Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 803
ХуЛитери: 2
Всичко: 805

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБратя Юзеирови
раздел: Разкази
автор: VOLTER

Братя Юзеирови –
сигурно ни би ме впечатлила тази фамилия, ако преди години клиент не поръча някакъв диск, който трябваше да осигуря – в такива случаи записвам заглавие на поръчката, депозирана сума и име.

След години разбирам от медиите, че при мен ежемесечно е спирал по-малкият брат - Юзеир. Този мъж на средна възраст, третиран като неадекватен наивник, на път за чужбина, редовно купува по десетина касети или дискове… И нито един от тях е с турска музика или чалга – слуша предимно мелодичен рок, диско, техно. Сред хилядите негови сънародници, които минават денонощно покрай мен, не си спомням друг подобен случай… Той нито веднъж не попита за турска музика, докато събратята му премаляват да чуят оригинални песни на техни изпълнители. И това не може да не впечатли. Нещо повече, поне 30-40% от циганите се турчеят и слушат изключително турска музика – в интерес на истината немалко българи също имат пиета към ориенталската поп музика… И в това няма лошо… Мисля си, живота в чужбина е дал своето отражение върху манталитета на този човек и чувствам особено задоволство, че и аз съм допринесъл нещичко…
Спрямо всеки клиент съм изработил железен критерии - още първите пет секунди съм наясно с кого си имам работа, според музиката от която се интересува. При 99% от случаите, характера на желаната музика, определя нивото на интелигентност… Единият процент е за тежките случаи, когато купувача не е наясно със себе си – тогава избора продължава часове… Или всичко му харесва и се чуди на кое да се спре, или нищо не му харесва, а пък страшно много иска да купи…
Юзеир Юзеиров няма подобни проблеми – той знае точно какво иска да слуша, няма излишна приказка, клиент с когото ти е кеф да общуваш и помогнеш в избора.
Та, този мъж, заедно със своя по-голям брат, въпреки успешният си бизнес, „неочаквано“ решават да издигнат паметник на незнайния турски войн в родното Славяново, да построят многоетажна сграда за религиозен център на пъпа на Свищов, да влязат в български съд с фес, да се наредят на опашка в ЦИК по боксерки, да създадат политическа партия на религиозна основа!...
Всичко това означава перфектна организация, добър екип и не малко средства!... В нашия случай от трите условия са налични само средствата – всичко вършат сами, като същевременно всеки от тях управлява успешно по три фирми…
Отначало помислих: Сбъркал съм, не е възможно този уравновесен човек до такава степен да изперка, че дори да се цели в президентската институция, да говори за „обединяване на нацията независимо кой какъв е“, а същевременно да я разединява…

Откъдето и да погледнеш, насреща все действия забавни по своята същност, и разбира се, обречени. Всичко изглежда по-скоро евтина провокация и предизвикателство, отколкото реално намерение за постигане на цел! Уж нямат конкретни политически аспирации, а същевременно заявяват:
- Бих искал да ашладисам всички политици в България!...
Тези артистични изяви на братя Юзеирови, не са ли просто опит за провокация, преди всичко спрямо българската нация.
Изглеждат индивидуалисти, но съвсем не са привърженици на мак-симата: Ще правя каквото искам, пък да става каквото ще! Напротив: Те всичко правят както трябва, добре знаят какво следва и задължително предвиждат неблагоприятните последствия и умело ги избягват…

Със своите машинации Юзеирови, вместо да се охарчат, стават все по-богати! През 2009 г. прокуратурата разпорежда данъчна ревизия, за да бъде установено с какви средства финансират проявите си – резултати неизвестни…
Българското правораздаване ги осъжда: единият условно, другият с глоба, но не пожелава да ги обвини за антидържавни действия, за трафик на хора, или пране на пари! Затова те искат политическо убежище не къде да е, а в самата Белгия, където пък полицията арестува по-малкия брат за влязла в сила присъда, и въпреки всичко той не попада в затвора!...
Как става тая работа! И има ли по-ярко доказателство от това, за да стане ясно и на слепия, че някой стои зад гърба им!
Ако бяха толкова смотани, както ги представят медиите, то едва ли щяха да се измъкнат от българското и белгийско правораздаване… Обърнете внимание как изглежда абревиатурата на партия „Отоман“: Обединение за толерантност, отговорност, морал и алтернативен напредък, и ще се сетите, че става дума за хора, които някой ги подпира… За капак на всичко, регистрират не къде да е, а точно в Белгия Мюсюлман-демократичен съюз, който представлява всички европейски мюсюлмани и всички етнически малцинства, с председател самият Юзеир Юзеиров, като категорично се разграничават от ДПС, макар че Клуба за приятелство и братство в Славяново, е облепен с плакати на Ахмед Доган!

Братята не спират до тук! Те предявяват претенции към българският национален флаг и настояват да се сложи полумесец, да се махнат християнските кръстове, да се изучава турски език в училищата като задължително-избираем предмет!
Забележително е, че със своите действия, още през 2009 г., те се оказват първите откровени предвестници на ислямизацията в република България, проверят каква е почвата и реакцията на обществото, на българските служби, при положение, че ДАНС вече е окупиран от ДПС…

Недосегаеми, братя Юзеирови изиграват перфектно ролите възложени от щедрия работодател, защото не случайно, след тях следва гъмжилото Пазарджик!...



Публикувано от nikikomedvenska на 10.02.2016 @ 09:28:38 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   VOLTER

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
389 четения | оценка 5

показвания 40661
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Братя Юзеирови" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.