо ми е да прелетя, отколкото да вървя по пътеки!

Ден седми:
Кво да правя, хванах първата пътека и отидох до болницата пеша. Обаче пътеката, по която съм дошла, не била клинична. Ама как да не е клинична бе!? Колко хора станаха клинични случаи, като ме видяха да вървя срещу тях!

Ден осми:
Дойде юнакът, който отдавна искаше да ми отреже главите. Посрещнах го с искрена радост: "Добре си ми дошъл, режи ги!"...Обаче юнакът така се втрещи от изненада, че хвана първата клинична пътека за 4- ти километър.

Ден девети:
...Дали пък не съм и аз за 4- ти километър!? Отидох. Приеха ме веднага с диагноза "раздвояване на личността". Но аз си държах и на трите глави, затова претендирах за диагноза "разтрояване на личността". Решиха, че се натягам за пенсия по болест и ме пуснаха да си ида по живо - по здраво.

Ден десети:
Не ме убиха тримата братя, не ме уби и юнакът, но май ще ме убие българското здравеопазване, което гледа на мен като на животно, вместо като на гражданин. А аз може да съм ламя, но съм българска ламя - български гражданин. Така че имам всички здравноосигурителни права. Но изглежда правата ми са само на приказки. И сигурно затова ще си умра като... приказен герой! Амин!


Публикувано от Administrator на 11.10.2011 @ 19:17:19 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   slash

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.33
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 12:05:56 часа

добави твой текст
"Здравноосигурителният дневник на една ламя" | Вход | 4 коментара (7 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Здравноосигурителният дневник на една ламя
от Danielita на 11.10.2011 @ 23:11:05
(Профил | Изпрати бележка)
Zdravo pobratime! Ti da ne si sbarkal miastoto na deistvieto? Vse edno az sam go pisala za edna oshte po sbarkana zdravna sistema, prezokeanska. Ne lamia, v drakon sam se prevarnala. Tebe pone ne te ubivat s cifri. Az sega chakam smetkata za operaciata na sina mi i ti kazvam, naistina shte iziam niakogo!
Lipsvashe mi v Hulite, poiaviavai se po-chesto! Dani


Re: Здравноосигурителният дневник на една ламя
от slash на 12.10.2011 @ 15:11:31
(Профил | Изпрати бележка)
Здраво, сестро! Драго ми е да се срещнем виртуално. Ти също ми липсжаше:)

]


Re: Здравноосигурителният дневник на една ламя
от mamasha на 12.10.2011 @ 08:50:29
(Профил | Изпрати бележка)
Писмо до ламята от една поостаряла хубавица.

Абе, вие там, у вас, вестници нямате ли, не четете ли какво става по света – от криза в криза. Но хората им пламнало под краката, она се жалва от някакво си главоболие. Казваше ли Иванушка Дурачок: “ Ум – хорошо, три – плохо”? Казваше ти! Послуша ли го да не мислиш и с трите глави? Не! Сега те боляли! Хак ти е! Три чифта уши имаш, ама с ни едно не чуваш! А, и подучувам – сменила си хранителния режим. От млади юнаци, крехки хубавици и златни ябълки си минала на пържоли и кюфтета. Внимавай, ей! Като те присвие коремчето, тогава ще видиш ти здравна система!

Верно, не чуваш, ама да си ти го кажа - ние тука, на горната земя, отдавна сме зарязали докторите (те и без друго половината са със съмнителни дипломи) и се церим по билкарки и знахарки (по нашему - екстрасенси). Имаме си и вестник за бабешки рецепти - "Лечител". Заръчай да ти пратят някой брой – може пък да помогне някой илач отттам.

Не, наистина, много модерни станахте вие от долното царство - тръгнахте по доктори, взехте да разбирате и от здравна система, и от клинични пътеки, купешки церове да пиете. Че и правата си научихте – здравноосигурени били, нам кви си били!

Божкееее, накъде върви светът?

Олееее, кое време станало – ще взема да изпусна орлите за долното царство. Отивам да ми побае баба Яга, че нещо ме цепи главата. От кръвно ли е, от що ли?

Ха със здраве, ламьо!

:))))))))))))))))

Поздравления, Слаш! Страшно ми липсваше хуморът ти с горчив привкус!
Поздравления за чудесната съвременна приказка, за свежия език, за сутрешната доза настроение! :))))))))))))
Хубав ден, Слаш!


Re: Здравноосигурителният дневник на една ламя
от slash на 12.10.2011 @ 15:12:34
(Профил | Изпрати бележка)
Привет от мен, Мамаша! Н е си ме забравила, както и аз теб. Хубав ден!

]


Re: Здравноосигурителният дневник на една ламя
от petinka на 12.10.2011 @ 09:37:51
(Профил | Изпрати бележка)
Готино, заредено с яка доза хумор и още толкова само/ирония! :)))
По/здрав от една здравноосигурена, УЖ лекувана по клинична пътека! ;)))


Re: Здравноосигурителният дневник на една ламя
от slash на 12.10.2011 @ 15:13:08
(Профил | Изпрати бележка)
По/ здрав и от мен!:)

]


Re: Здравноосигурителният дневник на една ламя
от zebaitel на 16.10.2011 @ 13:20:44
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрави за чудесния текст, Слаш, от една едноглава, безкрила и безкрайно готова да глътне цялата здравноосигурителна каса ламя, средностатистическа, с болно гърло!!!