Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 818
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 821

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: AGRESIVE

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàCome baby to get some blues, Part one
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: LeoBedrosian

I.

Âúçäóõúò â áàðà ìîæå äà ñå ðåæå. Äèìíàòà ïåëåíà å òîëêîâà ãúñòà, ÷å çà äà ìîãàò äâàìà, ñåäíàëè íà åäíà ìàñà äà ñå âèæäàò òðÿáâà îò âðåìå íà âðåìå äà ðàçìàõâàò ðúöå è äà ÿ ïðîãîíâàò. Óèñêèòî â îìàçàíèòå ÷àøè íå îòñòúïâà íà åâòèíèÿ äèì.

Åäèíñòâåíîòî óñïîêîåíèå íà ñëó÷àéíî ïîïàäíàëèÿ ñòðàííèê å äà âèäè êåõëèáàðåíèÿ ìó öâÿò íà ñâåòëèíàòà íà íÿêîÿ ãîëà êðóøêà íàä áàðà. Íî è òîâà ÷óâñòâî èç÷åçâà ñëåä êàòî êëåòíèêà îïèòà âúçêèñåëèÿ è åâòèí âêóñ íà òå÷íîñòòà, êîÿòî ïðåòåíäèðà äà ñå íàðè÷à óèñêè.

Âúïðåêè, ÷å çàâåäåíèåòî å åäíî îò íàé-äîëíîïðîáíèòå, êîèòî ìîæå äà ñå îòêðèå â áëèçîñò äî ñòóäåíòñêèÿ êàìï òî âèíàãè å ïúëíî. Áåäíè ñòóäåíòè, íåóñïåëèòå èì ïðåïîäàâàòåëè è âñÿêàêâè äðóãè ïðåäñòàâèòåëè íà äåêàäåíòñêîòî íàó÷íî ñúñëîâèå íàìèðàõà óåäèíåíèå è âúçìîæíîñò äà ñå íàïèÿò ñëåä ïîðåäíèÿ ñè ïðîâàë. Çàòîâà áàðúò ïî÷òè âèíàãè å ïúëåí è ðÿäêî ìîæåø äà ñè íàìåðèø ñâîáîäíà ìàñà. À ïðîâàëè â íàó÷íèòå ñðåäè ñúâñåì íå ëèïñâàõà ñëåä êàòî èçêóñòâåíèÿ èíòåëåêò áå îòíåë ïàëìàòà íà ïúðâåíñòâîòî îò ÷îâåøêèÿ. Òîâà, êîåòî íå óñïÿ äà óñâîè èçêóñòâåíèÿò èíòåëåêò å äà ñå íàñëàæäàâà íà æèâîòà è äà ïèëåå âðåìåòî ñè. Òåçè äåéíîñòè ñè îñòàíàõà çàïàçåíà ìàðêà íà ñúùèÿ òîçè ÷îâåê, êîéòî îòêðè è èçîáðåòè èçêóñòâåíèÿ èíòåëåêò. È êîãàòî ïîâå÷åòî äåéíîñòè áÿõà ìîíîïîëèçèðàíè îò òîÿ èçêóñòâåí èíòåëåêò íà ÷îâåêà íå ìó îñòàíà íèùî äðóãî îñâåí äà äîðàçâèå óìåíèåòî äà ñè ãóáè âðåìåòî. Äîðè äà ãî äîâåäå äî íèâîòî íà âèñøå èçêóñòâî.

Ðàçáèðà ñå, ÷å è â îêåàíà íà íàé-èäåàëíîòî îáùåñòâî èìà ïî íÿêîé ïîäâîäåí êàìúê è ðàíî èëè êúñíî êîðàáúò è íà íàé-óìåëèÿ áîöìàí ñå íàòúêâà íà íåãî. Òàÿ ìàêñèìà íå ïîäìèíà è îáùåñòâîòî íà õîðàòà è òå çàïî÷íàõà äà ñå èçðàæäàò. Äà ñå îò÷óæäàâàò, äà èçïàäàò âúâ âñå ïî-äúëáîêè äåïðåñèè. Äà ãóáÿò îñíîâèòå íà æèâîòà ñè è íå âèæäàéêè ñìèñúëà îò íåãî âñå ïî-ëåñíî äà ãî ïèëåÿò è ãóáÿò.

Êîëêîòî è ñúâúðøåí äà áåøå èçêóñòâåíèÿò èíòåëåêò, êîéòî çà ïî-ãîëÿìî óäîáñòâî àç ùå íàðè÷àì Èçêóëåíò òîé íå ìîæà äà ðàçðåøè íàé-âàæíèÿ âúïðîñ íà ñúùåñòâóâàíåòî. Âúïðîñúò çà Åíåðãèÿòà. Áèîëîãè÷íèòå èçòî÷íèöè áÿõà èç÷åðïàíè îòäàâíà îò àë÷íîòî ÷îâå÷åñòâî, àòîìúò çàïî÷íà çàñòðàøèòåëíî äà çàìúðñÿâà õàáèòàòà. È ñëåä êàòî ñå îòêàçàõà îò íåãî óñòàíîâèõà, ÷å îíåçè èçòî÷íèöè, êîèòî õîðàòà íàðè÷àò „âúçîáíîâÿåìè“ íå ìîãàò äà îñèãóðÿò åíåðãèéíîòî îáåçïå÷àâàíå íà íàðàñíàëèòå íóæäè. Çàìåíÿíåòî íà ÷îâåøêèÿ óì ñ Èçêóëåíò íå ñïîìîãíà çà íàìèðàíå íà ðåøåíèå. Äîðè íàïðîòèâ. Íóæäàòà îò åíåðãèÿ íàðàñíà íåèìîâåðíî è îñèãóðÿâàíåòî ѝ ñå ïðåâúðíà â åäíî íåñèãóðíî è ñêúïî ïðåäèçâèêàòåëñòâî. Ñúñ çàêúñíåíèå âñè÷êè ðàçáðàõà, ÷å Èçêóëåíòà ìîæå äà å ïî-èíòåëèãåíòåí îò ÷îâåøêèÿ ðàçóì, íî â íèêàêúâ ñëó÷àé íå å ïî-ìàëêî àë÷åí îò íåãî. À ìîðàëà, êîéòî çàïî÷íà äà íàëàãà òîÿ Èçêóëåíò íèêîé íå ìîæåøå äà íàðå÷å ÷îâåøêè. Çàòîâà ìàëöèíàòà îñòàíàëè ìèñëåùè èíäèâèäà ñå ñúáðàõà íà ñðåùà â ãð. Èçìèð íà èçòî÷íîòî êðàéáðåæèå íà Ñðåäèçåìíî Ìîðå, çà äà îòêðèÿò ðåøåíèå íà íàáîëåëèòå åíåðãèéíè íóæäè â ñðåäàòà íà äâàäåñåò è ïúðâè âåê. Êîíôåðåíöèÿòà â Èçìèð íå äàäå íÿêàêâè êîíêðåòíè ðåøåíèÿ, íî ïîíå ôîðìóëèðà îñíîâíèÿ Âúïðîñ è äàäå íàñîêè íà òúðñåíèÿòà, êîèòî ìíîçèíà îòðè÷àõà. Åäèí îò ó÷àñòíèöèòå â Èçìèðñêàòà êîíôåðåíöèÿ áå ìëàäèÿò òîãàâà àñïèðàíò ïî ïðèëîæíà ôèçèêà è ðåõàáèëèòèðàí ïðåïîäàâàòåë ïî àëãîðèòìè÷íà ìàòåìàòèêà Îíäóð Êàðèì, çà êîéòî ùå ñòàíå äóìà â íàøåòî îïèñàíèå.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 06.02.2017 @ 15:54:12 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   LeoBedrosian

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 10:44:06 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Come baby to get some blues, Part one" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Come baby to get some blues, Part one
îò erka (elokolska@abv.bg) íà 07.02.2017 @ 10:03:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)...íàòàì ëè âúðâÿò íåùàòà?!


Re: Come baby to get some blues, Part one
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 07.02.2017 @ 12:03:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ùå âèäèì ... :)

]