Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 1026
ХуЛитери: 3
Всичко: 1029

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Heel
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗаконът на Архимед или как открих сродната си душа
раздел: Хумор и сатира
автор: PLACEBO

"Всяко тяло, потопено в течност, олеква толкова, колкото тежи изтласканата от него течност".
Онова лято, когато всичко се пукаше от жега, у нас се скапа климатика. Естествено, гаранцията му беше изтекла пролетта. Разпитах тук и там за някой добър майстор. Един бивш колега ми предложи Свилен – негов състудент, електро-инженер. Изпитвах огромно уважение към това съсловие – електро-инженерите. Аз самата съм инженер по „В и К” – водопровод и канализация, за сведение на четящите. Свилен го бях засичала веднъж при този, бившия колега. Бяхме се събрали една весела компанийка. Тогава дори оправих течащите кранове на колегата, професионално съм изкривена и не понасям кранове, които текат. Поради тази причина и в дамската ми чанта винаги има място за един френски ключ, ама както и да е.
При мен всичко тече, всичко се променя. Така и животът ми вечно тече и се променя. Не знам защо така ми се случи, но и с двете си гаджета преди брака ми се изпокарахме за глупости, разведох се също по незнайни причини. Бившият ми не можа да понесе моите качества на жена-майстор. Той, горкият, един пирон не можеше като хората да забие. Ама както и да е.
Свилен беше видимо свит и скромен, косата му бе започнала да се прошарва, очите му имаха благ израз, а гласът му беше един такъв нежен и невинен... Определено прехвърчаха тогава искри между нас.
И ето ме, очакваща го в тази жега, да дойде и да удари едно рамо за климатика. Реших, че като начало ще пийнем студена биричка, изпържих картофки, кюфтенца, от онези, дето като семки вървят и на една хапка им виждаш сметката.
Свилен пристигна. Веднага отбелязах наум старомодната му риза на каре и светлия панталон, неизгладени. Бе този човек няма ли жена до себе си?!
- Здравей, Свилене! – подадох аз ръка и енергично разтърсих неговата. Такава съм си аз, стискам здраво и емоционално. Като се здрависвам де.
Той като че ли се смути и стъклата на очилата му леко се изпотиха.
- Здравей, приятелко! – се изчерви той. Леле, харесах го още повече! – Какво става, климатикът ти не бил наред...
- Сядай, сядай, първо поеми въздух и малко подкрепление – поканих го в кухнята, където бях подготвила масата.
- О-хооо, обожавам да ремонтирам климатици с бира и пържени картофки!
„Брех, тоя човек имал и чувство за хумор!”
След няколкото „Ха, наздраве” и пресушаването набързо на пет бутилки от живителната разхладителна течност (две моя заслуга и три негова), аз вече опознах Свилен, който се оказа съвсем приказлив и съвсем не толкова скромен. Докато ми обясняваше как се развел и как децата му били в Германия при бившата му съпруга, очите му постоянно шаркаха някъде по презрамките на роклята ми, а на мен ми беше хубаво, хубаво...Ама както и да е.
Не знам коя чавка и на двамата ни изпи акъла, та спонтанно и взаимно решихме, че климатикът ще почака и че трябва да се разхладим с бирата във ваната. Нямаше как да пропусна да се изфукам с банята си, където сама бях лепила плочки, монтирала ваната и въобще всичко там бях „аз” до мозъка на костите си.
За отрицателно време ваната бе напълнена и Свилен се пльосна в нея. Реших да не му се извинявам за апетитните си форми, в крайна сметка, Бог дал. Докато водата още шуртеше вътре, забелязах една от лайсните на прага на вратата, че леко се е изметнала и така, както бях по хавлиена кърпа, се наведох да я оправя. В това време усетих погледа му върху гърба ми и околностите. Магьосник беше този Свилен, как успя с поглед да свали хавлията от мен! После се присъединих и аз във ваната при него, с чаша бира в ръка, съвсем забравила Закона на Архимед. Изведнъж огромно количество вода, отговарящо на, както ви казах вече, апетитните ми форми, се изсипа по пода на банята. Сифонът не успя да я поеме и тя тръгна през прага на вратата, която, разбира се, бях оставила отворена, че в тая жега да става леко течение. Аз подскочих като ужилена, защото си представих ламината в коридора и течността, плъзваща по него. С цялото си разголено величие направих ловък лъвски скок и боса, с капеща обилно от мен вода, се отправих към кухнята за кърпи.
- Затвори крана! – успях да изкрещя на Свилен, който, неочаквано за мен, се оказа тичащ и той зад гърба ми. Гол, разбира се! Нямах време да оценявам мускулестото му тяло, тъй добре прикривано от него в старомодната карирана ризка.
В това време водата се разпространи като епидемия из целия апартамент, употребихме огромно количество кърпи, покривки и чаршафи, за да я попием от пода на коридора, спалнята и кухнята. Слава Богу, че холът остана невредим!
Климатикът се оказа съвсем наред. И до ден днешен не разбрах какво му имаше. Може би беше чакал ръката на Свилен да го пусне?!
Както и да е!
Всичко тече, всичко се променя!
Веднъж и при мен да тръгне по вода!
Сега, докато пиша тези думи, чакам Свилен да се прибере. Масата е сложена, биричката е в хладилника. Аз съм с любимата на Свилен рокля, онази с презрамките!
Еврика!

© Евгения Маринчева-Jen
Участие в конкурса "Очи за себе си" 2010


Публикувано от BlackCat на 22.04.2016 @ 10:27:12 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   PLACEBO

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
318 четения | оценка няма

показвания 20044
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Законът на Архимед или как открих сродната си душа" | Вход | 9 коментара (25 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 23.04.2016 @ 02:13:56
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
:))) дето се казва- тръгнало й е по вода на Любовта.. :) Това е кранчето, което не бива да се " поправя" !
Спомням си и аз рзказа.. Благодаря за усмивките, Жен! :) {}


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 24.04.2016 @ 09:52:04
(Профил | Изпрати бележка)
Писах и на Марта - че сте големи паметликовци :-)))
Ама и аз помня разни ваши творби...
Много целина, барем от нея помним повече ;-)
Радвам се изключително много, че точно тук обменяме мисли :-*

]


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от Ekna на 22.04.2016 @ 21:27:12
(Профил | Изпрати бележка)
:D Забавно! Ей така, човек трябва да си ги грабва сродните!


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 22.04.2016 @ 22:34:56
(Профил | Изпрати бележка)
Забавно, да... Да чуеш колегата, която е прототип на главната героиня, как го разправяше... Попитах я разрешава ли да го разкажа от първо лице - да, вика, давам ти карт`бланш :-) А то как се пише подобен разказ... Много си го обичам и се гордея с него. И ми е забавно, защото всички мислят, че това е моя лична история ;-)
Радвам се, че се отби :-)

]


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от Ekna на 22.04.2016 @ 23:49:54
(Профил | Изпрати бележка)
:D Има много автентично звучене, да! Колегиално е постъпила колегата... голям смях!

]


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от yoro на 22.04.2016 @ 15:40:58
(Профил | Изпрати бележка)
Много забавна история, благодаря ти за смеха и настроението, Жен!
Да знаеш, че изобщо не си Placebo, точно обратното!:))))) Отивам за биричка! :))


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 22.04.2016 @ 22:36:48
(Профил | Изпрати бележка)
Ми хай наздраве тогава с биричката!
Щастливо ми е от смеха ти, yoro!
Хахаха - за Placebo-то.... понякога съм си истинско лЮкарство ;-)

]


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от Marta на 22.04.2016 @ 15:55:28
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Веселба! И аз помня разказа ти от конкурса, но пак ме нахили :) Все така по вода, Жен!


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 22.04.2016 @ 22:54:41
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, Марте!
Абе как помните така, страшни паметликовци сте!
Ха-ха, а мен ме гони яко еклера ;-) :-*

]


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от doktora на 22.04.2016 @ 15:37:26
(Профил | Изпрати бележка)
Уау Еужени, отново ме изкефи, мило...радвам ти се, и че познавам почерка ти...чувството ти за хумор...помня аз, с уфи-то и гичка на терасата...аа...апетитна си, наистина...но всичко тече всичко се променя...възможнно ли е да си с манекен-ски параметри, пу пу не дай Боже хах
А ти рисуваш както пишеш, момиче, леко и цветно...образно е меко казано.))
Впрочем, имаше ли си награда в този конкурс, защото, мисля че и аз пуснах нещо, но нямам спомен.
Иначе във фейса, на страницата ми, вляво, има картина от теб, великденски натюрморт ъхъ
Светъл ден!
Никос те ()
п.п.
Има още летен и есенен бал, мдааа...


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 22.04.2016 @ 23:00:23
(Профил | Изпрати бележка)
Док, привет!
Искрено ме разсмяха думите ти!
Светли да са дните, които Господ ни е дал занапред!
целуни морето от мен!
:-)

]


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 22.04.2016 @ 10:38:11
(Профил | Изпрати бележка)
Дано ти се развали и телевизора, та да дойда и аз...


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от doktora на 22.04.2016 @ 15:40:21
(Профил | Изпрати бележка)
...ако имаш запушени тръби, Еужени, веднага идвам, остави го ти Лео....кой ти гледа телевизия вече.. хахахаа

]


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 23.04.2016 @ 12:02:17
(Профил | Изпрати бележка)
Дооок, това със запушените тръби окончателно ме уби от смях!
Жив да си, човече! Благодаря за целителния смях!
:-) :-*

]


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 23.04.2016 @ 12:00:46
(Профил | Изпрати бележка)
Хахахааааа!
Лео, ще предам на лирическата, но подозирам, че няма да те огрее ;-) :-)

]


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 23.04.2016 @ 12:50:22
(Профил | Изпрати бележка)
Но защо, Плацебо? И аз нося очила и искам да ми се запотят :)

]


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от doktora на 25.04.2016 @ 23:17:49
(Профил | Изпрати бележка)
))))))))))))))))))))))

]


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от kristi на 22.04.2016 @ 14:29:42
(Профил | Изпрати бележка)
Жениии, помня този велик разказ, който и сега ме разсмя.

Как е сега ламината, ъм? ))) А климатика?

Обичам те, бре!


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 23.04.2016 @ 12:04:06
(Профил | Изпрати бележка)
Катюш, май си забравила прототипа, инженерът ВиК?!!!!
Ламинатът й е екстра! Хахахаха
Абе с тези коментари ме развеселихте много!
Обич и от мен, с огромна усмивка!
:-*

]


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от kristi на 24.04.2016 @ 10:04:30
(Профил | Изпрати бележка)
Жен, наистина бях забравила този образ неземен. ))))))
Сега си спомням и други случвания, които ни е разказвал ин-жа и хем ми е смешно, хем тъжничко за онова време. Ееех!

]


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 24.04.2016 @ 10:10:20
(Профил | Изпрати бележка)
Имам още един разказ, вдъхновен от него (нея) :-))))
Той дори беше отличен с Трета награда... ще го пусна и него тук.
Колко прекрасно е да имаме Добрите и Хубави спомени!
Някои дори и това нямат... Щастливци сме!
Хубав празничен ден! :-*

]


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от mariq-desislava на 22.04.2016 @ 14:01:12
(Профил | Изпрати бележка)
Толкова палаво четиво, изпълни ми душичката до краен предел, благодаря ти. А и това име Свилен и за мен е скъпо, но по други причини.:) Да си го пазиш, ей, не всеки ден се открива сродна душа.


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 23.04.2016 @ 12:05:54
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, Мери-Деси!
Свилен спада към художествената измислица в това разказче!
А иначе, кой знае... може лирическата да търси все още сродната душа ;-) :-)
Радваш ме винаги с думите си!
:-*

]


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от IGeorgieva на 26.04.2016 @ 19:24:29
(Профил | Изпрати бележка)
Смях се много..чудесен хумористичен разказ!
Поздрави!


Re: Законът на Архимед или как открих сродната си душа
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 27.04.2016 @ 07:53:53
(Профил | Изпрати бележка)
Еха :-) Значи - мисията е изпълнена!
Че има доста хумористични разкази, които те карат да мълчиш...
Благодаря, Ирена! :-)

]