Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 699
ХуЛитери: 3
Всичко: 702

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: mitkoeapostolov

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКакво е животът?
раздел: Есета, пътеписи
автор: Elbereth

Животът - това е низ от срещи и раздели. Животът - това е да губиш почва под краката си, за да се изправиш след това по-силен, по-висок, по-осъзнат… или да си останеш смазан и никога да не се опълчиш отново.
Животът - това е БОРБА! Животът - любов, омраза, страх, сила, и пак любов. Животът е да помагаш и да насърчаваш всеки обезсърчен. Да покажеш на всеки, че е ценен за теб, че има смисъл, че съществува на тази земя. Животът е низ от чувства - такива, които те карат да полетиш и да осветиш всичко около себе си и такива, които те карат да одавиш човечеството в сълзите си, а мъглата да пречи на слънцето да се покаже. Животът - това е да минеш през всичко, но накрая да си все още с гордо вдигната глава, да достигнеш и пресечеш пътя на себепознанието и на жертвоготовността.
Животът е ИЗПИТАНИЕ..., на сила, издръжливост, на решителност и себеотрицание. Животът е ИЗБОР, изборът, който ще направиш, когато изпитанията се изправят пред теб. Дали ще решиш да живееш, да бъдеш човек, да чувстваш живота или ще се затвориш в себе си, обвинявайки целия свят и себе си за взетите решения. Животът е СИЛА - силата да продължиш напред, дори, когато нямаш сили, дори, когато те боли. Силата да се изправиш, заради себе си и заради другите. Животът е ЖЕЛАНИЕ - желанието да не се предаваш, а да търсиш себе си, защото така ще опознаеш себе си, околните, света, живота и ще започнеш да търсиш отвъд рамките на познатото. Желанието да бъдеш сред любимите хора, сред тези, които обичаш и които те обичат, тези, които усмислят ежедневието ти, тези, които са до теб, дори да нямат физическата възможност да са с теб всеки един момент. Животът е НЕСПРАВЕДЛИВОСТ - несправедливо е, когато искаш да си по-добър, а светът става все по-лош, но да си добър - това трябва да го правиш за себе си, не за околните, не за света. Животът е ИЗБОР - изборът да бъдеш винаги и истински себе си или да се криеш зад хилядите лица от ежедневието, непоказал истинското си лице и сърце на никой или с други думи истинска загуба на живота. Изборът да се държиш благородно, дори, когато няма смисъл, изборът да обичаш и да прощаваш. Животът е СЛУЧАЙНОСТ, животът е СЪДБА. Ти само трябва да го направляваш, да не позволяваш на съзнанието да се поддава, а да вярваш на душата и сърцето си , защото те не лъжат. Животът е МЪКА, животът е ПЛАЧ - мъката, която те кара да се обърнеш към себе си, когато няма към кого другиго и да откриеш смисъла на живота. Мъката, която те кара да рониш сълзи, скрити или явни, когато усмивката би свършила по-добра работа, но няма кой да ти помогне да се усмихнеш. Животът е ЗАГУБА - загуба на всичко ценно за нас, загуба - временна или постоянна, загуба, която ни кара да осъзнаем какво сме имали, когато вече е късно, загуба, която ни кара да се взираме по-внимателно в живота, за да не изпуснем още някой неповторим момент - момент незаменим и единствен по рода си. Животът е СТРЕМЕЖ - стремеж към „нещо по-добро", всеки, както го разбира. Стремеж към непостижимото, стремеж към вътрешен мир, защото, ако той се постигне, другото става само. Стремеж към хармонията на живота, към красотата и светлината. Стремеж към малките радости, нещата, които правят всеки следващ ден специален, които те карат да се усмихваш и привличат след себе си вълна от емоции.
Животът е МУЗИКА.
Животът е ЛЮБОВ - Любовта с главно „Л", Любовта, която те кара да принесеш в дар себе си, без да искаш нещо в замяна. Любовта, която те кара да мислиш, че нищо друго няма значение, Любовта, която те кара да забравиш несправедливостите, мъката, загубата , случайностите, Любовта, която те кара да си уверен в себе си, да си по-силен, която издига стремежите ти и подхранва желанията ти. Любовта, която е до теб неотлъчно, която ти помага в борбата, която прави живота ти важен и прекрасен. Любовта, която става център на ежедневието ти, Любовта, след която няма повече избор или колебания, има само решения и смелост. Любовта е в човекът, който чувства същото, човекът, чийто живот става цялостен само с теб и до теб. Любовта, която те кара да се съмняваш в себе си, но в същия момент си истински повече от всякога. Любовта, която те кара да се отречеш от себе си, която те кара да си различен, но такъв, какъвто винаги си бил дълбоко в себе си. Любовта, която те кара да извличаш най-доброто от себе си, която те кара да искаш още и още от живота. Любовта, която е близка до идеалите и ценностите, която те кара да си готов на всичко. Любовта, която достига да лудост, но не е лудост, тя просто е ЖИВОТ.


Публикувано от BlackCat на 02.09.2006 @ 21:12:51 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Elbereth

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.66
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
544 четения | оценка 5

показвания 44387
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Какво е животът?" | Вход | 2 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Какво е животът?
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 03.09.2006 @ 00:37:37
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Хубави разсъждения.Живота е нещо,което не бива да позволиш да продължава,докато ти кроиш други планове,а да направиш така,че да вървите в синхрон.
Поздрави!


Re: Какво е животът?
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 03.09.2006 @ 12:16:22
(Профил | Изпрати бележка)
Насочваш се към много големи теми.Мисълта ти криволичи между нещата и търси ли, търси...Интересно е!
Поздрав!