Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 793
ХуЛитери: 1
Всичко: 794

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКралят на джунглата
раздел: Приказки
автор: mitkoeapostolov

- Мамо, мамо, виж! Това е слон!- извика малкото Ани и пусна ръката на майка си, за да изтича до оградата на зоопарка. – Колко е хубав!- въздъхна тя и отпусна къдравата си главица на металната решетка. – Също като кралят на джунглата от книжката на дядо. Но защо е толкова тъжен?
- Скъпа, не толкова близо до животните- повиши глас майката на Ани без да вдига очи от мобилния си телефон.
- Мамо, искам да вляза да погаля слона.
- Добре, скъпа- отвърна вяло младата жена. Само да довърша едно служебно писмо и идвам да се разходим заедно.
Но Ани не чу последните думи на майка си защото вече се бе прехвърлила през оградата и внимателно приближаваше до слона.
- Защо сте толкова тъжен, ваше величество?- попита Ани и учтиво се поклони.
Слонът я погледна с малките си влажни очички и съкрушено наведе глава. Ани погали новия си приятел по хобота. Погледът на сивия великан светна и той нежно я повдигна на гърба си. Малкото момиче обгърна врата му с крехките си ръчички и слонът полетя от щастие. Двамата се издигнаха над зоологическата градина, прелетяха над града и на хоризонта се показа дядовата къща на село.
- Дядо, дядо, виж! Аз летя!- помаха Ани към любимата стряха.
Дядо и подаде глава през прозореца, усмихна се топло и също и помаха. Бели облаци покриха малкото момиче с кралската си пелерина и то се отпусна щастливо и спокойно върху гърба на своя приятел. Когато се събуди, вече бяха кацнали в топлата савана.
- Леле, колко е хубаво!- зарадва се Ани и се огледа.
От всички посоки до където достигаше погледа и прииждаха животни. Когато достигаха до тях, те се кланяха уважително пред слона и ги подминаваха.
- Значи ти наистина си кралят на джунглата?- възкликна учудено Ани.
Слонът я погледна и за пръв път откакто го беше видяла се усмихна.
- Значи дядо беше прав- прошепна Ани и малка сълзица от щастие се спусна по румените и страни.
- Къде е дъщеря ми?- крещеше истерично майката на Ани пред слонското заграждение в зоопарка. Дъщеря ми!!! Къде е дъщеря ми?!
- Слонът е изчезнал!- дереше гърло един работник пред празната слонска хранилка.
Набързо се създаде суматоха и хората започнаха да се трупат пред ограждението. Зад тях на асфалта грееше цветна тебеширена рисунка. На нея сив слон със златна корона приемаше почести от всички животни. На гърба му седеше малко момиченце с диамантена диадема, което усмихнато махаше с ръка.


Публикувано от hixxtam на 29.09.2016 @ 12:53:09 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   mitkoeapostolov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 16:59:03 часа

добави твой текст
"Кралят на джунглата" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Кралят на джунглата
от libra на 02.10.2016 @ 21:46:14
(Профил | Изпрати бележка)
полетял от щастие слон :) стигнал до саваната
според мен след това с тебеширената рисунка/добре измислено/ можеше да се покаже от някъде момиченцето, тоест да се свърже реално с измислено, но това си е мое мнение :)
хубава приказка :)


Re: Кралят на джунглата
от mitkoeapostolov на 02.10.2016 @ 22:19:11
(Профил | Изпрати бележка)
Ха, добър съвет. Благодаря. Ще помисля за такова развитие.

]