Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 847
ХуЛитери: 4
Всичко: 851

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Lombardi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМълчалив разговор на депутатска банка
раздел: Хумор и сатира
автор: flood

Най-вероятно пак ще ме изберат в парламента. Аз членувам в тази организация вече близо петнайсет години. Не е кой знае какъв бизнес, но плащат редовно заплатите, дават рушвети без да вървиш нищо особено, като изключим да пробуташ някой и друг член в закон или в нещо такова.
Аз обичам да навирам членове, така де, имам предвид просто за това съм създаден. Правя го в последния момент – неочаквано, стръвно, без аргументи, номерът винаги се получава... Вече забравих какво е да правиш друго.
Преди да стана шивач, работех в една автомивка. Лъскам колите, понякога и нощем, а акълът ми все се рееше по-нагоре. Нямаше начин да изляза от положението, в което се намирах. Зарязах мивката и станах шивач на женски чорапогащи в един цех. Наоколо – само жени... оттогава набутвам, така да се каже. Не се справях изобщо, уволниха ме, въпреки че имах известни познания. Просто не ги оцениха: аз харесвам женските крака, защо да не мога да ги обувам или пък събувам?
Върнах си името, турското, не че бе вежно, ама всичко го правеха, отидох на едно събрание, защото нямаше какво друго да правя, уцелих мястото, пич, избраха ме в нещо като президиум, аз се учудих, но ми стана приятно. После ми казваха какво да правя и се зарадвах, защото безделието ражда... няма значение какво, но все ражда по нещо. Започнаха да ми дават пари. Хареса ми, защото почти нищо не правех. Късах плакати, крещях по митинги, подслушвах и предадох няколко човека, които случайно ми довериха разни неща. В кръга на нормалното е това.
Постепенно този кръг съвсем се разшири, кръгозор му викат, всичко започна да ми става нормално – корупцията, бакшишите, предателствата, злобата, пръта в колелото, лъжата и манипулацията. Кръгозорът ми се разшири, гледната ми точка започна да изчезва; тя винаги си е била точка, многоточие, за нищо не става.
Така станах депутат. Нали съм шивач, заших си устата. Нито говоря, нито мълча. Просто не си отварям устата. Дори на трибуна не излизам, тя е за кресливците. Политиката се прави на тъмно, без гащи, без знание, с нюх съм пари и предателства. Как обичам тези неща!
Извинете ми, взех думата. И вие мълчите, нали? Ще се разберем значи тогава. Вие на мене, аз – на вас. В крайна сметка посещаваме една организация, в една държава живеем, един народ ни избира. Нали така му викат. А така! Приятно ми е. Да, на вас повече ви е приятно. Естествено, по-млад сте от мене. Ще ви науча на това и онова. Само ме слушайте, аз не говоря, затова внимателно слушайте.


Публикувано от Administrator на 07.02.2016 @ 13:36:35 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   flood

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
318 четения | оценка няма

показвания 24640
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Мълчалив разговор на депутатска банка" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.