Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 791
ХуЛитери: 2
Всичко: 793

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКак се прави снежен човек
раздел: Хумор и сатира
автор: Mia2442

Първото и задължително условие е да си намерите помощник. Някой, който е високо квалифициран за снежни човеци, но е съгласен да трупа снега и да следва указанията ви, а вие гордо да крачите наоколо и да се пречкате. Разбира се, добри помощници – черноработници – или по-скоро снежноработници – се намират трудно и вие решавате, че собствената ви дъщеря би могла да стане. Включително и от леглото.
Да де, ама тя току що си е приключила сесията и нейният план за деня брутално се разминава с вашия.

- Мамо, ама какво ти става – за последно сме правили снежен човек преди десет години? – недоумява отрочето ви.

- Хайде, хайде – просто е назряло времето за снежни човеци! - казвате вие и запявате „Тихо се сипе първият сняг...” с надеждата да вдъхнете ентусиазъм и подем.

- Май си си сгрешила професията – трябвало е да станеш певица! – саркастично заявява щерка ви и демонстративно си включва лаптопа.

Но няма загубени битки – освен ако сам не се предадеш. След дълго „намилане”, тряскане на врати и сърцераздирателни погледи от ваша страна, щерката ви се излюпва от леглото и нахлузва ботушите.

- А къде ми е старата канадка? Не мога с това палто да правя снежни човеци!

Според вас няма правилно палто за снежни човеци, а и имате дълбокото подозрение, че точно тази канадка изхвърлихте още миналата пролет. За всеки случай ровите дълго и мъчително, пухтейки изпод собствената си канадка. Но няма как да намерите нещо, което го няма, освен ако не сте литературен критик. Намирате, обаче, един вагон други неща, които безуспешно сте търсили – стара четка за дрехи, лексикона от ученическите години и любимите си бели сандалки, които липсваха поне от две години.
Тъкмо с умиление разгръщате лексикона, когато щерка ви възроптава:

- Ако до две минути не сме започнали градежа, аз имам и по-важни дела!

- Добре де, добре – смятах, че ще ти е забавно! – примирително казвате вие и се упътвате към вратата.

Само едно изсумтяване – полупрезрително - ви показва какво мисли щерката по въпроса.
Накрая, екипирани и доволно нацупени, излизате пред блока.
Снегът е навсякъде и заслепява. Упътвате се към празното пространство зад блока в двоумение, а съседът, който междувременно чисти пред входа, осъдително мълчи.

- Е, да почваме да се забавляваме! - казвате вие, но щерката ви гледа така снизходително, че мислено се уверявате как Алцхаймер не е заразен. И просто не сте го пипнали. Не – все още!

- Добре, аз ще нося сняг, а ти го трупай! – влагате организация вие.

- Не! Обратното – ти го трупай! – натъртва щерката ви и тръгва да се разхожда наоколо.
( Ех, това младото поколение, дето вечно мисли, че искаш да го прецакаш!)

- И не яж жълт сняг! – поръчва щерката и вие зяпвате, оглеждайки следите от изведените кучета.
- Ха- ха – това е реплика от един култов филм, но ти, разбира се, не си го гледала.

- Хм! – реагирате вие и почвате да трупате сняг, но тази теория, дето от една снежна топка ставало цяла лавина, явно важи само за маркетинга, а на живо си е пълна скръб – снегът е пухкав и отказва да се слепва.
Както и да е – издигате нещо като основа и ви осенява гениална идея:

- Знаеш ли – нашият снежен човек може да е само от една топка – така де – по-кръгличък и като борба срещу анорексията? – предлагате вие.

- Аааа, не – нищо подобно – има си стандарти и класика – продължавай! – парира щерка ви.

Продължавате значи – носите още от пухкавия сняг, той пада, вие падате, но се изправяте и наслагвате. Имате чувството, а то може би е и истина, че целият блок е наизлязъл по терасите и ви гледа. Очаквате всеки момент да ви заръкопляскат. Наместо това дочувате:

- Какво правиш? Какво правиш – какъв е този тумор, дето си му лепнала? – възроптава щерка ви и вие в опит да премахнете излишното, натискате малко по-силно и цялата грамада се разпада!

- Оооо, не! – изохквате покъртително.

- Ами не се прави така – поучава ви щерката – сгрешена концепция и т.н. – давай отначало!

Почвате да бъхтате отначало, като се сещате за поне пет по-приятни начина да си прекарвате времето – виждате се с чаша чай пред компютъра и мислено си обещавате, че това ви е последният снежен човек – поне за следващите десетина години.
Все пак накрая издигате една снежна грамада – шшшт, не пипай повече - да не падне пак, когато влизате в естетически спор:
- Да му сложим въгленчета за очи! – предлагате вие, базирайки се на детски спомени.

- Моля? И не ми казвай, че ще палиш огън, за набавиш въгленчета?- категорично ви заковава щерката.

Компромисно слагате копчета за очи и капачки от „Кока Кола” за копчета. За нос не слагате нищо, защото всички моркови са на кръгчета в туршията. Ще ви се да му сложите и старата си метла, но не можете да я намерите. Тичате за шапка и фотоапарат.

- Не, това бомбе не му отива и не му слагай папийонка! – нарежда щерка ви, но този път не я слушате и дегизирате Снежко по ваш вкус.

- Точно такъв ще го харесат във Фейсбук!- уверявате я вие.

- Ами хубаво, но снежните човеци са специално нещо – не обичат да се развяват във фейса – заключава мъдро щерка ви.

Прибирате се изнемощели, но в аснсьора ви замъчва въпрос:

- Хей, не му дадохме име – как ще го кръстим – може би – Пешо? - възкликвате вие, защото знаете, че нещата, за да съществуват, трябва да имат имена.

- Глупости – той се казва Джулиъс! – категорично ви отрязва щерката, но пък вие нямате нищо против Джулиъс.

От прозореца виждате някакви дребосъци как са наобиколили Джулиъс и само тайно се надявате, че те няма много да го реновират, а и стискате палци студеното време и снегът да се задържат...
Просто Джулиъс е специален и заслужава щастлива съдба!:)

Послепис: Още веднага след качването на снимката във Фейсбук, Джулиъс получи над седемдесет харесвания, което само показва какви сме майсторки с щерката или поне какъв добър фотограф съм аз!;)

Послепис пак: Разказът е част от сборника със смешни разкази "Двоен гимлет" - електронна книга на "Колибри".
http://www.colibri.bg/knigi/929/mariana-tsarkova-dvoen-gimlet


Публикувано от anonimapokrifoff на 02.01.2015 @ 21:30:03 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Mia2442

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 17:31:24 часа

добави твой текст
"Как се прави снежен човек" | Вход | 4 коментара (12 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Как се прави снежен човек
от IGeorgieva на 03.01.2015 @ 13:35:05
(Профил | Изпрати бележка)
Имаш късмет, че изобщо е слязла. :))))
Щастлива Нова Година, Миа!


Re: Как се прави снежен човек
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 04.01.2015 @ 10:23:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
хаха - как добре ме разбираш, Ирен - щастлива и здрава да е Новата!:)
Благодаря ти!:):):)

]


Re: Как се прави снежен човек
от Krasi_Yankova-Zvezdokril на 10.01.2015 @ 17:34:58
(Профил | Изпрати бележка)
;)))) да, определено така се прави :))))


Re: Как се прави снежен човек
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 10.01.2015 @ 19:01:04
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Охо, ето кой е специалист - следващия път ще те викам на помощ!;0) Мерси, Звездичке -здраве и късмет през Новата!:)

]


Re: Как се прави снежен човек
от Boryana на 05.01.2015 @ 15:26:41
(Профил | Изпрати бележка)
Винаги ме караш да се смея на глас.:))))) Обичам чувството ти за хумор и за автоирония.:)))


Re: Как се прави снежен човек
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 10.01.2015 @ 18:59:33
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Аз пък обичам такива смехурковци като теб - благодаря ти, Бо!:):):)
Успешна и здрава Новата!:)

]


Re: Как се прави снежен човек
от Bukvist (ventura@dir.bg) на 17.02.2017 @ 10:12:29
(Профил | Изпрати бележка)
Закачливо и лекоиронично, както винаги, разказваш. Но очаквах, защото сте две дами, на направите "снежна човечка", но не би. Що за секстизъм е вашето?


Re: Как се прави снежен човек
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 18.02.2017 @ 19:53:10
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
не бях се сетила, приятелю, при следващия сняг - обещавам;)
Хей, много ме зарадва с коментара си!:):):)

]


Re: Как се прави снежен човек
от Bukvist (ventura@dir.bg) на 20.02.2017 @ 08:44:53
(Профил | Изпрати бележка)
Ами, давай! Днес е последния сняг за тази зима в изчистената ви снежна столица, направете я пустата му "човечка" и прати снимки.. У нашта Варна останаха по улиците едни грамадни купчини изринат сняг- черен и кален. Че се сетих пак за твоята история и за "Снежната човечка". Ако тези купчини се използват за направата й, дали няма да се потвърди библейската истина, че човекът/човечката/ е сътворен от кал. Малко се отплеснах в коментара си, но имаш тема за нова хумористична интерпретация

]


Re: Как се прави снежен човек
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 22.02.2017 @ 10:52:01
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
и без сняг ще пробвам - интерпретацията;)
а я ти дай нещо игриво-искрящо с "и":):):) - хаха и аз да ти дам задачка;)

]


Re: Как се прави снежен човек
от Bukvist (ventura@dir.bg) на 22.02.2017 @ 11:08:57
(Профил | Изпрати бележка)
Аз очаквах с "Ъ" да поискаш, но щом с "И", така да е.

Ирис изумруден изтока изпръска,
изпълзя изпръхналият изгрев изумен.
Ивица извезоха – изгревът изпъстри –
изворче изплакало и ирис извисен

]


Re: Как се прави снежен човек
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 23.02.2017 @ 15:02:53
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Изумително:):):)
Хей, и аз мислех за Ъ, ама не съм чак такава проклетия;)

]