Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 730
ХуЛитери: 3
Всичко: 733

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: AlexanderKoz

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИсторията на Земята - Епизод 19
раздел: Романи
автор: Riven

Битката за подземния град

Междувременно в Подземния Град:

omega-x престъпваше нервно и обикаляше гейм-залата. Защо се бавеха? Какво ставаше с тях? Той си задаваше тези въпроси непрестанно, но те оставаха без отговор.
Вече повече от седмица бяха в играта, а от тях нямаше нито вест, нито кост. Вече започваше да се притеснява. Единствената му радостна мисъл беше, че никой от тях не се беше превърнал в статуя - сигурен знак, че е прекратил съществуването си.
Но изведнъж стана нещо странно, което обаче не беше виждал за първи път, и което беше знак, че някой от тях е починал. Стаята малко по малко започна да се върти, като постепенно въртенето се усили, и когато достигна максималната си скорост стаята се изпълни с искряща светлина, която го принуди да затвори очите си за не бъде ослепен. Изведнъж светлината намаля и се насочи към участниците в играта. omega-x вече можеше да вижда спокойно и отвори очите си. Светлината ги беше обгърнала. Беше ясно - някой от тях или всички те бяха умрели. Светлината постепенно се устреми към тялото на Безименния и го обгърна изцяло. Изведнъж тялото му изчезна и не след дълго от дясната му страна се появи поредната статуя. Светлината просветна още веднъж и се появи още една статуя до статуята на Безименния. До всяка от тях имаше по един слънчев диск.
omega-x погледна статуята на приятеля и разбра. Безименният беше мъртъв. Малко след това погледна и другата статуя. Лицето не му беше познато. Явно е бил от главните, добри герои в играта, иначе нямаше да се появи в тази зала като статуя. omega-x се наведе и се поклони пред двете статуи. Остана така няколко минути в знак на почитание. Беше време да съобщи на всички лошите вести. Изведнъж обаче стаята започна да намалява скоростта си и постепенно спря. Секунди след това се включи алармата оповестяваща смъртта на поредните участници в играта... Гражданите чувайки прощалната сирена сведоха глави почитайки починалите. omega-x взе двата диска. Трябваше да разбера как са умрели двамата, като изгледаше записите направени от суперкомпютъра. Трябваше и да събере съвета. Вече не бяха 5-те. Трябваше да изберат нов член на съвета...

Междувременно в тунелите около Подземния Град:

- Трябва да намеря начин да превзема този град. - каза си ядосано. - Трябва ми вътрешен човек. Но няма как да премина градските стени... Освен, ако... ДА! Идеята не е чак толкова лоша. Но дали ще се съгласят. Няма какво да губят, а само могат да спечелят. Е ще трябва да си разделим владенията, освен, ако след това не ги убием. Има начин... Но дали не е твърде рисковано? Ще опитам... Denik!!! Ела при мен.
- Да... Господарю. Какво да направя.
- Denik имам важна задача за теб. Едно много важно поръчение. Ако го изпълниш и плана ми проработи ти обещавам да те пусна да си вървиш... Навън...
- Съгласен съм господарю. Какво да направя?
- Срещни се с призраците. Обеди ги да ни помогнат в атаката срещу Подземния Град. Кажи им, че ми трябват само няколко от тях на първо време, преди още да е започнала самата атака. След като дойдат ще им обясня по-подробно всичко. Обещай им, че ще им дадем половината от спечеленото и част от нашата територия. Сега върви...
- Слушам господарю! - каза му покорно Denik, след което мислено добави "Веднъж да мога да си отида... Ще ти отмъстя... Ще ти отмъстя за всичко, което ми причини..."


Публикувано от BlackCat на 02.10.2006 @ 19:15:32 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   Riven

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
540 четения | оценка 5

показвания 30299
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Историята на Земята - Епизод 19" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.