Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 827
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 831

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: pastirka
:: AGRESIVE

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈñòèíè-01
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: dyx

×îæåøêèÿò æèâîò å òîëêîâà ïðåêðàñåí,òîëêîâà ðàçíîîáðàçåí,òîëêîâà ëþáÿù è ñòðàíåí!×îâåøêèÿò æèâîò å ïðåæèâÿâàíå,êîåòî ñè ñòðóâà.Íåêà ñå îãëåäàìå îêîëî íàñ,íåêà âèäèì âñè÷êàòà òàçè êðàñîòà.Äîêàòî ÷îâåêà å ïîäâëàñòåâí íà ñâîÿ óì,òîé íå ìîæå äà ðàçáåðå èçÿùåñòâîòî,ñúçèäàòåëíîñòòà,öÿëàòà òâîð÷åñêà åíåðãèÿ,êîÿòî å âëîæåíà â íåãî ñàìèÿ è íàâñÿêúäå íàîêîëî.
Óäèâèòåëíî å,è àêî çà ìèã ñå ñìúë÷èì,àêî ñå çàñëóøàìå â ïåñåíòà íà ïòèöàòà ìîæåì äà ðàçáåðåì âñè÷êî.Äà,öåëèÿò ñìèñúë íà æèâîòà å âëîæåí â ïåñåíòà íà ïòèöàòà!Àêî ñå âñëóøàìå â ñåáå ñè,àêî çàãëúõíåì çà ñâåòà è ñå îòâîðèì çà ñâåòëèíàòà â íàñ,ìîæåì äà ÷óåì ñúùàòà òàçè ñúâúðøåíà ïåñåí.Ñìèñúëúò å äà áúäåø òîâà,êîåòî ñè è äà ãî ïðàâèø äîêàòî ñúùåñòâóâàø.Äà ïðàâèø òîâà,çà êîåòî Æèâîòúò å áëàãîâîëèë äà òå ïðèçîâå.Ñëàâåÿ å ïðèçîâàí â ñâîÿòà ïåñåí,à ÷îâåêúò-òîé å ïðèçîâàí â ñâîåòî ñåãà,â ñâîÿòà öÿëîñò.Òà âñè÷êî êèïè îò æèâîò,è òîé å íàâñÿêúäå...íèìà íå ñè ñòðóâà äà èãðàåì çà òîçè æèâîò.Íî òîâà öÿëîòî íàïðåæåíèå è óñèëèå,ñ êîåòî ñóùåñòâóâàìå,íå å ëè ïîðîäåíî îò íàñ ñàìèòå?Íèìà íÿìà ñïàñåíèå îò ðîáñòâîòî,â êîåòî ñàìè ñìå ïîïàäíàëè?Áîãà íè å äàë ñâîáîäà-äàë íè å ïðàâî íà èçáîð.Íî êàê!?Êàê ÷îâåêà èçïîëçâà ñâîåòî ïðàâî-èçáèðà äà õîäè â ïúòÿ íà ñòðàõà,è ñå ñòðàõóâà äà ñå ðàçäåëè ñúñ ñâîÿ ñðàõ,äà íå áè äà çàãóáè âñè÷êî.Íî êàêâî ìîæåø äà çàãóáèø àêî íå ïðèòåæàâàø íèùî.Àêî òè ñè áåçïëúòíà äóøà,êîÿòî ñå èçÿâÿâà çà ìèã,çà äâà,à ñëåä òîâà íàïóñêà òîçè ñâÿò.Êàêâî ìîæåø äà çàãóáèø îñâåí ïðèâúðçàíîñòòà ñè êúì ñòðàõà?Çàùîòî òîé ñåäè íà ïðàãà è ïàçè,äà íå áè äà ïîçíàåø èñòèíàòà è äà ñòàíåø ñâîáîäåí.Ïðàãà å íàñòîÿùèÿ ìîìåíò,êúäåòî ñå âîþâà è êúäåòî ñå ïîáåæäàâà.Ñòðàõúò å îáñåáèë õîðàòà,êàòî íå èì ïîçâîëÿâà äà ïîçíàÿò ñâîÿ íàé-äîáúð ïðèÿòåë-íàñòîÿùèÿ ìîìåíò.Ñòðàõ ãè å äà íå áè âñè÷êî äà ñâúðøè êàòî ñå îñâîáîäÿò îò ñâîåòî "åãî",äà íå áè äà èç÷åçíå óòðåøíèÿò äåí ñúñ âñè÷êàòà ìó çëîáà è îáåùàíèÿ.Íî óòðå ñè å çà óòðå,à ñúñ ñòðàõà ìîæåì äà ñå ñïðàâèì ñåãà;çàùîòî àêî òè,ñ öÿëîòî ñè ñúðöå ñå óñòðåìèø êúì èçâîðà,îò êúäåòî ñè äîøúë ùå ñå íàëîæè äà ñå îñâîáîäèø îò âñè÷êî,êîåòî âúçïðåïÿäñòâà òâîÿòà Ñâåòëèíà äà èçëåçå íàÿâå.À ñòðàõúò-òîé å òîçè,êîéòî ñå õðàíè îò òâîåòî íåâåæåñòâî,è åäèíñòâåíî ïîçíàíèåòî ìîæå äà ðàçñåå ìðà÷íèòå ìó êðàñêè.Æèâîòúò,íå ïðîñòîòî òè ñúùåñòâóâàíå,íî Æèâîòúò,êîéòî ñå æèâåå èñòèíñêè,100-ïðîöåíòîâî,ñ öÿëîòî ñúùåñòâî-òîé å äàð,äàð çà îíåçè,êîèòî äðúçíàò äà ïîâåäàò ñâîÿòà áèòêà;íå ñ îñòàíàëèÿ ñâÿò,àìè âúòðå â ñúðöàòà ñè.Áèòêàòà å íà æèâîò è ñìúðò,è åäèíñòâåíî ïîáåäèòåëÿò â íåÿ ìîæå äà âêóñè îò åëåêñèðà íà áåçñìúðòèåòî,ìîæå äà ñòàíå áåçñìúðòåí,òàì êúäåòî öàðóâà ñìúðòòà!
À íèìà íå å èñòèíà,÷å â òàçè öÿëàòà ñóåòà è ãîíåíå íà âÿòúðà ñìå çàáðàâèëè íàè-öåííîòî -- ÄÀ ÆÈÂÅÅÌ,ÄÀ ÑÅ ÐÀÄÂÀÌÅ ÍÀ ÆÈÂÎÒÀ È ÄÀ ÁÚÄÅÌ ÁËÀÃÎÄÀÐÍÈ ÇÀ ÂÑÅÊÈ ÌÈà ÏÐÅÊÀÐÀÍ Â ÍÅÃÎÂÈÒÅ ÎÁßÒÈß.Õîðàòà ñà çàâëàäÿíè îò ñâîÿ ñòðàõ,êîéòî ãè ïîäòèêâà äà òðóïàò,äà ñå ãíåâÿò,äà ñòðàäàò,äà ñå âêîï÷âàò â òîâà,êîåòî íå å òÿõíî...ñòðàõóâàò ñå çà æàëêèÿ ñè æèâîò.Íî òîâà æèâîò ëè å-òàì êúäåòî íÿìà ðàäîñò,íÿìà ìèð,íÿìà ñìåëîñò è óïîâàíèå...à ñàìî ñòðàõ!?Ïîðàäè òîâà Õðèñòîñ å êàçàë "êîéòî çàãóáè æèâîòà ñè çàðàäè Ìåí ùå ãî íàìåðè".Âñúøíîñò íèå íèùî íå ãóáèì,ñàìî èëþçèèòå ñè,ñàìî ñ òÿõ ñå ðàçäåëÿìå.À êàêâà çàãóáà å òîâà?Íèìà íå å ïîáåäà-äà ñå îòúðâåø îò ïðèìêàòà íà ñîáñòâåíèÿ ñè ñòðàõ,êîéòî íÿêîè íàðè÷àò æèâîò.È æîâîò ëè å òîâà,êîåòî å ïîäâëàñòíî íà ñìúðòòà...íèìà íå å ñìúðò?Æèâåå Áîãà.Òîçè,êîéòî å â íàñ.Òîçè,êîéòî ñå áîðè çà íàñ.Òîçè,êîéòî íè âîäè è ïàæè.ÒÎÉ æèâåå è ñàìî â Íåãî èìàìå æèâîò,ñàìî êîãàòî ñìå ïîçíàëè íåãîâàòà èñòèíà,òîãàâà ñìå æèâè.Çàùîòî çíàåì,÷å âñè÷êî å ïðåõîäíî,çíàåì,÷å íèå ñìå âå÷íè è íàé-âàæíîòî:çíàåì êàêâî ïðàâèì òóê è çàùî ãî ïðàâèì òúé,êàêòî íèêîé äðóã.Òîâà å Éèâîò-äà áúäåø Éèâîò,äà ñè â åäíî ñ Íåãî!Äà íîñèø ñâîÿòà îòãîâîâîðíîñò è äà ñå ñòðåìèæ äà âúðøèø Íåãîâàòà ïîâåëÿ.
Âñåêè ìèã å ðàäîñò,âñåêè ìèã å öåíåí,âñåêè ìèã íîñè áåçêðàéíèÿ îêåàí îò ëþáîâ â ñåáå ñè.À íèå òúðñèì ëþáîâòà íàâñÿêúäå,ïî âñÿêî âðåìå,íî íå è â íàñòîÿùåòî:
Íî åòî Ñëúíöåòî íå ùå óãðåå íè íîùåñ,
à â çàðàíòà ìó ùå çàñèÿÿò âúðõó íàñ ëú÷èòå ìó ëþáÿùè.
Çàðàíòà íà Ñëúíöåòî å ñåãà,òóê...êîãàòî òî äàâà òîëêîâà,êîëêîòî ìîæåì äà âçåìåì.Îò íàñ çàâèñè äàëè ùå ïðèìåì áåçöåííèÿ ìó äàð èëè ùå ïðîäúëæèì â èëþçèÿòà íà òîçè ñâÿò:
Çàùî,çàùî êðàñîòàòà òúé îáÿãâà íè çëîùàñòíî?
Çàùî âúâ ìúêè íèè ñòîèì?
Íî äîðè ñìúðòòà äà ãîíè íè íåùàñòíî,
ñ Òåáå âå÷íè ñìå è ùå ïîáåäèì!
Ïîáåäàòà å íà êðàñèâîòî íàä ãðîçíîòî;íà èñòèíñêîòî íàä èëþçîðíîòî,íà ñúâúðøåíîòî íàä ãðåøíîòî;íà ëþáÿùîòî íàä îìðàçíîòî;íà òîâà,êîåòî ñè çàñëóæàâà íàä òîâà,êîåòî íÿìà çíà÷åíèå.Ïîáåäàòà å âúòðå â íàñ.À ÍÀÑÒÎßÙÅÒÎ å ìîìåíòà íà èñòèíàòà,êîéòî íàñòúïâà òîãàâà,êîãàòî ñè ãîòîâ-íèòè ïî-ðàíî,íèòî ïî-êúñíî.Íàñòúïè ëè âåäíúæ,áúäè ãîòîâ:çàùîòî äîëíîòî ùå ñòàíå ãîðíî,à ãîðíîòî ùå ñòàíå äîëíî."Ùå ìðàçèø òîâà,êîåòî ñè îáè÷àë è ùå îáèêíåø òîâà,êîåòî ñè ìðàçèë."Ñâåòà ùå îòåñíåå è íåáåòî ùå ñå îòâîðè,è ùå áúáåø Æèâîòà,è ùå ÿäåø îò íåãîâîòî äúðâî è òàêà âîâîêè.
ÀÌÈÍ


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 16.05.2008 @ 16:50:00 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   dyx

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 10:52:57 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Èñòèíè-01" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.