Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 2
Вчера: 1
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 502
ХуЛитери: 5
Всичко: 507

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: durak
:: pinkmousy
:: mariq-desislava
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКръвта по ръцете ми
раздел: Фантастика
автор: Arty_Divine

Той захвърли брадвата, сякаш бе най-презряното нещо, до което се бе докосвал през "живота си". Помисли си, че ако вместо човек беше убил пиле щеше да е много по-доволен от резултата. Обърна се разочаровано към палещото слънце и избърса с ръка челото си.
Волю-неволю с тези пера в косата си, препаската и кървавите резки по лицето си бе заприличал на войнствен индианец от племето Чероки. Де да знаеше, че било толкова лесно, щеше да го направи отдавна.
Значи това било, помисли си. Да убиеш човек. А, Саймън разправяше, че било много трудно.
"Хората са трудни за убиване, хм… дяволи са те и трудно умират! Хей! Трябва да ги изкормиш и да спраскаш сърцето им с остър камък, да стъпчеш черният им дроб и да увиеш червата им около някой стълб, 'щото иначе нищо не си направил." - Саймън обичаше да преувеличава. Макар да не си го признаваше, той тайно искаше да прилича на тях. Обичаше да ги имитира и да използва техният странен начин на изразяване. - "Накрая да не забравиш да забиеш по една клечка в очите им, щото инак ще те търсят от оня свят и няма да се успокоят докато не те убият."
Точно така. Той изпълни всичко, което му заръча Саймън, макар че да си каже правичката човекът се строполи и не мръдна още при първия удар с брадвата. Беше му малко трудно докато успее да пробие очите - изхаби цели седемнадесет пръчки и накрая се наложи да си послужи с ръждиви пирони. Ала все още чувстваше празнината в себе си. Жадуваше за още кръв, за ароматни черва, за тъмночервен сочен черен дроб и мускулест език, който "да смуче" докато от него останат само жилките. Ех, да беше Саймън наблизо. Как само щеше да му се похвали с улова си.
Огледа се и се поздрави мислено за добре свършената работа. Беше украсил клоните на дърветата като коледни елхи с малки подаръци. Червата се люлееха на слабия вятър досущ като гирлянди, а гръдния кош беше разцепил на две половини и ги беше окачил от двата края. По средата беше накичил карантията и парчета месо. Кръвта се процеждаше на тънки струйки по ствола на дървото и капеше върху изсъхналата от радиацията трева, сякаш можеше по някакъв начин да задоволи вековната й жажда. Щеше да извика Саймън и да му го покаже. Той щеше да се гордее с него.
Не му се наложи да чака дълго. Високата фигура се приближаваше бързо към дървото, докато тракаше със зъби и мърмореше неразбираеми фрази.
- Калвин, какво пак си направил? - рече Саймън с монотонен глас. - Хм, всичко си изплескал. - констатира равнодушно той.
- Убих човек! - гордо отвърна Калвин. - Убих го със собствената му брадва. - Калвин посочи оръдието на зловещото си деяние.
- Хм. Дрън-дрън. - промърмори Саймън. Той отиде до малкия си спътник, обърна го с гръб и махна капака. Взе да ровичка нещо там с малките си щипци. - Ти, хмм..., определено си най-скапания робот, който някога е прекрачвал трите закона на роботиката. Това, което си убил не е никакъв човек. И животно не е. Ти не можеш да убиеш червей, камо ли човек... - продължаваше да мърмори Саймън. - Имаш късмет, че хората никога не слизат от техните стратополиси, защото ти сега щеше да висиш на тези клони обесен на собствените си проводници и с разчекнати интеграли.
Малкият робот стоеше притихнал, докато големият оправяше задръстването в интегралните му схеми.
- Разпарчадосал си стара прахосмукачка със собствената й тръба, ето какво си направил. - рече накрая Саймън и постави капака обратно върху гърба на своя спътник. - Целия си се омазал в смазка.
- Наистина ли Саймън? - проплака робота.
- Ъхм.
- Толкова съжалявам!
- Недей! От този мотор дето виси на дървото мисля, че можем да стегнем едно прилично охлаждане. За теб. Няма да прегряваш повече…
- О, Саймън, толкова ти благодаря!
Другарят му просто вдигна рамене и се заклатушка по посока на голямото сметище. По-точно му се прииска да можеше да повдигне рамене...
- И да не забравиш мотора, Калвин!
- Мотора? А, да... Мотора!
- Глупав малък робот. - рече Саймън, а горещият вятър прояждаше думите му и ги превръщаше в тих шепот.

Арти Дивайн
Бургас 2006г.


Публикувано от BlackCat на 13.10.2006 @ 08:22:10 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   Arty_Divine

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 18:39:24 часа

добави твой текст
"Кръвта по ръцете ми" | Вход | 5 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Кръвта по ръцете ми
от libra на 13.10.2006 @ 11:53:01
(Профил | Изпрати бележка)
никога не остава кръв, да ))
перфектно написано, браво!


Re: Кръвта по ръцете ми
от ina_ivanova на 13.10.2006 @ 13:05:48
(Профил | Изпрати бележка)
Оригинално :)))
Много ми хареса!


Re: Кръвта по ръцете ми
от kuklara на 13.10.2006 @ 23:49:27
(Профил | Изпрати бележка)
Точно такива обрати обичам.Браво!


Re: Кръвта по ръцете ми
от Dragoon на 14.10.2006 @ 18:36:24
(Профил | Изпрати бележка)
Началото е прекалено кърваво. Обратът в текста би трябвало да дойде по-рано или да се удължи историята.


Re: Кръвта по ръцете ми
от Stanislav на 17.10.2006 @ 13:59:04
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Пипнат разказ, хареса ми. Припомних си младините и удоволствието, което изпитвах от четене на фантастика (в частност - Шекли).