Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 838
ХуЛитери: 3
Всичко: 841

Онлайн сега:
:: Albatros
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАко...
раздел: Есета, пътеписи
автор: ra4e-ton

Ако можех да летя, щях да бъда хвърчило... или самолет. Ако можех да пея, щях да бъда фолк певица... или славей. Ако можех да мисля, щях да бъда човек... или делфин. Ако виждах черно-бяло, щях да бъда куче...
или човек на крайностите. Ако можех да танцувам, щях да бъда Фред Астер... или циганка. Ако карах последен модел мерцедес, щях да бъда баровец... или любовницата му. Ако ядях всичко вкусно, щях да се търкалям... или да потъна. Ако убивах за пари, щях да бъда наемник... или полицай. Ако лъжех, щях да бъда Пинокио... или политик. Ако обичах, щях да бъда Касандра... или домашен любимец. Ако ме обичаха, щях да бъда власт... или златно бижу. Ако ревнувах, щях да бъда Отело... или глупак. Ако рискувах всичко, щях да бъда комарджия... или каскадьор. Ако бях красавица, щях да бъда Мис Свят... или Пепеляшка. Ако работех много, щях да бъда хамалин... или пчеличка. Ако можех да рисувам, щях да бъда Пикасо... или тийнейджър-графист...
Ако бях хлъзгава, щях да бъда змия... или дипломат. Ако използвах ръцете си, щях да бъда скулптор... или боксьор. Ако гледах към Слънцето, щях да бъда слънчоглед... или Меркурий. Ако се топях, щях да бъда сладолед... или човек на диета. Ако се губех често, щях да бъда ръкавици... или съвест. Ако можех да избухвам, щях да бъда бомба... или война. Ако бях нетраен, щях да бъда прясно мляко... или мир. Ако имах мустаци, щях да бъда Хитлер... или котка. Ако бях течна, щях да бъда кока-кола... или лава. Ако растях бавно, щях да бъда дете... или дърво. Ако умирах всеки ден, щях да бъда залез... или пеперуда. Ако бях бърз, щях да бъда гепард... или светлина. Ако бях неуловим, щях да бъда вятър... или чудовището от Лох Нес. Ако умираха за мен, щях да бъда идеал... или пари. Ако убиваха заради мен, щях да бъда Садам Хюсеин... или справедливост. Ако можех да изгрявам, щях да бъда слънце... или надежда. Ако вярвах в хората, щях да бъда мечтател... или луд. Ако имах всичко, щях да бъда арабски шейх... или будист. Ако бягах, щях да бъда спортист... или крадец. Ако имах дълги уши, щях да бъда магаре... или непослушно дете. Ако наранявах хората, щях да бъда предател... или нож. Ако бях малък, щях да бъда бебе... или звезда в небето. Ако бях неразбран, щях да бъда Ницше... или от зодия "Рак". Ако бях бял, щях да бъда сняг... или душа. Ако бях всемогъщ, щях да бъда Господ... или смърт. Ако можех да изпепелявам, щях да бъда пожар... или гняв. Ако властвах над другите, щях да бъда диктатор... или баща. Ако живеех вълнуващо, щях да бъда холивудска звезда... или Хари Потър. Ако ме галеха нежно, щях да бъда кожено палто... или цвете. Ако бях неподвижна, щях да бъда сграда... или труп. Ако будех съмнение, щях да бъда мъж без врат... или политическа платформа. Ако поглъщах света около себе си, щях да бъда торнадо... или прахосмукачка. Ако бях необятна, щях да бъда вселена... или въображение. Ако знаех много, щях да бъда професор... или компютър. Ако плачех често, щях да бъда девойка... или върба. Ако живеех дълго, щях да бъда костенурка... или приятелство. Ако...
Ако можех да спра, нямаше да бъда досадница... или философ...


Публикувано от BlackCat на 06.11.2007 @ 20:38:42 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   ra4e-ton

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 04:52:23 часа

добави твой текст
"Ако..." | Вход | 5 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ако...
от pastirka (prestizh@abv.bg) на 06.11.2007 @ 23:22:03
(Профил | Изпрати бележка)
Каква приятна изненада! Та ти си можела да пишеш не само философска поезия, а и есета с вкус на мъдрост! Какви ли още изненади ще ни поднесеш, приятелко? Очаквам ги с нетърпение и аплодирам разширяването на амплоато ти!


Re: Ако...
от kovalski на 07.11.2007 @ 04:55:14
(Профил | Изпрати бележка)
Ако бях длъжник?..


Re: Ако...
от emona на 07.11.2007 @ 10:53:22
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти... Това ми даде много поводи за размисъл
и много обяснения... Страхотно е !


Re: Ако...
от Princesssa на 21.12.2007 @ 22:01:09
(Профил | Изпрати бележка)
Прекрасно! Предизвиква размисли и буди чувства. Контрастно. Близко. Вълнуващо. Пленяващо. Едно голямо БРАВО!


Re: Ако...
от gorski на 05.04.2008 @ 10:22:18
(Профил | Изпрати бележка) http://shtyrkel.eu/forum/index.php?automodule=blog&blogid=86&
Много оригинално и мъдро!
Поздрав! :))