Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 995
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 995

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàBlood
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: mitkoeapostolov

Äæàê íàòèñíà ðúæäèâàòà áðàâà. Âðàòàòà èçñêúðöà è ñå îòêðåõíà. Ìúæäèâà ñâåòëèíà ïðèìåñåíà ñ ìèðèñ íà ìúðøà ãî òëàñíà íàçàä. Íàñèëè ñåòèâàòà ñè è ïîãëåäíà.
Äèâàíèòå áÿõà îáúðíàòè è ðàçäðàíè. Îò ìàñàòà ñòúð÷åøå çàáèòà ñåêèðà, à ñòîëîâåòå îêîëî íåÿ áÿõà èçïî÷óïåíè. Íàâñÿêúäå ëè÷àõà ñëåäè îò áîðáà. Ñòåíàòà íàä êàìèíàòà áåøå èçöàïàíà ñ êàôÿâè îòïå÷àòúöè îò ïðúñòè, ïîñëå îò äëàíè, ïîñëå ïàê îò ïðúñòè. Äî êàìèíàòà ëåæåøå òðóï. Îáåçîáðàçåí è ðàç÷ëåíåí. ×àñòèòå íà òÿëîòî ïëóâàõà â ëîêâà êðúâ.
Íåùî â ñòîìàõà íà Äæàê ñå ðàçìúðäà è ñè ïðîïðàâè ïúò êúì ãúðëîòî ìó. Íåâèäèìàòà ñèëà ãî áóòíà íàïðåä è ãî ïðîñíà íàñðåä ëîêâàòà êðúâ, â êîÿòî òîé èçïðàçíè çàêóñêàòà ñè. Äæàê ïîíå÷è äà ñå èçáúðøå ñ ðúêàâà íà ðèçàòà, íî âìåñòî òîâà ðàçìàçà òîïëà ëåïêâà ñìåñ ïî áóçàòà ñè. Îòâðàò! Ñëåä äâà íåóñïåøíè îïèòà äà ïîâúðíå, êîèòî ïðîèçâåäîõà ñàìî ñòîìàøíè êèñåëèíè, Äæàê ñâàëè ðèçàòà è ÿ ìåòíà â êàìèíàòà. Áåëèÿò ïîòíèê ïîä íåÿ ñúùî áåøå îñåÿí ñ ðúæäèâè ïåòíà, íî Äæàê íå ãè çàáåëÿçà, çàùîòî îò êîðèäîðà ñå ÷ó øóì. Òîé îñòàâè íîæà íà ìàñàòà è ñâàëè êàðàáèíàòà îò ðàìîòî ñè.
Çàñòàíà ñ ëèöå êúì âðàòàòà, îòêúäåòî ñå ïîäàäå ïèñòîëåò. Ïðåäè äà óñïåå äà ðåàãèðà ïàð÷å ðàçÿðåí ìåòàë ãî çàõàïà çà ðàìîòî. Äæàê èíñòèíêòèâíî íàñî÷è êàðàáèíàòà â ïîñîêàòà, êúäåòî ñè ïðåäñòàâÿøå íåïîçíàòèÿ çàä âðàòàòà è ñòðåëÿ. Òèøèíà. Áàâíî ïðåñå÷å ñòàÿòà çàîáèêàëÿéêè îáúðíàòèÿ äèâàí, ïîãëåäúò è êàðàáèíàòà ïðèêîâàíè êúì êàñàòà íà âõîäà. Çàä âðàòàòà ñå áåøå ñâëÿêëî ÷îâåøêî òÿëî... ïîëîâèíàòà îò ãëàâàòà ìó ëèïñâàøå. Ïàð÷åíöà ìîçúê è ïðúñêè êðúâ áÿõà îáàãðèëè ñòåíàòà, êîÿòî ñåãà ïðèëè÷àøå íà èìïðåñèîíèñòêà êàðòèíà. Äæàê ñå íàâåäå äî òîïëèÿ òðóï, îñòàâè êàðàáèíàòà äî áåçæèçíåíàòà ðúêà è ñâàëè îò ãúðáà ìó àâòîìàò ÀÊ-47. Èçïðîáâà ãî ñðåùó ñòåíàòà íàä êàìèíàòà. Áåøå çàðåäåí è ïîðàçÿâàøå áåçîòêàçíî.
Äæàê ñå âúðíà â êîðèäîðà è çàâè íàäÿñíî êúì ñòúëáèùåòî. Âíèìàòåëíî ñå îòïðàâè íàäîëó, êàòî ïðèêëÿêàøå íà âñÿêî ñòúïàëî è ñå îñëóøâàøå. Äîñòèãíà èçõîäà íà ñãðàäàòà è âíèìàòåëíî áóòíà ðúæäÿñàëàòà æåëÿçíà ïîðòà. Ïîäàäå ãëàâà íàâúí. Îò úãúëà íà îòñðåùíàòà êúùà êúì íåãî âúðâåøå öÿëà òúëïà îò ÷óäîâèùà. Äæàê ñå äîïèòà çà ñúâåò äî íîâèÿ ñè ðóñêè ïðèÿòåë è çàïî÷íà äà ïîçäðàâÿâà íîâîäîøëèòå ñ êúñè, ðàâíè îòêîñè îò óñêîðåíà êàëåíà ñòîìàíà. ×óäîâèùàòà ñå ñâëè÷àõà íà çåìÿòà åäíî ïî åäíî è îêîëî òåëàòà èì ñå ïîÿâÿâàõà ëîêâè êðúâ. Êðàéíèöèòå íà íÿêîè ñå ðàçõâúð÷àõà âúâ âúçäóõà è ïðè ïàäàíåòî ñè âäèãàõà ïðàõòà îò çíîéíàòà óëèöà.
Äæàê ïðåñå÷å ìàëêîòî ïëîùàä÷å è ñå îòïðàâè êúì ëèíèÿòà íà âëàêà.  äàëå÷èíàòà îáëà÷åòà ïàðà ñå èçäèãíàõà êúì íåáåòî íà ïðåñåêóëêè.
- Ñâèñòåíåòî íà ïàðàòà- íàòÿêíà ïèñêëèâ æåíñêè ãëàñ.
- Êàêâî?!
- Ìëÿêîòî òè å ãîòîâî. Ìàõíè ãî îò êîòëîíà.
- Íå ìîãà. Îñòàâà ìè ñàìî åäíî íèâî äî ñåéâà.
- Íå ìå èíòåðåñóâà. Ìàðø â êóõíÿòà!
Äæàê ñå îãëåäà ïðåäïàçëèâî.  íåáåòî ñå ñúáèðàõà êúëáà îò îáëàöè, îò êîèòî âèñåøå îïàñíîñò- áëèçêà, îñåçàåìà, íåèçáåæíà. Ëîêîìîòèâúò ãî äîñòèãíà è ãî ïîäìèíà. Äæàê ñêî÷è è ñå õâàíà çà ïåðèëàòà íà åäèí îò âàãîíèòå. Âëåçå â ñàëîíà è óñòàíîâè, ÷å å ïðàçåí. Îò äðóãàòà ñòðàíà íà âàãîíà ñå ÷óõà ñòðàííè çâóöè. Äæàê ñâàëè êàëàøíèêà îò ãúðáà ñè è ãî íàñî÷è êúì ïîñîêàòà íà øóìà. Ïðîòèâîïîëîæíàòà âðàòà íà ñàëîíà ñå îòâîðè. Ñåêóíäà ïðåäè äà íàòèñíå ñïóñúêà Äæàê çàáåëÿçà, ÷å ÷óäîâèùåòî, êîåòî íàõëó áåøå æåíà. Íà ñðåäíà âúçðàñò, îáëå÷åíà ñ ïåíüîàð è ðîëêè íà ãëàâàòà. Æåíàòà áåøå âúîðúæåíà ñ ÷åðïàê. Äæàê ñå ñòúïèñà, íàïðàâè êðà÷êà íàçàä è ñå ïîêîëåáà çà ñåêóíäà. Òîâà áåøå äîñòàòú÷íî íà ÷óäîâèùåòî è òî áåçìèëîñòíî óïîòðåáè ñìúðòîíîñíîòî ñè îðúæèå. Ïðîñòðàíñòâîòî â ñàëîíà ñå çàìúãëè, ñòàíà ðîçîâî è ïîñòåïåííî ñå ïðåâúðíà â îãðîìíî àëåíî ïåòíî. Äæàê èçãóáè ñúçíàíèå.
- Êàçàõ òè äà èçêëþ÷èø ìëÿêîòî- ÷ó ñå â äàëå÷èíàòà ÷óäîâèùíèÿ æåíñêè ãëàñ. Íà åêðàíà ñå ïîÿâè ìèãàùî ñúîáùåíèå îïëèñêàíî ñ êðúâ- Game Over!


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 02.04.2017 @ 09:34:45 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   mitkoeapostolov

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 06:27:26 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Blood" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.