Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 759
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 759

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÆåíàòà íà êàïèòàíà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: SylviaMak

– Èñòîðèÿòà å ñúâñåì ïðîñòà – êàçà Äîê è âíèìàòåëíî îòìåñòè êàïàêà íà ðàçêëîíèòåëíàòà êóòèÿ. Íàäçúðíà âúòðå ïðåäïàçëèâî, ñÿêàø ñå ñòðàõóâàøå, ÷å àêî ñå íàâåäå ïî-íèñêî, íåùî ùå ãî çàõàïå çà ëèöåòî.
– Ðåìè å çíàåë, ÷å æåíà ìó å øàâëèâà, è âúïðåêè òîâà – âúïðåêè òîâà – ïîâòîðè òîé – ñå ñúãëàñèë äà ÿ ïðàòè íà Ïåðñåé. – Èçâúðíà ñå êúì ïîìîùíèêà ñè è íàïðàâè äðàìàòè÷íà ïàóçà. – Çà öåëè òðè ãîäèíè.

Ìëàäøè ìåõàíèê ßðîñëàâ Áîãîå êèìíà. Îáëå÷åí â îáåìèñòèÿ ñè çàùèòåí êîñòþì, Äîê ïðèëè÷àøå íà ãîëÿìà ëþáîïèòíà æàáà, ïðèêëåêíàëà ñðåä ðàçõâúðëÿíèòå ïî çåìÿòà èíñòðóìåíòè.

– Òàìúí ñå âúðíàëè – ïðîäúëæè òîé – è íÿêîëêî ìîì÷åòà îò åêèïàæà âçåëè äà ñå ôóêàò, ÷å ïî âðåìå íà êóðñà ñà îïðàâÿëè ãîñïîæàòà. Ðåìè åñòåñòâåíî ñå ðàçâèêàë, ÷å ëúæàò è ÷å àêî ãè ïèïíåë, ùÿë äà èì ñìà÷êà òîïêèòå êàòî ãðîçäîâè çúðíà, íî ñïîðåä ìåíå å çíàåë, ÷å æåíà ìó å âúðøàëà ïî ïîëåòàòà íà Ïåðñåé.
– À òÿ – ïîïèòà Áîãîå. Áåøå òðåòîòî ìó íîùíî äåæóðñòâî çà òàçè ñåäìèöà, íî íå ìó ñå ñïåøå. ×óâñòâàøå ñåòèâàòà ñè ñòðàííî èçîñòðåíè.
– Òÿ íèùî – êàçà Äîê è ñâè ðàìåíå ïîä êîñòþìà. – Êàçàëà ìó, ÷å ñå äúðæè êàòî ãëóïàê. Çàÿâèëà, ÷å îíåçè ëúæàò, ïîñëå îòèøëà ïðàâî â êàíöåëàðèÿòà è ïîäàëà äîêóìåíòè çà Ôèëîìåíà. Ïîëåòúò äî òàì îáà÷å ñå îòëîæè, äîêîëêîòî çíàì, îùå ÷àêà îäîáðåíèå.

Èçâåñòíî âðåìå äâàìàòà ìúæå ðàáîòèõà ìúë÷àëèâî. – Òîâà òóê å ïúëíà êàøà – èçïúøêà Äîê è òðîìàâî ñå èçïðàâè. – Äî ñóòðèíòà íÿìà äà ñâúðøèì.

Ìëàäøè ìåõàíèê Áîãîå ñè ìèñëåøå çà æåíàòà íà êàïèòàíà.

-2-

Áåøå ÿ âèäÿë ïðåäèøíîòî ëÿòî, â ñëóæåáíèÿ ðåñòîðàíò íà Áàçà 53À, êúäåòî ìèíà äà èçÿäå åäèí ñàíäâè÷ ñúñ ñèðåíå. Â ðåñòîðàíòà áåøå ïðèÿòíî õëàäíî, êëèìàòèöèòå ðàáîòåõà ñ åäâà äîëîâèìî ñâèñòåíå, à ðîáîòèòå íîñåõà òàáëèòå ñ ïëàâíè äâèæåíèÿ.

Íà ñúñåäíàòà ìàñà ñåäåøå âúçðàñòåí ïîëêîâíèê, ñ ãîëåìè, äîáðå ïîääúðæàíè ðúöå. Õðàíåøå ñå áàâíî è íàäóòî; îò âðåìå íà âðåìå èçðúìæàâàøå íåùî íà ðîáîòà, êîéòî ãî îáñëóæâàøå. – Çà ìåí å ÷åñò äà ñëóæà, ñúð – âåæëèâî îòâðúùàøå ðîáîòúò è ëåêî ñå ïîêëàíÿøå.
 äúíîòî íà çàëàòà, ãðóïà ìåõàíèöè øóìíî íàãúâàõà îìëåòè. Îáëå÷åíè â ñëóæåáíè óíèôîðìè ñ ïðîâèñíàëè äæîáîâå, ìúæåòå íåõàéíî áúðøåõà ïðúñòè â ðúêàâèòå ñè. Áîãîå ñå ðàçâåñåëè, ñòîðè ìó ñå, ÷å áåçóêîðíî áÿëàòà øàïêà íà ïîëêîâíèêà êèìà ñ âúçìóùåíèå, ñÿêàø êàçâàøå “Êàêâè ïðàñåòà!”

Àâòîìàòè÷íàòà âðàòà ñå ðàçäâèæè, îòâúí íàõëó ñòðóÿ òîïúë âúçäóõ è â ðåñòîðàíòà âëåçå æåíà áåç óíèôîðìà – “öèâèëêà”, êàêòî ãè íàðè÷àõà ïîäèãðàâàòåëíî. Áåøå ñðåäíà íà ðúñò, ñúñ ñèëíî çàãîðåëè ðúöå è ïúðãàâà, ñàìîóâåðåíà ïîõîäêà. Íîñåøå ñàíäàëè ñ íèñúê òîê è ëÿòíà ðîêëÿ ñ êúñè ðúêàâè. Ðîêëÿòà áåøå îò ñòðàííà, ïðîçðà÷íà íà öâÿò ìàòåðèÿ, êîÿòî ñå ïëèñêàøå ïî òÿëîòî é êàòî âîäà.

Æåíàòà ñåäíà íà åäíà îò ñâîáîäíèòå ìàñè è íàòèñíà êîï÷åòî çà ïîðú÷êè. Çà÷àêà ñïîêîéíî, çàãëåäàíà íàâúí, áåç äà îáðúùà âíèìàíèå íà ìúæåòå. Ïðè âëèçàíåòî é, ïîëêîâíèêúò ñå áåøå èçïúíàë êàòî óäàðåí îò òîê, à ìåõàíèöèòå ñå ñìóøêàõà åäèí äðóã ñ ìíîãîçíà÷èòåëíè ïîãëåäè.
Ðîáîòúò äîíåñå ïîðú÷êàòà é, òÿ ïîå òàáëàòà è ïðèâåòëèâî ìó ñå óñìèõíà.
– Áëàãîäàðÿ – êàçà æåíàòà. – Çà ìåí å ÷åñò äà ñëóæà, ìàäàì – ðîáîòúò ëåêî é ñå ïîêëîíè è ïðåç óìà íà Áîãîå ìèíà àáñóðäíàòà ìèñúë, ÷å ìàøèíàòà áåøå èñêðåíà.

-3-

 ðåñòîðàíòà áàâíî ñå ïðîìúêíà ñëåäîáåäúò, ñâåòëèíàòà îìåêíà, êðàéùàòà íà ïðåäìåòèòå ñå çàîáëèõà. Ìëàäøè ìåõàíèê Áîãîå íàáëþäàâàøå æåíàòà: Òÿ ñå íàâåæäàøå íàïðåä, ïîäíàñÿøå âèëèöàòà êúì óñòàòà ñè è ëåêî ñå îòïóñêàøå íà ñòîëà. Ðîêëÿòà ïðèèæäàøå è ñå îòäðúïâàøå îò òÿëîòî é, êàòî òó îãîëâàøå, òó ñêðèâàøå äâå äîáðå îôîðìåíè êîëåíà.
Ïîãëåäúò é ñå ñïðÿ íà íåãî. Ñâåòëî ñèâè, ïî÷òè áåëè, î÷èòå é ãëåäàõà åäíîâðåìåííî ïðàâî â íåãî, è îòâúä, ñÿêàø âèæäàõà íåùî, êîåòî ñòàâàøå çàä ãúðáà ìó, íåùî, êîåòî îñòàâàøå ñêðèòî çà äðóãèòå. Òîé óñåòè, ÷å ñå èçïîòÿâà, îáçå ãî æåëàíèå äà ñå îáúðíå. Æåíàòà ìó êèìíà è ñå èçïðàâè. Ðîêëÿòà é îæèâÿ ïî òÿëîòî, àâòîìàòè÷íàòà âðàòà ñå ðàçòâîðè è òÿ ïîòúíà â òîïëèíàòà íà ëÿòîòî.

-4-

Íà ñëåäâàùèÿ äåí ïîïèòà êîëåãèòå ñè çà íåÿ, ñïîìåíà è ðîêëÿòà é – òàçè ñòðàííà, ïîäâèæíà ìàòåðèÿ íå ìó èçëèçàøå îò óìà. Ìúæåòå ñå óõèëèõà è çàêèìàõà. Áîãîå áåøå âèäÿë æåíàòà íà êàïèòàí Ðåìè, ïî ïðÿêîð Êðåñëüîòî. Ìúæúò é áåøå åäèí îò íàé-äîáðèòå ïèëîòè íà êîìïàíèÿòà – ìëàä, ñïîñîáåí è óæàñíî ñâàäëèâ. Êàðàøå ñå ñ âñè÷êè, äîðè ñ øåôîâåòå, à åêèïàæèòå, ñ êîèòî ëåòåøå, ãî íåíàâèæäàõà.

Æåíà ìó áåøå áèîëîã. – Ñúáèðà íÿêàêâè áðúìáàðè – íåáðåæíî ìàõíà ñ ðúêà åäèíèÿò îò ìúæåòå. Ñïîðåä íåãî áåøå îñîáåíà æåíà – íå ñå äúðæåøå êàòî òèïè÷íà êàïèòàíñêà ñúïðóãà. Ïîâå÷åòî îò òÿõ îò ñóòðèí äî âå÷åð ñå íàëèâàõà ñ êîêòåéëè â ðàçíè òóçàðñêè ÷àñòíè êëóáîâå, äîêàòî ÷àêàõà ìúæåòå èì äà ñå çàâúðíàò îò ïîðåäíèÿ ïîëåò. Ïî-àêòèâíèòå ñå îòäàâàõà íà áëàãîòâîðèòåëíîñò èëè ñè õâàùàõà ëþáîâíèöè.

Æåíàòà íà Êðåñëüîòî íå ÷ëåíóâàøå â êëóáîâå è íå ïèåøå àëêîõîë. Ïîåìàøå ñ ãîòîâíîñò îíåçè êóðñîâå, çà êîèòî íèêîé, áèë òîé óíèôîðìåí, èëè öèâèëåí, íå èñêàøå äà ÷óå, âúïðåêè ÷å êîìïàíèÿòà èì ïëàùàøå äâîéíî. Êóðñîâå äî íàé-çàòúíòåíèòå ïëàíåòè íà ãàëàêòèêàòà – ïëàíåòè êàòî Ïåðñåé, ñ íåãîâèòå áåçêðàéíè ñèâè ïîëåòà, ðàâíè êàòî êàïàöè è ãúìæàùè îò áóáîëå÷êè.

– Èçíåâåðÿâà ëè ìó – ïîïèòà Áîãîå.
– Íå – êàçà êîëåãàòà ìó. Áîãîå ãî ïîãëåäíà ñ èçíåíàäà è ìúæúò ñå ðàçñìÿ.
– Ñïàëà å ñ öÿëàòà áàçà, à âåðîÿòíî è ñ ïîëîâèíàòà îò ñúñåäíàòà, îáà÷å, íàëè ðàçáèðàø, äîêàçàòåëñòâà íÿìà. Àêî èìàøå, äîñòà ìîì÷åòà òóê ùÿõà äà ñà áåç òîïêè – êàçà òîé è ãî òóïíà ïî ðàìîòî.

-5-

Íà ñóòðèíòà ñëåä íîùíîòî äåæóðñòâî ñ Äîê, ìëàäøèÿò ìåõàíèê ìèíà ïðåç êàíöåëàðèÿòà. Ñåêðåòàðÿò ðàçãëåäà äîêóìåíòèòå ìó, êèìíà è ìó ïîäàäå íÿêîëêî ôîðìóëÿðà. Áîãîå âíèìàòåëíî âïèñà ïúëíîòî èìå íà æåëàíàòà îò íåãî ñëóæåáíà äåñòèíàöèÿ, íàêðàÿ ïîïúëíè äàòàòà è ñå ïîäïèñà. Ñåêðåòàðÿò ïîâäèãíà ëåêî âåæäè êàòî âèäÿ èìåòî íà ïëàíåòàòà, íî íå êàçà íèùî. Áîãîå âåæëèâî ìó áëàãîäàðè è ñå ïðèáðà äà ñïè.

-6-

Òðè ñåäìèöè ïî-êúñíî, äîéäå ñúîáùåíèåòî îò êàíöåëàðèÿòà. Áåøå îäîáðåí! Òîé óñåòè êàê òÿëîòî ìó ñå îòïóñêà ñ îáëåê÷åíèå. Ñëåäâàøå ïîäðîáíî îïèñàíèå íà äåñòèíàöèÿ Ôèëîìåíà 798Õ b, êúäåòî ùåøå äà ïðåêàðà ñëåäâàùèòå ïåò ãîäèíè îò æèâîòà ñè. Ïîãëåäúò ìó òúðñåøå îôèöèàëíèÿ ñïèñúê íà åêèïàæà, îòêðè ãî ÷àê íà ïîñëåäíàòà ñòðàíèöà. Âèäÿ èìåòî ñè, “Ìëàäøè ìåõàíèê: Áîãîå, ßðîñëàâ” è ñå óñìèõíà, ïîñëå áúðçî ïðåãëåäà öåëèÿ ñïèñúê. Ñòîìàõúò ìó ñå ñâè. Ïðåãëåäà ñïèñúêà âòîðè, òðåòè ïúò – èç÷èòàøå äëúæíîñòòà è èìåòî íà âñåêè ÷ëåí íà åêèïàæà áàâíî è ñòàðàòåëíî, ñÿêàø ãè ó÷åøå íàèçóñò.

Êîãàòî ñòèãíà äî “Áèîëîã: Äðîï, Ìàðòåê”, ìúæúò îòïóñíà ðúöå. Ãëàâàòà ìó ïóëñèðàøå, òÿëîòî ìó ñå òðåñåøå â áåçãëàñåí ñìÿõ. Âíåçàïíî ìó ñå ñòîðè, ÷å ñìåõúò íå èäâà îò íåãî, à îò íåùî îòâúä – íåùî, êîåòî ñå áåøå êðèëî çàä íåãî ñ ãîäèíè è êîåòî ñàìî æåíàòà íà êàïèòàíà áåøå óñïÿëà äà âèäè. Áîãîå ñå îáúðíà.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 05.06.2017 @ 13:47:59 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   SylviaMak

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 02:15:06 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Æåíàòà íà êàïèòàíà" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (9 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Æåíàòà íà êàïèòàíà
îò RockAround_theC_l_ock (bim_bam_bum@tintiri_mintiri_pliass) íà 10.06.2017 @ 09:31:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ðÿäêî êîìåíòèðàì ïðîçà, íî òàçè ìè õàðåñà. È îáè÷àì ôàíòàñòè÷íè ñþæåòè.
Êàêòî îñòàíàëèòå - ùå î÷àêâàì ïðîäúëæåíèåòî. Îñâåí ëþáîâíàòà èñòîðèÿ
äàíî èìà è íàïðåãíàòè ïðèêëþ÷åíèÿ ñ íåî÷àêâàíà ðàçâðúçêà. Òîãàâà âñè÷êî
ùå å *ñóïåðñêî*!

;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Re: Æåíàòà íà êàïèòàíà
îò elsion (negesta@gmail.com) íà 08.06.2017 @ 09:12:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðèÿòíî èçíåíàäâà òîçè ðàçêàç... Ìíîãî õóáàâî ïèøåø è ñå ÷åòå ñ ëåêîòà.

Ïîíÿêîãà íè îáçåìàò òàêèâà ìàíèè..., íåîáÿñíèìè, íî ñèëíè. Òå ñà êàòî ñúíèùàòà - íå áèâà äà ñå ïðèåìàò áóêâàëíî. È àêî íå ðàçáåðåì êúì êàêâî íàèñòèíà ñî÷àò, ìîæåì äà îòèäåì íå êúäåòî âñúùíîñò ñìå èñêàëè. :)


Re: Æåíàòà íà êàïèòàíà
îò erka (elokolska@abv.bg) íà 07.06.2017 @ 12:53:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:) Çàèíòðèãóâàíà ñúì! Ùå ñå ðàäâàì äà ïðî÷åòà îùå...


Re: Æåíàòà íà êàïèòàíà
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 06.06.2017 @ 11:34:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà å ïúðâàòà ÷àñò, íàëè?

Äåðçàé íàòàòúê...


Re: Æåíàòà íà êàïèòàíà
îò Tsveti (violetcv@gmail.com) íà 05.06.2017 @ 15:10:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïèøåø èíòðèãóâàùî, äàé ìàëêî ïîâå÷å èíôî, çà äà íå ñå ÷óäèì êàêâî ñå ñëó÷âà!