Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 843
ХуЛитери: 5
Всичко: 848

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: pc_indi
:: Albatros
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМалка мръсна история
раздел: Разкази
автор: Slon-Madrigal

Срещаха се съвсем явно - той не искаше да се крие от никого, напротив - искаше всички да видят как стиска за хубавия задник жената на Маринов, как съсипва скъпите й копринени рокли с просташките си пиянски изпълнения.
Още в самото начало й беше предложил да й дава пари, за да си купува там бельо и парцали, но тя го изгледа, тръсна комбинезона в ръцете му и стана от леглото, за да отиде до банята. А той лакомо следеше поклащането на бедрата й и крехката тъмна сърцевина помежду им, която го подлудяваше.
Мачкаше тази жена до забрава, искаше да я притежава напълно, до последния сантиметър мокра кожа...
Всяка вечер я извеждаше из града, тя пристъпваше до него на тънките си токчета, миришеше божествено - на парфюм и на секс... но тази миризма можеше да я долови само той, защото притежаваше тази жена, и тя беше негова. За останалите Маринова излъчваше аристократичен хлад и сдържаност, които дразнеха мнозина. Да я видят с него - мутрата и простака - беше наслада за очите и нараненото самочуствие на градските клюкари.
А мъжът й беше леке. Общински съветник в малкото градче, Маринов бе пример за продажно леке без капка мозък. Сам му се навря в ръцете, дойде да плаче, че му трябвали пари, и той го прикотка, хранеше го от масата си, поеше го, от време на време му се заканваше с пръст и му се подиграваше в очите, а оня му целуваше ръка и го гледаше в устата като кученце...
Виж, Маринова беше друго нещо. Не поиска да спи с него за пари и той й се присмя.
Да, от време на време, когато се отърсваше от лъстивата примамлива гледка на тялото й си спомняше онзи път, когато й предложи пари и тя му отказа. Беше толкова студена и всъщност тогава той осъзна, че се страхува от нея. Моментално прогони мисълта от главата си и посегна към нея, събори я с един удар на леглото и забрави всичко в себе си освен онова, което душата му крещеше - да притежава тази жена напълно, с цената на всичко.
Звярът в него смачка розовата й гладка плът, насилваше, хапеше до кръв хладните й бедра... Докато не усети как ръцете й се сключиха около кръста му и го притиснаха като в менгеме. Тя го гледаше, очите й го предизвикваха, притискаше го към себе си и той престана да се контролира, потъна в нея и й се остави...

Бяха странна двойка. Нощ след нощ всичко се повтаряше - той я унижаваше, влачеше я със себе си в най-долнопробните кръчми и бардаци, където се напиваше като скот и я опитваше пред всички така, както опипват най-евтините проститутки. Искаше да я накара да му каже, че е свиня, простак, да го удари, да направи нещо, ала тя стоеше на коленете му хладна и незаинтересована, не хапваше нищо, не пиеше нищо и не говореше с никого.
И всяка вечер в него се надигаше дивият страх от нощта, която предстоеше - защото той едва се сдържаше да не я обладае тук, на масата, пред всички, сдрържаше го само страхът му.
Страхът от оня момент, в който ще потъне в нея, ще й се остави целия и в него ще остане само онази мисъл, която ще го измъчва до дъното на нощта: дали тя не го мрази, дали не го мрази, дали не го мрази....


Публикувано от aurora на 20.06.2008 @ 10:30:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Slon-Madrigal

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 12:17:19 часа

добави твой текст
"Малка мръсна история" | Вход | 4 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Малка мръсна история
от torbalan на 22.09.2008 @ 11:01:36
(Профил | Изпрати бележка)
Не него. Мрази себе си. Но всъщност и харесва да бъде в лапите му повече, отколкото в ръцето на плужека до себе си. Вероятно по този начин го наказва? Вероятно е намерила начин да контролира първобитните чувства на мутрата.
Браво!


Re: Малка мръсна история
от apostolicia на 20.06.2008 @ 11:40:10
(Профил | Изпрати бележка)
О, мрази го! С абсолютна сигурност го мрази! И знаеш ли защо - защото я кара да прави неща, които не иска - ако и харесва; или защото е видял, че й харесва да прави неща, които не би признала, че иска и пред себе си дори - в случай, че й харесва.
Кво да ни правиш - жени! Много ми допадна, поздрави!


Re: Малка мръсна история
от radi_radev19441944 на 20.06.2008 @ 23:28:04
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Кой знае дали не и харесва. На мен ми се чини, че доста се е разгонила, щом е налетяла на този дървеняга.


Re: Малка мръсна история
от RonnieSlowhand на 19.07.2010 @ 14:57:06
(Профил | Изпрати бележка) http://ronnieslowhand.wordpress.com/
Не, не го мрази. Мисля, че го обича. По същия начин, по който той обича нея.