Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 883
ХуЛитери: 3
Всичко: 886

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПридобиване на опитности
раздел: Други ...
автор: ZAGORA

четвърта последна част
Не всички духове се прераждат.Трябва да се
досетите,че Бог няма да се задоволи само с един вариант.Така наречените от нас извънземни извървяват пълен еволюционен цикъл само в рамките на един живот,който според човешките представи е много дълъг.Те са овладели тайните да се придвижват из Вселената единствено да имат възможност за много и различни по своето естество избори,да ги преживяват и да трупат опитности.Преди да приключа темата си ще си позволя да отправя панорамен поглед към епохата,в която живеем.Това е една изключително важна и динамична епоха.Духовете трупат много по обем и всеобхватност опитности.Свидетели сме на два,а някои от нас и на три политически и обществено икономически епохи.Капитализъм,социализъм и демокрация.Те предоставят всички възможни варианти за преживяване на съвремениците им.Ще започна от медицинските услуги.Вариантите са високо струващи услуги,безплатни такива и отсъствие на медицински услуги.Тия варианти обхващат света,а не само България.Образованието може да бъде високо,ниско и отсъствие на образование.Всеки дух избира индивидуално в зависимост от редица причини,които са последица на други причини.Финансовото състояние също може да бъде свръхбогати,богати,заможни,бедни и много бедни.То също се избира.Затова не бива да се чудим ако много богато семейство напълно се разорява или много бедно семейство внезапно забогатява.Всичко е въпрос на избори,които допринасят за преживявания и опитности.Когато съвременик на трите епохи е преживял в личен план трудни избори неговите опитности стават много по-стойностни.Това означава по-кратък път на космичното колело и по-бързо завършване на еволюционния цикъл. Най-добрият начин е да се твори осъзнато и с лекота да се прекосява Живота. И всичко това трябва да става с много вяра. Имаме цялото време на Земята да разгледаме извървяния от нас път и да открием къде се намираме,как сме стигнали до тук и как да продължим по-нататък да трупаме опитности.Защото те са знание.Хубаво е в тоя процес да не правим драми,защото те ни хвърлят в ямата на неизвестността,но да носим отговорност за мислите,думите и делата си,защото те променят света.Нека животът ни да бъде пътешествие,а ние-великите пътешественици,които не се страхуват от нищо.


Публикувано от anonimapokrifoff на 06.05.2022 @ 12:25:21 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   ZAGORA

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 21:58:02 часа

добави твой текст
"Придобиване на опитности" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Придобиване на опитности
от libra на 09.05.2022 @ 17:42:37
(Профил | Изпрати бележка)
любопитна съм да разбера, какво мисли авторът на този текст за трупането на опитност от един сериен убиец примерно :)


Re: Придобиване на опитности
от ZAGORA на 10.05.2022 @ 15:14:07
(Профил | Изпрати бележка)
Здравейте,Либра!Ще започна с малък увод.В древна Япония самурай,който е загубил честта си ,дава на своя най-голям приятел меча си да отсече главата му.Траките са убивали жените на покойник,за да бъдат заедно в другия свят.Предразсъдаците и традициите са различни в отделните части на света.Това е свързано с придобиване на опитностите.Сега отговарям конкретно на въпроса ти.Убитите от серийноя убиец в минал живот са били убийци.ТовСА ГО ПРЕЖИВЯЛИ.сЕГА ПРЕЖИВЯВАТ ДА БЪДАТ УБИТИ.Серийният убиец в минал живот е спасил живота на група хора.Това го е преживял.Сега преживява какво е да убиеш група хора,независимо заедно или отделно.Либра,не забравяй,че човекът е дух в материално тяло и за нас смъртта е нещо ужасно.Но за Бог тя е само преход в безкрайността на живота.Така трябва да мислим и ние и да не се страхуваме.Пак ше дам за примет траките,но те са се веселяли и празнували когато някой умре,а са плачели когато се роди дете.Май че са били по-мъдри и знаеши от нас.Поздрави!

]


Re: Придобиване на опитности
от libra на 17.05.2022 @ 22:03:02
(Профил | Изпрати бележка)
ще те цитирам:
'Убитите от серийния убиец в минал живот са били убийци.Сега ПРЕЖИВЯВАТ ДА БЪДАТ УБИТИ.
Серийният убиец в минал живот е спасил живота на група хора.Сега преживява какво е да убиеш група хора,независимо заедно или отделно'

така написано излиза, че като си бил убиец след това трябва да си жертва, като станеш жертва обаче пак трябва да станеш убиец, като пак станеш убиец следва отново да си жертва...и така се получава, че убиец и жертва се редуват безкрайно :) шегувам се, благодаря ти за отговора :)
и поздрави


]