Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 802
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 805

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LATINKA-ZLATNA

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàLa Dolce Vita?
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: rozix

11 ÿíóàðè, íÿìà çíà÷åíèå êîÿ ãîäèíà.
Ïîêîéíàòà ìè ìàéêà å ðîäåíà íà òàçè äàòà. Àíèòà Åêáåðã, öèöîðåñòàòà ïèùíà ðóñà ìàäàìà îò Ñëàäúê æèâîò íà Ôåëèíè ïî÷èíà íà òàçè äàòà.
Äîáðå äå, ãîäèíàòà å 2015 – ìàéêà ìè ñè îòèäå òî÷íî ïðåäè ãîäèíà è åäèí ìåñåö, à ðóñàòà øâåäñêà ñåêñáîìáà ïî÷èíà äíåñ.

Ìåæäó äâåòå ñúáèòèÿ íÿìà íèêàêâà âðúçêà, îñâåí â ìîåòî áîëíî ñúçíàíèå. Òîâà, âñúùíîñò, å íàé-ÿêîòî â ñëó÷àÿ – îáåêòèâíà âðúçêà íÿìà, íî ñóáåêòèâíî, â ìîÿòà ñè ãëàâà, â ìîÿ ñè áîëåí ìîçúê âðúçêàòà å î÷åâèäíà è äîñòîéíà çà ðàçìèøëåíèå è îïèñàíèå.
Àíèòà Åêáåðã å ðîäåíà íà 29 ñåïòåìâðè 1931 ã. â Ìàëìüî, Øâåöèÿ. Áàáà ìè, ìàéêàòà íà ïî÷èíàëàòà ìè ìàéêà, å ðîäåíà íà 1 ñåïòåìâðè 1931 ã. â Ïðîâàäèÿ, Áúëãàðèÿ.
Ïúðâàòà ñòàâà èçâåñòíà, ïîêàçâàéêè ãðåõîâíî àïåòèòíîòî ñè òÿëî âúâ ôîíòàíà Äè Òðåâè, à âòîðàòà å íèêîìó íåèçâåñòíà ñ÷åòîâîäèòåëêà îò ÁÄÆ ñúñ ñêó÷íî åæåäíåâèå è íèêîìó íåèçâåñòíî òÿëî, ðîäèëî äâå äåöà è íèêîãà íå âèäÿëî ôîíòàíà Äè Òðåâè â Ðèì.
Ôîíòàíà Äè Òðåâè, ìåæäó äðóãîòî, ïðîäúëæàâà äà ñúùåñòóâà è äà ïèëåå ðàçòî÷èòåëíî áëåñòÿùèòå ñè âîäíè ïðúñêè, íåõàåéêè çà ïðåõîäíè ðóñîêîñè ñòàðëåòêè êàòî Àíèòà Åêáåðã è ñêó÷íè, íèêîìó íåèçâåñòíè äîìàêèíè êàòî Äèàíà Õàäæèêîëåâà /ñïîìåíàòàòà ìè âå÷å áàáà ïî ìàé÷èíà ëèíèÿ/.
Óòåõàòà íà âå÷íîñòòà ñå êðèå òî÷íî â òîâà – ïðåõîäíèòå àïåòèòíè ÷îâåøêè òåëà ïîâÿõâàò, îñòàðÿâàò, ñúñóõðÿò ñå è óìèðàò, à ìîíóìåíòàëíèòå êàìåííè ïàìåòíèöè îñòàâàò.
Öèöèòå ñà ïðåõîäíè, ôîíòàíèòå ñà âå÷íè. Òúæíî, íî ôàêò.
Ñêðîìíèÿò ìè ñúâåò êúì âñè÷êè ïî÷èòàòåëè íà ðóñè åäðîãúðäåñòè ìàäàìè, íåçàâèñèìî äàëè ñà øâåäêè èëè íå, å ñëåäíèÿò – íå ñå ïðèâúðçâàéòå ïðåêàëåíî êúì ïðåõîäíèòå âòîðè÷íè ïîëîâè áåëåçè íà ðóñèòå ÷îâåøêè ñúùåñòâà îò æåíñêè ïîë. Íå ñå ïðèâúðçâàéòå ïðåêàëåíî, çàùîòî òå ñà òëåííè è ñëåäîâàòåëíî ïðåõîäíè – ùå îñòàðåÿò, ùå óâèñíàò, ùå ñå ñïèõíàò, ñïàðóæàò, ñáðú÷êàò è íàöåïÿò îò ñòðèè êàòî ñòàðè ÿáúëêè, îñòàâåíè ïðåêàëåíî äúëãî âúâ ôðóêòèåðà èçâúí õëàäèëíèêà.
Íå ñå ïðèâúðçâàéòå êúì íèùî, êîåòî ìîæå äà áúäå ñúõðàíÿâàíî â õëàäèëíèê.
Õðàíàòà è õîðàòà ìîãàò äà áúäàò ñúõðàíÿâàíè â õëàäèëíèê, ñëåäîâàòåëíî – ìîëÿ âè, íå ñå ïðèâúðçâàéòå êúì òÿõ.
Ïðèâúðçâàéòå ñå êúì ôîíòàíè, ñêàëè, îáåëèñêè, òó÷íè ëèâàäè, ðóìîëÿùè ðåêè, áúðçîñòðóéíè âîäîïàäè, äúðâåòà, öâåòÿ è îáëàöè.
Ïðèâúðçâàéòå ñå êúì ïðèðîäàòà – òÿ èìà ñìàéâàùîòî ïðåèìóùåñòâî äà ñå ïðîìåíÿ áàâíî.
Äîêàòî ñî÷íèòå ãúðäè íà Àíèòà Åêáåðã óâèñâàò, ñáðú÷êâàò ñå è ñïèõâàò ïîä íåèçáåæíèÿ íàòèñê íà âðåìåòî è ãðàâèòàöèÿòà, ñêàíäèíàâñêèÿò ïåéçàæ, â êîéòî å ðîäåíà ñè îñòàâà íåïðîìåíåí è äî íàøè äíè. Ôîíòàíúò Äè Òðåâè â Ðèì, â êîéòî òÿ è Ìàð÷åëî çúçíàò ïðåç äúëãèÿ è ñòóäåí ìàðòåíñêè ñíèìà÷åí äåí ñè å âñå ñúùèÿò. Ôåëèíè, ðàçáèðà ñå, îòäàâíà å èçãíèë â ãðîáà, çàåäíî ñ íå÷èñòèòå ñè ïîìèñëè çà ïèùíèòå ôîðìè íà Àíèòà, çà åäðèòå é êàòî çðåëè ïðàñêîâè ãúðäè è çàêðúãëåíèÿ é êàòî ïðÿñíî èçïå÷åíà ôîêà÷à çàäíèê.

Çàòîâà, ïîâòàðÿì çà ïîñëåäåí ïúò – ïðèâúðçâàéòå ñå êúì íåîäóøåâåíè ïðåäìåòè. Ïðèâúðçâàéòå ñå êúì ôîíòàíà Äè Òðåâè, à íå êúì êúïåùèòå ñå â íåãî ðóñîêîñè æåíè ñ Ðóáåíñîâè ôîðìè. Ïðèâúðçâàéòå ñå êúì Øâåöèÿ, a íå êúì øâåäêèòå, âëþáâàéòå ñå âúâ Âå÷íèÿ ãðàä Ðèì, íå â òëåííèòå ñìóãëè êðàñàâèöè.
Íå ñå âëþáâàéòå â Ñëàäúê æèâîò íà Ôåëèíè, íå ñå âëþáâàéòå â æèâîòà èçîáùî.
Æèâîòúò å ïðåõîäåí, âðåìåíåí è èçìàìíî ñëàäúê. Æèâîòúò å ãîð÷èâ, áîëåçíåí è ìèìîëåòåí êàòî âîäíà ïðúñêà âúðõó áÿëàòà øèÿ íà Àíèòà Åêáåðã.
À òÿ ïî÷èíà äíåñ, íà 83 ãîäèíè, áåäíà êàòî öúðêîâíà ìèøêà, îãðàáåíà îò öÿëîòî ñè ïðåõîäíî áîãàòñòâî îò ïàðè, áèæóòà è îáîæàòåëè, èçîñòàâåíà îò ïèùíèòå ñè ãúðäè, êðàñèâèòå ðóñè êîñè, ñëàäîñòðàñòíèòå óñòíè è ðóáåíñîâè ôîðìè. Íàïóñíàòà îò Ôåëèíè è Ìàñòðîÿíè, áðóòàëíî çàðÿçàíà îò ôîíòàíà Äè Òðåâè è èçìàìíî ïðåõîäíèÿ Ñëàäúê æèâîò.
Àäâîêàòêàòà é òâúðäè, ÷å äî ïîñëåäíèÿ ìîìåíò Àíèòà ñå íàäÿâàëà äà îçäðàâåå.
Ñïîðåä ìåí òîâà ñà ïúëíè ãëóïîñòè.
Àíèòà å áèëà áÿñíà íà Ñëàäêèÿ æèâîò – êúäå ñà ìè ãîòèíèòå öèöè, êúäå ñà ìè ñòåãíàòèòå áåäðà, êúäå ñà ìè ñåêñàïèëíèòå óñòíè?
Áàñòàðäî, òè ìå èçìàìè, ïðåöàêà ìå, îòêðàäíà ìè ñàìîëè÷íîñòòà, øèáàí êîâàðåí Ñëàäúê æèâîò!
À ôîíòàíúò Äè Òðåâè ïðîäúëæàâà ðàçòî÷èòåëíî äà ïðúñêà áëåñòÿùè âîäíè êàï÷èöè, íåõàéíî è ðàçãóëíî, íåïðèëè÷íî âå÷åí â ñâîÿòà êðàñîòà.
Ôîíòàòúò Äè Òðåâè îñòàâà.
„Àç íàïðàâèõ Ôåëèíè èçâåñòåí, à íå òîé ìåí“, êàçâà Àíèòà ïî âðåìåòî, êîãàòî ãúðäèòå é âñå îùå ñå ïîä÷èíÿâàò íà çàêîíèòå íà ãðàâèòàöèÿòà.
À ôîíòàíúò Äè Òðåâè íå äàâà è ïåò ïàðè.
Ñëàäúê?
Æèâîò?
Áàñòàðäî!


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 23.01.2015 @ 10:03:28 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   rozix

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 16:11:03 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"La Dolce Vita?" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: La Dolce Vita?
îò doktora íà 13.05.2015 @ 10:04:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñëàäúê æèâîò, à...ÿ ñòèãà)))

Ñå ëà âè, Ðîçè...è æèâîòúò èìà áîäëè.:)


Re: La Dolce Vita?
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 13.05.2015 @ 11:54:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äà, "æèâîòúò å ïîëîâî ïðåäàâàíà áîëåñò ñ ëåòàëåí èçõîä"!


Re: La Dolce Vita?
îò giro íà 13.05.2015 @ 16:05:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
å, çàòîâà ñè ôàùàì ãàäæåòà áåç öèöè, õåì è íå ïðèäèðÿò êîëêîòî äèòðåâè öèöîðàíêèòå - ôåëèíèòà, ìåëèíèòà, àç ñåìêè ëè äà ïðîäàâàì!?:))))))))))))))))))))))