Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 709
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 712

Îíëàéí ñåãà:
:: rosi45
:: LeoBedrosian
:: Marisiema

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÍåóñåòíî íàðàíåíà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Ghoul

Âå÷å áåøå 11 ÷àñà. Äæåñ ñåäåøå íà áþðîòî, óíèëî îòïóñíàëà ãëàâà íà ðúêàòà ñè, è óìèðàøå îò ñêóêà. Îñòàâàõà îùå öåëè äâà ÷àñà äî ó÷èëèùå. Èìàøå öÿë êóï äîìàøíè, êîèòî òðÿáâàøå äà íàïèøå, íî òî÷íî â òîçè ìîìåíò íÿêàê ñè íå é áå äî òîâà.
Áåøå ïðåêàëåíî óíåñåíà â ìèñëèòå ñè. À òå íå áÿõà êîé çíàå êîëêî îñîáåíè – äíåñ ñòàâàøå òî÷íî åäíà ñåäìèöà,îòêàêòî õîäåøå ñ Ìàòþ. Òðÿáâàøå äà ãî èçíåíàäà íÿêàê ñè. Ìàêàð è äà íå é ëè÷åøå, òÿ áåøå çàêëåòà ðîìàíòè÷êà. Âðåìå áåøå äà ìó ãî äîêàæå. ×óäåøå ñå êàêâî ìîæå äà íàïðàâè. Ïîäàðúê? Íÿìàøå âðåìå äà ãî èçáèðà òåïúðâà. Îòäàâíà áåøå ðåøèëà äà ìó ïîäàðè ïëî÷êà íà ëþáèìàòà ìó ãðóïà. À è òîé é áåøå ïîçâîëèë. Çà ïúðâèÿ èì ìåñåö çàåäíî. Âå÷å áåøå îáìèñëèëà âñè÷êî – êóòèéêàòà è äàæå ïàíäåëêàòà áÿõà èçáðàíè. Âñè÷êî áåøå ñòàðàòåëíî îáìèñëåíî è ïîäãîòâåíî, à èìàøå îùå òîëêîâà ìíîãî âðåìå äî òàçè äàòà. À åòî, ÷å ñåãà òîé áåøå ïðîâàëèë âñè÷êî. Ñàìî ïðåäè ÷àñ ñå îáàäè äà é êàæå, ÷å ñè ÿ å êóïèë. Äæåñ, ðàçáèðà ñå, ñå ÿäîñà, íî ðåøè äà ñè ïðåìúë÷è. Êàêâî ïúê òîëêîâà, ùåøå äà ìó èçìèñëè íåùî äðóãî. Âðåìå èìàøå. Ñåãà áåøå ïî-íàëîæèòåëíî äà èçìèñëè íåùî çà ïúðâàòà èì ñåäìèöà. Ùÿõà äà ñå âèäÿò íà ïúðâîòî é ìåæäó÷àñèå – òî÷íî òîãàâà è áÿõà òðúãíàëè ïðåäè 7 äåíà. Òÿ íå ñëó÷àéíî ìó áåøå óãîâîðèëà ñðåùàòà çà òîçè ìîìåíò. Áåøå ïëàíèðàëà âñè÷êî. Èñêàøå äà å ñúùîòî êàòî îíçè ñïåöèàëåí çà íåÿ äåí. Äàæå áåøå ðåøèëà äà ñå îáëå÷å ïî ñúùèÿ íà÷èí – áÿëàòà ðèçà, âðàòîâðúçêàòà, ÷åðíèòå êåöîâå. Ùåøå äà ñå ïîñòàðàå äà ãî íàêàðà äà çàïîìíè òîçè ìîìåíò. Îñòàâàøå ñàìî ïîäàðúêà. Íî êàêúâ äà áúäå? Ïîñìúðòíî íå ìîæåøå äà îáèêîëè ìàãàçèíèòå ñåãà. Íÿìàøå âðåìå. Íå èñêàøå äà çàêúñíÿâà çà ó÷èëèùå òî÷íî â äåíÿ, êîãàòî íå áåøå ïîäãîòâåíà ïî íèùî.  òàêúâ ñëó÷àé èìàøå ñàìî åäíà àëòåðíàòèâà – ùåøå äà ìó äàäå íåùî ñâîå. È èçáîðà ñòàíà îùå ïî-òðóäåí. Ïëþøåíà èãðà÷êà? Íå, áåøå àáñóðäíî.  òîçè ìîìåíò íà óñèëåíà ìèñëîâíà äåéíîñò, íå îñîáåíî ïðèñúùà çà íåÿ, Äæåñ ñå ñåòè çà èäåàëíèÿ ïîäàðúê. Ìàëêî æúëòî ìå÷å ñ áóêåò â ðúêà è ñèíüî åëå÷å ñ íàäïèñ “I Love you”. Áåøå ïåðôåêòíî. È íÿìàøå íóæäà äà ñå ìîòà ïî ìàãàçèíèòå ñ ÷àñîâå, çà äà òúðñè íÿêàêâè “ïðåôúðöóíåíè èçìèøëüîòèíè”, êàêòî íàðè÷àøå íåùàòà â ñóâåíèðíèòå ìàãàçèíè. Ðåøåíî áåøå. Ñåãà, êîãàòî òîçè ïðîáëåì îòïàäíà, Äæåñ îñòàâè âúîáðàæåíèòî ñè äà âèëíåå íàâîëÿ è äà ñè ïðåäñòàâÿ êàê ãî ïðåãðúùà, êàê ìó ïîäàðÿâà ìå÷åòî. Çàìå÷òàíà óñìèâêà ñå ðàçëÿ ïî ëèöåòî é. Ïîãëåäúò é ñå âòðåí÷è çàíåñåíî íÿêúäå ïðåç ïðîçîðåöà. Ñúçíàíèåòî é ïîòúíà â ñëàäîñòåí åêñòàç. Âå÷å ÷óâàøå äóìèòå ìó äî óõîòî é. Ñÿêàø óñåùàøå äúõúò ìó. Íåâîëíî ïîòðúïíà.  î÷èòå é áëåñòåøå èãðèâîòî ïëàìú÷å, êîåòî ñå ïîÿâÿâàøå âñåêè ïúò, êîãàòî ñå ñåòåøå çà íåãî. Çà íåéíî îãðîìíî ñúæàëåíèå, Äæåñ áåøå ãðóáî èçòðúãíàòà îò òàêà ïðèÿòíèòå é ìå÷òè. Òåëåôîíúò é óñèëåíî çâúíåøå îò ïîíå ìèíóòà è íå ñïèðàøå. Äæåñ òàêà ñå áåøå óíåñëà, ÷å íå ãî áå è ÷óëà íàâðåìå. Ðàçñåÿíî ïîãëåäíà äèñïëåÿ – áåøå èçïèñàíî íåãîâîòî èìå. ×óäåñíî, òî÷íî òîâà é òðÿáâàøå. Íå ñàìî äà ñè ìå÷òàå çà íåãî, íî è äà ÷óå ãëàñà ìó. Âåäíàãà ãðàáíà òåëåôîíà è âäèãíà. Áåøå ñå óñìèõíàëà òàêà, ñÿêàø òîé ìîæåøå äà ÿ âèäè. Ïîñòåïåííî óñìèâêàòà ïîìðúêíà. Ñ âñÿêà ñëåäâàùà äóìà, êîÿòî ÷óâàøå, Äæåñ íåóñåòíî ñå ðàçòðåïåðâàøå. Îò ÿä. Ìîæå è çëîáà äà ñå íàðå÷å. Íå áåøå îñîáåíî íåòèïè÷íî çà íåÿ. Íàêðàÿ èçìúðìîðè ñ íåæåëàíèå åäíî «Äîáðå, íÿìà ïðîáëåì. Ðàçáèðà ñå, è àç òåá.» È çàòâîðè. Å, ïî äÿâîëèòå! Îòëàãàøå ñðåùàòà èì. Ñ öåëè äâå ìåæäó÷àñèÿ. Ùÿõà äà èçïóñíàò òåõíèÿ ìîìåíò. È òî çàùî – ùÿë äà ãëåäà áîé. Êîëêî èíòåðåñíî. Õà, ñèãóðíî èçîáùî íå áåøå ñå ñåòèë çàùî òÿ òàêà äúðæåøå äà å òî÷íî ïúðâîòî ìåæäó÷àñèå. Òîëêîâà è âèñëåøå çà íåÿ ÿâíî. «Äîáðå, òàêà äà áúäå.» - ÿäîñàíî ñè ïîìèñëè Äæåñ. Òîé ùå ñå ìîòà êúäå ëè íå, à òÿ ùå ìó äàâà ïîäàðúê ÷àê. Î, íÿìàøå äà ãî áúäå èçîáùî. È òÿ ìîæåøå äà ïðåíåáðåãâà. Íå é áåøå îñîáåíî òðóäíî. Ùîì çà íåãî òîâà áåøå òîëêîâà ìàëîâàæíî, ùåøå äà áúäå è çà íåÿ. Âñå ùåøå äà ñå íàìåðè ñãîäåí ñëó÷àé äà ìó ãî âúðíå. Äæåñ íÿìàøå íàìåðåíèÿ äà ñå äàâà òîëêîâà ëåñíî. Îòòóê íàòàòúê ùåøå äà âèäè òîé òî÷íî êîëêî ëåäåíà è íåïðèñòúïíà ìîæå äà å. Ùåøå äà ãî ðàçèãðàâà òî÷íî òàêà, êàêòî ïðàâåøå è òîé. Âñå ïàê, â ëþáîâòà è âîéíàòà âñè÷êî å ïîçâîëåíî. È Äæåñ ùåøå äà ìó ãî äîêàæå. Ïðè òîâà ìíîãî ñêîðî.


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 26.03.2008 @ 12:56:44 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Ghoul

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
544 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 42316
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Íåóñåòíî íàðàíåíà" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.