Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 679
ХуЛитери: 1
Всичко: 680

Онлайн сега:
:: mitkoeapostolov

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЛудо вино
раздел: Еротика
автор: stiphenstrash

Манастирът беше стар-с богато резбован иконостас и икони,пред което се бе молило не едно поколение.Димът от кандилата ги бе покрил с тъмен слой,под който едва проблясваха загадъчно нимбите на светиите.Нужни бяха сериозни средства,за да заблестят отново тези чудни творения на безименни майстори.
Трите монахини,които стопанисваха обителта,не можеха да си позволят това-постъпленията едва покриваха ежедневните нужди и най-наложителните кърпежи по старата постройка.
Но милостивия Бог изпрати това добро момче,завършило реставрация в Художествената академия,което безкорисно се зае с благородното дело.То щеше да му се счита за дипломна работа.Уговориха се само да му доставят необходимите материали,които никак не бяха евтини,да го хранят и тонизират с някоя друга чашка от прочутото вино,съхранявано в манастирската изба.Слънчевия елексир получаваха от специално подбрани стари сортове лози,за които се грижеше глухоням опитен винар.
Имаше и друга причина,която насочи Ставри/така се казваше студентът/именно към този манастир.Строгите монашески одежди не можеха да скрият съблазънта,която криеше под тях най-младата послушница.Младежът беше дочул,че това момиче преживяло драма,която я накарала да преосмисли грешния си живот.Неиният приятел с когото имали страстна любов и бурни светски скандали,след свръхдоза хероин си беше отишъл едва двадесет годишен.Чувствайки се съпричасна към нелепата му смърт,безсилна да се отърси от чувството за вина,тя решила да се отдаде в служба на Всевишншя.Напразно Ставри се опитваше да я заговори-младата монахиня го подминаваше,смирено навела глава.
Веднъж старата игуменка,която бе стожер на реда и строгото спазване на регилигиозните канони,получи остра бъбречна криза и за първи път временно трябваше да напусне своите покои,въпреки нежеланието й.Реставраторът реши да се възползва от нейното отсъствие и помоли нейната замесничка да му позволи да надникне в избата,за която се носеха легенди.Не му се наложи да настоява.На жената й попадаше скромния младеж с дарба,която едиствен Бог може да отрежда.
В каменното подземие имаше редица от неголеми бъчви с вино от определени сортове и район.На полуизгнил стелаж бяха наредени дългошиести бутилки,покрити с прах и мухъл.Монахинята обясни,че това е техния трезор-старо вино от най добрите години.С тях дарявали символично най-щедрите спонсори на манастира,благодарение на които в тези трудни времена той успява да запази старинното си очарование.Появата на подобна,съзнателно непочиствана бутилка,сред изисканите блюда на тузарски събирания,винаги било свързано с полумистични истории за чудодейноста на съдържанието й.
Ставри беше наясно,че за тях нямаше никакъв шанс,но имаше щастието да дегустира останалите вина.Той склоняваше придружителката си да отпие по някоя глътка от най впечатлилите го сортове.Успя да вкуси и от едно малко буренце,отредено само за висшия клир в редките случаи,когато устояваше стария манастир с височайшито си присъствие.Чудният му вкус и особен теменужен аромат бе достоен завършек на вълнуващото преживяване.
По обратния път монахинята в един момент залитна.Ставри деликатно я подкрепи,усещайки неволно приятната заобленост на все още стегната гръд.Събра сили да отдръпне като опарен ръката си от съблазънта.Полегнал в определената му скромна килия,чувствайки как все по-осезаемо със сладко лукавство нахлува в жилите му духът на старото вино,в просъница започна да долавя еротични видения,които му навяваха греховни помисли.В желанието да се оттърве от тях той излезе да се поразходи из хладните коридори на божия дом.Сети се,че би могъл да надникне в стаичката на угуменката,където бе окачена ценна икона-Христос Пантократор от 14 век.Само бе слушал за нея,а категорично му бе забранено да се мотае в тази част на сградата.Зад една от вратите чу странен шум.Заслуша се.Това бяха охкания и неясни задъхани реплики.Замъгленото му от изпитото вино съзнание кощунствено го подтикна да надникне вътре.Директно срещу него се облещи съблазнителното закръглено женско дупе,увенчано с много приятни форми и извивки.Притежателката му беше забола глава между две изящни бедра,стърчащи високо във въздуха.Те принадлежаха на младата послушница,която отривисто въртеше главата си насам-натам и шепнеше насърчително:"Точно там!Чудесно е...Не спирай!
Двойката изобщо не забеляза чуждото присъствие,увлечена в игривите си нежности.Студентът се поддаде на неудържимата пулсация на издутия до пръсване немирник,дръпна ципа и на без това тесните дънки и неосъзнато,без да мисли за някакви последствия,се залепи зад монахинята.Прониза я с един замах.Собственичката нямаше време да реагира на изненадата,изпълнила до предел женската й същност.Успя само страстно да изохка,прекъсвайки за миг обработването на моминската градинка.Младата монахиня сепнато отвори очи и онемя пред гледката,разкрила се пред взора й.Понечи да закрие свенливо лице,но прецени,че и многоръкия Шива не би могъл да смекчи по някакъв начин деликатността на ситуацията.Опитния език на приятелката й коята се бе вече окопитила,проникваше в нея.Хормоните на младото мусколесто мъжко тяло,работещо като двутактов двигател,съучасническото поведение на другата,отключиха в незадоволеното й тяло съзнателно потискания спомен за някогашния най-сладък грях.Сложната комбинация от сплетени тела започна да се разклаща под зачестилия мъжки ритъм,но все още продължаваше да изпълнява своята част от задължения.Младият реставратор предвари обливащата го вече вълна на върховно облекчение и с отривисто движение го опря до полуотворените момински устни.Те го поеха като чакан гост и го засмукаха жадно.Хор от колективни накъсани охкания подсказа,че всеки от групата е получил полагащия му се дял удовоствие.Не се усещаше нечии намерение за прекъсване на играта .Студентът се оказа отдолу,сънаборничката го яхна,обсипвайки тялото му с хапещи целувки.Зрялата дама обработваше полуотпусналата се временно жила,на чиито отзивчивост се надяваше цялата група.Усетила укрепналата отново стабилност на мъжката опора,младата монахиня я насочи към определеното й от природата място и започна необуздано да я обяздва.Тя ту се извиваше в дъга назад,прилепвайки се към гърдите на своята приятелка,която си играеше с часта от мъжките атрибути,незаети активно в битката,ту полягаше върху якия мъжки торс,стискайки между устните си ушенчето на партньора.Ставри започна да ускорява темпото в очакване на апогея и с последни отривисти движения оползотвори последните микрони на мощното си бутало,което впръска живителното си съдържание дълбоко в лоното на обладаната,чиито душа сигурно вече беше познала рая.Дълго след това трите сплетени тела отпочиваха безмълвно в сладка омая.
На другия ден,реставраторът направи опит да интимничи с момичето,обрекло се на Бога.Уви,поклащайки глава в самоукорително съжаление,тя се отдаде на молитви да бъде опростен поредния й грях.В очите й се четеше непозната фанатична решимост да изгони съблазните на дявола от тялото си.А над нея от първите почистени икони аскетичните лица на светиите с укор напомняха на младежа,че в тази божа обител има съвсем други задължения.


Публикувано от anonimapokrifoff на 09.12.2015 @ 21:40:23 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   stiphenstrash

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
544 четения | оценка 5

показвания 45434
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Лудо вино" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Лудо вино
от Gazarkata17 на 10.12.2015 @ 14:40:44
(Профил | Изпрати бележка)
Завладяващ разказ.Хареса ми.