Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 766
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 771

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: Boryana
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÑåðèàëúò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Nadie

65 åïèçîä
Îñâàëäî ñå ïîÿâÿâà ñ êëàñè÷åñêè îãðîìåí áóêåò ÷åðâåíè ðîçè, ïîñëåäâàí îò ñúëçè íà ùàñòèå è ëþáîâ â î÷èòå íà Êàñàíäðà, âå÷åðÿ íà ñâåùè è ïðèïàäàíå íà äèâàíà ïîä ëèíèÿòà íà êàìåðàòà.


Äíåñ ñà ïðîñòî çàòðîãâàùî òðèâèàëíè, ðåøè Êèêè, ñâàëè øïèîíñêèÿ áèíîêúë - áåøå ãî ñâèëà îò ëîâíèÿ ñàíäúê íà áàùà ñè, è çàêëþ÷è êàôåíåòî.
Ïî ïðèðîäà ñè áåøå ëþáîïèòíà ñâðàêà, èìàøå îñòúð íîñ, ðîøàâà ÷åðíà îïàøêà íà òèëà è êîëåêöèîíèðàøå ëúñêàâè äåòñêè êóêëè. Íàðåæäàøå ãè â ñòàðèÿ ñêðèí, îñòàíàë îò áàáà é. Äúðâîÿäèòå ãî áÿõà íàïðàâèëè íà äàíòåëà. Ñòåíèòå íà ñòàÿòà é áÿõà òàðàëåæåíè îò ïèðîíè, ïî êîèòî âèñÿõà îêà÷åíè äðåõè, âåëîñèïåä, ñíîóáîðä è òåíèñ ðàêåòà. Ìàéêà é íåïðåêúñíàòî ñå çàðè÷àøå äà èçðèíå âñè÷êî è äà âúâåäå ðåä â òàÿ êî÷èíà íÿêîé äåí, îáà÷å êîé äà ÿ âçåìå íà ñåðèîçíî ñ òàÿ íåéíà ìåêóøàâîñò, òîïëàòà ìèðèçìà íà ÿõíèÿ, êîÿòî ñå íîñåøå ñëåä íåÿ êàòî øëåéô è ãîáëåíèòå é ñ öâåòÿ è çàìúöè.

66 åïèçîä
Ñåìåéñòâîòî ÿâíî ÷àêà ãîñòè. Îñâàëäî ãîòâè, äîêàòî Êàñàíäðà ñå ãðèìèðà, ëàêèðà, ôðèçèðà è îáëè÷à, à ïîñëå ïîäðåæäàò çàåäíî ìàñàòà. 'Äàé äà ïîãëåäíà è àç äå!', ñðúãà ÿ â ðåáðàòà Ãîãî. 'Ãëåäàé ñè ðàáîòàòà! Äà ñå øïèîíèðà å êîôòè!', ñðÿçà ãî Êèêè è ïàê ìóøíà î÷è â áèíîêúëà. 'Ïóñíè ìè åäíî êàôå, à ïîñëå çÿïàé êîëêîòî èñêàø', èçñêèìòÿ Ãîãî. Êîãàòî é ñå ðàçêàðà îò ãëàâàòà, ñöåíàòà ñå áåøå íàåëåêòðèçèðàëà. Åäèí îò ãîñòèòå îïèïâà Êàñàíäðà ïîä ìàñàòà, à Îñâàëäî ñå îïèòâà äà èçÿäå íÿêàêâî ðóñî æåí÷å îò êîìïàíèÿòà â ñïàëíÿòà. 'Ñèãóðíî ñà îáÿâèëè, ÷å îòèâàò äà ïèêàÿò êîëåêòèâíî! Òîçè æåñòîê ñâÿò åáà ìàéêàòà íà ðîìàíòèêàòà!' Êèêè ïðèáðà áèíîêúëà è èçáúðñà ïîòíèòå ñè ðúöå â ïðåñòèëêàòà.

Îêàçà ñå, ÷å íå ïîçíàâà ìàéêà ñè òîëêîâà äîáðå.  åäíà ÷óäíà þíñêà âå÷åð, êîãàòî ñå âúðíà îò ïàðêà ñ ðúöåòå íà Ñòåíëè ïîä ïîëàòà ñè è ðàçìàçàíî ÷åðâèëî îêîëî óñòàòà, êàòî õëàïå, ïîïðåêàëèëî ñ ëþòåíèöàòà, çàâàðè ùóð àïîêàëèïñèñ. Ïðåä âõîäà òóìáà ñúñåäñêè õëàïåòà èãðàåõà êóêëåí òåàòúð ñ ïîçíàòè äî áîëêà êóêëè. Ñòàÿòà é ãðååøå â áëåäîðîçîâî, íà ìÿñòîòî íà ñêðèíà ñå ìúäðåøå íîâ ãàðäåðîá, öåííàòà é êîëåêöèÿ ñå ðàçõîæäàøå èç ìàõàëàòà, à ìàéêà é, ñ âèä íà ïîáåäèòåë, äî óøèòå â áîÿ è îôîðìåíà êàòî áóêâàòà 'Ô', ñå áåøå èçòúïàíèëà â öåíòúðà íà áåçóìèåòî. Ïðèâåòñòâà ÿ ñ äóìèòå 'Äàíî è îò òåá íàé-ïîñëå ñòàíå íîðìàëíà æåíà!'

67 åïèçîä
Òúùàòà ïðèñòèãà. Îñâàëäî ïúëíè íàáúðçî åäèí êóôàð, öåëóâà Êàñàíäðà çà ñáîãîì è çàìèíàâà â êîìàíäèðîâêà. Êîìàíäèðîâêàòà âñúùíîñò å ðóñàòà îò îíàçè âå÷åð. ßâíî íå å óñïÿë äà ÿ èçÿäå íàïúëíî. Ïðè÷àêâà ãî çàä úãúëà è îòïðàøèâàò íà áÿëà êðàíòà ñ ôîðìàòà íà îïåë 'Êàäåò'.

Ñëåä ðîçîâàòà ðåâîëþöèÿ, Êèêè íå ÿäå òðè äíè â çíàê íà ïðîòåñò. Ìàéêà é, îáà÷å, áåøå ñòàðà ìàãüîñíèöà è çíàåøå âñè÷êèòå é ñëàáè ìåñòà. Íà ÷åòâúðòèÿ äåí íàïðàâè ëþáèìèÿ é ñëàäêèø, îñòàâè ãî íåáðåæíî íà ìàñàòà è ïðåïóñíà äà ïëÿñêà áðèäæ ñ ëóäè÷êèòå ñè ïðèÿòåëêè. Æåñòîêîñòòà íà Êèêè ñå ñëîìè. Èçïëþñêà ãî äî òðîõà, ïîâúðíà ïîëîâèíàòà â òîàëåòíàòà è âçå âàæíî ðåøåíèå. Ñïåøíî òðÿáâàøå äà ñè íàìåðè íîâà ñòðàñò. Ðåøåíèåòî ñå çàêà÷è íà ïîãëåäà é ïðåäè îêîëî äâà ìåñåöà, äîêàòî ïîëèðàøå ðàçñåÿíî ÷àøèòå â êàôåíåòî. Ïúðâèÿò åïèçîä áåøå îáåùàâàù. Òîé ñå âðúùà îò ðàáîòà, òÿ îáãðúùà òúíêè ðúöå îêîëî âðàòà ìó è ãî öåëóâà. Òîé é ïîäàâà êóòèÿ ñ ãîëÿìà ÷åðâåíà ïàíäåëêà. Îò êóòèÿòà èçñêà÷à íåùî ÷åðíî, ðîøàâî è äèâî è âñè÷êè ñ ïèñúöè è ðàäîñòíè ïîäñêîöè õóêâàò èç àïàðòàìåíòà.  êðàÿ íà ñåðèÿòà æåíàòà ñúáèðà ñêúñàíèòå íà ëåíòè÷êè ïåðäåòà ñ óíåñåíà óñìèâêà, à ìúæúò ñè ÷óïè êðàê, äîêàòî ñâàëÿ êîòêàòà îò êîðíèçà è ãî îòíàñÿ áúðçà ïîìîù.

Î÷àêâàøå âñÿêà ñåðèÿ ñúñ ñòðàñòòà íà ïåíñèîíåðêà. Íàó÷èëà èì áåøå âñè÷êè íàâèöè, ïîçíàâàøå ïðèÿòåëèòå èì, ÷àñò îò ðîäíèíèòå è êðàäåöà, êîéòî ïðåäè íÿêîëêî ñåäìèöè èì îáðà êúùàòà. Êðúñòè ãè Îñâàëäî è Êàñàíäðà. Ïîíÿêîãà èìàøå ìíîãî ðàáîòà è íå ìîæåøå äà çÿïà, ïîíÿêîãà íèùî èíòåðåñíî íå ñå ñëó÷âàøå, à îò âðåìå íà âðåìå ñòàâàøå òîëêîâà íàïðåãíàòî, ÷å Êèêè çàñïèâàøå â êàôåòî ñ áèíîêúë, ïîäïðÿí íà ïðîçîðåöà.

68 åïèçîä
Êàðàõà ñå ñòðàñòíî. Îñâàëäî ñå áåøå íàïèë è êðåùåøå, à Êàñàíäðà ìèãàøå óïëàøåíî ñðåùó íåãî è ñìóòåíî îáÿñíÿâàøå íåùî. Èçâåäíúæ òîé ÿ äðúïíà. Êèêè ÷ó êàê èçïðàùÿ íîùíèöàòà é. Çàìàõíà è ÿ óäàðè. Ïîñëå îùå âåäíúæ. Êðàñîòàòà é ñå ïðîïóêà è ñå ïðúñíà ïî ïîäà. Ïîãëåäúò é èçñúõíà, òÿëîòî é ñå ñìàëè íàïîëîâèíà. Îñòàâè ÿ äà ñåäè â ëåãëîòî êàòî ïàðöàëåíà êóêëà è çàñïà íà äèâàíà â õîëà. Íà äðóãàòà ñóòðèí, äîêàòî ñå îáëè÷àøå çà ðàáîòà, Êàñàíäðà ñåäåøå â ëåãëîòî òàêà, êàêòî ÿ áåøå îñòàâèë ñíîùè. Íå òðåïíà, äîêàòî ÿ öåëóâàøå ïî ÷åëîòî èçâèíèòåëíî. Êîãàòî âðàòàòà ñå õëîïíà, ñòàíà è áàâíî çàïî÷íà äà ñè ñúáèðà èëþçèèòå è ìå÷òèòå â ïðàøåí êóôàð.

'Åäíî äâîéíî êàôå, ìîëÿ!'. Êàñàíäðà îñòàâè êóôàðà äî áàðà è ñå íàìåñòè íà âèñîêèÿ ñòîë. Ðúöåòå íà Êèêè òðåïåðåõà ãóçíî, äîêàòî ïúëíåøå öåäêàòà. Ñëîæè ëåä â åäíà ãóìåíà ðúêàâèöà è ÿ ïîäàäå íà æåíàòà. 'Äîïðåòå ÿ äî ñèíèíàòà. Ïîìàãà.' 'Óäàðèõ ñå íà øêàôà', êàçà íåñèãóðíî Êàñàíäðà è ñðèòà êóôàðà ïîä ñòîëà. 'Ïðè òàêèâà îáñòîÿòåëñòâà ÷îâåê íå ìîæå äà ñè ïîçâîëè äà áúäå îðèãèíàëåí', ìèñëåíî ÿ îïðàâäà Êèêè.

69 åïèçîä
Îñâàëäî ñå ïðèáèðà â ïóñòèÿ àïàðòàìåíò, ïîäðèòâà ðàçñåÿíî êîòêàòà è çàïî÷âà áàâíî è ìåòîäè÷íî äà ñè áëúñêà ãëàâàòà â ñòåíàòà.

Êàñàíäðà æèâÿ ó òÿõ äâàíàäåñåò äíè. Ñòàíàõà òîëêîâà ãîëåìè ïðèÿòåëêè ñ ìàãüîñíèöàòà, ÷å òÿ äîðè ðàçñåêðåòè ðåöåïòàòà íà ñëàäêèøà. Âñÿêà âå÷åð ãîñòóâàøå íà Êèêè â êàôåòî è ãëåäàõà çàåäíî ïîâòîðåíèåòî íà 69 åïèçîä. Íà òðèíàäåñåòèÿ äåí ñå ïðèáðà, íàïðàâè âå÷åðÿ è ñåäíà äà ãî ÷àêà, ïîäïðÿëà ãëàâàòà ñè ñ ðúöå.

70 åïèçîä
Îñâàëäî è Êàñàíäðà çàêà÷àò íîâè çàâåñè íà ïðîçîðöèòå. Êàñàíäðà ïîãëåæäà êúì êàôåíåòî êðàäåøêîì, óñìèõâà ñå è ïîìàõâà ñ êðàé÷åöà íà ïðúñòèòå ñè. Ïîñëå óâèâà òúíêè ðúöå îêîëî âðàòà íà Îñâàëäî è ãî öåëóâà - â î÷èòå é ñâåòè ïðèìèðåíèå, íî íå è ëþáîâ. Çàâåñèòå ñå ñïóñêàò.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 28.07.2005 @ 21:24:50 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Nadie

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.2
Îöåíêè: 5


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 12:05:33 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ñåðèàëúò" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ñåðèàëúò
îò Anton_Fotev íà 28.07.2005 @ 23:18:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äîáðå ðàçêàçâàø.
È óñåùàì åäíà òúíêà ñàìîèðîíèÿ, êîÿòî å .. õì... âêóñíà çà ìåí êàòî ÷èòàòåë.
Áëàãîäàðÿ.


Re: Ñåðèàëúò
îò Apokalipsis íà 03.10.2005 @ 18:25:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîëêîâà å óâëåêàòåëíî, ÷å â ïúðâèÿ ìîìåíò èçîáùî íå ñå óñåòèõ êàêâî ñå ñëó÷âà âñúùíîñò - ìàéñòîð ñè!
Ïîçäðàâè!


Re: Ñåðèàëúò
îò Rhiannon íà 13.12.2005 @ 08:13:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×óäíî, ÷óäíè÷êî!:)))

Ï.Ñ. Àáå, êîé ïðîñòàê øèáíà òåÿ òðîéêè?!


Re: Ñåðèàëúò
îò Markoni55 íà 05.08.2015 @ 18:23:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
"Ðåøåíèåòî ñå çàêà÷è íà ïîãëåäà é ïðåäè îêîëî äâà ìåñåöà, äîêàòî ïîëèðàøå ðàçñåÿíî ÷àøèòå â êàôåíåòî."

Áëåñòÿùî! Èìàø òîëêîâà æèâ è ñïåöèôè÷åí ðå÷íèê. Ñòðàõîòèÿ!
Ïðåäè äà íàïèøà êîìåíòàðà ïîïàäíàõ íà äàòèòå íà ïðåäèøíèòå - ÷óäÿ ñå êúäå ñúì áèëà è êàê ñåãà ÷àê òå îòêðèâàì...2005 íåâúçìîæíî, íî ôàêò!