Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 717
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 719

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏðèêàçêà åäíà...
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: mg42

Öàðÿò íà æèâîòíèòå è çëàòíàòà ðèáêà


Öàðÿò íà æèâîòíèòå áèë ìíîãî íàòîâàðåí è ïðåóìîðåí.
Ìíîãî ïðîáëåìè ñå íàñúáðàëè âúâ ïîëóâåêîâíàòà ãîðà è îò ñóòðèí äî êúñíà âå÷åð òîé èçñëóøâàë òúðïåëèâî òó øèìïàíçåòî ñ ÷åðâåíîòî äóïå, òó õèòðàòà ñâðàêà, òó êóìà ëèñà, òó ïàïàãàëà........................
Ïàíòåðàòà ãðèçÿëà âñè÷êî äâèæåùî ñå è âñÿâàëà ñòðàõ è íåñèãóðíîñò ñðåä îáèòàòåëèòå, à ÷åðíàòà ìå÷êà, çàãúðáâàéêè õðàíèòåëíèòå ñè íàâèöè, ïîäêàðàëà âñè÷êè çìèè ïîäðåä.
Ìàóãëè ìó ñúçäàâàë ïðîáëåìè, çàùîòî îò ëèïñà íà æåíñêè ÷îâåøêè èíäèâèäè ñå îòäàë íà ñîäîìèÿ è ïðåêàðàë ïîëîâèíàòà æåíñêî íàñåëåíèå íà ãîðàòà.
Íåïðåêàðàíàòà ïîëîâèíà íàäàâàëà ñòðàøåí âîé è ñúñêàíå êîèòî ñå ÷óâàëè ïðåç 9 ãîðè â äåñåòà.
 ãîðàòà ñå ïîÿâèë è âúîðúæåí õóìàíîèä, êîéòî ïîñòàâÿë êàïàíè è îòñòðåëâàë íàïîâàë âñè÷êî ùî ìó ïîïàäíåëî ïðåä î÷è.
 òàçè èçíåðâåíà îáñòàíîâêà öàðÿò íà æèâîòíèòå îïèòàë ðåëàêñ ÷ðåç ñåêñ ñ ÷óæäè ëúâèöè, ïðîäúëæèòåëíî ïèåíå íà ôåðìåíòèðàëà íàñòîéêà îò êîðåíè íà áàîáàá, äúâ÷åíå ëèñòà îò êîêà.. íå ïîìàãàëî..
Åäèí äåí ðàçìèøëÿâàéêè âúðõó ïðîáëåìà ñè äî íåãî äîøëî îçàðåíèå..
Åâðèêàààààààà!!!! Ùå îòèäà çà ðèáà!!!!
Ðå÷åíî ñòîðåíî.
Îòñÿêúë òîé ïðú÷êà.. îòñêóáíàë îò çàäíèêà íà åäíà ïàòêà ïåðöå çà ïëóâêà. Ïàÿê êðúñòîíîñåö ìó îïëåë òúíêî è çäðàâî âëàêíî, à îò òîï÷åñòàòà ïëÿ÷êà íà òîðåí áðúìáàð öàðÿò èçâàäèë ïðåêðàñíà ñòðúâ è ñå çàïúòèë íà ðàíèíà êúì ãîðñêîòî åçåðî êúäåòî öàðÿëà ãðîáíà òèøèíà. Õâúðëèë âúäèöàòà è ñå óíåñúë â ìèñëè..
Ñëåä îêîëî äâàéñåòèíà ìèíóòè êëúâíàëà ðèáêà.. Öàðÿò íà æèâîòíèòå çàðàäâàí ÿ èçâàäèë, ñëåä íåÿ îùå åäíà è îùå åäíà...
Öàðÿò ñå ñå êåôåë ìàêñèìàëíî.. êàêâà ïðåêðàñíà èäåÿ.. êàêâà ïî÷èâêà.. êàçàë ñè òîé..
Ïî åäíî âðåìå òîé èçâàäèë åäíà îñîáåíà ðèáêà êîÿòî ñèÿåëà ñúñ çëàòèñò áëÿñúê.. öàðÿ è ñå ïîëþáóâàë íÿêîëêî ìèíóòè çàèíòðèãóâàí îò äâèæåíèåòî íà ðèáåøêèòå óñòà è ÿ ïóñíàë â êîø÷åòî .

À ïðåç òîâà âðåìå..

Çëàòíàòà ðèáêà ñè ïëóâàëà ñúííà èç åçåðöåòî è èçíåâèäåöà ïðåä íåÿ ñå ïîÿâèëî âêóñíî ÷åðâåé÷å . Òÿ ñå çàðàäâàëà è ãî ãëúòíàëà. ñëåäâàùèÿ ìîìåíò çëàòíàòà ðèáêà âèñÿëà íà òúíêîòî âëàêíî èçïëåòåíî îò ãàäíèÿ ïàÿê êðúñòîíîñåö è îò÷àÿíî ìàõàëà ñ îïàøêà...
Âèæäàéêè ÷å íÿìà íàêúäå òÿ ïðîãîâîðèëà..
- Ïóñíè ìå î öàðþ íà æèâîòíèòå ïîìîëèëà òÿ è ùå èçïúëíÿ åäíî òâîå æåëàíèå..
Ëúâúò ìúë÷àë è ñúçåðöàâàë ðèáêàòà.. Ðèáêàòà çàïî÷íàëà äà ìó îáåùàâà ÷åñò, ñëàâà, ìíîãî àíòèëîïè, ñåêñ ñ ÷óæä ïðàéä îò äåñåò ìëàäè ëúâèöè, íî íå áè.. ëúâúò íå ïðîðîíâàéêè è äóìà ÿ çàõâúðëèë â êîø÷åòî....

Óìîðåí, öàðÿò íà æèâîòíèòå ñå ïðèáðàë â ëåãîâèùåòî ñè, ñëîæèë âîäà â êàçàíà è èç÷èñòèë ðèáèòå.. Âîäàòà çàâðÿëà è òîé ãè ïóñíàë ..ñòàíàëà õóáàâà ðèáåíà ÷îðáà è ìàëêèòå ëúâ÷åòà ÿëè ñ óäîâîëñòâèå..
Íà äðóãèÿ äåí ëúâúò ñå ñòåãíàë ïàê äà ðåëàêñèðà, ïðåäâêóñâàéêè óäîâîëñòâèåòî îò ðèáîëîâà, íî òúêìî äà òðúãíå, ëúâèöàòà ãî äðúïíàëà çà îïàøêàòà ïîäàâàéêè ìó ñëóõîâèÿ àïàðàò..
Ïàê ãî áåøå çàáðàâèë - óñìèõíàòî ìó êàçà òÿ.
À öàðÿò íà æèâîòíèòå òðúãíàë êúì åçåðîòî..óäèâèòåëíî, ñåãà òàì áèëî ìíîãî øóìíî.


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 29.12.2003 @ 03:04:28 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   mg42

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 6


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
544 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 43516
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ïðèêàçêà åäíà..." | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ïðèêàçêà åäíà...
îò dara33 íà 27.06.2004 @ 11:40:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://dara33.blog.bg/
íå çàáðàâÿéòå ñëóõîâèÿ ñè àïàðàò, êîãàòî îòèâàòå íà ðèáà- èìà îïàñíîñò äà íàïðàâèì òî÷íî êàòî öàðÿ íóæíî å âíèìàíèå...

îñòîðîæíîñòü!:)