Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 786
ХуЛитери: 4
Всичко: 790

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТифон: Гробницата
раздел: Разкази
автор: Heretic

1
Бледата луна осветяваше частично пътя ми към гробницата, открита от мен в Черните трудно достъпни планини.

Аз бях един крадец на древни тайни, които след като ставаха моя собственост, ги продавах на заинтересовани особи на изгодна за мен цена. Тази гробница, след като я бях открил на мястото на Забранените зони, стана обект на няколко седмично подробно изследване от моя страна. Открих, че в нея е погребано тялото на един неизвестен за мен учен принадлежащ към сектата на една алхимическа общност.
В гробницата върху един камък, написана на една древна форма на арабския език, успях да прочета, че тук в саркофага на учения лежи една правоъгълна черна каменна плоча, която е ключ към тайните на една древна раса, която е почти изчезналаа от лицето на земята. Корените на тази раса са свързани с рибите. Тези същества са известни като Хората-риби. Приспособилите се към промяната на климата сега продължават съществуването си в дълбините на океана. Ще се сдобия с доста пари чрез този предмет. Но има и друго нещо, заслужаващо да бъде откраднато - Окото на Змията. Този предмет давал на магьосника огромна власт и сила. И той лежи в саркофага.
Сега тази нощ с подходящите инструменти ще отворя саркофага.
Бледата луна продължава да ми се подиграва отгоре, а дърветата си пеят обичайната песен.
2
Най-накрая стигнах до гробницата. След като отворих саркофага ме посрещна запазеното лице на мумията. В изсъхналите си пръсти, мъртвецът държеше "Ключа на Дагим". Това беше черната каменна правоъгълна плоча.
Дагим. Тази дума беше свързана с Дагон. Повелителят на рибите. В една вече забравена от оглупяващото човечество книга за астрология и алхимия бях прочел нещо за зодиакалния знак "Риби" и Дагим. Бях прочел за един град в тази книга намиращ се в Червената каменна пустиня, където е имало навремето кървав култ към зодиакалното съзвездие "Риби". В този град се събирали най-различни същества. Дори и такива, които не са от тази Вселена.
Дяволските пиршества продължавали дълго. Една година както пише в книгата едно рептилоидно създание, което било пазител на тайната наука за света дало на един от човешките жреци в този град формулата за вдъхване на живот. В книгата не е обяснено много ясно, но става въпрос за създаването от хората на едно същество. Това същество имало черна кожа, коса и очи. Било много високо. Разполагало с огромна глава. Съществото умеело да отива в други светове и да донася информация.
Взех ключа на Дагим от саркофага. От Окото на Змията нямаше и следа. Нищо. Ще излизам вече, че започнаха да ме побиват тръпки.
По пътя за дома вече няколко пъти ми се стори в небето, че зърнах крилати фигури толкова големи, че закриха изцяло луната. Но може и да са хвърчащи боклуци.
Следва продължение...


Публикувано от BlackCat на 12.09.2005 @ 20:36:42 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Heretic

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.2
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 14:52:56 часа

добави твой текст
"Тифон: Гробницата" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Тифон: Гробницата
от KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) на 12.09.2005 @ 22:04:49
(Профил | Изпрати бележка)
Не е зле. Малко ми се струва сбито, без вътрешните преживявания на героя. А това е по-важно от всички приказни същества, нали?