Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 535
ХуЛитери: 1
Всичко: 536

Онлайн сега:
:: Albatros

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДеца за ужаси
раздел: Романи
автор: tzvetcomarinov

Пол Ричмън съвсем не обичаше тая марка бира, но сега обстоятелствата налагаха да се насили и поеме впечатляващо количество глътки от бутилката"Док Стрийт", преди да я остави да си почива на масата. Имаше важно правило изскочило от неговия професионален и житейски опит. Съпричастен ли сте към питието на другия, много по-лесно ще научите интересуващото ви от разговор с неговия поклонник, дето е седнал вече срещу вас.
-Бива си я - подхвърли федералният.
Такива са правилата. Някой иска ли разговор, трябва да предложи неговата тема.
-Така си е - захапа веднага като прежъднял непознатият. - На жената съм изневерявал не помня колко пъти,но на милата, - той поглади бутилката така, сякаш е нежна дамска ръка. - Никога. Има си тя от всичкото. Вкусът и е отличен. Тръпчивост достатъчна, ароматът чудо. Кой ще предложи това накуп, никога.
Без да дочака съгласие или потвърждение, вдигна ръка към бармана, нека му приготви две бири от същите. Изправи се нетърпеливо и отиде до плота, да се върне с новите "Стрийт". Не бяха успели още да натрупат достатъчно капки около гърлата, а щедрият непознат моментално парира и евентуалния опит за възражения.
-От мен да бъде. Уважавам ценителите на истинската.
Агент Ричмън имаше малко по-различна слабост, той хранеше повече уважение към полезната информация. Само, че опитът веднага му обърна внимание, ще трябва да почака за нея. И капката наблюдателност изрази своето мнение. Подсказа тактично. Другият на масата не попада в класацията за поклонници на марката бира, а търси повод да раздвижи устата си за по-продължително време. Белег, че неговата е свързана повече с мълчание или през голяма част от деня хора няма около себе си, да разменят по някоя дума. Добре, нека предположенията отидат при мотивите за поведение. Разбира се,каже ли нещо интересно, ще получи бутилка "Док Стрийт".
Времето за опит настъпи.
-Търся място и хора за работа.
Отсреща потръпнаха така, сякаш в стомаха им току-що е попаднала леденостудена бира.
-Занимавам се с реализация на краткосрочен отдих. Няколко места вече наблизо ми харесаха, но позволяват да разполагам и с яхта за излети на групите.
Пенливото в стомаха отсреща продължаваше да се инати. Упорито отказва да приеме оная, приятната топлина. Агентът на ФБР само преди половин час обиколи пристанищния кей, да опознае в прилична степен обстановката. Вързаните за пушките на кея няколко подходящи съдове и без капка наблюдателност показваха, че са повече за демонстрация благосъстоянието на техните собственици, отколкото бордовете им да са обхванати от желанието да блъскат вълните по крайбрежието.
Почитателите на всяко питие не бива да намаляват, дори само заради факта, че от тома може да им пострада самочувствието.
-Идва от време на време някаква малка яхта, която взима хора, не не съм по морските работи. Фермер човек, вниманието ми е главно към зеленчуци и цените на пазара.
Ето го разнообразието на човешкия живот. Някои се грижат за домати и зеле, други качват хора върху палубата на своята яхта, да ги откарат някъде. А обещание, дори ако е дадено и пред себе си, трябва да се изпълни. Бутилката "Док Стрийт" е цяла в капки вода. Като току-що излизаща от банята млада жена е, но така и не отвори зениците на своя почитател. Издаде без да иска една малка лична тайна. Отсреща повече обичат да приказват за популярната напитка, вместо да изпиват от нея повече чаши.
Мизерна констатация. Няма да обърне посоката на главната версия, но ще остане безполезна, ако не се има в предвид по-нататък. Федералният можеше да се появи отново на пристанището. С мизерната надежда, да разгледа по-отблизо конкурента за кратки морски излети, но опитът му забрани да го прави. Щъкането на разни непознати между яхтените въжета е професионална глупост.

Цветко Маринов


Публикувано от Administrator на 06.06.2015 @ 12:44:17 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   tzvetcomarinov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 06:04:20 часа

добави твой текст
"Деца за ужаси" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.