Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 825
ХуЛитери: 4
Всичко: 829

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: pastirka
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБездушно ли е виртуалното пространство?
раздел: Разкази
автор: pavli

Чатиш си с някой непознат. Смело се разкриваш. Намерила си сродна душа. Отказваш се от монументалната застинала даденост, която обикновено наричаш "себе си". Установяваш, че има чужда воля, на която искаш да се подчиниш и това ти харесва. Единственият случай, при който подчинението носи радост!... Неусетно се увличаш в мелодията, която запяват твоите най-нежни струни, умело дирижирани от изкусен вдъхновител...
Историята е следната:
Жената разбирала, че между нея и съпруга й нещо вече не е "същото". Един ден в чата й се включил непознат /бил съпругът й, но тя въобще не подозирала за това.../ И откликнала... Представила му истинското си лице или поне нещо различно от това, което той виждал в ежедневието. На него му станало забавно и продължил да се включва от службата си редовно... Постепенно разбрал какво съпругата очаква от него, но не се променил, за да не усети тя нещо... Чатенето продължило цели две години, докато не поискала да види "тайния" си събеседник и да се разведе... Тогава съпругът решил, типично по мъжки, че е дошъл моментът да си признае и "всичко да се оправи"... Но стресът за жената бил прекалено голям. Шок! И тя посегнала към таблетките...
... ... ...

Виртуалното пространство ли да виним? Та то ни позволява в забързаното ежедневие да общуваме и да внасяме нови нюанси помежду си... Да се случваме... Въпросът е как го правим – с въодушевление и обич или бездушно и егоистично...


Публикувано от Administrator на 10.10.2007 @ 19:01:55 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   pavli

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.6
Оценки: 10


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 10:48:58 часа

добави твой текст
"Бездушно ли е виртуалното пространство?" | Вход | 10 коментара (25 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Бездушно ли е виртуалното пространство?
от CheGuevara (rujavasileva@hotmail.com) на 10.10.2007 @ 19:21:49
(Профил | Изпрати бележка) http://www.Condor46.blog.bg
Павли,напълно достоверна история!И много поучителна!Да не спестяваме добрата дума за този,който е до нас,защото ...утре,утре може да е много късно...Поздрави-Че


Re: Бездушно ли е виртуалното пространство?
от vanya777 на 10.10.2007 @ 19:50:18
(Профил | Изпрати бележка)
Ако беше с обич и внимание целият ни свят щеше да е различен.Ще ти разкажа една кратка история.
Срещнала жена в интернет пространството мъж който бил този от мечтите и.Общували си всеки ден,дълго време и пожелали да се видят.Когато срещата се състояла тя разбрала,че това не е той...
А за общуването в семейството е много правилно.Ако няма комуникация между партньорите, която да изразява чувствата им,няма семейство има само съществуване.
Много ми хареса!
Благодаря ти!


Re: Бездушно ли е виртуалното пространство?
от trichocephalus на 10.10.2007 @ 21:40:44
(Профил | Изпрати бележка)
Историята ми е много позната :(
аз разбрах за копнежите на жена ми също от чата,но не като съм си чатил с нея,а от лог файла на компютъра ми.....
Тъпо-ще каже някой,но благодарение на най-прекрасното,мило,нежно и прекрасно момиче,което ми помогна в онзи труден за мен момент,сега аз имам перфектен брак и съм влюбен........


Re: Бездушно ли е виртуалното пространство?
от radi_radev19441944 на 10.10.2007 @ 23:08:47
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Това ми напомни за нещо ог Кобо Абе. "Чуждо лице"
Главният герой си изгаря лицето с киселина и му правят пластична операция. Май беше някъде в чужбина. Става съвсем друг човек.
Когато се завръща уж на майтап започва да ухажва собствената си съпруга и тя се хваща на номера. Тоест, съпругът се оказва и любовник на жена си.
Най- шантавото в цялата история е, че човекът започва да ревнува от самия себе си.


Re: Бездушно ли е виртуалното пространство?
от dimension на 11.10.2007 @ 08:53:22
(Профил | Изпрати бележка)
Знаеш ли каква история мога да напиша тук? Действителна, потресаваща.
Но е много лична.
Браво, Павли, че зачекваш тая тема, макар, че и тя вече е изтъркана.
Каквото е писано да стане, става.
Само...да не боли толкова.
Поздрав!


Re: Бездушно ли е виртуалното пространство?
от vesben на 11.10.2007 @ 17:20:19
(Профил | Изпрати бележка)
Виртуалното пространство по-скоро е "хлъзгаво" затова според мен трябва да се сърфира внимателно.


Re: Бездушно ли е виртуалното пространство?
от krasavitsa на 11.10.2007 @ 21:21:43
(Профил | Изпрати бележка)
Izwinjawajte, 4e pi6a s latinica, no compa mi ne e nared.
U4udwate me bre, hora! Wirtualnoto prostranstwo e prostranstwo, koeto NIE izpulwame s towa, koeto NIE iskame. To samoto nito ima, nito njama du6a. Ami dajte da go izpolzwame s blagorodni namerenija i za blagorodni celi. Stiga sme prehwyrljali sobstwenite si gre6ki na njakoj drug - bilo zhiwota, bilo Interneta.


Re: Бездушно ли е виртуалното пространство?
от chocolate на 12.10.2007 @ 03:44:27
(Профил | Изпрати бележка)
Така е, много по-истински сме тук, скрити зад анонимността си, сред себеподобни, но непознати хора. Много от бариерите и задръжките падат, става "по-лесно". Но и много от реалностите се изкривяват, поради липсата нареалните обстоятелства. Това би могло да подведе верността на преценката и при поддаване на постоянното изкушение да докоснем виртуалността в реалността - да доведе до жестоки разочарования, зависи от очакванията... Но пък се случва да се запознаеш и с неповторими личности... Рискът си струва...

Нета не е виновен с нищо - ние сме си. Виртуалността все пак е някакъв вид реалност - и от нея боли... Писах преди време за това (прочети "Виртуалност")

И темата ти е "болна"... Да.


Re: Бездушно ли е виртуалното пространство?
от dandan на 14.10.2007 @ 09:00:50
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей,Павли,отново размисляш.
Сърдечни поздрави!


Re: Бездушно ли е виртуалното пространство?
от ami на 14.10.2007 @ 09:21:28
(Профил | Изпрати бележка) http://picasaweb.google.bg/anamirchewa
Това че не е успяла да преодолее стреса означава че тя не успява да стъпи на себе си , а търси опора винаги в другите...Има хора които изграждат такива светове, но за две години да не срещнеш човека...значи не е достатъчно искрен за да ти се покаже...Жалко за избора който е направила, защото ако беше малко по-силна този безценен опит щеше да и помогне много да израстне.
.....................................................................................
а че не е бездушно пространството - това не ще питане:)
всички мисли от главите на хората витаят в него- зависи кой какво иска да срещне и за какво е готов...бъкано е с флуиди и се усещат по-силно пред екрана по простата причина , че там пада естествената защита на човека :)
.................................
хубаво си питала Павли -хубав ден!