Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 462
ХуЛитери: 6
Всичко: 468

Онлайн сега:
:: rajsun
:: rhymefan
:: LeoBedrosian
:: haboob
:: AlexanderKoz
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИзтъкани от светлина-2
раздел: Други ...
автор: KBoianov

Осенена от светлината

Най-новите открития стават съвсем случайно. Така и станало, когато през 1984 година П.Гаряев сложил една мостра ДНК в миниатюрен кварцов контейнер и я облъчил с лазер.Той открил, че ДНК абсорбира светлината и я складира във формата на извита спирала. След края на експеримента ученият махнал кварцовия контейнер с ДНК. Въпреки това, за негово изумление светлината продължавала да се вие в спирала на същото място. Светлинния двойник на ДНК не се е нуждаел от материалната молекула, за да продължава да абсорбира и съхранява светлината.
Когато Гаряев напръскал този фантом с течен азот, светлинната спирала изчезнала – но след пет минути отново се появила. Фантомът на ДНК възстановил своята цялост и дори останал видим тридесет дена след първата си поява. През цялото това време Гаряев го обстрелвал с течен азот, обаче той продължавал пак да се връща. През 1990 година в САЩ експериментите били повторени от Р. Пекора.
Гаряев доказал, че молекулата на ДНК взаимодейства с ня¬какво невидимо и неоткрито засега енергийно поле, което не е с електромагнитен характер, но може да контро¬лира електромагнитната енергия чрез съхра¬нение на фотони, дори когато наблизо не съществува физическа молекула, която да ги задържи.
Нашето ДНК влиза във взаимодействие с енергийно поле, което оставя след себе си фантом, подлежащ на измерване. Нашият дубликат продължава да върши работата си по улавяне на светлината, дори и когато вече ни няма там.
Но в човешкото тяло си имаме трилиони молекули ДНК и от различен вид за различите органи и тъкани.Сумарното поле на всичките ДНК на човека образува енергийния дубликат на тялото, невидим с просто око. Гаряев успява да го измери в лабораторията си. Оказва се, че енергийният ни двойник е като перфектна холограма на физическите ни тела, и то точна до последната ни клетка!
С откритието на Гаряев установяваме, че вероятно най-важната функция на ДНК е да съхранява светлината — както във физическото ни тяло, така и енергийния ни дубликат
Фантомният ефект на ДНК е безсъмнено едно от най – значимите научни открития в най-новата ни история. Днес П.Гаряев е академик, създател на вълновата генетика и лингвистика и основоположник на едноименен институт.

ДНК - компютърът

Според П.Гаряев генома има както материална, така и вълнова природа. Експериментът му е потвърждение на хипотезите на Дриш, Гурвич, Бър и Бекър от 20-те година на ХХ век за полевата форма на ДНК. Според учените 98% от генетичната програма на индивида е вълнова, разположена в светлинния двойник на ДНК като холографска решетка. Генният апарат е подобен на компютър, който задава програма на клетките какво да правят и къде да го правят. Нещо повече- той е като матрица за самите клетки и тяхната структура. Излизат съвсем верни представите за първия слой на аурата, видим на термокамерите на летищата, като матрица за клетките. П. Гаряев успял да регистрира този сумарен етерен двойник на човека, повтарящ буквално всички органи и тъкани. ДНК- компютърът запазва, сравнява и пренася информацията чрез лазерните полета на хромозомите. Той може да приема информация, да лекува и регенерира тъканите. Обратно- увредената генетична програма води до заболяване и стареене. Това потвърждава схващанията от езотеричните школи, че първо се засяга матрицата на клетките и после настъпва органично заболяване. И така, генетичната програма има свойства да се чете, коригира и променя съобразно изискванията пред организма. В този смисъл на нея може да се припише и квази- мислене.

В началото беше слово

Как е записана генетичната информация? Генетичният код използува правилата на граматиката и синтаксиса, подобна на човешката реч. Такова подреждане на информацията важи дори за поредицата от нуклеотиди в ДНК. Генетичната програма може да се оприличи с книга, но тук текстът на програмата може да се чете в различни посоки. Нещо повече- той е жив, не е стационарен, пулсира, прелива в цветове и се променя. Генетичният компютър се чете и включва нужната програма за синтез.Люк Монтание също намира прилика между речта и квази-речта на ДНК. Така достигаме до понятието генетична лингвистика. Поради тази си граматична подредба като речта, ДНК може да се повлиява от човешката реч. Според В.И.Щербак геномът оперира и с понятието за нула, тоест има и цифрова природа.

Антена към небесата

Колективът на П.Гаряев установил, че на ДНК е нужно излъчване от външната среда. Учените сложили оплодени яйца от жаба в две камери, в които били създадени всички необходими условия за развитието на поповите лъжички. Но едната от камерите така екранирали, че да не могат да попаднат там никакви електромагнитни или акустични излъчвания. В неекранираната камера след време се излюпили напълно здрави попови лъжички. В екранираната камера част от яйцата загинали, а от останалите се появили уродливи попови лъжички, които също скоро загинали.Този експеримент доказал значението на външните излъчвания, които носят необходимата за развитието на организма информация. ДНК може да се оприличи с антена, приемаща външна информация. Записът на приетата информация е на вълново ниво, в акустичните и електромагнитни полета.
Подобни резултати от изследвания има от школата на Ейген в Института Макс Планк в Германия. Изучавайки генетичния код, немските учени стигнали до извода, че ключовата информация, записана и записваема като квази -реч в хромозомите на всички организми на планетата, е с изкуствен характер.
Холографският характер на генетичната ни програма й придава свойството да пренася и приема информация без да имат значение времето и пространството. ДНК образува миниатюрни мостове на Розен- Боде и информацията се пренася изключително бързо. Свързана с гигантската холографска мрежа на Вселената, ДНК приема като антена.
От къде идва тази информация, написана дори в речеви вид? Това ли е намесата на Божествения разум?

Песента на спиралите

Още едно свойство на генома – способност да издава звуци. Доктор Оно(Dr. Ohno) от научния институт Бекман в Дуарт, щата Калифорния, успял да подбере музикални ноти за всяка от аминокиселините, съставляващи кода на ДНК. Той записал музиката, която „изпълняват“ спиралите на ДНК на различните живи същества. Станало ясно, че това са истински мелодии! В един от своите експерименти докторът записал мелодията на определен тип ракови клетки. Тя се оказала поразително приличаща на… „Траурния марш“ на Шопен! Наблюдавала се рязка промяна на звученето на молекулите на ДНК и при облъчване с ултразвук. Рязко се усилвала една честота и вместо сложна мелодия, започвала да звучи една тъжна нота.

Книгата на живота

Така изброените свойства на ДНК важат в не по-малка степен за формирането на ембриона. Първия от механизмите на генома е неговата лингвистичност. Вторият от механизмите в работата на генома е неговата холографичност, т.е. способност да създава отделна вълнова (квантова) пространствено-времево ориентирана структура в човека, започвайки от определен стадий на развитието на ембриона.
Вътре в яйцеклетката се създават вълнови образи на частите на бъдещия организъм и частично се записва и неговата социопрограма, т.е. неговата съдба (записът се осъществява благодарение на работата на другия механизъм – лингвистичността или текстуалността на генома). А след това, на основата на тези вълнови образи, се осъществява материалното въплъщение на развиващия се ембрион – на слоеве, както отбелязва ученият. Например, за да се появи нос, трябва отначало да се моделира неговата вълнова конструкция. И чак след това да се запълни с вещество. За да се построи организъм, е необходим неговият читаем чертеж, план, а също и съответните текстови коментари към него. Геномът се явява подобие на динамично-статична пространствено-временна холографска решетка, в която е нагънато пространство-времето на организма. При това веществената част на генома (с 2% изучени гени) отговаря само за някои особености на външната форма (цвят и големина на очите, форма на носа и др. п.), но регулирането и координирането на формирането на организма във времето и пространството се осъществява от полевите гени. Именно там, по мнението на Гаряев, е записан „генералния план“ за постояването на организма. Този запис ученият сравнява с аудио-видео запис, който можем да видим и слушаме. Информацията е нарисувана, подобно на запис на видеолента, която кадър по кадър пресъздава обемния холографски ред, който определя построяването на бъдещия организъм.
Разбира се, че влиянието на записа е свързано не със самия диск, не с веществото, от което той е направен. Влияние оказват записаните върху него светлина и звук. Така работи и ДНК, казва Гаряев. Тези молекули излъчват информационно поле, и именно в него на вълнов език е записан целия план за построяването на организма, неговото физическо и духовно тяло. „Ние се убедихме – пише Гаряев, - че неизучените 98% от генома са холограма. Подвижна, пулсираща, течно-кристална холограма, работеща на принципа на лазерните свойства на ДНК, на нейната способност да излъчва вълни с различна дължина, да създава светлинни и звукови образи и способност да си ги чете по най-добрия начин. В тази холограма в компресиран вид са записани всички текстове и геометрически планове на организма. Записани са в различни цветове и звуци като на аудио-видео лента, само че холографски, обемно. За да се реализира цялата тази информация, текстът трябва да се прочете, прослуша, а графичните образи да се видят. И генетичния апарат – като мислещ биокомпютър – сам себе си чете, слуша, вижда и включва нужните програми за синтез на белтъчини и други вещества.“
Холограмата може да се чете от коя да е точка и в различни посоки. Т.е. възможни са безкрайни варианти на четене. Текстът в нея не е стационарен – той постоянно пулсира, променя се, премигва многоцветно, поражда огромно количество нови образи и текстове. Тази особеност дава възможността за развитие, за еволюцията на човека и на всичко живо и възможно е да лежи и в основата на нееднозначността на бъдещето.
Биокомпютърът на нашия геном избира от безкрайния брой варианти именно този текст, който му е нужен. Генетичният апарат има материално-вълнова природа и се проявява в същност като холографска асоциативно-образна и едновременно речево-текстова програма на ембриона.

Генетичната програма- лечение от бъдещето

Следващите думи ще прозвучат фантастично, но нали и за хората преди векове е било фантазия, че бихме могли да летим.
Пьотър Гаряев сканира снимката с лазерен лъч. Уредът прочита генетичната информация от слой, който според думите на изследователя се намира над снимката.
Данните се предават на компютър и се преобразуват в аудио-визуален файл. Това е генетичният код на здравия организъм – на човека, който е запечатан на снимката. И ако с него се въздейства върху поразеното тяло, то ще си „спомни“ първоначалното си състояние и ще оздравее.
Докторът на биологичните науки Пьотър Гаряев твърди, че може да направи лекарство срещу всяко заболяване. Но то ще действа само на конкретен човек.
Чудодейното средство са вълни кодирана информация. Въздействието на тези вълни може да регенерира всеки орган.
Информацията, разчетена от здрава клетка, подавате на болния човек и този спектър говори: „Прави като мен.“
За да се забави стареенето, Пьотър Гаряев предлага да се използва запис от пъпна кръв от новородено.Лечебната генетична програма може да въздейства и на близки кръвни роднини.
Практическо доказателство за верността на вълновата генетика са проведените от П.П. Гаряев през 2009 г в Торонто(Канада) изследвания по регенерация на напълно увредена подстомашна жлеза на опитни мишки. Предадената им по вълнов път генетична информация, прочетена от ДНК на току-що родило се мишленце, обезпечила възстановяването на подстомашната жлеза на всички опитни мишки и те оцелели.
Изследванията, проведени от П.П. Гаряев заедно с медици от Нижни Новгород показали, че ако по създадената методика се обработят мишки преди да им се даде отрова, убиваща подстомашната жлеза, те придобиват устойчивост към нея. Дори да им се даде конска доза отрова, нищо не им се случва. Възниква своего рода вълнов антидот. П.П. Гаряев е убеден, че създавайки „вълнов имунитет“ у човека, е възможно да се води ефективна борба с тежките вирусни заболявания, с грипа, със СПИН, с туберколозата и т.н.

Думата лекува и наранява

Живата човешка ДНК може да бъде изменена с помощта на думи и фрази. Ключът се намира в използването на правилната честота. Учените успели да повлияят на клетъчния метаболизъм и дори да поправят генетични дефекти.
Използвайки съответна честота и език, учените успели да предадат информационни образи от един набор ДНК към друг. Изследователите успели дори да препрограмират клетки и преобразували ембрион на жаба в ембрион на саламандър.
Работата на руските учени предоставя научно обяснение на това защо внушението и хипнозата имат толкова силно въздействие върху хората. Нашата ДНК е природно програмирана да „откликва” на думите. Езотериците и духовните лидери очевидно са знаели това. Всички форми на внушение и „мислителни енергии” в голяма степен се основават на въпросното явление.
Изследването помага да се обясни защо тези тайни методи не са еднакво успешни за всички, които ги използват. Тъй като добрата „комуникация” с ДНК изисква специфична честота, хората с развити вътрешни процеси са по-способни съзнателно да създадат канал за „връзка”. Учените смятат, че с развитието на съзнанието хората ще могат да постигат резултати само със собствените си думи и мисли.
В речта на ДНК има неизчерпаем запас от „думи“ и способност за възприемане не само на отделни думи, но и общия смисъл на информацията. При това няма значение на какъв език се оказва въздействието. Има значение само съдържанието на речта.

Мощно въздействие върху генетичния апарат оказват молитвите, които според убеждението на П.П. Гаряев, пробуждат резервните механизми на генетичния апарат. Въздействието на невролингвистичното програмиране може да бъде отрицателен. Според П.П. Гаряев, някои слова и текстове „се взривяват“ на ментално ниво в генома на човека, късат хромозомите, изкривяват наследствените програми, предизвиквайки болести.
Група учени под ръководството на П.П. Гаряев, заедно със сътрудници от Института по обща генетика проведе серия експерименти, потвърждаващи лингвистичността на работата на генома. Чрез въздействия с думи, носещи положителна информация, те постигнали ускоряване на растежа на растения и възстановяване геномите на семена от пшеница и ечемик, след като са били подложени на радиационно разрушение. При това растителните геноми реагирали адекватно на смисъла на речта, независимо от използвания език – английски или руски. Това потвърждава отговорността на всеки човек за това, което той говори.
Тук намираме обяснение на думите на Исус, че не е лошо това, което влиза в устата, а което излиза от нея- злите думи, които нараняват буквално ДНК и духа ни.

Не само не върши зло- не мисли зло!

Това правило намираме като основно във всички духовни практики. Биохимикът Глен Рейн, завършил Лондонския университет, изследва как ДНК реагира на въздействия на съзнанието. Известно е, че клетката ако е повредена ДНК спиралите се разделят. Те започват да се свързват, когато клетката работи по ремонта или самоизцелението си. Мащабът на съединение или разединение може да се измерва с това колко добре тя абсорбира светлина с дължина на вълната 260 нанометра. В своите експерименти Рейн взел жива ДНК от човешка плацента, сложил я във водата, а сместа съхранявал в мензура. След това различни хора се опитаха да съединят или разединят със силата на мисълта ДНК. Контролните проби, при които никой не се е опитал да направи нещо се променили само с 1,1%, а обработените с мисъл - до 10%. Това означава, че нашите мисли поне няколко пъти усилват процесите в човешката ДНК.

В допълнение беше отбелязано, че хората с най-хармонични вълнови излъчвания имат много силна способност да променят структурата на ДНК, а "силно вълнуващия се индивид (с много нехармоничен модел на мозъчни вълни) е създавал ненормално движение в ултравиолетова светлина", поглъщана от ДНК. Промяната настъпвала при дължина на вълната 310 нанометра (близо до стойността на Popp - 380 нанометра), дължината на вълната, която може да причини заболяване като рак. Сърдит човек също предизвиквал по-силно сцепление между ДНК при съединение. Според Рейн промяната в светлината с дължина на вълната от 310 нанометра може да означава само, че "е налице промяна във физическата и химическата структура на една или повече бази на молекулата на ДНК."

В друг случай, когато ДНК се поставя пред хора с хармонични пакети от мозъчни вълни, но не опитващи се да променят ДНК, в дадената проба от ДНК не се наблюдавали някакви съединения или разединения. Всичко се случвало само, когато хората искат да го направят. Това позволява уверено да се предполага, че тези ефекти са създадени от съзнателните намерения на хората.

Лю Чилдър може да съединява или разединява ДНК в лаборатория, намирайки се на разстояние 800 м от нея. Валери Садирин за 30 минути може да съедини ДНК в лабораторията на Рейн в Калифорния, намиращ се у дома си в Москва, на хиляди километри от лабораторията. Рейн казва, че ключовото качество на енергията, която може да създаде хармония във вълните на мозъка и да повлияе на ДНК - това е излъчването от сърцето. Въпреки че техниките, използвани от различни лечители са различни, всички те изискват съсредоточаване върху сърцето.

На практика се получава микробиологично доказателство за това, че нашите мисли всъщност могат да развиват физически и химически промени в структурата на молекулата на ДНК, да я съединяват или разединяват, също е установена и връзката между гневните мисли и растежа на раковите тъкани.

Покажи ми гените си, да ти кажа кой си

В допълнение, едно скорошно проучване на Медицинския университет в Чикаго установява, че около хиляда гени са се променили при промяната на социалния статус. С успех са идентифицирани 987 гени, чувствителни към статуса. Сред тях са отговорните за стреса, свързаните с функционирането на мозъка, както и 112 гени, включени в имунната система. След подробен анализ учените дори успели да решат обратната задача - да се предскаже социалния статус на лицето на база анализа на кръвта му.

Излекувай първо духа!

Д.Бом, Карл Прибрам и Майкъл Талбот стигнали до идеята за холографичност на човешкото съзнание, възприемащо информацията и предаващо я на мозъка и сетивата му.

Холографската парадигма ни помага да изменим представата си за съзнанието като функция на мозъка. От това произтичат съвсем други принципи на лечение в медицината. Лечение не на физическото тяло, а на и чрез съзнанието.

Именно на основата на холографската парадигма става понятна ефективността на лечението чрез „визуализация“, тъй като в холографския свят мисълта е също така реална, както всичко обкръжаващо ни, което, по принцип, е създадено от мисълта. И това също е научно доказателство за тези практически препоръки в използването на визуализацията, за изчистване на физическото, астралното и менталното тяло.

Кой стои зад компютъра на гените?

Биохимикът Глен Рейн казва, че ключовото качество на енергията, която може да създаде хармония във вълните на мозъка и да повлияе на ДНК - това е излъчването от сърцето. Въпреки че техниките, използвани от различни лечители са различни, всички те изискват съсредоточаване върху сърцето.
Още в 60-те години на миналия век проф.Хироши Мотояма регистрирал светлинно излъчване от група йоги при концентриране върху сърдечната чакра. Проф. Валори Хънт, автор на теорията за скаларната вълна на медитация, също считаше, че такава скаларна вълна се образува от сърцето при медитация и лечителство.
Но източникът не е нито сърцето, нито прилежащата му чакра, а духа.
В „Книга на мъртвите” подробно е обяснена ролята на душата и духа и тяхното взаимодействие. Въпреки че древните египтяни различавали индивидуална душа и безсмъртен дух- Ка и Ба, те упорито твърдели, че именно Ба управлява човешкото тяло и неговата аура, разпределяйки енергията и днес може да кажем-информацията.
От тук и практиките да влезем в контакт със своето Ба, за да можем ефективно да направляваме процесите в своето тяло и дух.
ДНК не е закостеняла структура, тя може да се променя и това стои в основата на еволюцията. Нейното светлинно копие е програмата, направлявана от светлината на човешкия дух. Не материята определя съзнанието, а точно обратното.
Ние сме съединени с гигантската холографска мрежа на Вселената и тя въздейства в дълбините на нашето тяло и его.
Ние сме съединени с Божието дихание, управляващо всичко живо.
Триадата душа-дух- Свети дух не е измислица, а показва степените на свещената светлина, от която сме пропити до последния атом.
И нека бъде светлина!


(50) Исус каза, "Ако ви попитат: Откъде идвате?, кажете им: Ние идем от светлината, мястото където светлината в собствената си хармония произлиза и намира покой. Тя се установява и проявява с техния образ. И ако ви кажат: Кои сте?, кажете: Ние сме нейни синове, и сме избрани от живия Отец. Ако ви запитат: Какъв е знака на вашия Отец върху ви?, кажете им: Той е движението и покоя."- Евангелие на Тома


Публикувано от Administrator на 15.07.2016 @ 19:30:16 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   KBoianov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 21:58:40 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Изтъкани от светлина-2" | Вход | 3 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Изтъкани от светлина-2
от ganima60 на 18.07.2016 @ 08:55:13
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей,КBoianov!
И нека бъде светлина!
Откритията за холографската вселена са интересни и полезни.За сега те са все още идея на отделни изследователи.Дано тези разбирания придобият обобщен характер
и прераснат в теория.
Сърдечни поздрави!


Re: Изтъкани от светлина-2
от KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) на 18.07.2016 @ 22:22:41
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за коментара.
Материята е за сега експериментална и доста трудно смилаема.
Опитах се да изчистя наличната информация, без прибързани заключения и думи като невероятно, уникално и пр. Добавих и свои размисли. Благодаря за оценката на труда ми- отне ми два месеца.

]


Re: Изтъкани от светлина-2
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 15.07.2016 @ 21:13:17
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!


Re: Изтъкани от светлина-2
от Hulia на 15.07.2016 @ 21:01:09
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Благодаря от сърце за всичко, написано тук...макар да са ни известни една част от тези Знания. И разбира се да не забравяме никога: колкото Полезно, толкова и Опасно е все още това Знание, уви...защото само истински Посветен, Пробуден човек правилно би боравил с тези знания...:)))


Re: Изтъкани от светлина-2
от KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) на 15.07.2016 @ 21:52:15
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за добрите думи. Познанието е като двуостър нож- употребата му може да нарани както други хора, така и себе си. Най-безопасно е първо да се научим да режем например ...сирене-майтап!
Изминах дълъг път. Дано да е за добро. За Светлина на другите.

]