Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 409
ХуЛитери: 3
Всичко: 412

Онлайн сега:
:: rady
:: LeoBedrosian
:: hunterszone

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНа пръст
раздел: Разкази
автор: Still_Water

Той седеше сам в затварящия се цикъл на деня, мислеше за всичко, което е загубил или е можел да загуби, съжаляваше за това, което се е случило, но не желаеше да го промени, чувстващ се като древна раковина в плитчините на океана и загробен в пясъците на изминалите симулации, разпалван от тяхната тлееща жар и копнеещ да постигне пламъка отново, чакащ жената с черния плащ, която се таеше в храстите без трепет, без стъпка напред, нито назад, а въздухът беше безмълвен и празен, без повей или птича песен.
- Къде си, мила, защо не излезеш наяве, защо се криеш от мене, нито бягаш, нито идваш, стоиш там, а сякаш те няма?!
Но в нейната липса, той я чувстваше, безутешна и тиха, как не тъжи, нито пее, просто стои, а сякаш я няма... Дрехата, станала ведно с нея, не дръзва да шушне, не се огъва, не я покрива, полупрозрачна само я обезформява и превръща на камък.
- Защо се правиш, че те няма, като виждам, че си там?Аз те чувствам, винаги съм те чувствал и никога не мога да спра да те чувствам.
Искаше да спре да я чувства, винаги беше го искал, но не може. Пулсът й пропива неговите вени, сърцето й тупти в неговата мисъл, гласът й зрее в неговите черва, а всъщност я няма. И той иска да я изхвърли, да не я е виждал никога, нито чувствал, но не може.
Вижда двама души – как заедно дишат, как се огъват, сливат се в страст и в страст умират за цялата същност и няма нищо околко тях и за тях и продължават и не свършват, но и да свършат пак ще са там и ще продължават и няма да има за тях друго освен телата, които се усещат и извиват, изместват се едно друго и се преобръщат и единият е вече другият, а няма друг и са едно все там в нищото. И едното тяло е тя, но другото не е той. И въздишки, и плам, и страст, и сълзи – вода извира от очите му, по гърдите и корема и краката и в земята и нищо не излиза оттам – ронливата пръст си остава ронлива пръст, нито по-мокра, нито по-черна. И той я иска, но нея сякаш я няма, и иска да спре да я чувства, но не може...
Образът й стои между очите му, неизменен и винаги там докато спи нощем или когато се събуди сутрин, но е някак странен – няма лик, няма душа, само едно тънко усещане за това, което е било в миналото, но няма да бъде отново, нито същото, нито различно по някакъв начин, без да е умряло и без да се е възродило, само едно тъпо досадно чувство, от което иска да се измъкне, но не може.
- Овободи ме най-накрая! Мразя ги твоите желания, твоите игрички, махни се, пусни ме. Не съм ти длъжен в нищо, не съм ти нужен в нищо...
- Защо само стоиш там и нищо не правиш? Не ти ли омръзна да се занимаваш с мене. Ела или изчезни завинаги! Мразя те, немитрябвашзанищо!
А тя стои в храста с нейната дреха, полупрозрачна и обезличена, без да помръдне или каже нещо, превърната почти на камък, а клоните се впиват в нежната й плът, извечни корени обгръщат краката й и я пробиват, и се чува слаб пукот и тъп гръм, зениците й припламват за миг в зелено, а от устата й излиза слаб вик, въздишка от болка, но кръв няма, защото е вече на камък.
- Добре ли си, мила? Бягай, аз ще те пазя! Какво ти правят... Не плачи, мила, не плачи, аз ще съм винаги до тебе и никога няма да те оставя; Бягай, по-добре мене да пронижат. Живей и пей, както преди. Тази гора е празна, няма място за тебе. И аз ще си поговоря с дърветата и те ще те пуснат, защото и те знаят колко си невероятна. Бягай, мила, бягай, аз ще се оправя!
А тя стои и не помръдва и сякаш е от камък, вече не остава нищо почти от нея, превръща се в земя, в ронлива пръст и дърветата я скриват.
Остава само образът, празното усещане за нея, острото чувство, което иска да убие, но не може.



Публикувано от aurora на 26.03.2008 @ 15:12:44 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Still_Water

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 15:27:32 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"На пръст" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: На пръст
от mi_me_to (mi_me_to_86@abv.bg) на 26.03.2008 @ 21:45:33
(Профил | Изпрати бележка)
Подеиства ми!Браво!!!
Може би защото това празно усещане ми е познато...