Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 2
Вчера: 1
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 761
ХуЛитери: 5
Всичко: 766

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: pastirka
:: nickyqouo
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСтръмната пропаст- глава 1
раздел: Разкази
автор: Plazma_Boy

...Как започна всичко...

И ето от къде започва всичко...Майка и Татко се разведоха преди години и аз останах да живея при майка.За голяма жалост баба ми,майката на майка ми,почина-поклон със сълзи на очите пред светлата и памет.Тогава дядо ми дойде да живее в нас,докато продадат апартамента в Карлово,за да купят в Пловдив,защото този, в който живеехме ,беше и все още е на половина на баща ми.През цялото това време, докато остана напълно сам в апартамента,а и от както живеех само с майка,в нас беше кръчма,механа и дискотека взети заедно.Все пак майка ми е лекар, работи на 3 места и има много нощни дежурства.Всяка вечер като е нощна-купон.Като е през деня на работа- пак всички в нас. Цялата махала- сулю и пулю,с извинение.На никои не му пукаше, дори когато дядо ми беше в другата стая,пак- музиката на макс и луд купон до сутринта. Рядко някой да помогне да изчистим, за да нямам проблеми с майка, а и да не я натоварвам да ми чисти кочините. А за счупените неща в къщи- да не говоря, милиони са. В началото купоните бяха само с пиене, но постепенно почнахме да пушим трева отвреме на време,а след това всеки ден.Много рядко изпускахме да не дръпнем един джойнт. Дойде и времето на амфетите и бонбоните (екстазито). С тях купоните бяха уникални наистина. Нямат забравяне и не съжалявам за тях, винаги бих си направил такъв купон с приятели ,но да не е всеки ден. Най много 1-2 пъти в месеца, без да се прекалява и злоупотребява .Въпрос на избор и вкус.Всеки избира как да се забавлява. Но при нас амфетите специално станаха ежедневие. Почнахме да прекаляваме.Дори спряхме да пием.Тоест пиехме, ама супер-супер рядко.Какъв купон без алкохол? Седим, пушим трева, шмъркаме амфети ,играем карти или си разправяме простотии- най вече кой каква простотия направил, казал или тем подобни глупости.Дори музиката свиреше слабо.Преди имах проблеми с комшиите заради музиката, дори на полицията се обаждаха,а сега от дъжд на вятър някой як купон,най вече по празници- рожденни дни ,именни дни и всякакви такива и комшиите няма за какво да се хванат.Всичко е тихо и спокойно.Веднага се усети промяната, хората не падат от небето, а и нали има новини- там всичко казват. И така хората започнаха да ни наричат наркомани. Не че са прави,но отстрани така изглежда, а и като не знаят много много, само каквото са чули или видели.И въпреки, че на нас не ни се искаше и дори не си го признавахме, хората си ни наричаха така.Но на нас не ни пукаше, нали ни е яко, да си говорят каквото искат хората.По това време майка още беше в къщи ,тоест не се беше преместила другаде с дядо.И когато това стана...О Боже...все едно времето спря , а светът под мене рухна! Грешен завой и хоп- падаш стръмно надолу.Ех да знаех тогава –да завия в друга посока,но сгреших и паднах надолу и никой не подаде ръка да ме хване, да ме измъкне, да ме спаси от жестоките мъки и същинския ад. И започнах да падам...


Публикувано от aurora на 20.06.2008 @ 12:20:20 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Plazma_Boy

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
316 четения | оценка няма

показвания 1408
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Стръмната пропаст- глава 1" | Вход | 9 коментара (17 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Стръмната пропаст- глава 1
от mariniki на 20.06.2008 @ 17:18:12
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
Разказът ти е много...много тъжен...но нищо, ти разказвай...за да излезе от теб...нищо да не остава от този пагубен период в душата ти...и милата ти майка да може един ден да се усмихне щастлива...че детето и е умно и има воля да живее и да се бори за своето място под слънцето...а и любовта...тепърва те чака голямата истинската любов...а това е най-хубавото чувство на света...ще следя разказа ти...и се надявам на оня чудесен край...наречен Живот...с деца и внуци...един ден...кой знае...всичко е възможно...винаги има надежда...И мисля си ...от теб ще излезе един много добър писател...


Re: Стръмната пропаст- глава 1
от pastirka (prestizh@abv.bg) на 20.06.2008 @ 21:58:52
(Профил | Изпрати бележка)
Земеделец е прав, Жорка, по-добре да не споменаваш истинските имена на героите в този разказ. Заболя ме душата, като четях и си мислех за теб, за майката ти. Тя едва ли е усещала какво става, а когато вече е имала представа за това, не е искала в ужаса си да повярва, че точно на вас се случва нещо толкова кошмарно.

Сигурна съм, че кошмарите не са вече в колодата карти, която животът ви раздава! И че ще успееш, защото си преоценил постъпките си и знаеш накъде си се запътил!

А ние, всички ние, ще ти помагаме, младежо! Вярвай в успеха,
той вече ти пренадлежи!!!


Re: Стръмната пропаст- глава 1
от zinka на 21.06.2008 @ 14:01:15
(Профил | Изпрати бележка)
Чета, невероятно момче ! И на други ще кажа да четат ! Пиши, не спирай! Поздрави! :)


Re: Стръмната пропаст- глава 1
от rajsun на 21.06.2008 @ 23:18:30
(Профил | Изпрати бележка)
!
Много, много бих искал да се видим, очи в очи.
Загубих син, на 18 години без един ден...
Момче!
Не ти е било, не ти е, а и сигурно няма да ти бъде леко.
Но все пак, ДА ЗНАЕШ: много по-тежко е на тия, които те губят!
Не давай!
Бъди!


Стръмната пропаст- глава 1
от Mariamrad (m.radkova@abv.bg) на 22.06.2008 @ 16:39:30
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/user/mradkova?feature=mhum
Поздравления за откровеността! Нищо не спестяваш.... Важно е да докоснеш сърцевината, дълбоката причина - смело и докрай, а последствията читателят сам ще види.... Още първите редове отекват със страховитите акорди на последващата /и предусещана вече/ трагедия. Всички тук сме с теб и пътуваме ЗАЕДНО с теб, приятелю! Политаме надолу в пропастта и после обратно НАГОРЕ - с уморената, но и окрилена, изстрадала твоя душа. Обещанието от нас го имаш - само от ТЕБ зависи посоката и "края" на историята! Нека е щастлива развръзката този път! За да утешиш символично толкова много съкрушени родители и близки на нелепо прекъснали да туптят млади сърца....
Чакам продължението със затаен дъх!


Re: Стръмната пропаст- глава 1
от Luna (gzandeva@abv.bg) на 23.06.2008 @ 00:28:01
(Профил | Изпрати бележка) http://www.gzandeva.com, www.poetiskitara.com
Чета бавно , вече трети път препрочитам...Какво означава
"С тях купоните бяха уникални наистина. Нямат забравяне и не съжалявам за тях, винаги бих си направил такъв купон с приятели ,но да не е всеки ден. Най много 1-2 пъти в месеца, без да се прекалява и злоупотребява ." Още ли не съжаляваш, още ли би се забавлявал с"бонбоните"?Та нали оттам си тръгнал?!! Изтрий тези "приятели" твои от паметта си, забрави, че съществуват!На теб такива купони не ти трябват! Пиши, пиши! Чакам мига, в който ще прочета за любовта, за онази голяма любов, която прави чудеса!Без нея няма нищо останало.Без нея и нас нямаше да ни има...
А ето още една голяма любов - МУЗИКАТА
http://www.youtube.com/profile_videos?user=poetiskitara
ПОЗДРАВ!


Re: Стръмната пропаст- глава 1
от Niveana на 23.06.2008 @ 15:45:05
(Профил | Изпрати бележка)
Чета със затаен дъх твоята изповед,мило момче и се прекланям пред искреността ти.Нищо не спестяваш,дори и нещата против теб.Наранена ти е душата и вътре си събрал много чувство за собствена вина.Но вината ни прави безсилни понякога.Изтупай я тази вина и ще видиш колко по-леко се диша без нея.Ти сега си озарен от твоето ново раждане и с глътката въздух,необходима за живота ти поеми и глътка доверие,че ти трябва,че ти можеш,че ти искаш да повярваш в твоето спасение,СПАСЕНИЕТО,което ти пренадлежи!А любовта,която осмисля живота ти би трябвало да даде едно ново начало едно друго твое АЗ. Прегръщам те,малък мой приятелю!


Re: Стръмната пропаст- глава 1
от biala_liastovica (biala_liastovica@abv.bg) на 24.06.2008 @ 01:23:29
(Профил | Изпрати бележка)
Да, млади приятелю! Не си знаел! А ако някой ти беше казал щеше ли да го чуеш? Ето аз ти казвам сега - всички наркотици са гадна помия, която отравя организма! Всички тези неща с извинение просто трябва да ги пуснеш в тоалетната и да дръпнеш сифона! А ти какво казваш?
"С амфетите и екстазито купоните са уникални! Винаги бих си направил такъв купон с приятели!"
Защо? Защо не искаш да разбереш, че трябва веднъж и завинаги да изхвърлиш всички тези боклуци зад гърба си, защото както ти казах, а и ти сам си го констатирал - ще го направиш веднъж, ама няма да е само веднъж.. И след като един път си посегнал, ще го направиш после пак и пак и пак... И какво става? Ти отговорът го знаеш!!!

Всеки избира как да се забавлява - да! Но нима не можеш да се забавляваш без да си тъпчеш организма с отрови??? Всички тези психоактивни вещества оказват пагубно въздействие върху мозъчните клетки и върху целия ти организъм! Защо не искаш да го разбереш това?

За да си върнеш живота, трябва да изчистиш организма си от всички тези отрови! За това ще ти е нужно време, а това означава също, че никога повече не бива и да ги помирисваш тия гадости. Знаеш ли колко е прекрасно да си здрав и да си зависим единствено от себе си?
Ти знаеш!!! Не си го забравил! Можеш пак да бъдеш такъв!
Единствено от теб зависи!!!

Ето, аз ти подавам ръка за да те измъкна от пропастта!
Искаш ли да я поемеш?
Разбери, че не се нуждаеш от никакви гадни наркотици повече!!!
Слагаш кръст на абсолютно всички тези гадни отрови, нали?
Нали??? Ако трябва потърси и лекарска помощ! Може би ще имаш нужда от психолог! Направи всичко, което е нужно!!!

Ако си искаш живота обратно, трябва да разбереш, че съм права и след като един път вземеш решение да се отървеш от тези боклуци, не бива никога да правиш компромис с това. Ако си кажеш примерно: "Е, ще взема едно хапче сега и повече няма!" - Да знаеш, че няма такъв филм - нещата започват от начало!

Знам, че ти е много трудно, мило момче, но си мисли за това като за временно изпитание, след което ще можеш отново да заживееш нормално! Трябва да се пребориш за живота си и за щастието си заради себе си и заради всички, които те обичат!

А трябва също добре да преоцениш всички онези, които наричаш свои приятели!!! Но това е друга тема!

Засега това е от мен и кураж, млади приятелю!
Желая ти успех в начинанието и бъди силен!!!



Re: Стръмната пропаст- глава 1
от ra4e-ton на 24.06.2008 @ 23:05:44
(Профил | Изпрати бележка)
И аз съм тук, Георги; както виждаш, имаш приятели в сайта, без дори да са те виждали... Тук, писмено, ти си много по-истински и себе си, отколкото ако се запознаем някъде и съдим един за друг предимно по външност, приятели, материалност...
Продължаваш да бъдеш откровен, да не спестяваш. Продължавай!
Мисля си, че докато пишеш, е възможно да си изясниш някои неща - сам за себе си. При мен понякога така се получава - говорейки/пишейки на себе си или на друг, правя анализ и разбирам по-добре неща, които само смътно съм усещала... Много се надявам писането да ти помогне - за връзка със себе си и за връзка с другите, с онези, които те подкрепят заради борбата ти.
Надявам се разбираш каква страхотна майка имаш до себе си, която вярвам, че и сега те подкрепя. Не всяка майка е такава. От коментарите разбрах и за приятелката ти, която обичаш. Заради себе си и заради тях двете трябва да се оправиш, на всяка цена!
Ще чакам продължението. А ти се дръж! :)))