Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 869
ХуЛитери: 1
Всичко: 870

Онлайн сега:
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКонцерт за катеричка, заек и мече
раздел: Произведения за деца
автор: jonkata

Първи епизод

В който се разказва как Ринпал, Пандал и Тунпал отиват на зелено училище или по-точно как веднага след като се присъединиха, и изпаднаха от групата на зелените ученици


Те са. Мечето Пандал, зайчето Ринпал и катеричката Тунпал. Да ги бяхте видели само как крачеха бодро разкрачено, нехайно заметнали по една раница на гърба си. Защо ли? Защото това беше единственият начин да съобщят на света, че отиват на зелено училище. Сборният пункт, който след пристигането им стана съборен, беше в един от крайните квартали на гората. Когато нашите приятели пристигнаха, други зелено-ученици вече се бяха строили в три разстроени редици, стискаха по един наръч съчки в ръце и аха, да тръгнат нанякъде.
- Е-хей, почакайте - извика Тунпал. - На къде така в този стегнат строй?
- Тръгваме на зелено училище - отговори някой.
- Ааа, аз си помислих, че се връщате барабар със съчките, защото снощи не сте успели да си запалите прощалния огън - с изненада отбележи Ринпал.
- Строййй се! - отново извика предишният някой.
Без да си зададат въпросите, нароилите се в излишък в малките им главици, новодошлите дозастроиха краищата на споменатите вече редици. Излишъците, обаче, набъбваха в тях като гъби след дъжд и скоро всеки от тримата се превърна в нещо друго, за което не се досещаха дори фуражките на училищните власти. Те бяха допълнили списъка си с три много опасни и вече заредени мечо-заешко-катеричи бомби, които гръмнаха. Първо Ринпал, от което редиците се разредиха. След него Пандал - бомбаджия съчкоразпръсквач, за който четирите посоки на света не сочеха нищо. Светът също не изглеждаше разстроен, може би защото някой тайно му бе подшушнал какво ще стане когато гръмне Тунпал. Това, което стана, не беше нито смешно, нито забавно, а най-обикновено - всичко си отиде по местата. Бъдещите лагерници се оказаха строени в три редици, опънати като под конец. Съчките, хвърчали - недохвърчали, се събраха на едно място, и образуваха купчина, достойна да засрами всеки уважаващ себе си лагерен огън. Нашите приятели също се оказаха по обичайните си места. Тунпал беше тупнал на земята. Ринпал беше рипнал върху него а Пандал, като за капак, се стовари върху двамата.
Строени и преброени бъдещите лагерници потеглиха към първия си базов лагер, оставяйки зад себе си бъдещия лагерен огън. И Тунпал.


Предложение за заглавие на
Втори епизод

В който се разказва как Ринпал и Пандал извадиха един трън от задните обли полета на Пандал


Публикувано от BlackCat на 21.01.2007 @ 19:37:49 



Сродни връзки

» Повече за
   Произведения за деца

» Материали от
   jonkata

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 02:31:37 часа

добави твой текст
"Концерт за катеричка, заек и мече" | Вход | 5 коментара (15 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Концерт за катеричка, заек и мече
от utro (angelova_rosi@mail.bg) на 21.01.2007 @ 20:05:04
(Профил | Изпрати бележка) http://www.rosiangelova.net
Ех, защо винаги мечетата отнасят тупурдията с трън в "задните обли полета" :)))))))))))


Re: Концерт за катеричка, заек и мече
от dzap (dzap@abv.bg) на 21.01.2007 @ 20:09:22
(Профил | Изпрати бележка) http://fact.bgland.net/news/DISHEV.html
Те са. Мечето Пандал, зайчето Ринпал и катеричката Тунпал. Да ги бяхте видели само как крачеха бодро разкрачено, нехайно заметнали по една раница на гърба си. Защо ли? Защото това беше единственият начин да съобщят на света, че отиват на зелено училище. Сборният пункт, който след пристигането им стана съборен, беше в един от крайните квартали на гората. Какво и как беше съборено и защо този квартал оттук-насетне щеше да бъде наричан "безкраен", е съвсем друга история.
Когато нашите приятели пристигнаха, други зелено–ученици вече се бяха строили в три разстроени редици, стискаха по един наръч съчки в ръце и аха! - да тръгнат нанякъде.
– Е–хей, почакайте! – извика Тунпал. – Накъде така в този стегнат строй?
– Тръгваме на зелено училище – отговори някой.
– Ааа, аз си помислих, че се връщате барабар със съчките, защото снощи не сте успели да си запалите прощалния огън – отбеляза Ринпал. Както ще разберете по-нататък, той имаше особено отношение към белезите.
– Строййй се! – отново извика предишният някой. Ако още не знаете - викането е любимият начин на някои да станат Някой.
Без да си зададат въпросите, нароили се в излишък в малките им главици - защото роенето, ако бъде смутено, води до множество ужилавния - новодошлите дозастроиха краищата на споменатите вече редици. Ако си мислите, че една редица не може да бъде достроена без да се превърне в кръг, не грешите много - излишъците, набъбваха в тях като гъби след дъжд и скоро всеки от тримата (нали помните - мечето Пандал, зайчето Ринпал и катеричката Тунпал) се превърна в нещо друго, за което не се досещаха дори фуражките на училищните власти. Те бяха допълнили списъка си с три много опасни и вече заредени мечо–заешко–катеричи бомби, които гръмнаха. Първо Ринпал - да, гръмна! - от което редиците се разредиха. След него Пандал - бомбаджия съчкоразпръсквач, за който четирите посоки на света не сочеха нищо, а и да сочеха, в суматохата никой нямаше желание да ги проследява. Светът също не изглеждаше разстроен, може би защото някой тайно му бе подшушнал какво ще стане когато гръмне Тунпал. Това, което стана, не беше нито смешно, нито забавно, а най-обикновено - всичко си отиде по местата. Защото "всичкото" беше толкова гръмнато след третия гръм, че не можа да измисли какво друго да направи. Бъдещите лагерници се оказаха строени в три редици, опънати като под конец. От това сравнение бабините кълбета нададоха вой, но сега нямаме време да ги изслушаме. Защото съчките, хвърчали–недохвърчали, се събраха на едно място, и образуваха купчина, достойна да засрами всеки уважаващ себе си лагерен огън. Нашите приятели също се оказаха по обичайните си места. Тунпал беше тупнал на земята. Ринпал беше рипнал върху него, а Пандал - като за капак - се стовари върху двамата.
Строени и преброени, бъдещите лагерници потеглиха към първия си базов лагер, оставяйки зад себе си бъдещия лагерен огън. И Тунпал.


Предложение за заглавие на
Втори епизод

В който се разказва как Ринпал и Пандал извадиха един трън от задните обли полета на Пандал


Re: Концерт за катеричка, заек и мече
от illusion на 22.01.2007 @ 07:58:45
(Профил | Изпрати бележка)
Заекът, естествено, пръв превъзмогна естествената си стеснителност и впери жаден поглед в задните ми полета. Ако в този момент можех да видя очите му, навярно моите биха изгорели, като с диамант пореше...

Така ли си представяш идейното вметване?
Сигурно вече си забелязала, но в заглавието има грешка. Не бива, че моята героиня отнесе тръна, а и името й бе подменено. Настойничката на мечето бързо оттегли протеста си. Е, аз няма да си остава толкова лесно катеричката в калта.
:)))


Re: Концерт за катеричка, заек и мече
от rimoza на 23.01.2007 @ 14:51:22
(Профил | Изпрати бележка)
Мече, зайче, катеричка,
невинаги тройната коалиция
носи разочарования... :))
Понякога радва с приятни изненади...!
(опознай себе си за да победиш) :))
Поздрав !


Re: Концерт за катеричка, заек и мече
от rimoza на 23.01.2007 @ 14:51:33
(Профил | Изпрати бележка)
Мече, зайче, катеричка,
невинаги тройната коалиция
носи разочарования... :))
Понякога радва с приятни изненади...!
(опознай себе си за да победиш) :))
Поздрав !