Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 724
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 729

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: pc_indi
:: pavlinag
:: Marisiema
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÇàåäíî
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: pretty_in_scarlet

- Òðÿáâà äà ïîäàì ìîëáà çà ïîäíîâÿâàíå íà ïàñïîðòà. Ñðîêúò ìè èçòè÷à â ìîìåíò, â êîéòî ùå áúäà äàëå÷ îò òóê.
Òè âúðâèø äî ìåí, ïî-áëèçî äî ñâîåòî ãëàâîáîëèå, îòêîëêîòî äî ãëàñà ìè. Íî êèìâàø ñ ãëàâà è ìå ñëåäâàø.
Ìîÿò íåìñêè ïðèäðóæèòåë, îõðàíà íà ëþáîâòà íè. Äîøúë òóê, çà äà ïîâÿðâà (çàåäíî ñ ìåí) êîëêî ìíîãî ñìå ñè íóæíè. Íåïðåêúñíàòî.
Äíåñ å ëåêî ïî-íåãîðåùî, âúçäóõúò ñå çàâèõðÿ â áåðìóäñêè òðèúãúëíèöè îò âðåìå. Íÿêàêñè ÷àñîâíèêúò å äîñòèãíàë ÷åòèðè, êîëêîòî ñà è êàôåòàòà, êîèòî ñìå èçïèëè äíåñ. Ñåäåéêè, êàêòî å ìåñòíèÿò îáè÷àé, èç ñåíêèòå íà öåíòðàëíèòå êàôåíåòà, çÿïàéêè ïîòîêà îò äåôèëèðàùè ìàíåêåíè ïî ãëàâíàòà óëèöà. Ðàçëè÷íè êîëåêöèè - "ñîöèàëíî ñëàá", "underñîöèàëíî ñëàá", " ðîçîâè ïðèíöåñè", "ðóñàëêè", "ïîòíè ðèçè" è ò.í, äî ïî÷òè áåçêðàé.
Òè íå âäèãíà ïîãëåä äîðè è çà ðóñàëêèòå. Âêîï÷èë ñè ñå çà ôîòîàïàðàòà, âúðòåéêè ãî íà âñè÷êè ñòðàíè è úãëè, çà äà îòêðèåñø òîçè, ïðåç êîéòî "íåùàòà èçãëåæäàò ïî-äðóãè, îòêîëêîòî ñà".
Àç çÿïàõ. Ñ êàôå è öèãàðà. Áàâíî. Ñïîìíÿõ ñè âñè÷êî, âñåêè ìèã îò ïðåäè. Îò ïðåäè òåá.
Åäíà îò ðóñàëêèòå âúçáóäè ñåòèâàòà ìè. Òè òúêìî ìå ñíèìàøå êàê ñå íàñëàæäàâàì íà ïðèñòðàñòåíîñòòà ñè â ïðîôèë. "ß ãëåäàé", ñðúãàõ òå àç. Òÿ áåøå òúìíîêîñà, çàãîðÿëà, òúíêà. Ìîé òèï, íî è òâîé, çàùîòî àç ñúì ñúùàòà.
Òè ÿ ñíèìà â ãðúá, êàê ðàçòâàðÿ ïëàâíî æåæêèÿ âúçäóõ ïðåä ñåáå ñè, õúëáîê ñëåä õúëáîê, ïîãëåä ñëåä ïîãëåä. Ïîñëå ìå ïîãëåäíà âÿëî, ñíèìêàòà áåøå ñòàíàëà êîôòè. Ìîìè÷åòî áåøå èç÷åçíàëî â òúëïàòà.
"Òîâà å ðàçëèêàòà ìåæäó òåá è âñè÷êè òÿõ", êàçà òè è ìàõíà ñ ðúêà, î÷åðòàâàéêè ïðîñòðàíñòâîòî íà âñè÷êè âêóñíè, ñëàñòíè æåíñêè ïëîäîâå. "Òè ñè ñ ìåí. Òè ÷àêàø, äîêàòî òå ñúáåðà öÿëàòà â åäíà ñíèìêà.  ïåðôåêòíàòà ñíèìêà."
Àç ÷àêàì.
Ìíîãî ïî-ëåñíî å äà ñå ÷àêà çà êàêâîòî è äà å ïðåç ëÿòîòî. Ëÿòîòî å íàïðàâåíî çà òîâà, ñåçîí - ëèïñà íà áúðçàíå.
Íàâîäíåíèå îò ñëúíöå âúðõó íàñ. Ñïèðàìå ïðåä âúïðîñíàòà ñëóæáà çà äîêóìåíòè è âúçäúõâàìå òî÷íî òàêà, êàêòî äâîéêèòå âúçäúõâàò - åäíîâðåìåííî. Èìà êàôå-àâòîìàò. Åäíî ïåòî êàôå, êîåòî äà ïðèäðóæè åäíà áåçêðàéíà îïàøêà.
Òè - íå. Òè ñíèìàø ñòàðèÿ õîòåë äî òåàòúðà. Êàê ëè ùå îçàãëàâèø òàçè ñíèìêà? Ñîö-øèê? Â ìîìåíòà íå ìè õðóìíà íèùòî ïî-àáñóðäíî, íàèñòèíà.
Íåêà ïúðâî ìèíàì ïðåç êëèøåòàòà, à ïîñëå ùå âèäèì êàêâî ùå ïðàâèì.
Ïðàâÿ ñè ñíèìêà â "Åêñïðåñ Ôîòî çà 2 ìèíóòè". Âòðåí÷åí ïîãëåä, ñêóëè, óñòíè, ëåêî îôîðìåíè â "î". Ñåêñè, êàçâàø.
Òðè ÷àñà ïî-êúñíî, êîãàòî âëÿçà â çàâåòíàòà ñòàÿ, ÷èíîâíè÷êàòà ùå êîìåíòèðà êîëêî ìíîãî ñúì ñå ïðîìåíèëà çà ïåò ãîäèíè. À àç íå ñúì, ïðîñòî íà 16 èìàì êúñà èçðóñåíà êîñà, ôàòàëíî òåæúê ãðèì è ñúì ëåêî íàïóøåíà íà ñíèìêàòà.
À ñåãà ñìå äâàìàòà, è àç íîñÿ òúíêè òîê÷åòà äî íåáåñàòà.
Ñóòðèíòà èçëÿçîõìå â äåâåò, à ñåãà å êúì ïåò. Èñòèíñêè ðàáîòåí äåí, â êîéòî àíàëèçèðàõìå ôèçè÷åñêè ìàëêèÿ ìè ðîäåí ãðàä. Òè ñè ñêåïòè÷åí, ãîâîðèø ìè çà òèïè÷íàòà çà êðèçà òåíäåíöèÿ íà îáùåñòâîòî êúì ñâðúõêîíñóìàöèÿ. Ãîâîðèø ìè çà èçíåðâÿùîòî èçîáèëèå îò ãðèìèðàíè, ôðèçèðàíè, ìàíèêþðåíè äàìè, êîèòî ðàçòúðñâàò íåìñêàòà òè äóøà ñ ïðàçíè ïîãëåäè. Çà ñìåøíèòå íàåæåíè ìúæå ñ àíàëíè òîï÷åòà îêîëî âðàòîâåòå (öèòàò: Úïñóðò, ñ êîèòî ñúùî òå çàïîçíàõ).
Òè çíàåø ëè êàêâî èìà ïîä âñè÷êî òîâà? Çíàåø ëè êàêâî âèæäàì àç? Íå ìîãà äà òè îáÿñíÿ, ïî äÿâîëèòå!
Ãîâîðè ìè, ðàçñåéâàø ìå äîêàòî ÷àêàì...
Ñåãà ñúì ñè àç, âñè÷êî, êîåòî íÿêîãà ñúì áèëà, âñè÷êè ìîè ìàñêè åäíîâðåìåííî. Ïðîáâàé ÷îðàïîãàùíèê âúðõó ÷îðàïîãàùíèê âúðõó...Êàê ñå íàðè÷à íà áúëãàðñêè öâåòúò, êîéòî ñå ïîëó÷àâà? Ëàéíÿí? Ìàñêèòå ìè âèíàãè ñà áèëè ïðîçðà÷íè, íî êîãàòî ñå íàñëàãâàò... È òè íå ìå âèæäàø âå÷å.
Íàïðèìåð äíåñ, îêîëî 11.30, äîêàòî ìèíàâàõìå ïîêðàé èñòîðè÷åñêèÿ ìóçåé, åäíà ïðåäèøíà ìåí òè ñå óõèëè, çàáåëÿçà ëè? Ïèòàì òå äàëè ñúì êðàñèâà. Òè ìè ïîêàçâàø åäèí îò ïîðòðåòèòå ìè, êîèòî íàïðàâè ñóòðèíòà â ïàðêà. "Åñòåñòâåíî, íå å ïåðôåêòåí, íî..." . Èìàø ïðåäâèä ñíèìêàòà, íàëè?
Ñêîðî ùå âàëè, ïðåêàëåíî ãîðåùî å. Ïðèòèñêàì ñå äî òåá. Êàêâî èñêàø äà ìè êàæåø, ñòðàííî ñåâåðíî ñúùåñòâî? Åé òàêà, êàêâî èñêàø äà ìè êàæåø ïî ïðèíöèï?
Îïàøêàòà ïúëçè. Èãðàÿ ñè äà îïðåäåëÿì ñêîðîñòòà è. Èçìèíàë å ÷àñ è ðàçñòîÿíèåòî ìåæäó ñåãàøíàòà ìè ïîçèöèÿ è òàì, îò êúäåòî çàïî÷íàõ, å ïðèáëèçèòåëíî äåñåò ìåòðà. Óñìèõâàø ñå.
Íîñèø ìè ñòóäåí ñîê áàíàí îò áëèçêèÿ ìàãàçèí. Ñîê áàíàí. Òîâà íèùî íå îçíà÷àâà. Íèùî îò ìèíàëîòî ìè íÿìà âêóñ íà ñîê áàíàí. ×óäåñíî, çàùîòî ùå ñëîæà òåá íà ïðàçíîòî ìÿñòî. Òè ùå áúäåø ïúðâàòà àñîöèàöèÿ.
Èçòè÷àùîòî âðåìå å êîìà. Òè ñå èçíåðâÿø.
Êàçâàì òè, ìèñëè ñè çà ïðèÿòíè íåùà. Èëè èäè âêúùè.
Òè ìèñëèø çà ìåí è åäíà ïîðíîàêòðèñà, çàåäíî â ëåãëîòî.
Îáè÷àì òå.
Ìàëêî ïî-êúñíî, êúì ñåäåì, èçëèçàì îò ñãðàäàòà è ÷óâàì æåíñêè ïèñúöè. Öèñòåðíà å ïàäíàëà âúðõó ãëàâàòà íà íÿêîãî. Òè ìå ÷àêàø òàì è ñíèìàø ïðèñòèãàùàòà ëèíåéêà, ìúðìîðèø íåùî çà ñòàíäàðòèòå çà ñèãóðíîñò. Íî ìè ñå óñìèõâàø.
Ïðèáèðàìå ñå çàåäíî ïîä äúæäà, äîêàòî äðåõèòå ìè ñòàâàò ñúâñåì ïðîçðà÷íè.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 14.09.2005 @ 15:49:45 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   pretty_in_scarlet

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 09:17:13 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Çàåäíî" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Çàåäíî
îò milko íà 14.09.2005 @ 20:27:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñâà ìè êàê ïèøåø è òîâà ñè å!