Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 486
ХуЛитери: 2
Всичко: 488

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКъм бялата азалия
раздел: Есета, пътеписи
автор: Perdita

Любовта съществува :), истинската... Прилича на бял лебед, на бяла лястовица, на бял сън.
Благодаря на Бога, че съм я усещала и я усещам, проявявана към мене. Не знам заслужавам ли го, защото в училището, наречено "Любов", едва напоследък преминах в горния курс :)
" " "

И ако Вселената е сива скала, любовта е малко планинско цвете; тя е някъде там, сякаш не на място, но въобще не й пука - нали две сърца бият в нея, не едно.
...А аз късам листа и броя: "Обича ме, не ме обича, обича ме, не ме..." И изведнъж разбирам, обича ме!
Да обичаш, значи да се откажеш дори от мечтите си. Да ги заключиш, защото трябва да се грижиш за една малка принцеса или малък принц, а майка им все е с уморени очи и без грижите ти блясъкът там навярно ще увехне завинаги...
Значи да усещаш и виждаш другия, да правиш най-доброто за него...
Любовта означава дори да изчезнеш, ако трябва - да отдалечиш едно красиво цвете :) от себе си, за да е в безопасност, ако по някакъв начин го застрашаваш. Правили ли сте го за някого? Някой правил ли го е за вас? Чувствали ли сте се цвете, съхранено от любов? Чували ли сте това непроизнесено "Обичам те!", от което и кората на дърветата настръхва?

Толкова е трогателна любовта в тия измерения, че ако Бог я е създал, заради нея ще го приема :)
" " "

Когато е любов, и ангелите притаяват дъх.
Искам да ми покажеш твоя свят, любими. Да ме поведеш за ръка през всичко, което си.
В никое огледало не съм се виждала както в очите ти - там съм много красива, чак е плашещо как достигаш същността ми. Умееш да ме разсъбличаш като никой друг - докато заприличам на планинско цвете :) После можеш да ме откъснеш и - край! Ала не ме откъсваш...
Посочваш небето и ми казваш :" Натам трябва да летиш, хайде, можеш! Но трябва сама! Крилата ти са силни, лети! "
...Довеждаш ме на брега и казваш :"Хайде, плувай! Отивай при делфините, чакат те." Става топло от думите ти и аз плувам...
...Даваш ми чаша вода и прошепваш :" Пий, жадна си!" И аз пия, защото съм жадна. Толкова е просто!
...Не знаех, че това е любовта, не знаех, че е тиха. Мислех, че е водопад от фойерверки, докато заглъхнат и се свършат. А тя е дърво със зелени листа и тъга по края им, есенна е истинската любов. И аз тичам до припадък, защото, ако спра, ще полетя, а още ме е страх, любими, още ме е страх!
То си е като прохождане...

" " "

Но истината е, че живеем в материален свят и духовността е на изчезване, а това, което написах за любовта, звучи отнесено.
...Не е съвсем така, отговарям си. Защото вярвам в баланса - когато една тенденция наближава към своята крайност на проявление, срещуположната започва да набира сила, за да пробие най-сетне пръстта, където дълго е покълвала. И да зарасте, да избуи като ония бобени зърна...
Така че - не вярвам в любов, която изпепелява и наранява. Не вярвам в любовта, минаваща през трупове, за да оцелее; не възприемам егоистичната любов. Предимно материалната :) Вярвам в общуването на сърцата и душите - но трябва да го можеш и да има с кого. Нужна е вяра, която да си носиш като жива калинка, и отвреме навреме да я питаш :"Калинке, калинке, накъде да поема?"
Защото няма нищо по-лесно от това да се изгубваш отново и отново по тоя път...
" " "

Не че другото не е важно - целувката и плъзналите като мравки усещания от обратната страна на целувката;...бутилката вино, ти...аз и докосванията ни, докато изгревът ни раздели; гласът и ръката ти, пропълзяващи по мене едновременно; силната до болка прегръдка, за да те усетя; мигът, в който съм твоя напълно...
Но ако онова, "отнесеното", го няма, това се разпада. Или, ако това го има, онова постепенно се разпада?

:)Калинке, калинке, накъде да поема, бързо ми кажи!
"Към бялата азалия...", отвръща тя.





Публикувано от aurora на 15.04.2005 @ 14:05:42 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Perdita

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 16:30:29 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Към бялата азалия" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Към бялата азалия
от dara33 (dara33@bitex.bg) на 15.04.2005 @ 16:14:37
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
ima ia
)))

i sno6tnia ti stix be6e mnogo xubav- Paralelni svetove

i tova proizvedenie mnogo mi xaresa)))

pi6i i samo xubavi migove ti jelaia