Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 760
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 763

Îíëàéí ñåãà:
:: pc_indi
:: Marisiema
:: LATINKA-ZLATNA

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏàäàùà çâåçäà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: ElenaZelena

Ðàçêîøíà å ðàííàòà åñåí, øàðåíà êàòî öèãàíñêè êàòóí, ìåêà êàòî áàðõåò è ïúñòðà êàòî ëîêâà, â êîÿòî ñå îòðàçÿâà ëÿòîòî. Íå ìîãà äà ñå íàñèòÿ äà ãëåäàì ïëàìòÿùèòå â îõðà è çëàòî äúðâåòà è ðîøàâè ëèñòà, ðàçïèëåíè ïî ïúòÿ êàòî ìîíåòè.
Åòî, âúðâÿ ñè äíåñ, çàðîâèëà íîñ â øàëà è îáóâêè â øóìàòà è â êîñèòå ìè ïëóâàò æúëòè ëîäêè, à ñëúí÷åâè çàéöè ïîäñêà÷àò â çåíèöèòå ìè.  íåáåòî íàä ìåí ïðåïóñêàò êåíòàâðè, íîçäðèòå èì áúëâàò ñèâî-ñèíè îáëàöè è çâåçäè ïðåõâúð÷àò èçïîä êîïèòàòà èì. È åé òàêà, êàêòî áëåÿ â òàÿ ìè òè ìèòè÷íîñò, âèæäàì çâåçäà, êîÿòî ñå îòäåëÿ îò íåáîñêëîíà, ïðàâè øèðîêà äúãà è ïîëèòà íàäîëó. Ïàäà ñòðåìãëàâî íà òðîòîàðà òîêó äî ìåí, èçáóõâà â îãúí è æàð, ïðúñêàùà ÿðêè èñêðè íàîêîëî è óãàñâà, òëååéêè, ñúùî òúé âíåçàïíî. Ïîäñêà÷àì ñòðåñíàòî, èçìúêâàì íîñ îò øàëà è ñå îãëåæäàì. Áîæå, òðÿáâà äà ñè íàìèñëÿ æåëàíèå! Ïàäàùà çâåçäà å òîâà, åé, íå å øåãà ðàáîòà! Íå òè å çëàòíàòà ðèáêà, ùîòî àç çëàòíà ðèáêà ó äîìà ñè èìàì è ïóêíàòî æåëàíèå íå ìè å èçïúëíèëà.
Âèäèø ëè ïàäàùà çâåçäà, áúðçî ñè ïîæåëàé íåùî, òúé êàçâàøå áàáà ìè. Ìà èñòèíñêè, îò ñúðöåòî ñè òðÿáâà äà ãî ïîæåëàåø è ïîñëå íà ãëàñ äà ãî èçðå÷åø. Àêî ñå å ñáúäíàëî, ñëúíöåòî ùå òè ãî êàæå.
Å, êàê ùå ìè ãî êàæå, áå, áàáî? - âñå ÿ ïèòàõ.
Çàáúðçâàì õîä, èçîñòàâÿéêè ïðîãîðåëè ïåòíà ñëåä ñåáå ñè è õîðà, êîèòî ñå ñúáèðàò â ïðåâúçáóäåíî áúðáîðåíå îêîëî òÿõ. Ìèñëè, Åëåíî, ìèñëè, íÿìàø âðåìå, ïàäíà òè ñå íàé-íàêðàÿ ïóñòèÿò äæàêïîò, äîæèâÿ è òè êúñìåò ñâèøå äà òå óäàðè! Òðîïàì ñ îáóùà ïî ïàâàæà è ìèñëÿ, òà ÷àê ïóøåê èçëèçà îò ãëàâàòà ìè. Êúùà â Ãúðöèÿ ùå ñè ïîèñêàì, åé òàì, íà áðåãà, äåòî ìîðåòî áó÷è âå÷åð â ïðîëóêèòå íà òàâàíà, à ñóòðèí ìå ïîñðåùà ñ ëàçóðíî ñïîêîéñòâèå, îòðàçåíî â ïðîçîðöèòå. Äà, äà, êúùà! Èëè â Ïîðòóãàëèÿ, ïî-äîáðå. Ùå ñëóøàì ôàäî ïî öÿë äåí, ùå ïèÿ êóáèíñêè ðîì, çàðîâèëà êðàêà â ïÿñúêà è îáëåãíàëà ãëàâà íà çäðàâîòî ðàìî íà ìúæ, èçîñòàâèë ëîäêàòà ñè íà áðåãà. Àìà, ÿ ÷àêàé, áå, òà àç, àêî ïîèñêàì ïàðè, äâå êúùè ùå ñè êóïÿ! È â Ãúðöèÿ è â Ïîðòóãàëèÿ! Èëè äà ñúì çäðàâà ìàé äà ïîèñêàì… ÷å çà êàêâî ñà ìè òèÿ êúùè, àêî ìå òðúøíå íÿêîÿ êîâàðíà áîëåñò! Îõ, Åëåíî, ìà è ïàðè òè òðÿáâàò äà æèâååø, ÷å òî êåë ôàéäà îò ñè÷êî, àêî íÿìàø ïàðè çà ðîì. Èçïúâàì ãðúá, â íÿêàêâà áåçèçõîäèöà ñå îçîâàâàì íåíàäåéíî, à òðÿáâà äà áúðçàì, ñÿäàì íà ïúðâàòà ïåéêà, êîÿòî ñå èçïðå÷âà ïðåä ìåí è õâàùàì ãëàâàòà ñè ñ ðúöå. Ïëúòíà ñÿíêà ñå å íàäâåñèëà íàä ìåí, íåáåòî ñå å ñâúñèëî è å ñêðèëî ñëúíöåòî è çëàòíèòå îäåæäè íà ïàðêà.
- Êàêî, äàé ïàðè çà áàíè÷êà - äî ïåéêàòà ñå å ëåïíàëî öèãàí÷å, ëèöåòî ìó å ìúðëÿâî, îáóâêèòå - ïðîáèòè, çúáèòå ñúùî è å ïðîòåãíàëî îáèãðàíî ðúêà êúì ìåí.
- Íÿìàì - êàçâàì ìó ìàøèíàëíî, íå ìè ñå çàíèìàâà ñåãà ñ íåãî, íà ïëåùèòå ìè òåæè öÿëàòà âñåëåíñêà íåâîëÿ, òîé ïàðè çà áàíè÷êè ùå ìè èñêà!
- Äàé ìà, êàêîîî! - ãëàñúò ìó ïðèòðåïåðâà òåàòðàëíî. Íå ìó îáðúùàì âíèìàíèå.
- Äàé çà êîòåòî, òîãàâà - êàçâà è î÷èòå ìó áëåñâàò ëóêàâî, âèæäàì êàê èçìúêâà èçïîä áëóçàòà ñè íåùî, ñâèòî íà òîïêà è ãî ïðîòÿãà êúì ìåí. Ïî-ìúðëÿâî å è îò íåãî ñàìèÿ, êîçèíàòà ìó å ñïëúñòåíà è îãîëåíà íà ìåñòà, ñúâñåì ìàëêî å è çàïî÷âà äà ìÿóêà èñòåðè÷íî, îïèòâàéêè ñå äà ñå âêîï÷è îáðàòíî â áëóçàòà ìó.
- Êúäå ñè ãî ïîìúêíàë?- êàçâàì ÿäîñàíî.
- Äàé ñòîòèíêè, ìà êàêî - ïðîäúëæàâà äà äóäíå òîé.
- Ùå òè äàì, àìà è òè ùå ìè äàäåø íåùî - êàçâàì ìó.
- Êàêâî èñêàø? - óõèëâà ñå âåäíàãà ñ ãîòîâíîñò.
- Êîòåòî èñêàì! - êàçâàì è èçâàæäàì ïîðòìîíåòî ñè îò ÷àíòàòà, ñòàâàì è ìó äàâàì âñè÷êèòå ñè ñòîòèíêè, à òîé áóòâà êîñìàòàòà òîïêà â ðúöåòå ìè è õóêâà.
Ñÿäàì íà ïåéêàòà, êîòåòî âïèâà íîêòè â äëàíèòå ìè, èçìúðøàâÿëîòî ìó, òîïëî òÿëî òðåïåðè. Êåñòåíúò íàä ìåí ñå ðàçøóìÿâà, â åñåííàòà ìó ñÿíêà ñå ïðîìúêâà ñëúí÷åâ ëú÷ è ïîãàëâà ëèöåòî ìè.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 28.10.2020 @ 10:19:57 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   ElenaZelena

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 13:22:25 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ïàäàùà çâåçäà " | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (2 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

RE: Ïàäàùà çâåçäà
îò mariq-desislava íà 28.10.2020 @ 18:20:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà å òî - äà èìàø ìàëêè æåëàíèÿ ñ íàñèòåíà àòìîñôåðà.:)


Re: Ïàäàùà çâåçäà
îò malovo3 íà 29.10.2020 @ 17:45:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñà ìè! Ïîçäðàâè!