Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 852
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 856

Îíëàéí ñåãà:
:: ivliter
:: pastirka
:: Marisiema
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäíà êîðàâà æåíà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: lyubov

Òàçè èñòîðèÿ å çà åäíà êîðàâà æåíà, àêî òðÿáâà äà ÿ îïèøà ñ åäíà äóìà. Ñòåôêà áåøå íèñêà íà ðúñò, ìíîãî ñëàáà, íî íåâåðîÿòíî æèâà è åíåðãè÷íà. Çàïîçíàõìå ñå íà ïåéêàòà ïðåä ïàðàêëèñà ïî âðåìå íà Âåëèêèÿ ïîñò.Òÿ ìè ðàçêàçà çà ñåäåìíàäåñåòãîäèøíèÿ é ñèí, êîéòî áåøå êàòàñòðîôèðàë ñ ìîòîð è âå÷å äâå ñåäìèöè áåøå â êðèòè÷íî ñúñòîÿíèå. Âñåêè äåí èäâàøå è ïàëåøå ñâåù çà íåãî. Ìîëåøå ñå è áåçðåçåðâíî âÿðâàøå, ÷å Áîã ùå ãî ñïàñè.
È òàêà äíèòå ñå íèæåõà – ñóòðèí ïèåõìå êàôå, ïîñëå ñïîäåëÿõìå îáÿäà ñè, ñëåäîáåä ÷èñòåõìå çàåäíî ïàðàêëèñà è íå ñïèðàõìå äà ñå íàäÿâàìå íà ÷óäî. Íîâèíèòå áÿõà òó äîáðè, òó ëîøè. Äåâåò ïúòè ëåêàðèòå ñïàñÿâàõà æèâîòà íà ñèíà é çà åäèí ìåñåö. Åäèí äåí äîêòîðúò é êàçà, ÷å äîðè äà óñïåÿò äà ãî ñòàáèëèçèðàò è äà ãî âúðíàò êúì íîðìàëåí íà÷èí íà æèâîò, ùå îñòàíå â èíâàëèäíà êîëè÷êà. Òîãàâà çà ïðúâ ïúò ÿ âèäÿõ äà ïëà÷å. Âòîðèÿò ïúò áåøå, êîãàòî øåôúò íà ðåàíèìàöèÿòà é êàçà äà ñå ïðèãîòâè çà íàé-ëîøîòî äî äíè.
Åäíà íåäåëíà âå÷åð òåëåôîíúò ìè èççâúíÿ. Áåøå òÿ, ÷àñúò áåøå îêîëî øåñò è ïîëîâèíà. „Äåòåòî ìè ïî÷èíà, ìîæåø ëè äà äîéäåø?“ êàçà. Îò áîëêàòà, êîÿòî ñòåãíà ãúðäèòå ìè, èìàõ ÷óâñòâîòî, ÷å ñå çàäóøàâàì“ Èäâàì“ é îòãîâîðèõ. Îáëÿêîõ ñå íàáúðçî è èçëÿçîõ.  òîçè ìîìåíò íÿìàõ íè íàé-ìàëêà ïðåäñòàâà êàêâî ùå é êàæà êàòî ÿ âèäÿ. Ïîìíÿ, ÷å ñå óïëàøèõ äàëè ùå ñå ñå ñïðàâÿ.  æèâîòà ñè áÿõ èìàëà ìíîãî áåçñúííè íîùè, â êîèòî ñúì ïëàêàëà áåçóòåøíî çà íåùî, êîåòî ìè ñå å ñëó÷èëî. Íî òîâà, êîåòî ïðåäñòîåøå äà ñëó÷è òàçè íîù, áåøå ðàçëè÷íî. Âñè÷êè òåçè íîùè èçáëåäíÿâàõà íà ôîíà íà íàé-ñòðàøíàòà çàãóáà, êîÿòî ñúùåñòâóâà. Çà ïúðâè ïúò ìè ïðåäñòîåøå ìè äà ñúïðåæèâåÿ óæàñà íà åäíà ìàéêà, êîÿòî ñàìî ïðåäè ÷àñ å çàãóáèëà äåòåòî ñè.
Áåøå ïîñëåäíèÿ äåí íà àïðèë è ñå î÷åðòàâàøå åäíà ñòóäåíà, òúìíà è òÿãîñòíà íîù. Ïðèñòèãíàõ è ïîòúðñèõ ñ ïîãëåä Ñòåôêà. Êàòî ìå âèäÿ, ïðåãúðíà ìå ñèëíî è çàïëàêà áåçóòåøíî. „ Çíàåø ëè êúäå å? Íàëè å íà ïî-õóáàâî ìÿñòî?" ïîïèòà ìå òÿ. „ Äà ìèëè÷êà, òîé å ïðè Áîã. Çíàåø ëè êîëêî å õóáàâî òàì?“ È çàïî÷íàõ äà é îïèñâàì íàé-ïðåêðàñíàòà ãðàäèíà, êîÿòî ñúì ñè ïðåäñòàâÿëà íÿêîãà. „ Òàì å âå÷íà ïðîëåò, âñè÷êî å çåëåíî è óõàå íà íàé-ïðåêðàñíèòå öâåòÿ, êîèòî íÿêîãà ñè âèæäàëà. Òàì å öàðñòâî íà ìèðà, ðàäîñòòà è ëþáîâòà.Òàì íÿìà áîëêà è áîëåñò, íÿìà ìúêà è ïå÷àë.“ „ Èñêàì è àç äà îòèäà ïðè íåãî“. „ Íå ìîæå, ìèëè÷êà, ùå îòèäåø, êîãàòî ìó äîéäå âðåìåòî è êîãàòî Áîã ðåøè. È òîâà âðåìå íå å ñåãà.“îòâúðíàõ é àç.
È òîçè ðàçãîâîð ñå ïîâòîðè ìíîãî ïúòè ïðåç òàçè íîù . Îáåùàõ é, ÷å ùå îñòàíà, äîêàòî ïðèñòèãíàò ðîäíèíèòå é (òå ïúòóâàõà îò äàëå÷). Ñ íàïðåäâàíåòî íà íîùòà ñòàâàøå âñå ïî-ñòóäåíî â ãðàäèíêàòà äî áîëíèöàòà, êúäåòî áÿõìå ñåäíàëè. Áÿõìå ñå ãóøíàëè åäíà â äðóãà, çà äà ñå òîïëèì. Íèêîãà íÿìà äà çàáðàâÿ ñèëíàòà ïðåãðúäêà íà ñëàáîòî é òÿëî. Ìèíóòèòå ñå íèæåõà áàâíî ñÿêàø áÿõà ÷àñîâå. Îêîëî äâàíàäåñåò óìîðàòà çàïî÷íà äà íè ïðåáîðâà è ëåêî ïîëåêî óòèõíàõìå â ñèíõðîí ñ òèøèíàòà íàîêîëî, äîðè çàäðÿìâàõìå îò âðåìå íà âðåìå.Îêîëî òðè ÷àñà ïðèñòèãíàõà áëèçêèòå é è àç ÿ îñòàâèõ â òîïëèòå èì ïðåãðúäêè.
Ïî ïúòÿ êúì äîìà íå ñïèðàõ äà ìèñëÿ êàê â òàçè íîù íà áåçóìíà áîëêà è ñêðúá, Ñòåôêà íèòî âåäíúæ íå îáâèíè Áîã çà çàãóáàòà ñè, íàïðîòèâ â íåÿ ñå ðîäè áëàãîðîäíîòî æåëàíèå äà ñè îñèíîâè ìîì÷åíöå.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 22.01.2020 @ 09:09:05 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   lyubov

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 08:37:17 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Åäíà êîðàâà æåíà" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (2 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åäíà êîðàâà æåíà
îò Markoni55 íà 22.01.2020 @ 22:11:34
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñàìî ñïîäåëÿì, ÷å áÿõ òóê.


RE: Åäíà êîðàâà æåíà
îò mariq-desislava íà 22.01.2020 @ 20:24:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàê äà êîìåíòèðà ÷îâåê òîçè ÷îâå÷åí òåêñò.{}